Gozer, wil je aub die screenshot en kenteken ff weg doen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:48 schreef --jaapaap-- het volgende:
[..]
Prutser je rijdt gewoon onverzekerd rond in dat barrel(hx-vf-59) van je![]()
Maar de bon krijg je vanzelf thuis maak je geen zorgen![]()
- weg, en handig dat je hem zelf even quote, Turq -
Nope, ben gewoon mezelf.. en ja ongeschoren omdat ik een week bezig was met de auto, smorgens van 9 tot 21quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:35 schreef Bowny het volgende:
Ach ja, het is niet een type met een matje en strak gangstersnorretje
Laat die gast maar, enige wat ik wil is dat hij de screenshot + foto's er af haalt..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:51 schreef YoshiBignose het volgende:
En hij draagt zelfs lonsdale
Maar Jaap de Aap, registreer je je nou alleen voor het maken van deze nutteloze posts?
Aangezien ik een gentleman ben heb ik aan je verzoek voldaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:05 schreef Turquaz52 het volgende:
Laat die gast maar, enige wat ik wil is dat hij de screenshot + foto's er af haalt..![]()
want het uiterlijk is natuurlijk de technische staat van een auto? Keuren ze tegenwoordig het uiterlijk?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:07 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Heb je dat ding gezien? Die komt nooit door de keuring, en als die door de keuring komt is het niet legaal gebeurd.
Ik zou zeggen, kijk op de bmw site, daar kun je al die info vinden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:52 schreef LethalNinja het volgende:
Wat ik mij afvraag, en dat zullen de kenners hier wel weten. Wat is nou eigenlijk een betaalbaar en leuk model uit de 3 serie? En dan heb ik het over een nieuwe BMW 3 serie. Zelf probeer ik nu extra hard te studeren om later dus zo'n BMW te kopen. Naar wat ik heb begrepen ( kan verkeerd zijn) is de 3 serie de goedkoopste.
Ja tuurlijk je hebt, ook de BMW 1 serie maar dat vind ik onzin. Om terug te komen op de 3 serie, wat is de maximale snelheid van een instapmodel? En wat kost het als je er wat opties bijneemt (navigatie etc). Moet ik bv denken aan een prijs tussen de 30 en 40.000 of is het al een stuk meer?
thx
Maar das dan zonder opties, verder is 't mij niet duidelijk hoe snel hij is. Wat wel duidelijk is, is dat ik zelfs voor het goedkoopste model nog even moet sparenquote:BMW 316i 33.425,- 22.875,- 6.203,- 4.346,- 4 / 1,6 90 (122) / 160 146
op de BMW site staan er toch gegevens bij, vermogen en prestaties enzoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:59 schreef LethalNinja het volgende:
Hmm ja ff gekeken
[..]
Maar das dan zonder opties, verder is 't mij niet duidelijk hoe snel hij is. Wat wel duidelijk is, is dat ik zelfs voor het goedkoopste model nog even moet sparen
Die BPM ook echt, wtf zoveel is het dus..![]()
De nieuwe 316i (sedan) heeft 122pk en is in 10,8 sec. bij de 100. Geen schokkende prestaties inderdaad, maar wel aan A-labelquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:59 schreef LethalNinja het volgende:
Hmm ja ff gekeken
[..]
Maar das dan zonder opties, verder is 't mij niet duidelijk hoe snel hij is. Wat wel duidelijk is, is dat ik zelfs voor het goedkoopste model nog even moet sparen
Die BPM ook echt, wtf zoveel is het dus..![]()
Kan jij dan ook inschatten of zo'n auto bijvoorbeeld 160 rijdt, of wellicht 200? Het zijn inderdaad geen schokkende prestaties maar om eerlijk te zijn vind ik het uiterlijk één van de belangrijkste dingen. Ik heb toch niet de behoefte om veel te racen. Als ik al "in een sportieve bui" ben dan rijd ik gemiddeld vaak maximaal 20-30 kilometer harder dan de maximaal toegestane snelheidquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:42 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
De nieuwe 316i (sedan) heeft 122pk en is in 10,8 sec. bij de 100. Geen schokkende prestaties inderdaad, maar wel aan A-label
Klopt, maar ik zoek naar richtprijzen. En daarnaast kwijl ik graag op fotos en informatie van BMW autos in het algemeenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Maar LethalNinja ik denk dat het zinloos voor je is om naar zo'n auto te gaan kijken, vooral als je nog studeert. En in de toekomst kijken heeft geen zin, dan is er alweer een nieuwe 3-serie
De E46 heb ik al vaker voorbij zien komen in dit topic. Is dat een subserie van de BMW 3 serie (de kenners lachen nu natuurlijk om deze waarschijnlijk domme vraagquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:52 schreef YoshiBignose het volgende:
210 is haalbaar met de 316i. Je kan beter kijken naar de E46 dan, die worden steeds betaalbaarder en zijn nog steeds erg mooie auto's.
[ afbeelding ]
de 3 serie is een model van BMW net als dat je de 1, 5, 6, 7, series hebt en natuurlijk de xjes en zjes. En nog meer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:19 schreef LethalNinja het volgende:
De E46 heb ik al vaker voorbij zien komen in dit topic. Is dat een subserie van de BMW 3 serie (de kenners lachen nu natuurlijk om deze waarschijnlijk domme vraag) . De BMW op de foto is in elk geval een erg mooie auto. Ik zal mijzelf daar nog eens in verdiepen.
leesvoer: http://www.bmwinfo.com/quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:19 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
De E46 heb ik al vaker voorbij zien komen in dit topic. Is dat een subserie van de BMW 3 serie (de kenners lachen nu natuurlijk om deze waarschijnlijk domme vraag) . De BMW op de foto is in elk geval een erg mooie auto. Ik zal mijzelf daar nog eens in verdiepen.
quote:BMW 501 - (1952–1958) Sechszylinder Limousine
BMW 502 - (1954–1964) Achtzylinder Limousine
BMW 503 - (1956–1959) Achtzylinder Coupé und Cabrio 1956-59
BMW 507 - (1955–1959) Achtzylinder Roadster
BMW 3200 CS- (1956–1959) Achtzylinder Coupé und 1 Cabrio 1961-65
BMW Typ100 - (1955–1962) BMW Isetta
BMW Typ106 - (1957–1959) BMW 600
BMW Typ107 - (1959–1965) BMW 700
BMW Typ110 - (1961–1964) BMW 700 Cabriolet
BMW Typ114 - (1966–1976) BMW 1600-2, 1602-2002TI, 1502
BMW Typ115 - (1963–1964) BMW 1500
BMW Typ116 - (1964–1966) BMW 1600
BMW Typ118 - (1963–1971) BMW 1800-1800TI/SA
BMW Typ120 - (1966–1970) New Class Coupé 2000C/CS
BMW Typ121 - (1966–1972) BMW 2000-2000tii
Internally, BMW associates an "e-code" for each generation of a series ("E" stands for Entwicklung, German for development or evolution). These "chassis codes" only change to signify a major redesign of a series, or the introduction of a new series. BMW AG reported in September 2006 that BMW would switch to the letter "F" for their future models, beginning with the F01 7 Series replacement.
BMW E3 — (1968–1977) 2.5, 2.8, 3.0, 3.3 "New Six" sedans
BMW E9 — (1969–1975) 2800CS, 3.0CS, 3.0CSL "New Six" Coupés
BMW E12 — (1974–1981) 5 Series
BMW E21 — (1976–1983) 3 Series
BMW E23 — (1977–1986) 7 Series
BMW E24 — (1976–1989) 6 Series
BMW E26 — (1978–1981) M1
BMW E28 — (1981–1987) 5 Series
BMW E30 — (1984–1991) 3 Series (1982-1983 E30 sold in Europe)
BMW E31 — (1989–1997) 8 Series
BMW E32 — (1986–1994) 7 Series
BMW E34 — (1988–1995) 5 Series
BMW E36 — (1992–1999) 3 Series
BMW E36/5 — (1995–1998) 3 Series Compact (US market known as "318ti")
BMW E36/7 — (1996-2002) Z3 Series Roadster
BMW E36/8 — (1998-2002) Z3 Series Coupé
BMW E38 — (1994–2001) 7 Series
BMW E38/2 — (1994–2001) 7 Series long wheelbase
BMW E38/3 — (1998–2001) 7 Series Protection
BMW E39 — (1995–2003) 5 Series
BMW E46/5 — (2000–2004) 3 Series Compact
BMW E46/4 — (1998–2005) 3 Series Sedan
BMW E46/3 — (1999–2005) 3 Series Touring/Sports Wagon
BMW E46/2 — (1999–2006) 3 Series Coupé
BMW E46/C — (1999–2006) 3 Series Convertible
BMW E52 — (2000–2003) Z8
BMW E53 — (2000–2006) X5
BMW E60 — (2004–present) 5 Series
BMW E61 — (2004–2007) 5 Series Touring/Sports Wagon
BMW E62 — (2004–2007) 5 Series Protection
BMW E63 — (2004–present) 6 Series Coupé
BMW E64 — (2004–present) 6 Series convertible
BMW E65 — (2001–2007) 7 Series short wheelbase
BMW E66 — (2001–2007) 7 Series long wheelbase
BMW E67 — (2001–2007) 7 Series Protection
BMW E68 — (2005–2007) Hydrogen 7
BMW E70 — (2007-present) X5
BMW E71 — (2008) X6
BMW E72 — (2009) X6 Hybrid
BMW E81 — (2007-present) 1 Series (3-door)
BMW E82 — (2007-present) 1 Series Coupé
BMW E83 — (2004–present) X3
BMW E84 — (2009–present) X1
BMW E85 — (2003–present) Z4
BMW E86 — (2006–present) Z4 Coupé
BMW E87 — (2004–present) 1 Series (5-door)
BMW E88 — (2008) 1 Series Convertible
BMW E89 — (2009) Z4
BMW E90 — (2005–present) 3 Series
BMW E91 — (2005–present) 3 Series Touring/Sports Wagon
BMW E92 — (2006–present) 3 Series Coupé
BMW E93 — (2007–present) 3 Series Convertible
BMW F01 — (2008) 7 Series
BMW F02 — (2009) 7 Series long wheelbase
BMW F03 — (2008) 7 Series Protection
BMW F04 — (2011) 7 Series ActiveHybrid
BMW F07 — (2009) 5 GranTurismo
BMW F10 — (2010) 5 Series
BMW F11 — (2011) 5 Series Touring/Sports Wagon
BMW F12 - (2011) 6 Series
BMW F13 - (2011) 6 Series Convertible
BMW F20 - (2011) 1 Series
BMW F25 - (2012) X3
BMW F30 - (2012) 3 Series
Ben benieuwd wat dat gaat wordenquote:BMW F30 - (2012) 3 Series
oja tuurlijk ik zat in de war met die gt versie.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:28 schreef YoshiBignose het volgende:
Nieuwste 5-serie. Net wat mooiere voorkant dan de 7, vind ik. Iets subtielere nieren, maar de hele lijn van de auto is ook mooier.
ik zou het niet weten...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:07 schreef Bowny het volgende:
Ik had m'n schuifdakje open en gaf een slinger aan m'n ruitersproeiding....naja, je raadt het al
Which reminds me, ik moet die van mij ook nog afstellenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:07 schreef Bowny het volgende:
Ik had m'n schuifdakje open en gaf een slinger aan m'n ruitersproeiding....naja, je raadt het al
hij rijdt zuiniger dan de 325i cabrio (e30).. maar minder zuinig dan de 325i (e30)quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:21 schreef Turquaz52 het volgende:
wat is het gemiddeld verbruik van een 325i e36?
Ontzettend afhankelijk van wat je met het rechterpedaal doet.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:21 schreef Turquaz52 het volgende:
wat is het gemiddeld verbruik van een 325i e36?
Ik heb die eens gereden. De 750i. Geen slechte autoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:17 schreef piekartz87 het volgende:
Deze reed mij vandaag voorbij op de snelweg trouwens.
Erg brute bak hoor.
[ afbeelding ]
Leuk ding, alleen bij die pic van voren lijkt dat ding op een zielig kijkende koe.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:35 schreef tha_rizzo het volgende:
Nieuws over de nieuwe Gran Coupé / 6-serie:
http://www.autoblog.nl/ar(...)e-6-serie#post-35918
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:10 schreef tha_rizzo het volgende:
Haarbal: kutkind
Nu zit ik gelukkig achter m'n laptop
Ik let nooit op m'n verbruiksmeter...quote:Op zondag 6 juni 2010 14:53 schreef Maharbal het volgende:
Die verbruiksmeters hebben zelden fatsoenlijk gewerkt (althans, in de E30 en E36).
Wat vertrouwde ze niet dan? Je hoofd ofzo? Pomp uitzetten is wel heel triestquote:Op zondag 6 juni 2010 14:19 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik was met een vriend samen in Duitsland ff V-Power 100 Racing getankt voor een 10tje, omdat die kuthoer het niet vertrouwde en de pomp uitzette![]()
![]()
Inderdaadquote:Op zondag 6 juni 2010 14:58 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik let nooit op m'n verbruiksmeter...
Werkt deprimerend
Het is voornamelijk erg in de file, als je niet verder komt dan de tweede versnelling (of in 30-km zonesquote:Op zondag 6 juni 2010 15:05 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Elke keer als ik er weer in zit, wil ik dat ding afplakken.
In de E30 M3 hebben ze dat een stuk beter aangepakt (olie temp. meter in plaats van verbruiksmeter).
Ja.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:00 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Wat vertrouwde ze niet dan? Je hoofd ofzo? Pomp uitzetten is wel heel triest
is toch ook zo?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:08 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Het is voornamelijk erg in de file, als je niet verder komt dan de tweede versnelling (of in 30-km zones) Zie je die meter vaak uitslaan naar 20l op 100km
dat programma waar een uur geluld word dat ze elkaar eruit rijden met hun 1.3 blokjes en waar 1 minuut in gereden word?quote:Op zondag 6 juni 2010 18:14 schreef tha_rizzo het volgende:
Turq, kunnen we je niet opgeven voor Slips? Dat programma van MTV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |