Niet onlogisch ook.quote:Op maandag 26 april 2010 19:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Volgens twitter schrijven ze dat het iemand van de VPRO is..en ook via Mediacourant.
Theloniousquote:Op maandag 26 april 2010 19:02 schreef Toad het volgende:
Primeur van het Fok!Forum: Jelle Brandt Corstius is de nieuwe presentator van Zomergasten.
Zucht.quote:Op maandag 26 april 2010 19:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Op Twitter schreef iemand of hij denkt dat Jan Jaap van der Wal of Wilfried de Jong zullen zijn.
Wat interessant zeg.quote:Op maandag 26 april 2010 19:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Maakt mij niks uit hoor..ik ken heel die man niet die BC
hier hetzelfde; beetje overkill.quote:Op maandag 26 april 2010 19:42 schreef lachejonge het volgende:
Ik heb het alweer afgezet. Kan die Rottenberg niet dood ofzo?
Idd, misselijke bal.quote:Op maandag 26 april 2010 19:42 schreef lachejonge het volgende:
Ik heb het alweer afgezet. Kan die Rottenberg niet dood ofzo?
Wat een onzin.quote:Op maandag 26 april 2010 20:11 schreef Ritmo het volgende:
Zomergasten.![]()
Wie kijkt in godsnaam dat programma?4 uur naar een plant kijken is boeiender.
preciesquote:Op maandag 26 april 2010 20:11 schreef Ritmo het volgende:
Zomergasten.![]()
quote:Op maandag 26 april 2010 20:21 schreef DrDentz het volgende:
Iets in de muziek en dan Tiesto noemen.
Muziek is met gitaruh.
quote:Op maandag 26 april 2010 20:11 schreef Ritmo het volgende:
Zomergasten.![]()
Beter dan zo'n Waylon of nog erger Dinand Woesthofquote:
Tiësto is niet zo spraakzaam in tv-shows volgens mij.quote:Op maandag 26 april 2010 20:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Beter dan zo'n pauper-gitarist/rocker.
Daar vraagt ook iemand omquote:Op maandag 26 april 2010 20:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Beter dan zo'n Waylon of nog erger Dinand Woesthof
Armin is dan een betere gesprekspartner als je toch een DJ aan tafel wil.quote:Op maandag 26 april 2010 20:23 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Tiësto is niet zo spraakzaam in tv-shows volgens mij.
Dat iemand een hoge opleiding heeft betekent niet dat ie ergens over kan praten.quote:Op maandag 26 april 2010 20:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Armin is dan een betere gesprekspartner als je toch een DJ aan tafel wil.
Ook gewoon een slimme jongen die afgestudeerd is in Rechten, volgens mij heeft Tiesto niet eens z'n Havo gehaald.
Jij hebt echt niet door hoe groot die man in het buitenland is he?quote:Op maandag 26 april 2010 20:32 schreef DrDentz het volgende:
Armin van Buuren springend met Willem-Alexander en Maxima op hippe muziek was wel een van de meest debiele televisiefragmenten van de monarchie
Dat lijkt ie mij ook wel een goede presentator.quote:Op maandag 26 april 2010 20:33 schreef fredjanssen het volgende:
Denk dat die Jelle wel een goede is voor zomergasten.
quote:Op maandag 26 april 2010 23:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat lijkt ie mij ook wel een goede presentator.
Gaat snel dan.quote:Op maandag 26 april 2010 19:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Maakt mij niks uit hoor..ik ken heel die man niet die BC
Daar werd op het laatst door Jan Mulder wel aan gerefereerd, maar snel weggewuifd door de beide broers.quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:16 schreef tong80 het volgende:
Van der Geest won doordat Grol zwaar geblesseerd was. Schandalig dat ze dat niet vermelden.
Een kroonprins hoort te dansen op Ravel of Strauss, niet op Armin van Buuren.quote:Op maandag 26 april 2010 21:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jij hebt echt niet door hoe groot die man in het buitenland is he?
Precies en van Nieuwkerk ging er ook niet op in.quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Daar werd op het laatst door Jan Mulder wel aan gerefereerd, maar snel weggewuifd door de beide broers.
Hij was geweldigquote:
Het was ordinair hossen wat hij deed, niets koninklijks aan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een kroonprins hoort te dansen op Ravel of Strauss, niet op Armin van Buuren.
Daar heb je opzich een punt, maar dit is wel ons nummer 1 export-product, samen met Rieu. Het ziet er wat onbeholpen uit, maar ze laten tenminste wat menselijkheid zien.quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een kroonprins hoort te dansen op Ravel of Strauss, niet op Armin van Buuren.
Mulder zei "Die tegenstander leek me niet geblesseerd of ziek. Dan zie ik een krantenkop met 'Grol verliest weer van zijn lichaam'. En niet van jou! Wat deed dat met je???!"quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Daar werd op het laatst door Jan Mulder wel aan gerefereerd, maar snel weggewuifd door de beide broers.
Dat stukje deed me erg denken aan Koefnoen's Schoothondjes. Gewoon op een ontzettend irritante manier politici lastig vallen.quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:52 schreef Veerboot het volgende:
Gasten in de (40 min.) uitzending van dinsdag 27 april zijn: Felix Rottenberg, Koos Postema, Gerard Cox, Esther Wolswinkel, Jeroen Snel en Dorine Hermans. Beau van Erven Dorens is tafelheer.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:52 schreef Veerboot het volgende:
Gasten in de (40 min.) uitzending van dinsdag 27 april zijn: Felix Rottenberg, Koos Postema, Gerard Cox, Esther Wolswinkel, Jeroen Snel en Dorine Hermans. Beau van Erven Dorens is tafelheer.
Je zou ook bijna denken dat ze het daar om doen nuquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:23 schreef Veerboot het volgende:
Ik vind het ergens ook wel weer mooi. Gewoon een dikke vinger van de redactie naar alle Rottenberg-haters
In dat geval zou hij humor hebben en vooral stil zijn, hier zit hij elitair te brallen met zijn arrogante plofkopquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:29 schreef groenen het volgende:
Felix is de Jan Paparazzi van deze show.
Of pijpen inderdaad, of hij brengt een zak smeergeld mee om op TV te komen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:51 schreef pberends het volgende:
40 minuten... en toch Felix!
Zou hij stiekem Matthijs pijpen?
En: royaltywatchersquote:Vijfjarig DWDD komt met glossy
De Varagids komt op 19 mei met een speciale editie in Extra Large formaat glossy. Dit magazine is volledig gewijd aan het vijfjarige bestaan van De Wereld Draait Door.
De glossy is een eenmalige uitgave van de makers van de Varagids. De 116 pagina’s tellende DWDD special heeft een uitneembare cultuurgids en een oplage van 100.000 exemplaren in de losse verkoop. Daarnaast is deze eenmalige glossy ook in pakket met Linda. 70 te koop.
In de DWDD glossy kunnen lezers de hoogtepunten herbeleven en zijn er bijdragen over en van de mensen die het programma tot dat succes hebben gemaakt. Er zijn onder meer bijdragen van Claudia de Breij, Jort Kelder, Halina Reijn, de Jakhalzen, Jan Mulder en Joost Zwagerman.
Schrijft Felix geen stukje in de glossy?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:39 schreef tim. het volgende:
Nog niet bekend hier?:
[..]
En: royaltywatchers.
Ik denk dat er binnenkort een glossy over Felix Rottenberg uitkomt bij de VARAquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:39 schreef tim. het volgende:
Nog niet bekend hier?:
[..]
Revequote:Op dinsdag 27 april 2010 20:09 schreef Ringo het volgende:
Het gaat over Reve godverdomme, cultuurboeren.
http://www.vpro.nl/programma/zomergasten/afleveringen/17869040/quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:39 schreef Adelante het volgende:
Rottenberg als zomergast, dan kun je drie uur vullen met fragmenten uit DWDD.
Ik vind hem ook goed. Hij weet waar ie over praat. En je kunt niet zeggen dat ie links bevoordeelt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:46 schreef Toad het volgende:
Je kan zeggen over Rottenberg wat je wil. Maar dit gesprek bij DWDD over Cohen moest gevoerd worden. Daarvoor was DWDD de plek.
Laat me raden: jij leest cker de bijbel?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook goed. Hij weet waar ie over praat. En je kunt niet zeggen dat ie links bevoordeelt.
Rottenberg was best aardig maandag en dinsdag. Hij had dit keer scherpe analyses, en niet van dat spookjes-gedoe.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:50 schreef richbitch het volgende:
Felix was wel oke.
Cohennetje hehe
Jammer van koos postema
HEEEEEEEEEEEEEEELP!quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:39 schreef tim. het volgende:
Nog niet bekend hier?:
[..]
En 85 jaarquote:Op woensdag 28 april 2010 19:45 schreef wolfrolf het volgende:
Deze vrouw is baas
Omdat ze meer leven en liefde uitstralen dan menig twintiger in het topje van hun pink.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:49 schreef Ritmo het volgende:
Waarom vindt iedereen hier 70-plussers geweldig? Vorige week die oude knakker ook al.
DWDD is het verkapte MAXquote:Op woensdag 28 april 2010 19:49 schreef Ritmo het volgende:
Waarom vindt iedereen hier 70-plussers geweldig? Vorige week die oude knakker ook al.
Ben ook bijna een twintiger.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:51 schreef Ritmo het volgende:
En je bent zelf?
Zoveel liefde vond ik haar niet uitstralen trouwens.
80-plussers.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:49 schreef Ritmo het volgende:
Al een vrouw gevonden?quote:Op woensdag 28 april 2010 19:53 schreef Ringo het volgende:
[..]
80-plussers.
Hang jij nou maar fijn het hippe pubertje uit.
Ze kwam er ook laat achter.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die was echt slecht.Dat hoofd van die Wytske ook.
Dat had ik ook. Zo slecht kan toch nietquote:Op woensdag 28 april 2010 19:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik dacht ook even een paar seconden: nee, dit bedoelt ie niet.
Geweldig iddquote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:49 schreef Ringo het volgende:
Vroeger vast een bitch
Het was alsof ik naar Patricia Paay zat te kijkenquote:nu tof.
Dat zijn woorden van Wim Kan.quote:
quote:
Het is best gedurfd dat hij zoveel aandacht aan de verkiezingen wil besteden.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:54 schreef Michie_ het volgende:
Grappig
Het valt me trouwens op dat Mattijs dit seizoen veel meer dingen doet die hij andere seizoenen nooit gedaan zou hebben.
Hij was goed gister... terechte kritiek op Camiel Eurlings en Henk en Anjaquote:
Dat niet alleen maar dat grappige hoedje wat ie af en toe op heeft, dat dansen met die Jackson zanger, mee helpen aan een goochel truuk en zo zijn er nog wel een paar dingen die hij andere seizoenen nooit gedaan zou hebben.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is best gedurfd dat hij zoveel aandacht aan de verkiezingen wil besteden.
Jan was weer leukquote:Op donderdag 29 april 2010 10:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij was goed gister... terechte kritiek op Camiel Eurlings en Henk en Anja.
quote:Derksen en Simons in media-uitzending DWDD
De maandelijkse media-uitzending van De Wereld Draait Door is in verband met Koninginnedag niet op vrijdag, maar op donderdagavond te zien op Nederland 3. Dit keer blikken presentator Matthijs van Nieuwkerk en tafelheer Marc-Marie Huijbregts met Johan Derksen, Lucia de Berk en Sylvana Simons terug op de afgelopen mediamaand. Derksen komt vertellen over zijn aanvaringen met tv-collega Wilfred Genee, De Berk over de media-aandacht na haar vrijlating en Simons over haar nieuwe talkshow.
Laatste mediauitzending vh seizoenquote:Op donderdag 29 april 2010 19:36 schreef Adelante het volgende:
Laatste uitzenfing van het seizoen al???
Nee, laatste media-uitzending van het seizoen.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:36 schreef Adelante het volgende:
Laatste uitzenfing van het seizoen al???
Wat wil dat zeggen dan? Waar gaat de rest dan over?quote:
Nog een paar weken de normale uitzendingenquote:Op donderdag 29 april 2010 19:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat wil dat zeggen dan? Waar gaat de rest dan over?
En dan verkiezingsuitzendingen met......quote:Op donderdag 29 april 2010 19:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Nog een paar weken de normale uitzendingen.
Was Duits je favoriete vak ?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Hoe heeft dat uberhaupt ooit verpleegster kunnen worden?.
Ze heeft een herseninfarct gehad in de gevangenis..quote:Op donderdag 29 april 2010 19:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Hoe heeft dat uberhaupt ooit verpleegster kunnen worden?.
Haar dochter praat hetzelfde.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze heeft een herseninfarct gehad in de gevangenis..
Komt zij ook weer op tv dan, samen met Ron bij MAX soms? Dancing without teeth?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Haar dochter praat hetzelfde.
Trouwens straks lekker ergeren aan de kapster Silvana Simons die een intellectueel imiteert. Zal ze een bril op hebben voor het effect ?
Ze heeft een late night show op zaterdagavond. Zijn al twee afleveringen van geweest.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Komt zij ook weer op tv dan, samen met Ron bij MAX soms? Dancing without teeth?
Soms hebben ze wel grappige bruggetjes, maar dit van net was echt niks.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:54 schreef Modus het volgende:
OMG, wat slecht gezongen. Heeft sowieso geen enkele toegevoegde waarde, elk onderwerp bot afbreken voor 8 maten nikszeggende kutmuziek.
ik ga ze maar niet terugkijkenquote:Op donderdag 29 april 2010 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze heeft een late night show op zaterdagavond. Zijn al twee afleveringen van geweest.
Verwachte reactie van de singer:quote:
Ik mis haar ook.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:02 schreef Toad het volgende:
Over Sylvana gesproken. Waar is ze? Ze zou er toch ook zijn?
dat is gebruikelijk aan het eind van de maandquote:Op donderdag 29 april 2010 20:07 schreef Modus het volgende:
Volgens mij leest Matthijs ook gewoon weer letterlijk dezelfde teksten op als toen deze fragmentjes voor het eerst te zien waren.. Dit heeft iedereen toch al 1000x gezien?
Ja ik klaag vaak, maar het blijft een programma met potentie..
Heel knap. Het is de eerste keer dat ik haar hoor spreken. Niks vreemds aan, behalve een Haagse tongval. Toch?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:01 schreef Thelonious het volgende:
Yep, een behoorlijke prestatie om zo uit zo'n periode tevoorschijn te komen.
Ik heb een foto gezien in Privé, een beetje zoals Johan maar zonder snor en met lippenstiftquote:Op donderdag 29 april 2010 20:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik wil toch wel eens zien hoe die vrouw van johan er uit ziet
Inderdaad.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:14 schreef Ringo het volgende:
[..]
Heel knap. Het is de eerste keer dat ik haar hoor spreken. Niks vreemds aan, behalve een Haagse tongval. Toch?
Bij BNN.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:18 schreef Ringo het volgende:
Kutscheet! "Hoe ordinair!"
Waar is de tijd van Menno Buch gebleven?
Ze slist een beetje. Wat ik al zei, dat doet haar dochter ook. Idd niks raars verder.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:14 schreef Ringo het volgende:
[..]
Heel knap. Het is de eerste keer dat ik haar hoor spreken. Niks vreemds aan, behalve een Haagse tongval. Toch?
En honderd jaar geleden.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:29 schreef DrDentz het volgende:
Not dun zo'n uitspraak van Fritz
Derksen had het in de uitzending dan ook als antwoord vanavond dat het net na de eerste wereld oorlog was.quote:
Tong, is dit de eerste keer dat je eind 'quote:Op donderdag 29 april 2010 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Derksen had het in de uitzending dan ook als antwoord vanavond dat het net na de eerste wereld oorlog was.
P
Is me al vaker overkomen. Is een speciaal topic over.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:09 schreef lachejonge het volgende:
[..]
Tong, is dit de eerste keer dat je eind '' niet gelukt is?
Ach.. Zelfs een genie maakt fouten.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is me al vaker overkomen. Is een speciaal topic over.
Hij kijkt niet altijd.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:12 schreef DrDentz het volgende:
Marc Marie vindt ze wel altijd 2x leuk
Wie kan een post van Tong vinden zonder :P aan het eind.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:09 schreef lachejonge het volgende:
Tong, is dit de eerste keer dat je eind '' niet gelukt is?
Dat viel mij ook op, hij zit er naast met een smile van heb ik je....quote:Op donderdag 29 april 2010 20:01 schreef DrDentz het volgende:
Ik zie wel iets bloeien tussen Johan en Lucia.
Dan zeg ik alleen dat je dronken bent. Lucky guessquote:Op vrijdag 30 april 2010 01:32 schreef Ringo het volgende:
Waarom denk ik bij jou, Wickedangel, aan het eeuwige van alles. De übervrouw van iedereen en iedereen. Zeg me dat met jou het leven een aanvang nam.
Dat dan weer wel, maar toch.quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan zeg ik alleen dat je dronken bent. Lucky guess
Is wel te zien aan de reacties hier ja.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:05 schreef Supersoep het volgende:
Wat een uitzending. Een uur lang saaie kutmuziek.
Ik zette DWDD om kwart voor 8 pas aan.Want Mathijs zei gisteren al morgen geen dwdd maar alleen muziek..2 liedjes gehoord en wij hebben gelijk maar op NED1 gezet..Saaie muziekquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:05 schreef Supersoep het volgende:
Wat een uitzending. Een uur lang saaie kutmuziek.
Waarom zou je zoiets online willen zetten, 't was afschuwelijk, dat hebben zij zelf ook door.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:15 schreef pberends het volgende:
Wtf was er gister voor uitzending en waarom staat ie nog niet online?
Hm oke.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:34 schreef msnk het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets online willen zetten, 't was afschuwelijk, dat hebben zij zelf ook door.
Oh, grote Godquote:Vanavond geen live-uitzending, maar een compilatie van extra opnames van de muziekoptredens in DWDD. Met oa: Caro Emerald, Kyteman, Jasper Erkens, DeWolff, Elle Bandita, De Staat, De Jeugd van Tegenwoordig en K's Choice.
Ik kan leukere verrassingen bedenken.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:12 schreef DrDentz het volgende:
Misschien bewaren ze Felix tot het laatste moment, als een verassing.
Nee, dat niet. Ik heb in FF spellingscontrole en die keurt verassingen fout en verrassingen niet, dat bracht me aan het twijfelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |