80-plussers.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:49 schreef Ritmo het volgende:
Waarom vindt iedereen hier 70-plussers geweldig? Vorige week die oude knakker ook al.
Al een vrouw gevonden?quote:Op woensdag 28 april 2010 19:53 schreef Ringo het volgende:
[..]
80-plussers.
Hang jij nou maar fijn het hippe pubertje uit.
Ze kwam er ook laat achter.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die was echt slecht.Dat hoofd van die Wytske ook.
Dat had ik ook. Zo slecht kan toch nietquote:Op woensdag 28 april 2010 19:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik dacht ook even een paar seconden: nee, dit bedoelt ie niet.
Geweldig iddquote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:49 schreef Ringo het volgende:
Vroeger vast een bitch
Het was alsof ik naar Patricia Paay zat te kijkenquote:nu tof.
Dat zijn woorden van Wim Kan.quote:
quote:
Het is best gedurfd dat hij zoveel aandacht aan de verkiezingen wil besteden.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:54 schreef Michie_ het volgende:
Grappig
Het valt me trouwens op dat Mattijs dit seizoen veel meer dingen doet die hij andere seizoenen nooit gedaan zou hebben.
Hij was goed gister... terechte kritiek op Camiel Eurlings en Henk en Anjaquote:
Dat niet alleen maar dat grappige hoedje wat ie af en toe op heeft, dat dansen met die Jackson zanger, mee helpen aan een goochel truuk en zo zijn er nog wel een paar dingen die hij andere seizoenen nooit gedaan zou hebben.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is best gedurfd dat hij zoveel aandacht aan de verkiezingen wil besteden.
Jan was weer leukquote:Op donderdag 29 april 2010 10:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij was goed gister... terechte kritiek op Camiel Eurlings en Henk en Anja.
quote:Derksen en Simons in media-uitzending DWDD
De maandelijkse media-uitzending van De Wereld Draait Door is in verband met Koninginnedag niet op vrijdag, maar op donderdagavond te zien op Nederland 3. Dit keer blikken presentator Matthijs van Nieuwkerk en tafelheer Marc-Marie Huijbregts met Johan Derksen, Lucia de Berk en Sylvana Simons terug op de afgelopen mediamaand. Derksen komt vertellen over zijn aanvaringen met tv-collega Wilfred Genee, De Berk over de media-aandacht na haar vrijlating en Simons over haar nieuwe talkshow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |