Het was ordinair hossen wat hij deed, niets koninklijks aan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een kroonprins hoort te dansen op Ravel of Strauss, niet op Armin van Buuren.
Daar heb je opzich een punt, maar dit is wel ons nummer 1 export-product, samen met Rieu. Het ziet er wat onbeholpen uit, maar ze laten tenminste wat menselijkheid zien.quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een kroonprins hoort te dansen op Ravel of Strauss, niet op Armin van Buuren.
Mulder zei "Die tegenstander leek me niet geblesseerd of ziek. Dan zie ik een krantenkop met 'Grol verliest weer van zijn lichaam'. En niet van jou! Wat deed dat met je???!"quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Daar werd op het laatst door Jan Mulder wel aan gerefereerd, maar snel weggewuifd door de beide broers.
Dat stukje deed me erg denken aan Koefnoen's Schoothondjes. Gewoon op een ontzettend irritante manier politici lastig vallen.quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:52 schreef Veerboot het volgende:
Gasten in de (40 min.) uitzending van dinsdag 27 april zijn: Felix Rottenberg, Koos Postema, Gerard Cox, Esther Wolswinkel, Jeroen Snel en Dorine Hermans. Beau van Erven Dorens is tafelheer.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:52 schreef Veerboot het volgende:
Gasten in de (40 min.) uitzending van dinsdag 27 april zijn: Felix Rottenberg, Koos Postema, Gerard Cox, Esther Wolswinkel, Jeroen Snel en Dorine Hermans. Beau van Erven Dorens is tafelheer.
Je zou ook bijna denken dat ze het daar om doen nuquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:23 schreef Veerboot het volgende:
Ik vind het ergens ook wel weer mooi. Gewoon een dikke vinger van de redactie naar alle Rottenberg-haters
In dat geval zou hij humor hebben en vooral stil zijn, hier zit hij elitair te brallen met zijn arrogante plofkopquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:29 schreef groenen het volgende:
Felix is de Jan Paparazzi van deze show.
Of pijpen inderdaad, of hij brengt een zak smeergeld mee om op TV te komen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:51 schreef pberends het volgende:
40 minuten... en toch Felix!
Zou hij stiekem Matthijs pijpen?
En: royaltywatchersquote:Vijfjarig DWDD komt met glossy
De Varagids komt op 19 mei met een speciale editie in Extra Large formaat glossy. Dit magazine is volledig gewijd aan het vijfjarige bestaan van De Wereld Draait Door.
De glossy is een eenmalige uitgave van de makers van de Varagids. De 116 pagina’s tellende DWDD special heeft een uitneembare cultuurgids en een oplage van 100.000 exemplaren in de losse verkoop. Daarnaast is deze eenmalige glossy ook in pakket met Linda. 70 te koop.
In de DWDD glossy kunnen lezers de hoogtepunten herbeleven en zijn er bijdragen over en van de mensen die het programma tot dat succes hebben gemaakt. Er zijn onder meer bijdragen van Claudia de Breij, Jort Kelder, Halina Reijn, de Jakhalzen, Jan Mulder en Joost Zwagerman.
Schrijft Felix geen stukje in de glossy?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:39 schreef tim. het volgende:
Nog niet bekend hier?:
[..]
En: royaltywatchers.
Ik denk dat er binnenkort een glossy over Felix Rottenberg uitkomt bij de VARAquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:39 schreef tim. het volgende:
Nog niet bekend hier?:
[..]
Revequote:Op dinsdag 27 april 2010 20:09 schreef Ringo het volgende:
Het gaat over Reve godverdomme, cultuurboeren.
http://www.vpro.nl/programma/zomergasten/afleveringen/17869040/quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:39 schreef Adelante het volgende:
Rottenberg als zomergast, dan kun je drie uur vullen met fragmenten uit DWDD.
Ik vind hem ook goed. Hij weet waar ie over praat. En je kunt niet zeggen dat ie links bevoordeelt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:46 schreef Toad het volgende:
Je kan zeggen over Rottenberg wat je wil. Maar dit gesprek bij DWDD over Cohen moest gevoerd worden. Daarvoor was DWDD de plek.
Laat me raden: jij leest cker de bijbel?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook goed. Hij weet waar ie over praat. En je kunt niet zeggen dat ie links bevoordeelt.
Rottenberg was best aardig maandag en dinsdag. Hij had dit keer scherpe analyses, en niet van dat spookjes-gedoe.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:50 schreef richbitch het volgende:
Felix was wel oke.
Cohennetje hehe
Jammer van koos postema
HEEEEEEEEEEEEEEELP!quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:39 schreef tim. het volgende:
Nog niet bekend hier?:
[..]
En 85 jaarquote:Op woensdag 28 april 2010 19:45 schreef wolfrolf het volgende:
Deze vrouw is baas
Omdat ze meer leven en liefde uitstralen dan menig twintiger in het topje van hun pink.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:49 schreef Ritmo het volgende:
Waarom vindt iedereen hier 70-plussers geweldig? Vorige week die oude knakker ook al.
DWDD is het verkapte MAXquote:Op woensdag 28 april 2010 19:49 schreef Ritmo het volgende:
Waarom vindt iedereen hier 70-plussers geweldig? Vorige week die oude knakker ook al.
Ben ook bijna een twintiger.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:51 schreef Ritmo het volgende:
En je bent zelf?
Zoveel liefde vond ik haar niet uitstralen trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |