Niet onlogisch ook.quote:Op maandag 26 april 2010 19:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Volgens twitter schrijven ze dat het iemand van de VPRO is..en ook via Mediacourant.
Theloniousquote:Op maandag 26 april 2010 19:02 schreef Toad het volgende:
Primeur van het Fok!Forum: Jelle Brandt Corstius is de nieuwe presentator van Zomergasten.
Zucht.quote:Op maandag 26 april 2010 19:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Op Twitter schreef iemand of hij denkt dat Jan Jaap van der Wal of Wilfried de Jong zullen zijn.
Wat interessant zeg.quote:Op maandag 26 april 2010 19:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Maakt mij niks uit hoor..ik ken heel die man niet die BC
hier hetzelfde; beetje overkill.quote:Op maandag 26 april 2010 19:42 schreef lachejonge het volgende:
Ik heb het alweer afgezet. Kan die Rottenberg niet dood ofzo?
Idd, misselijke bal.quote:Op maandag 26 april 2010 19:42 schreef lachejonge het volgende:
Ik heb het alweer afgezet. Kan die Rottenberg niet dood ofzo?
Wat een onzin.quote:Op maandag 26 april 2010 20:11 schreef Ritmo het volgende:
Zomergasten.![]()
Wie kijkt in godsnaam dat programma?4 uur naar een plant kijken is boeiender.
preciesquote:Op maandag 26 april 2010 20:11 schreef Ritmo het volgende:
Zomergasten.![]()
quote:Op maandag 26 april 2010 20:21 schreef DrDentz het volgende:
Iets in de muziek en dan Tiesto noemen.
Muziek is met gitaruh.
quote:Op maandag 26 april 2010 20:11 schreef Ritmo het volgende:
Zomergasten.![]()
Beter dan zo'n Waylon of nog erger Dinand Woesthofquote:
Tiësto is niet zo spraakzaam in tv-shows volgens mij.quote:Op maandag 26 april 2010 20:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Beter dan zo'n pauper-gitarist/rocker.
Daar vraagt ook iemand omquote:Op maandag 26 april 2010 20:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Beter dan zo'n Waylon of nog erger Dinand Woesthof
Armin is dan een betere gesprekspartner als je toch een DJ aan tafel wil.quote:Op maandag 26 april 2010 20:23 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Tiësto is niet zo spraakzaam in tv-shows volgens mij.
Dat iemand een hoge opleiding heeft betekent niet dat ie ergens over kan praten.quote:Op maandag 26 april 2010 20:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Armin is dan een betere gesprekspartner als je toch een DJ aan tafel wil.
Ook gewoon een slimme jongen die afgestudeerd is in Rechten, volgens mij heeft Tiesto niet eens z'n Havo gehaald.
Jij hebt echt niet door hoe groot die man in het buitenland is he?quote:Op maandag 26 april 2010 20:32 schreef DrDentz het volgende:
Armin van Buuren springend met Willem-Alexander en Maxima op hippe muziek was wel een van de meest debiele televisiefragmenten van de monarchie
Dat lijkt ie mij ook wel een goede presentator.quote:Op maandag 26 april 2010 20:33 schreef fredjanssen het volgende:
Denk dat die Jelle wel een goede is voor zomergasten.
quote:Op maandag 26 april 2010 23:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat lijkt ie mij ook wel een goede presentator.
Gaat snel dan.quote:Op maandag 26 april 2010 19:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Maakt mij niks uit hoor..ik ken heel die man niet die BC
Daar werd op het laatst door Jan Mulder wel aan gerefereerd, maar snel weggewuifd door de beide broers.quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:16 schreef tong80 het volgende:
Van der Geest won doordat Grol zwaar geblesseerd was. Schandalig dat ze dat niet vermelden.
Een kroonprins hoort te dansen op Ravel of Strauss, niet op Armin van Buuren.quote:Op maandag 26 april 2010 21:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jij hebt echt niet door hoe groot die man in het buitenland is he?
Precies en van Nieuwkerk ging er ook niet op in.quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Daar werd op het laatst door Jan Mulder wel aan gerefereerd, maar snel weggewuifd door de beide broers.
Hij was geweldigquote:
Het was ordinair hossen wat hij deed, niets koninklijks aan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een kroonprins hoort te dansen op Ravel of Strauss, niet op Armin van Buuren.
Daar heb je opzich een punt, maar dit is wel ons nummer 1 export-product, samen met Rieu. Het ziet er wat onbeholpen uit, maar ze laten tenminste wat menselijkheid zien.quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een kroonprins hoort te dansen op Ravel of Strauss, niet op Armin van Buuren.
Mulder zei "Die tegenstander leek me niet geblesseerd of ziek. Dan zie ik een krantenkop met 'Grol verliest weer van zijn lichaam'. En niet van jou! Wat deed dat met je???!"quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Daar werd op het laatst door Jan Mulder wel aan gerefereerd, maar snel weggewuifd door de beide broers.
Dat stukje deed me erg denken aan Koefnoen's Schoothondjes. Gewoon op een ontzettend irritante manier politici lastig vallen.quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:52 schreef Veerboot het volgende:
Gasten in de (40 min.) uitzending van dinsdag 27 april zijn: Felix Rottenberg, Koos Postema, Gerard Cox, Esther Wolswinkel, Jeroen Snel en Dorine Hermans. Beau van Erven Dorens is tafelheer.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:52 schreef Veerboot het volgende:
Gasten in de (40 min.) uitzending van dinsdag 27 april zijn: Felix Rottenberg, Koos Postema, Gerard Cox, Esther Wolswinkel, Jeroen Snel en Dorine Hermans. Beau van Erven Dorens is tafelheer.
Je zou ook bijna denken dat ze het daar om doen nuquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:23 schreef Veerboot het volgende:
Ik vind het ergens ook wel weer mooi. Gewoon een dikke vinger van de redactie naar alle Rottenberg-haters
In dat geval zou hij humor hebben en vooral stil zijn, hier zit hij elitair te brallen met zijn arrogante plofkopquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:29 schreef groenen het volgende:
Felix is de Jan Paparazzi van deze show.
Of pijpen inderdaad, of hij brengt een zak smeergeld mee om op TV te komen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:51 schreef pberends het volgende:
40 minuten... en toch Felix!
Zou hij stiekem Matthijs pijpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |