En: royaltywatchersquote:Vijfjarig DWDD komt met glossy
De Varagids komt op 19 mei met een speciale editie in Extra Large formaat glossy. Dit magazine is volledig gewijd aan het vijfjarige bestaan van De Wereld Draait Door.
De glossy is een eenmalige uitgave van de makers van de Varagids. De 116 pagina’s tellende DWDD special heeft een uitneembare cultuurgids en een oplage van 100.000 exemplaren in de losse verkoop. Daarnaast is deze eenmalige glossy ook in pakket met Linda. 70 te koop.
In de DWDD glossy kunnen lezers de hoogtepunten herbeleven en zijn er bijdragen over en van de mensen die het programma tot dat succes hebben gemaakt. Er zijn onder meer bijdragen van Claudia de Breij, Jort Kelder, Halina Reijn, de Jakhalzen, Jan Mulder en Joost Zwagerman.
Schrijft Felix geen stukje in de glossy?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:39 schreef tim. het volgende:
Nog niet bekend hier?:
[..]
En: royaltywatchers.
Ik denk dat er binnenkort een glossy over Felix Rottenberg uitkomt bij de VARAquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:39 schreef tim. het volgende:
Nog niet bekend hier?:
[..]
En: royaltywatchers.
Revequote:Op dinsdag 27 april 2010 20:09 schreef Ringo het volgende:
Het gaat over Reve godverdomme, cultuurboeren.
http://www.vpro.nl/programma/zomergasten/afleveringen/17869040/quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:39 schreef Adelante het volgende:
Rottenberg als zomergast, dan kun je drie uur vullen met fragmenten uit DWDD.
Ik vind hem ook goed. Hij weet waar ie over praat. En je kunt niet zeggen dat ie links bevoordeelt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:46 schreef Toad het volgende:
Je kan zeggen over Rottenberg wat je wil. Maar dit gesprek bij DWDD over Cohen moest gevoerd worden. Daarvoor was DWDD de plek.
Laat me raden: jij leest cker de bijbel?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook goed. Hij weet waar ie over praat. En je kunt niet zeggen dat ie links bevoordeelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |