Wie kan een post van Tong vinden zonder :P aan het eind.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:09 schreef lachejonge het volgende:
Tong, is dit de eerste keer dat je eind '' niet gelukt is?
Dat viel mij ook op, hij zit er naast met een smile van heb ik je....quote:Op donderdag 29 april 2010 20:01 schreef DrDentz het volgende:
Ik zie wel iets bloeien tussen Johan en Lucia.
Dan zeg ik alleen dat je dronken bent. Lucky guessquote:Op vrijdag 30 april 2010 01:32 schreef Ringo het volgende:
Waarom denk ik bij jou, Wickedangel, aan het eeuwige van alles. De übervrouw van iedereen en iedereen. Zeg me dat met jou het leven een aanvang nam.
Dat dan weer wel, maar toch.quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan zeg ik alleen dat je dronken bent. Lucky guess
Is wel te zien aan de reacties hier ja.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:05 schreef Supersoep het volgende:
Wat een uitzending. Een uur lang saaie kutmuziek.
Ik zette DWDD om kwart voor 8 pas aan.Want Mathijs zei gisteren al morgen geen dwdd maar alleen muziek..2 liedjes gehoord en wij hebben gelijk maar op NED1 gezet..Saaie muziekquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:05 schreef Supersoep het volgende:
Wat een uitzending. Een uur lang saaie kutmuziek.
Waarom zou je zoiets online willen zetten, 't was afschuwelijk, dat hebben zij zelf ook door.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:15 schreef pberends het volgende:
Wtf was er gister voor uitzending en waarom staat ie nog niet online?
Hm oke.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:34 schreef msnk het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets online willen zetten, 't was afschuwelijk, dat hebben zij zelf ook door.
Oh, grote Godquote:Vanavond geen live-uitzending, maar een compilatie van extra opnames van de muziekoptredens in DWDD. Met oa: Caro Emerald, Kyteman, Jasper Erkens, DeWolff, Elle Bandita, De Staat, De Jeugd van Tegenwoordig en K's Choice.
Ik kan leukere verrassingen bedenken.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:12 schreef DrDentz het volgende:
Misschien bewaren ze Felix tot het laatste moment, als een verassing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |