Ze heeft een herseninfarct gehad in de gevangenis..quote:Op donderdag 29 april 2010 19:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Hoe heeft dat uberhaupt ooit verpleegster kunnen worden?.
Haar dochter praat hetzelfde.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze heeft een herseninfarct gehad in de gevangenis..
Komt zij ook weer op tv dan, samen met Ron bij MAX soms? Dancing without teeth?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Haar dochter praat hetzelfde.
Trouwens straks lekker ergeren aan de kapster Silvana Simons die een intellectueel imiteert. Zal ze een bril op hebben voor het effect ?
Ze heeft een late night show op zaterdagavond. Zijn al twee afleveringen van geweest.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Komt zij ook weer op tv dan, samen met Ron bij MAX soms? Dancing without teeth?
Soms hebben ze wel grappige bruggetjes, maar dit van net was echt niks.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:54 schreef Modus het volgende:
OMG, wat slecht gezongen. Heeft sowieso geen enkele toegevoegde waarde, elk onderwerp bot afbreken voor 8 maten nikszeggende kutmuziek.
ik ga ze maar niet terugkijkenquote:Op donderdag 29 april 2010 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze heeft een late night show op zaterdagavond. Zijn al twee afleveringen van geweest.
Verwachte reactie van de singer:quote:
Ik mis haar ook.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:02 schreef Toad het volgende:
Over Sylvana gesproken. Waar is ze? Ze zou er toch ook zijn?
dat is gebruikelijk aan het eind van de maandquote:Op donderdag 29 april 2010 20:07 schreef Modus het volgende:
Volgens mij leest Matthijs ook gewoon weer letterlijk dezelfde teksten op als toen deze fragmentjes voor het eerst te zien waren.. Dit heeft iedereen toch al 1000x gezien?
Ja ik klaag vaak, maar het blijft een programma met potentie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |