Laatste mediauitzending vh seizoenquote:Op donderdag 29 april 2010 19:36 schreef Adelante het volgende:
Laatste uitzenfing van het seizoen al???
Nee, laatste media-uitzending van het seizoen.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:36 schreef Adelante het volgende:
Laatste uitzenfing van het seizoen al???
Wat wil dat zeggen dan? Waar gaat de rest dan over?quote:
Nog een paar weken de normale uitzendingenquote:Op donderdag 29 april 2010 19:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat wil dat zeggen dan? Waar gaat de rest dan over?
En dan verkiezingsuitzendingen met......quote:Op donderdag 29 april 2010 19:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Nog een paar weken de normale uitzendingen.
Was Duits je favoriete vak ?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Hoe heeft dat uberhaupt ooit verpleegster kunnen worden?.
Ze heeft een herseninfarct gehad in de gevangenis..quote:Op donderdag 29 april 2010 19:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Hoe heeft dat uberhaupt ooit verpleegster kunnen worden?.
Haar dochter praat hetzelfde.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze heeft een herseninfarct gehad in de gevangenis..
Komt zij ook weer op tv dan, samen met Ron bij MAX soms? Dancing without teeth?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Haar dochter praat hetzelfde.
Trouwens straks lekker ergeren aan de kapster Silvana Simons die een intellectueel imiteert. Zal ze een bril op hebben voor het effect ?
Ze heeft een late night show op zaterdagavond. Zijn al twee afleveringen van geweest.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Komt zij ook weer op tv dan, samen met Ron bij MAX soms? Dancing without teeth?
Soms hebben ze wel grappige bruggetjes, maar dit van net was echt niks.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:54 schreef Modus het volgende:
OMG, wat slecht gezongen. Heeft sowieso geen enkele toegevoegde waarde, elk onderwerp bot afbreken voor 8 maten nikszeggende kutmuziek.
ik ga ze maar niet terugkijkenquote:Op donderdag 29 april 2010 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze heeft een late night show op zaterdagavond. Zijn al twee afleveringen van geweest.
Verwachte reactie van de singer:quote:
Ik mis haar ook.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:02 schreef Toad het volgende:
Over Sylvana gesproken. Waar is ze? Ze zou er toch ook zijn?
dat is gebruikelijk aan het eind van de maandquote:Op donderdag 29 april 2010 20:07 schreef Modus het volgende:
Volgens mij leest Matthijs ook gewoon weer letterlijk dezelfde teksten op als toen deze fragmentjes voor het eerst te zien waren.. Dit heeft iedereen toch al 1000x gezien?
Ja ik klaag vaak, maar het blijft een programma met potentie..
Heel knap. Het is de eerste keer dat ik haar hoor spreken. Niks vreemds aan, behalve een Haagse tongval. Toch?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:01 schreef Thelonious het volgende:
Yep, een behoorlijke prestatie om zo uit zo'n periode tevoorschijn te komen.
Ik heb een foto gezien in Privé, een beetje zoals Johan maar zonder snor en met lippenstiftquote:Op donderdag 29 april 2010 20:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik wil toch wel eens zien hoe die vrouw van johan er uit ziet
Inderdaad.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:14 schreef Ringo het volgende:
[..]
Heel knap. Het is de eerste keer dat ik haar hoor spreken. Niks vreemds aan, behalve een Haagse tongval. Toch?
Bij BNN.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:18 schreef Ringo het volgende:
Kutscheet! "Hoe ordinair!"
Waar is de tijd van Menno Buch gebleven?
Ze slist een beetje. Wat ik al zei, dat doet haar dochter ook. Idd niks raars verder.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:14 schreef Ringo het volgende:
[..]
Heel knap. Het is de eerste keer dat ik haar hoor spreken. Niks vreemds aan, behalve een Haagse tongval. Toch?
En honderd jaar geleden.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:29 schreef DrDentz het volgende:
Not dun zo'n uitspraak van Fritz
Derksen had het in de uitzending dan ook als antwoord vanavond dat het net na de eerste wereld oorlog was.quote:
Tong, is dit de eerste keer dat je eind 'quote:Op donderdag 29 april 2010 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Derksen had het in de uitzending dan ook als antwoord vanavond dat het net na de eerste wereld oorlog was.
P
Is me al vaker overkomen. Is een speciaal topic over.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:09 schreef lachejonge het volgende:
[..]
Tong, is dit de eerste keer dat je eind '' niet gelukt is?
Ach.. Zelfs een genie maakt fouten.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is me al vaker overkomen. Is een speciaal topic over.
Hij kijkt niet altijd.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:12 schreef DrDentz het volgende:
Marc Marie vindt ze wel altijd 2x leuk
Wie kan een post van Tong vinden zonder :P aan het eind.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:09 schreef lachejonge het volgende:
Tong, is dit de eerste keer dat je eind '' niet gelukt is?
Dat viel mij ook op, hij zit er naast met een smile van heb ik je....quote:Op donderdag 29 april 2010 20:01 schreef DrDentz het volgende:
Ik zie wel iets bloeien tussen Johan en Lucia.
Dan zeg ik alleen dat je dronken bent. Lucky guessquote:Op vrijdag 30 april 2010 01:32 schreef Ringo het volgende:
Waarom denk ik bij jou, Wickedangel, aan het eeuwige van alles. De übervrouw van iedereen en iedereen. Zeg me dat met jou het leven een aanvang nam.
Dat dan weer wel, maar toch.quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan zeg ik alleen dat je dronken bent. Lucky guess
Is wel te zien aan de reacties hier ja.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:05 schreef Supersoep het volgende:
Wat een uitzending. Een uur lang saaie kutmuziek.
Ik zette DWDD om kwart voor 8 pas aan.Want Mathijs zei gisteren al morgen geen dwdd maar alleen muziek..2 liedjes gehoord en wij hebben gelijk maar op NED1 gezet..Saaie muziekquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:05 schreef Supersoep het volgende:
Wat een uitzending. Een uur lang saaie kutmuziek.
Waarom zou je zoiets online willen zetten, 't was afschuwelijk, dat hebben zij zelf ook door.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:15 schreef pberends het volgende:
Wtf was er gister voor uitzending en waarom staat ie nog niet online?
Hm oke.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:34 schreef msnk het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets online willen zetten, 't was afschuwelijk, dat hebben zij zelf ook door.
Oh, grote Godquote:Vanavond geen live-uitzending, maar een compilatie van extra opnames van de muziekoptredens in DWDD. Met oa: Caro Emerald, Kyteman, Jasper Erkens, DeWolff, Elle Bandita, De Staat, De Jeugd van Tegenwoordig en K's Choice.
Ik kan leukere verrassingen bedenken.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:12 schreef DrDentz het volgende:
Misschien bewaren ze Felix tot het laatste moment, als een verassing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |