Heel knap. Het is de eerste keer dat ik haar hoor spreken. Niks vreemds aan, behalve een Haagse tongval. Toch?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:01 schreef Thelonious het volgende:
Yep, een behoorlijke prestatie om zo uit zo'n periode tevoorschijn te komen.
Ik heb een foto gezien in Privé, een beetje zoals Johan maar zonder snor en met lippenstiftquote:Op donderdag 29 april 2010 20:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik wil toch wel eens zien hoe die vrouw van johan er uit ziet
Inderdaad.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:14 schreef Ringo het volgende:
[..]
Heel knap. Het is de eerste keer dat ik haar hoor spreken. Niks vreemds aan, behalve een Haagse tongval. Toch?
Bij BNN.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:18 schreef Ringo het volgende:
Kutscheet! "Hoe ordinair!"
Waar is de tijd van Menno Buch gebleven?
Ze slist een beetje. Wat ik al zei, dat doet haar dochter ook. Idd niks raars verder.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:14 schreef Ringo het volgende:
[..]
Heel knap. Het is de eerste keer dat ik haar hoor spreken. Niks vreemds aan, behalve een Haagse tongval. Toch?
En honderd jaar geleden.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:29 schreef DrDentz het volgende:
Not dun zo'n uitspraak van Fritz
Derksen had het in de uitzending dan ook als antwoord vanavond dat het net na de eerste wereld oorlog was.quote:
Tong, is dit de eerste keer dat je eind 'quote:Op donderdag 29 april 2010 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Derksen had het in de uitzending dan ook als antwoord vanavond dat het net na de eerste wereld oorlog was.
P
Is me al vaker overkomen. Is een speciaal topic over.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:09 schreef lachejonge het volgende:
[..]
Tong, is dit de eerste keer dat je eind '' niet gelukt is?
Ach.. Zelfs een genie maakt fouten.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is me al vaker overkomen. Is een speciaal topic over.
Hij kijkt niet altijd.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:12 schreef DrDentz het volgende:
Marc Marie vindt ze wel altijd 2x leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |