Wil je dat niet meer doen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:09 schreef Etcetera het volgende:ja want ik heb vanuit onze huiskamer in Nederland Kempes ingestraald dat hij Kramer de verkeerde wissel moest laten maken
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:09 schreef Etcetera het volgende:
ja want ik heb vanuit onze huiskamer in Nederland Kempes ingestraald dat hij Kramer de verkeerde wissel moest laten maken
Ik doe geen beloftes. Zal de volgende keer proberen de tegenstander in te stralenquote:
Kun jij ook andere dingen instralen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:09 schreef Etcetera het volgende:
ja want ik heb vanuit onze huiskamer in Nederland Kempes ingestraald dat hij Kramer de verkeerde wissel moest laten maken
Ik zei nog aan het begin: hoe vaak gebeurt het nou dat er 2x in dezelfde race een nieuw olympisch record wordt gereden? Ik geloofde er niet in. Maar dat had inderdaad het geval geweestquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe dan ook, het is allemaal erg triest... Sven Kramer had anders gewoon een gouden medaille en een nieuw Olympisch record gehad. Wie dan ook schuldig is....
Sorry Etciequote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:09 schreef Etcetera het volgende:ja want ik heb vanuit onze huiskamer in Nederland Kempes ingestraald dat hij Kramer de verkeerde wissel moest laten maken
Ik denk stiekem dat zoiets puur toeval is, maar ja, de MinDef tegenspreken is niet zo hendig sjiek verstandigquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kun jij ook andere dingen instralen?
Goh, Sven staat er toch!!
Dat is inderdaad wel klasse.quote:
Nee, dat kun je beter niet doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk stiekem dat zoiets puur toeval is, maar ja, de MinDef tegenspreken is niet zo hendig sjiek verstandig
'Gewoon' lijkt me te makkelijk, maar Sven reageert redelijk sportief...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik kreeg het niet helemaal mee, maar Kramer/Kemkes gaan gewoon samen verder?
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:13 schreef Etcetera het volgende:
He wat? Heeft 'ie dat gezegd op TV ?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Gewoon' lijkt me te makkelijk, maar Sven reageert redelijk sportief...
En daarmee vind ik het mooi voor vanavond...![]()
![]()
In elk geval niet zo woest als ik verwacht hadquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Gewoon' lijkt me te makkelijk, maar Sven reageert redelijk sportief...
En daarmee vind ik het mooi voor vanavond...![]()
![]()
Dat ik dat wel knap zou vindenquote:
Kramer gaf aan dat het wat hem betreft niet voorbij was, maar er zal eerst nog wel een flinke woordenwisseling volgen voor hij daar echt zeker van kan zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:13 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:17 schreef ScottTracy het volgende:
Dit was wel de slechtste wissel sinds Advocaat Robben wisselde op het EK 2004.
Logischquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kramer gaf aan dat het wat hem betreft niet voorbij was, maar er zal eerst nog wel een flinke woordenwisseling volgen voor hij daar echt zeker van kan zijn.
Voor de tweede keer binnen vijf minuten; het spijt me.quote:
Het is trouwens erg lang geleden dat ik iemand zo vaak en zo snel mijn verontschuldigingen heb aangeboden.quote:
Ik weet hetquote:
Pannekoek!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:23 schreef Cobra4 het volgende:
Gaan wij een Kramer en/of Kemkers nu net zo gebruiken als een Soempie?
Dat is wel erg kort door de bocht he.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:23 schreef Cobra4 het volgende:
Gaan wij een Kramer en/of Kemkers nu net zo gebruiken als een Soempie?
Plannen gemaakt om IJsland in te nemen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:25 schreef Etcetera het volgende:
een woest genoegen nog welDiaan, wat heb jij uitgevreten dit topic
Iets minder.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:25 schreef Nico_S. het volgende:
Cobra4 schreef:
<Ik ga op zoek naar een fles Whisky. Even de hartslag omlaag helpen.>
Ik ook. Maar dan Whiskey, met "e", dus niet Schots maar Iers.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is wel erg kort door de bocht he.
Naast een gouden medaille helpt ie dus ook twitter om zeep.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef Etcetera het volgende:
Sven is lekker bezig
Twitter is over capacity.
Too many tweets! Please wait a moment and try again.
Tja, het is wel zijn enige taak tijdens die race om alleen in te grijpen als er echt iets fout gaat.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Omdat Kemkers een mens is die geen fouten mag maken? Hoe stom het ook is?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
wheeheh Post hier Sven Kramer grappen
Ierse whiskey heeft mijn voorkeur. Over het algemeen wat zachter en subtieler van smaak. Overigens komt de naam whisk(e)y van het Ierse "uisce bheatha", hetgeen "water des levens" betekent. En vraag een gemiddelde Amerikaan "uisce" (=water) uit te spreken... en hij zegt "whisk(e)y. (De correcte uitspraak van "uisce" lijkt overigens het meest op "ieske")quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Iets minder.Maar ik gun het je toch.
Die bevooroordeling zou idd een optie kunnen zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:36 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ierse whiskey heeft mijn voorkeur. Over het algemeen wat zachter en subtieler van smaak. Overigens komt de naam whisk(e)y van het Ierse "uisce bheatha", hetgeen "water des levens" betekent. En vraag een gemiddelde Amerikaan "uisce" (=water) uit te spreken... en hij zegt "whisk(e)y. (De correcte uitspraak van "uisce" lijkt overigens het meest op "ieske")
Maar goed, als Ierlandliefhebber en voormalig inwoner van Dublin KAN ik zomaar bevooroordeeld zijn....
Weltruste Etcie, en nogmaals mijn welgemeende excuses.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:37 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel sneu
Maar 't is weer leuk geweest, ik slaap er niet minder om
truste Etcie.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:44 schreef Etcetera het volgende:
Wie gaat er een FML voor Sven aanmaken
en nu ga ik echt
Zeker weten. Maar ik blijf toch de voorkeur geven aan een echte Ierse uisce bheatha!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die bevooroordeling zou idd een optie kunnen zijn.
Dan moet je toch maar meegaan op de SC minimeet 9 april a.s. De Whisky op Zee tour.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:46 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Zeker weten. Maar ik blijf toch de voorkeur geven aan een echte Ierse uisce bheatha!
In de spiegeling staat nog TomTomquote:
Kniesoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In de spiegeling staat nog TomTom
Daar had ik al over nagedacht maar daar heb ik geen zin anquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn, verander meteen even de tijden en afstand
quote:Welcome to the church of vegetables
Lettuce pray.
Zou ik inderdaad heel graag doen! Helaas is de kans dat ik er rond die tijd de tijd voor heb helaas erg klein. (werk en zo...) Anders had ik me zeker al aangemeld.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je toch maar meegaan op de SC minimeet 9 april a.s. De Whisky op Zee tour.
Er gaat zeker een verslag in de SC volgen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:05 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Zou ik inderdaad heel graag doen! Helaas is de kans dat ik er rond die tijd de tijd voor heb helaas erg klein. (werk en zo...) Anders had ik me zeker al aangemeld.
De BBC heeft ook niet helemaal opgelet.quote:Sven Kramer mistake hands 10,000m gold to Korea's Lee
Kramer had crossed the line in 12 minutes, 54.50 seconds
Korea's Lee Seung-Hoon won the men's 10,000m after Dutchman Sven Kramer was disqualified for a lane violation.
Kramer, who won the 5,000m title, was quickest by more than four seconds, but was thrown out after his right skate was found to have gone out of his lane.
That gave the title to 5,000m silver medallist Lee, 21, in a new Olympic record of 12 minutes 58.55 seconds.
Russia's Ivan Skobrev was promoted to silver and the Netherlands' defending champion Bob de Jong won the bronze.
Pre-race favourite Kramer, 23, appeared unaware of his transgression, which came mid-race when his skate crossed the dividing line as he transferred from the outer to inner lanes.
And when Dutch coach Gerard Kemkers told him the news after he crossed the finish line in what would have been a new Olympic record time of 12:54.50, Kramer threw his sunglasses away in disgust.
"I am furious," the world record holder said after an apparent miscommunication with his coach caused him to change lanes at the wrong time.
"It's a matter of concentration. Not a concentration failure on my side.
"In a split second I had to take a decision and I took it. I can not explain it. At the end of the day it is the skater who is on the ice. Maybe we have to say we got it wrong."
South Korean Lee, who slashed more than 22 seconds off his own personal best, had been celebrating in the infield long before Kramer, who skated in the final heat, finished.
"I'm really happy that I'm one of the first Asian skaters to win this race," said Lee.
"I don't think I will be able to sleep now that I have the gold medal."
Met je chef is toch wel iets te regelen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:06 schreef Etcetera het volgende:
Godverdetyfusbedenk me net dat stage en campzone elkaar met een paar dagen overlappen en m'n ov is vanaf 16 juli ofzo niet meer geldig.
Ik weet dat het allebei niet zo heel erg is en dat oplossingen er vast wel zijn maar ik vind dit mooi kutwilde van onze laatste CZ de opening toch wel graag meemaken...
zie link die ik al had gepostquote:Op woensdag 24 februari 2010 01:17 schreef Cobra4 het volgende:
NOS: Kemers geeft toe een fout gemaakt te hebben.
Hij kan ook moeilijk zeggen: hoezo, ik wees toch naar de buitenbaanquote:Op woensdag 24 februari 2010 01:17 schreef Cobra4 het volgende:
NOS: Kemers geeft toe een fout gemaakt te hebben.
Een paar dagen verlof moet toch geen probleem zijn?quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:18 schreef Etcetera het volgende:
Vast wel, maar om nou in de laatste week vrij te nemen is ook zo wat henou ja volgende week maar eens aankaarten op de redactie.
Bah, veel 'had ik maar' nu hoor en het helpt geen barst
Hij had ook kunnen zeggen dat die tekens niet zo bedoeld waren.quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:20 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hij kan ook moeilijk zeggen: hoezo, ik wees toch naar de buitenbaan![]()
kan je eerder beginnen misschien? of een week langer doorgaan met onderbreking?quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:18 schreef Etcetera het volgende:
Vast wel, maar om nou in de laatste week vrij te nemen is ook zo wat henou ja volgende week maar eens aankaarten op de redactie.
Bah, veel 'had ik maar' nu hoor en het helpt geen barst
True, maar aan de andere kant is het maar een vakantie en ik vind afstuderen toch nog wel iets belangrijkerquote:Op woensdag 24 februari 2010 01:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een paar dagen verlof moet toch geen probleem zijn?
CZ is een "passie" van jou en hij/zij zal dat best wel begrijpen.
Hard werken en toch naar CZ dus.quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
True, maar aan de andere kant is het maar een vakantie en ik vind afstuderen toch nog wel iets belangrijkernou ja voor hetzelfde geld heb ik m'n werk op tijd af natuurlijk
hij was niet aan het opletten en dacht dat kramer net uit de buitenbocht kwam en dus naar binnen moest en zei dat ook tegen hem.quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:20 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hij kan ook moeilijk zeggen: hoezo, ik wees toch naar de buitenbaan![]()
ik begin maandagquote:Op woensdag 24 februari 2010 01:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan je eerder beginnen misschien? of een week langer doorgaan met onderbreking?
Slaapsequote:Op woensdag 24 februari 2010 01:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hard werken en toch naar CZ dus.
Ik ga slapen lieve mensen.![]()
Da's waarquote:Op woensdag 24 februari 2010 01:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hij had ook kunnen zeggen dat die tekens niet zo bedoeld waren.
neuh. had t nodig.quote:Op woensdag 24 februari 2010 07:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Juist op die momenten moet je toeslaan
Er zijn trouwens voordelen aan al om 7 uur beginnen, eerst anderhalf uur werken zonder mensen om je heen
---> [Centraal] Whisky /Whiskey Topic #16 Schots? Iers? Japans?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:36 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ierse whiskey heeft mijn voorkeur. Over het algemeen wat zachter en subtieler van smaak. Overigens komt de naam whisk(e)y van het Ierse "uisce bheatha", hetgeen "water des levens" betekent. En vraag een gemiddelde Amerikaan "uisce" (=water) uit te spreken... en hij zegt "whisk(e)y. (De correcte uitspraak van "uisce" lijkt overigens het meest op "ieske")
Maar goed, als Ierlandliefhebber en voormalig inwoner van Dublin KAN ik zomaar bevooroordeeld zijn....
quote:
Die is aan het werk op haar justitiepost.quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:44 schreef De_Hertog het volgende:
Goedemorgen
Waar is de koffieda.. euh.. culinaire minister?
Ach voor de afwisseling best leuk idd....quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:47 schreef iamredleader het volgende:
De grappen over Sven Kramer zijn stiekem best wel grappig
Ah misschien weer een boze shoarmatenteigenaar die boos is over intrekken van zijn vergunning.....quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:59 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, komen net 2 ambulance-motoren langsscheuren en eerder ook al een gewone ambu. Ben benieuwd. Schijnt op het gemeentehuis iets te zijn.
Die is dan wel erg laat want dat is 2 jaar geledenquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah misschien weer een boze shoarmatenteigenaar die boos is over intrekken van zijn vergunning.....
Er is al 2 jaar geen shoarmatent meer in Lansingerland?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die is dan wel erg laat want dat is 2 jaar geleden
De tijd inhalen die je gister gemist hebt ivm kater......quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:03 schreef DiabloSam het volgende:
Mogguh allemaal![]()
ik had vrij vandaag...wtf doe ik nou weer op m'n werk
Heb gisteren geen tijd gemist hoor, laat staan door m'n kater.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De tijd inhalen die je gister gemist hebt ivm kater......
Volgens mij niet nee. We hebben er 1 gehad en daar was ik echt verbaasd over. Is geloof ik een jaar open geweest.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Er is al 2 jaar geen shoarmatent meer in Lansingerland?
Er is toch zo'n website waar je dat kan zien? C4 wist dat onlangsquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:59 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, komen net 2 ambulance-motoren langsscheuren en eerder ook al een gewone ambu. Ben benieuwd. Schijnt op het gemeentehuis iets te zijn.
Werken er toevallig modellen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:03 schreef DiabloSam het volgende:
Mogguh allemaal![]()
ik had vrij vandaag...wtf doe ik nou weer op m'n werk
Het is een vertrouwenszaak. Op zo'n hoog niveau heb je vertrouwen in elkaar. Als je trainer je dan aanwijzingen geeft en je twijfelt zelf(zoals je duidelijk kon zien), dan ga je op zijn advies af. Dat is dus niet dom.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:05 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Heb gisteren geen tijd gemist hoor, laat staan door m'n kater.
Arme Sven, zo'n topsport, zo'n hoog niveau, en hij weet niet eens of hij 10 seconde geleden nou de korte of de lange bocht nam...en dan nog z'n trainer de schuld geven ook!
Ja, zodoende weet ik dat het op het gemeentehuis isquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Er is toch zo'n website waar je dat kan zien? C4 wist dat onlangs
Tsja hier in de buurt hebben we er 2 1 goede die om elf uur dicht gaat....quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij niet nee. We hebben er 1 gehad en daar was ik echt verbaasd over. Is geloof ik een jaar open geweest.
Helaas niet, 3 vrouwen die allemaal ver voorbij de milf leeftijd (en uiterlijk) zijn. En het werk is echt fucking boring, enige positieve aan het feit dat ik op de computer mag werken vandaag is dat ik dus stiekem tussendoor kan Fok!-kenquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Werken er toevallig modellen?
* PM stuurt aan leidinggevendequote:Op woensdag 24 februari 2010 11:15 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Helaas niet, 3 vrouwen die allemaal ver voorbij de milf leeftijd (en uiterlijk) zijn. En het werk is echt fucking boring, enige positieve aan het feit dat ik op de computer mag werken vandaag is dat ik dus stiekem tussendoor kan Fok!-ken
Stuur maar door, as long as it has a heartbeat...quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb een mail gekregen van ene Susan Morgan in het Engels en abominabel slecht NL... Dat ik mijn e-mailadres moet sturen en dan stuurt zij een foto omdat ze me leuk vind na het zien van mijn FOK profielNiet zo slim die Susan aangezien ze dus al mijn e-mailadres heeft.........
Dat is een mooie ja. Zo controleren ze of je je email actief lijst. Spam-voerquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb een mail gekregen van ene Susan Morgan in het Engels en abominabel slecht NL... Dat ik mijn e-mailadres moet sturen en dan stuurt zij een foto omdat ze me leuk vind na het zien van mijn FOK profielNiet zo slim die Susan aangezien ze dus al mijn e-mailadres heeft.........
Alleen een digitalequote:Op woensdag 24 februari 2010 11:21 schreef DiabloSam het volgende:
Stuur maar door, as long as it has a heartbeat...
Hello My Dear,quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is een mooie ja. Zo controleren ze of je je email actief lijst. Spam-voer
Nee digitale heartbeat telt niet mee viezerikquote:
Jij bent de viespeuk die om een forward vraagtquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:25 schreef DiabloSam het volgende:
Nee digitale heartbeat telt niet mee viezerik
quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hello My Dear,
My name is miss Susan Morgan i saw your profile today at (fok.nl) and became interested in you,l will also like to know you the more,and l want you to send an email to my email address so l can give you my picture for you to know whom l am. Here is my email address I believe we can move from here! I am waiting for your mail to my email address above.
Miss Susan.
(Remember the distance or colour does not matter but love matters allot in life)
Het erge is dat ik hem dus wel eerst gelezen heb.... dat kregen ze dan wel voor elkaar.....quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Kreeg laatst ook weer een aanbieding voor een deel van een erfenis uit China.
Sure...
quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Die meisje van 7 zijn tegenwoordig handig met computers zeg!
Was dat net zoiets als dat Pyramidespel?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:38 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ken wel iemand die 11 jaar geleden in de nigeriaanse scam is getrapt. Ik heb al die papieren onder ogen gehad. Ik heb 'm daarna nooit meer gezien
Weet je ook hoe veel het hem gekost heeft?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:38 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ken wel iemand die 11 jaar geleden in de nigeriaanse scam is getrapt. Ik heb al die papieren onder ogen gehad. Ik heb 'm daarna nooit meer gezien
Nee maar het moet veel geweest zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Weet je ook hoe veel het hem gekost heeft?
Altijd leuk, leedvermaak.
Nee. Je moet zogenaamd een groot bedrag overmaken zodat ze advocaten e.d. kunnen betalen om te zorgen dat jij je geld kan krijgen. En dat gaan over tienduizenden, soms meer.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was dat net zoiets als dat Pyramidespel?
Ah dus nog veel stommer als dat Pyramidespel.....quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee. Je moet zogenaamd een groot bedrag overmaken zodat ze advocaten e.d. kunnen betalen om te zorgen dat jij je geld kan krijgen. En dat gaan over tienduizenden, soms meer.
En tja, daarna hoor je er nooit meer wat van natuurlijk
Bij een pyramidespel is er inderdaad nog een kleine kans dat je geld terugkrijgt, als je vroeg genoeg in de keten zit. Hier is de kans op betaling 0.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dus nog veel stommer als dat Pyramidespel.....
Bij Madoff was dat ook het geval inderdaad. Maar nog ontzettend stom als je door zulke geintjes rijk denkt te worden.....quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:47 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bij een pyramidespel is er inderdaad nog een kleine kans dat je geld terugkrijgt, als je vroeg genoeg in de keten zit. Hier is de kans op betaling 0.
If it sounds too good to be true, it probably is.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bij Madoff was dat ook het geval inderdaad. Maar nog ontzettend stom als je door zulke geintjes rijk denkt te worden.....
Vaak wel maar veel mensen geloven kennelijk nog in sprookjes.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:53 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
If it sounds too good to be true, it probably is.
waar heb ik dit aan te danken?quote:Minister voor Ontwikkelingssamenwerking (OS) bij (BuZa) - B.ertha
Omdat landbouw gezien je naam iets te voor de hand liggend was.....quote:
Madoff was een Ponzi-scheme. Het is dan minder doorzichtig voor de deelnemers dat ze geflest worden omdat ze geen feitelijke pyramide (hoeven te) vormen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bij Madoff was dat ook het geval inderdaad. Maar nog ontzettend stom als je door zulke geintjes rijk denkt te worden.....
quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Omdat landbouw gezien je naam iets te voor de hand liggend was.....
Ik vind het laatste antwoord leukerquote:
Okay. Ben niet zo op de hoogte van schemes.... misschien dat ik daarom ook nooit rijk zal worden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:02 schreef Irien het volgende:
[..]
Madoff was een Ponzi-scheme. Het is dan minder doorzichtig voor de deelnemers dat ze geflest worden omdat ze geen feitelijke pyramide (hoeven te) vormen.
[edit: hm verkeerd ingelogd, dit is zebaz dus]
Ik was een beetje aan het plagen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het laatste antwoord leuker
Als die een zetel pakt...quote:Vlemmix naar landelijke verkiezingen
Niemand minder dan Johan Vlemmix gaat met zijn Partij van de Toekomst ook een poging wagen bij de landelijke verkiezingen op 9 juni. Vlemmix beweert dat zijn partij een aantal opmerkelijke punten op het programma heeft staan.
Vlemmix zegt dat een aantal punten van zijn politieke agenda 'zeker in het oog springen'. Voor de gemeenteraadsverkiezingen in Eindhoven pleit Johan Vlemmix ondermeer voor openbaar vervoer van het centrum naar Eindhoven Airport.
Dat riep men ook bij de Partij van de Dierenquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als die een zetel pakt...
[ afbeelding ]
Echter als je dan als mens zelfmoord pleegt..quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat riep men ook bij de Partij van de Dieren
Dat artikel mist een belangrijk detail:quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als die een zetel pakt...
[ afbeelding ]
http://www.omroepbrabant.(...)ke+verkiezingen.aspxquote:Voor de gemeenteraadverkiezingen in Eindhoven pleit Johan Vlemmix onder meer voor openbaar vervoer van het centrum naar Eindhoven Airport via een monorail.
Neequote:Op woensdag 24 februari 2010 12:18 schreef Whiteguy het volgende:
Nem: je domdom fotoshop was op RTLz net, had je hem zelf ingestuurd?
De uitzending van 12:00 - 12:15, staat nog niet online.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:45 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)nieuws.avi_plain.xml
Hier staat geen Dom Dom tussen hoor(einde van het filmpje)
Ik vind 't ook gek maarja..misschien vind 'ie de baan te snel. Dan krijg je dadelijk rodel-taferelenquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:49 schreef TradeMarkie het volgende:
Die Van Calker komt er ook wel heel laat achter dat hij geen bobslee kan besturen...
Ik ken er een aanzienlijk aantal totaal niet.quote:Line-up Pinkpop bekend
De line-up van het ietwat belegen Pinkpop festival is bekend. De data ook en die zijn vrij uniek: het festival vindt dit keer namelijk voor het eerst in zijn geschiedenis niet tijdens Pinksteren plaats.
Vrijdag 28 mei:
Sungrazer, Kasabian, Gossip, Paolo Nutini, Temper Trap, Rammstein
Zaterdag 29 mei:
Green Day, The Editors, Mando Diao, Moke met het Metropole Orkest, John Mayer, Triggerfinger, Destine, 2 Many DJs, Biffy Clyro, Kitty, Daisy & Lewis en Caro Emerald
Zondag 30 mei:
The Prodigy, Mika, Skunk Anansie, Danko Jones, P!nk, Pixies, Wolfmother, Kate Nash, Gogol Bordello, Florence & The M, Yeasayer en Dewolff
quote:
Ik ken de meeste wel en overweeg serieus om voor het eerst sinds jaren weer eens af te zakken naar het Zuiden...quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:54 schreef Whiteguy het volgende:
van Calker is wel een beetje de Fabris van het bobben.
[..]
Ik ken er een aanzienlijk aantal totaal niet.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:18 schreef Whiteguy het volgende:
Nem: je domdom fotoshop was op RTLz net, had je hem zelf ingestuurd?
Dacht ik ookquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Pinkpop wordt dit jaar toch voor de 2e keer niet met pinksteren gehouden? 2008 was het ook 1 of 2 weken later
Ik vind het ook een goed programmaquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken de meeste wel en overweeg serieus om voor het eerst sinds jaren weer eens af te zakken naar het Zuiden...
Er zijn veel bob's onderuit gegaan. Het is de snelste baan ter wereld en het gaat vaak fout. Hij is eindverantwoordelijke en wil het risico niet lopen dat zijn collega's gewond raken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat hij al eerder een wedstrijd heeft gereden op deze baan. Ik vind het zeer vreemd om nu af te haken.
En dan hoor je gister Erica Terpstra nog over dat er alleen potentiele medaillekandidaten worden afgevaardigd en dat er daarom geen Nederlandse skiers meedoen terwijl ze wel aan de eisen van het IOC voldoen.
Volgens mij is de 4-mans bob nu geen medaillekandidaat meer
Als de andere hoofdrolspeler Naomi van As is dan is de aanschaf misschien het overwegen waard...quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:33 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en ik zag als tip van de week nog een leuke dvd bij Bruna: De hoogtepunten van Sven Kramer.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:33 schreef Nembrionic het volgende:
Hirsch Ballin breidt EINDELIJK de anonieme aangift uit
- 2 Marokkanen rijden op een gestolen scooter iemand dood.quote:
Volgens mij kwam zij niet voor op die dvd....quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als de andere hoofdrolspeler Naomi van As is dan is de aanschaf misschien het overwegen waard...
Oh, dat verhaalquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
- 2 Marokkanen -
En dat klinkt zo logisch dat je je afvraagt waarom dat nu pas kan.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nu kunnen ze dus anoniem aangifte gaan doen ZONDER dat die gegevens bekend worden bij de daders.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:44 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)TL_Z_Nieuws_1200.xml
na 17:10
En toen liep internet vast... kan geen filmpjes kijken hier.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:44 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)TL_Z_Nieuws_1200.xml
na 17:10
Dat heb ik me ook afgevraagd.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En dat klinkt zo logisch dat je je afvraagt waarom dat nu pas kan.
Op rtlnieuws.nl kan ik die van jou niet terugvinden onder de kop ingezonden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
-edit- ik vraag me wel af wie ze instuurt..of dat ze gewoon zelf op internet gaan zitten
http://www.rtl.nl/(/actue(...)der_kemkers_10km.xmlquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Op rtlnieuws.nl kan ik die van jou niet terugvinden onder de kop ingezonden.
Wel de ripoff :
[ afbeelding ]
Doutzen wel?quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij kwam zij niet voor op die dvd....
Dan doet Sven het toch stukken beter, die heeft maar 1 bocht niet goed genomen...quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Na z'n prestatie in de 2-mansbob is er ook wel wat voor te zeggen idd
Daar heeft ie volgens mij niet 1 bocht goed genomen.
Vind jij haarquote:
ze lopen al de hele week te zeiken dat de bobbaan niet veilig is, het verbaasde me dus niet geheel.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Na z'n prestatie in de 2-mansbob is er ook wel wat voor te zeggen idd
Daar heeft ie volgens mij niet 1 bocht goed genomen.
IS ze dat? Ik vind het een gruwelijk fotoquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind haar ons beste exportprodukt...
[ afbeelding ]
Nou ja, ik ook niet, maar ik vind wel dat er mooiere vrouwen te vinden zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:09 schreef iamredleader het volgende:
DiabloSam zou haar niet uit bed trappen
Ik ook niet maar wel als ze er zo uit zou zienquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:09 schreef iamredleader het volgende:
DiabloSam zou haar niet uit bed trappen
pics?quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:19 schreef De_Hertog het volgende:
Nou ja, ik ook niet, maar ik vind wel dat er mooiere vrouwen te vinden zijn.
Zelfs zonder make up vind ik 'r een beauty...quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook niet maar wel als ze er zo uit zou zien
Er zijn behoorlijk wat vrouwen die ik zonder make-up mooier vind dan met.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfs zonder make up vind ik 'r een beauty...
[ afbeelding ]
Geen flauw ideequote:Op woensdag 24 februari 2010 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
Red, wat is dat?
http://www.rtl.nl/(/finan(...)wassen_in_Belgie.xml
QFT, en dat zeg ik al jaren tegen mijn vrouw, maar ja... ze wil toch elke keer een uur in die badkamer gaan tuttenquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:29 schreef Nembrionic het volgende:
Er zijn behoorlijk wat vrouwen die ik zonder make-up mooier vind dan met.
zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Geen flauw ideeik was het niet
Op TV doen ze een hele make over, incl. gebitsrenovatie, facelifts e.d., in een uur...quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
QFT, en dat zeg ik al jaren tegen mijn vrouw, maar ja... ze wil toch elke keer een uur in die badkamer gaan tutten
DHR heeft dat dan toch beter begrepenquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
QFT, en dat zeg ik al jaren tegen mijn vrouw, maar ja... ze wil toch elke keer een uur in die badkamer gaan tutten
In de pitstop van de formule 1 vervangen ze ook sneller een band dan dat ik dat kan.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op TV doen ze een hele make over, incl. gebitsrenovatie, facelifts e.d., in een uur...
typisch een model. Een bijzonder gezicht, maar mooi, niet bepaald. Het helpt ook niet echt dat ze eruit ziet alsof ze een week niet geslapen heeft.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mjah, dat is ook niet helemaal eerlijkquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:36 schreef MadMaster het volgende:
Op TV doen ze een hele make over, incl. gebitsrenovatie, facelifts e.d., in een uur...
Vind je? Ik vind het niks, zo kan ik ook wel model worden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We zijn natuurlijk wel een beetje verwend met al die lekkere akqsc mokkels hierquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:19 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nou ja, ik ook niet, maar ik vind wel dat er mooiere vrouwen te vinden zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de hoeveelste plek was jij ook al weer geëindigd in die poule v.w.b. Fok! meisje van het jaar of zo?quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het niks, zo kan ik ook wel model worden.
Ik draag trouwens zelden make-up van welke soort dan ook.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:56 schreef Whiteguy het volgende:
We zijn natuurlijk wel een beetje verwend met al die lekkere akqsc mokkels hierC4-modus: PICSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was een reactie op WG.quote:
Ik ben blij dat Winston Gerschtanowitz Renate heeft.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet 1e, de rest wordt niet geteld. Maar oké, ik weet wel dat ze knapper is, mijn punt is alleen dat ze zonder make-up en misschien zelfs wat creatieve fotobewerking nooit doorgebroken was. Net als de rest van de topmodellen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op de hoeveelste plek was jij ook al weer geëindigd in die poule v.w.b. Fok! meisje van het jaar of zo?
Heb jij ook een bankrekening met 6 nullen voor de komma?
Niet dat het er iets toe doet overigens, ik kan een vrouw die bijv. een winkelbediende is net zo mooi vinden als Doutzen Kroes. Zoals Hans de Booij ooit zong: "Ik hou van alle vrouwen, mijn hart is veel te groot...".
Ach, de fans van het eerste uur herinneren zich vast nog wel verschillende foto's die zijn gepost van de dames. Ik heb zelfs uitgebreid mijn fotoshoot en vakantie behandeld!quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bijna alle fotoboeken van de dames zijn geschoond qua foto's...
6 cijfers voor de komma, niet elke cijfer voor de komma is noodzakelijk een nul.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op de hoeveelste plek was jij ook al weer geëindigd in die poule v.w.b. Fok! meisje van het jaar of zo?
Heb jij ook een bankrekening met 6 nullen voor de komma?
Zo ken ik er ook nog een paar. Je vindt in de buitenwereld vaak mooiere vrouwen dan in de roddelbaden of op TV.quote:Niet dat het er iets toe doet overigens, ik kan een vrouw die bijv. een winkelbediende is net zo mooi vinden als Doutzen Kroes. Zoals Hans de Booij ooit zong: "Ik hou van alle vrouwen, mijn hart is veel te groot...".
Je bedoelt dat je pics wilquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar ik wil de diepere betekenis van dieweten...
Ik heb haar vaak genoeg als niet-model, zonder al te veel make-up of Photoshop, gezien om mijn mening te kunnen vormen. Maar gelukkig verschillen de smaken en voorkeuren van een ieder. Op ieder potje moet immers wel een dekseltje passen...quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Niet 1e, de rest wordt niet geteld. Maar oké, ik weet wel dat ze knapper is, mijn punt is alleen dat ze zonder make-up en misschien zelfs wat creatieve fotobewerking nooit doorgebroken was. Net als de rest van de topmodellen.
Ik ga hier vast weer veel te serieus op in
De mensen die op die partij hebben gestemd, moeten zich laten nakijken...quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat riep men ook bij de Partij van de Dieren
En de mensen die pas later hier zijn aanbeland hebben pech?quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ach, de fans van het eerste uur herinneren zich vast nog wel verschillende foto's die zijn gepost van de dames. Ik heb zelfs uitgebreid mijn fotoshoot en vakantie behandeld!
Doutzen heeft meer dan 6 cijfers voor de komma op haar bankrekening, dus die eerste 6 (van rechts naar links) voor de komma doen er in haar geval helemaal niet toe....quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
6 cijfers voor de komma, niet elke cijfer voor de komma is noodzakelijk een nul.![]()
Met die reactie wilde ik in elk geval niet zeggen dat de rest van de vrouwen hier geen lekkere akqsc mokkels zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar ik wil de diepere betekenis van dieweten...
Ik kan me die foto's wel herinneren...quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ach, de fans van het eerste uur herinneren zich vast nog wel verschillende foto's die zijn gepost van de dames. Ik heb zelfs uitgebreid mijn fotoshoot en vakantie behandeld!
Ik kan me zelfs een bikinifoto van jou herinneren, van vakantie.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En geprojecteerd op jezelf?quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Met die reactie wilde ik in elk geval niet zeggen dat de rest van de vrouwen hier geen lekkere akqsc mokkels zijn.Geen verkapte belediging naar anderen dus. Even voor de goede orde.
Sven heeft een baard.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:19 schreef Whiteguy het volgende:
Zijn er trouwens nog mannen met iets van een baard hier?
Op advies van de kapper nu een paar dagen niet geschoren... op zich wel relaxed want dat scheren is altijd maar een kut werk...
Maar nu moet ik het gaan bijhouden voordat ik op kapitein iglo begin te lijken. Zit zeker niks anders op dan zo'n trimmer kopen?
Ja, min of meer wel. Of je moet 800 topics terugzoeken. Of vrienden met me worden via PM, fotoboek, msn, telefoon, wat dan ook. Wie weet wil ik je over vele jaren dan wel eens ontmoetenquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En de mensen die pas later hier zijn aanbeland hebben pech?
Nope, als ik me een paar dagen niet scheer ziet het er vreselijk uitquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:19 schreef Whiteguy het volgende:
Op advies van de kapper nu een paar dagen niet geschoren... op zich wel relaxed want dat scheren is altijd maar een kut werk...
Maar nu moet ik het gaan bijhouden voordat ik op kapitein iglo begin te lijken. Zit zeker niks anders op dan zo'n trimmer kopen?
Ik heb een gemilimeterde pratende kut, één keer per week gaat daar de baardtrimmer overheen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:19 schreef Whiteguy het volgende:
Ik wilde hier lullig op reageren, maar na je volgende post kon dat natuurlijk niet meer hequote:Op woensdag 24 februari 2010 16:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Met die reactie wilde ik in elk geval niet zeggen dat de rest van de vrouwen hier geen lekkere akqsc mokkels zijn.Geen verkapte belediging naar anderen dus. Even voor de goede orde.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:20 schreef Soempie het volgende:
B. had kaartjes gewonnen voor de bioscoop in Breda, maar ze kon niet. Vervolgens kregen wij de kaartjes.Superlief.
Mocht je interesse hebben: we spreken af op een station.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, min of meer wel. Of je moet 800 topics terugzoeken. Of vrienden met me worden via PM, fotoboek, msn, telefoon, wat dan ook. Wie weet wil ik je over vele jaren dan wel eens ontmoeten
Ah ja, de discussie of ik mager was of nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kan me zelfs een bikinifoto van jou herinneren, van vakantie.![]()
Ik wist niet eens wat voor film het wasquote:Ik ben vergeten terug te pmen! Ik vond de film op het moment zelf niet eng, maar later in bed wel.
Meld!quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:19 schreef Whiteguy het volgende:
Nou ook weer niet overdrijven..quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, min of meer wel. Of je moet 800 topics terugzoeken. Of vrienden met me worden via PM, fotoboek, msn, telefoon, wat dan ook. Wie weet wil ik je over vele jaren dan wel eens ontmoeten
Wat voor lulligs wilde je zeggen dan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:23 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik wilde hier lullig op reageren, maar na je volgende post kon dat natuurlijk niet meer he![]()
[..]
als jij jaren werk wilt doen voor een foto, be my guest. Voor de moeite wil ik dan ook nog wel een stukje been laten zien. Nee toch! Ja echt!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nou ook weer niet overdrijven..
dat ik natuurlijk wel beledigd was. Maar nou heb ik het toch gezegdquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat voor lulligs wilde je zeggen dan?
200 jaar geleden lagen mannen 3 maanden iedere nacht in bed te dromen als ze een glimp van een enkel hadden opgevangenquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
als jij jaren werk wilt doen voor een foto, be my guest. Voor de moeite wil ik dan ook nog wel een stukje been laten zien. Nee toch! Ja echt!!
Makkelijk porno maken zoquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
200 jaar geleden lagen mannen 3 maanden iedere nacht in bed te dromen als ze een glimp van een enkel hadden opgevangen
Er zat een creepy meisje in, die af en toe plotseling verscheen. En als ik dan in bed lig ga ik me voor zitten stellen dat er misschien wel iemand achter het gordijn staat of in het halletje bij de wc ofzo, brrr.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:24 schreef B.ertha het volgende:
Ik wist niet eens wat voor film het wasWat was er zo eng aan?
Jij maakt er jaren van, ik ben het morgen alweer vergeten waarschijnlijkquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
als jij jaren werk wilt doen voor een foto, be my guest. Voor de moeite wil ik dan ook nog wel een stukje been laten zien. Nee toch! Ja echt!!
quote:
Vergeet niet dat de kaars moet brandenquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:34 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Tegenwoordig moet je minstens ondersteboven aan een lamp gaan hangen met een kaars in je reet.
Ofzo.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de kaars moet branden
quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:34 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Tegenwoordig moet je minstens ondersteboven aan een lamp gaan hangen met een kaars in je reet.
Ofzo.
Damn wat voor porno kijk jij allemaalquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:34 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Ofzo.
Niet gewoon 'nee' zeggen is ook een antwoord..quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:42 schreef Soempie het volgende:
Ja! Op sommige vragen geef ik geen antwoord.
Dan wordt gedacht dat ik een preutse trien ben.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Niet gewoon 'nee' zeggen is ook een antwoord..
Omdat je niet ondersteboven aan de lamp hangt met een kaars in je reet? Nou, niet door mij hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan wordt gedacht dat ik een preutse trien ben.
De kachel moet immers ook branden...quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de kaars moet branden
En als je ja zegt, dan vinden we je smerig, wat moet je toch doen....quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan wordt gedacht dat ik een preutse trien ben.
Precies. Negeren die vraag.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En als je ja zegt, dan vinden we je smerig, wat moet je toch doen....
Over een paar jaar pas, blijkbaar.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:55 schreef iamredleader het volgende:
Tiet posts? Pics?
Idem dito hier zo.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga afsluiten en naar huis... mn werkdag zit erop, morgen weer een dagje thuis!!
Onthoud het nou eens: een brandende kaarsquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Omdat je niet ondersteboven aan de lamp hangt met een kaars in je reet? Nou, niet door mij hoor
Schijn bedriegtquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij ziet Soempie ook al in de lamp hangen met King Kong achter d'r aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |