Vaak wel maar veel mensen geloven kennelijk nog in sprookjes.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:53 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
If it sounds too good to be true, it probably is.
waar heb ik dit aan te danken?quote:Minister voor Ontwikkelingssamenwerking (OS) bij (BuZa) - B.ertha
Omdat landbouw gezien je naam iets te voor de hand liggend was.....quote:
Madoff was een Ponzi-scheme. Het is dan minder doorzichtig voor de deelnemers dat ze geflest worden omdat ze geen feitelijke pyramide (hoeven te) vormen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bij Madoff was dat ook het geval inderdaad. Maar nog ontzettend stom als je door zulke geintjes rijk denkt te worden.....
quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Omdat landbouw gezien je naam iets te voor de hand liggend was.....
Ik vind het laatste antwoord leukerquote:
Okay. Ben niet zo op de hoogte van schemes.... misschien dat ik daarom ook nooit rijk zal worden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:02 schreef Irien het volgende:
[..]
Madoff was een Ponzi-scheme. Het is dan minder doorzichtig voor de deelnemers dat ze geflest worden omdat ze geen feitelijke pyramide (hoeven te) vormen.
[edit: hm verkeerd ingelogd, dit is zebaz dus]
Ik was een beetje aan het plagen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het laatste antwoord leuker
Als die een zetel pakt...quote:Vlemmix naar landelijke verkiezingen
Niemand minder dan Johan Vlemmix gaat met zijn Partij van de Toekomst ook een poging wagen bij de landelijke verkiezingen op 9 juni. Vlemmix beweert dat zijn partij een aantal opmerkelijke punten op het programma heeft staan.
Vlemmix zegt dat een aantal punten van zijn politieke agenda 'zeker in het oog springen'. Voor de gemeenteraadsverkiezingen in Eindhoven pleit Johan Vlemmix ondermeer voor openbaar vervoer van het centrum naar Eindhoven Airport.
Dat riep men ook bij de Partij van de Dierenquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als die een zetel pakt...
[ afbeelding ]
Echter als je dan als mens zelfmoord pleegt..quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat riep men ook bij de Partij van de Dieren
Dat artikel mist een belangrijk detail:quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als die een zetel pakt...
[ afbeelding ]
http://www.omroepbrabant.(...)ke+verkiezingen.aspxquote:Voor de gemeenteraadverkiezingen in Eindhoven pleit Johan Vlemmix onder meer voor openbaar vervoer van het centrum naar Eindhoven Airport via een monorail.
Neequote:Op woensdag 24 februari 2010 12:18 schreef Whiteguy het volgende:
Nem: je domdom fotoshop was op RTLz net, had je hem zelf ingestuurd?
De uitzending van 12:00 - 12:15, staat nog niet online.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:45 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)nieuws.avi_plain.xml
Hier staat geen Dom Dom tussen hoor(einde van het filmpje)
Ik vind 't ook gek maarja..misschien vind 'ie de baan te snel. Dan krijg je dadelijk rodel-taferelenquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:49 schreef TradeMarkie het volgende:
Die Van Calker komt er ook wel heel laat achter dat hij geen bobslee kan besturen...
Ik ken er een aanzienlijk aantal totaal niet.quote:Line-up Pinkpop bekend
De line-up van het ietwat belegen Pinkpop festival is bekend. De data ook en die zijn vrij uniek: het festival vindt dit keer namelijk voor het eerst in zijn geschiedenis niet tijdens Pinksteren plaats.
Vrijdag 28 mei:
Sungrazer, Kasabian, Gossip, Paolo Nutini, Temper Trap, Rammstein
Zaterdag 29 mei:
Green Day, The Editors, Mando Diao, Moke met het Metropole Orkest, John Mayer, Triggerfinger, Destine, 2 Many DJs, Biffy Clyro, Kitty, Daisy & Lewis en Caro Emerald
Zondag 30 mei:
The Prodigy, Mika, Skunk Anansie, Danko Jones, P!nk, Pixies, Wolfmother, Kate Nash, Gogol Bordello, Florence & The M, Yeasayer en Dewolff
quote:
Ik ken de meeste wel en overweeg serieus om voor het eerst sinds jaren weer eens af te zakken naar het Zuiden...quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:54 schreef Whiteguy het volgende:
van Calker is wel een beetje de Fabris van het bobben.
[..]
Ik ken er een aanzienlijk aantal totaal niet.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:18 schreef Whiteguy het volgende:
Nem: je domdom fotoshop was op RTLz net, had je hem zelf ingestuurd?
Dacht ik ookquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Pinkpop wordt dit jaar toch voor de 2e keer niet met pinksteren gehouden? 2008 was het ook 1 of 2 weken later
Ik vind het ook een goed programmaquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken de meeste wel en overweeg serieus om voor het eerst sinds jaren weer eens af te zakken naar het Zuiden...
Er zijn veel bob's onderuit gegaan. Het is de snelste baan ter wereld en het gaat vaak fout. Hij is eindverantwoordelijke en wil het risico niet lopen dat zijn collega's gewond raken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat hij al eerder een wedstrijd heeft gereden op deze baan. Ik vind het zeer vreemd om nu af te haken.
En dan hoor je gister Erica Terpstra nog over dat er alleen potentiele medaillekandidaten worden afgevaardigd en dat er daarom geen Nederlandse skiers meedoen terwijl ze wel aan de eisen van het IOC voldoen.
Volgens mij is de 4-mans bob nu geen medaillekandidaat meer
Als de andere hoofdrolspeler Naomi van As is dan is de aanschaf misschien het overwegen waard...quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:33 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en ik zag als tip van de week nog een leuke dvd bij Bruna: De hoogtepunten van Sven Kramer.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:33 schreef Nembrionic het volgende:
Hirsch Ballin breidt EINDELIJK de anonieme aangift uit
- 2 Marokkanen rijden op een gestolen scooter iemand dood.quote:
Volgens mij kwam zij niet voor op die dvd....quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als de andere hoofdrolspeler Naomi van As is dan is de aanschaf misschien het overwegen waard...
Oh, dat verhaalquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
- 2 Marokkanen -
En dat klinkt zo logisch dat je je afvraagt waarom dat nu pas kan.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nu kunnen ze dus anoniem aangifte gaan doen ZONDER dat die gegevens bekend worden bij de daders.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:44 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)TL_Z_Nieuws_1200.xml
na 17:10
En toen liep internet vast... kan geen filmpjes kijken hier.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:44 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)TL_Z_Nieuws_1200.xml
na 17:10
Dat heb ik me ook afgevraagd.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En dat klinkt zo logisch dat je je afvraagt waarom dat nu pas kan.
Op rtlnieuws.nl kan ik die van jou niet terugvinden onder de kop ingezonden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
-edit- ik vraag me wel af wie ze instuurt..of dat ze gewoon zelf op internet gaan zitten
http://www.rtl.nl/(/actue(...)der_kemkers_10km.xmlquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Op rtlnieuws.nl kan ik die van jou niet terugvinden onder de kop ingezonden.
Wel de ripoff :
[ afbeelding ]
Doutzen wel?quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij kwam zij niet voor op die dvd....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |