quote:
Die is aan het werk op haar justitiepost.quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:44 schreef De_Hertog het volgende:
Goedemorgen
Waar is de koffieda.. euh.. culinaire minister?
Ach voor de afwisseling best leuk idd....quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:47 schreef iamredleader het volgende:
De grappen over Sven Kramer zijn stiekem best wel grappig
Ah misschien weer een boze shoarmatenteigenaar die boos is over intrekken van zijn vergunning.....quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:59 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, komen net 2 ambulance-motoren langsscheuren en eerder ook al een gewone ambu. Ben benieuwd. Schijnt op het gemeentehuis iets te zijn.
Die is dan wel erg laat want dat is 2 jaar geledenquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah misschien weer een boze shoarmatenteigenaar die boos is over intrekken van zijn vergunning.....
Er is al 2 jaar geen shoarmatent meer in Lansingerland?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die is dan wel erg laat want dat is 2 jaar geleden
De tijd inhalen die je gister gemist hebt ivm kater......quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:03 schreef DiabloSam het volgende:
Mogguh allemaal![]()
ik had vrij vandaag...wtf doe ik nou weer op m'n werk
Heb gisteren geen tijd gemist hoor, laat staan door m'n kater.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De tijd inhalen die je gister gemist hebt ivm kater......
Volgens mij niet nee. We hebben er 1 gehad en daar was ik echt verbaasd over. Is geloof ik een jaar open geweest.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Er is al 2 jaar geen shoarmatent meer in Lansingerland?
Er is toch zo'n website waar je dat kan zien? C4 wist dat onlangsquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:59 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, komen net 2 ambulance-motoren langsscheuren en eerder ook al een gewone ambu. Ben benieuwd. Schijnt op het gemeentehuis iets te zijn.
Werken er toevallig modellen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:03 schreef DiabloSam het volgende:
Mogguh allemaal![]()
ik had vrij vandaag...wtf doe ik nou weer op m'n werk
Het is een vertrouwenszaak. Op zo'n hoog niveau heb je vertrouwen in elkaar. Als je trainer je dan aanwijzingen geeft en je twijfelt zelf(zoals je duidelijk kon zien), dan ga je op zijn advies af. Dat is dus niet dom.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:05 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Heb gisteren geen tijd gemist hoor, laat staan door m'n kater.
Arme Sven, zo'n topsport, zo'n hoog niveau, en hij weet niet eens of hij 10 seconde geleden nou de korte of de lange bocht nam...en dan nog z'n trainer de schuld geven ook!
Ja, zodoende weet ik dat het op het gemeentehuis isquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Er is toch zo'n website waar je dat kan zien? C4 wist dat onlangs
Tsja hier in de buurt hebben we er 2 1 goede die om elf uur dicht gaat....quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij niet nee. We hebben er 1 gehad en daar was ik echt verbaasd over. Is geloof ik een jaar open geweest.
Helaas niet, 3 vrouwen die allemaal ver voorbij de milf leeftijd (en uiterlijk) zijn. En het werk is echt fucking boring, enige positieve aan het feit dat ik op de computer mag werken vandaag is dat ik dus stiekem tussendoor kan Fok!-kenquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Werken er toevallig modellen?
* PM stuurt aan leidinggevendequote:Op woensdag 24 februari 2010 11:15 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Helaas niet, 3 vrouwen die allemaal ver voorbij de milf leeftijd (en uiterlijk) zijn. En het werk is echt fucking boring, enige positieve aan het feit dat ik op de computer mag werken vandaag is dat ik dus stiekem tussendoor kan Fok!-ken
Stuur maar door, as long as it has a heartbeat...quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb een mail gekregen van ene Susan Morgan in het Engels en abominabel slecht NL... Dat ik mijn e-mailadres moet sturen en dan stuurt zij een foto omdat ze me leuk vind na het zien van mijn FOK profielNiet zo slim die Susan aangezien ze dus al mijn e-mailadres heeft.........
Dat is een mooie ja. Zo controleren ze of je je email actief lijst. Spam-voerquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb een mail gekregen van ene Susan Morgan in het Engels en abominabel slecht NL... Dat ik mijn e-mailadres moet sturen en dan stuurt zij een foto omdat ze me leuk vind na het zien van mijn FOK profielNiet zo slim die Susan aangezien ze dus al mijn e-mailadres heeft.........
Alleen een digitalequote:Op woensdag 24 februari 2010 11:21 schreef DiabloSam het volgende:
Stuur maar door, as long as it has a heartbeat...
Hello My Dear,quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is een mooie ja. Zo controleren ze of je je email actief lijst. Spam-voer
Nee digitale heartbeat telt niet mee viezerikquote:
Jij bent de viespeuk die om een forward vraagtquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:25 schreef DiabloSam het volgende:
Nee digitale heartbeat telt niet mee viezerik
quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hello My Dear,
My name is miss Susan Morgan i saw your profile today at (fok.nl) and became interested in you,l will also like to know you the more,and l want you to send an email to my email address so l can give you my picture for you to know whom l am. Here is my email address I believe we can move from here! I am waiting for your mail to my email address above.
Miss Susan.
(Remember the distance or colour does not matter but love matters allot in life)
Het erge is dat ik hem dus wel eerst gelezen heb.... dat kregen ze dan wel voor elkaar.....quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Kreeg laatst ook weer een aanbieding voor een deel van een erfenis uit China.
Sure...
quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Die meisje van 7 zijn tegenwoordig handig met computers zeg!
Was dat net zoiets als dat Pyramidespel?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:38 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ken wel iemand die 11 jaar geleden in de nigeriaanse scam is getrapt. Ik heb al die papieren onder ogen gehad. Ik heb 'm daarna nooit meer gezien
Weet je ook hoe veel het hem gekost heeft?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:38 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ken wel iemand die 11 jaar geleden in de nigeriaanse scam is getrapt. Ik heb al die papieren onder ogen gehad. Ik heb 'm daarna nooit meer gezien
Nee maar het moet veel geweest zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Weet je ook hoe veel het hem gekost heeft?
Altijd leuk, leedvermaak.
Nee. Je moet zogenaamd een groot bedrag overmaken zodat ze advocaten e.d. kunnen betalen om te zorgen dat jij je geld kan krijgen. En dat gaan over tienduizenden, soms meer.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was dat net zoiets als dat Pyramidespel?
Ah dus nog veel stommer als dat Pyramidespel.....quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee. Je moet zogenaamd een groot bedrag overmaken zodat ze advocaten e.d. kunnen betalen om te zorgen dat jij je geld kan krijgen. En dat gaan over tienduizenden, soms meer.
En tja, daarna hoor je er nooit meer wat van natuurlijk
Bij een pyramidespel is er inderdaad nog een kleine kans dat je geld terugkrijgt, als je vroeg genoeg in de keten zit. Hier is de kans op betaling 0.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dus nog veel stommer als dat Pyramidespel.....
Bij Madoff was dat ook het geval inderdaad. Maar nog ontzettend stom als je door zulke geintjes rijk denkt te worden.....quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:47 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bij een pyramidespel is er inderdaad nog een kleine kans dat je geld terugkrijgt, als je vroeg genoeg in de keten zit. Hier is de kans op betaling 0.
If it sounds too good to be true, it probably is.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bij Madoff was dat ook het geval inderdaad. Maar nog ontzettend stom als je door zulke geintjes rijk denkt te worden.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |