Dan doet Sven het toch stukken beter, die heeft maar 1 bocht niet goed genomen...quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Na z'n prestatie in de 2-mansbob is er ook wel wat voor te zeggen idd
Daar heeft ie volgens mij niet 1 bocht goed genomen.
Vind jij haarquote:
ze lopen al de hele week te zeiken dat de bobbaan niet veilig is, het verbaasde me dus niet geheel.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Na z'n prestatie in de 2-mansbob is er ook wel wat voor te zeggen idd
Daar heeft ie volgens mij niet 1 bocht goed genomen.
IS ze dat? Ik vind het een gruwelijk fotoquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind haar ons beste exportprodukt...
[ afbeelding ]
Nou ja, ik ook niet, maar ik vind wel dat er mooiere vrouwen te vinden zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:09 schreef iamredleader het volgende:
DiabloSam zou haar niet uit bed trappen
Ik ook niet maar wel als ze er zo uit zou zienquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:09 schreef iamredleader het volgende:
DiabloSam zou haar niet uit bed trappen
pics?quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:19 schreef De_Hertog het volgende:
Nou ja, ik ook niet, maar ik vind wel dat er mooiere vrouwen te vinden zijn.
Zelfs zonder make up vind ik 'r een beauty...quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook niet maar wel als ze er zo uit zou zien
Er zijn behoorlijk wat vrouwen die ik zonder make-up mooier vind dan met.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfs zonder make up vind ik 'r een beauty...
[ afbeelding ]
Geen flauw ideequote:Op woensdag 24 februari 2010 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
Red, wat is dat?
http://www.rtl.nl/(/finan(...)wassen_in_Belgie.xml
QFT, en dat zeg ik al jaren tegen mijn vrouw, maar ja... ze wil toch elke keer een uur in die badkamer gaan tuttenquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:29 schreef Nembrionic het volgende:
Er zijn behoorlijk wat vrouwen die ik zonder make-up mooier vind dan met.
zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Geen flauw ideeik was het niet
Op TV doen ze een hele make over, incl. gebitsrenovatie, facelifts e.d., in een uur...quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
QFT, en dat zeg ik al jaren tegen mijn vrouw, maar ja... ze wil toch elke keer een uur in die badkamer gaan tutten
DHR heeft dat dan toch beter begrepenquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
QFT, en dat zeg ik al jaren tegen mijn vrouw, maar ja... ze wil toch elke keer een uur in die badkamer gaan tutten
In de pitstop van de formule 1 vervangen ze ook sneller een band dan dat ik dat kan.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op TV doen ze een hele make over, incl. gebitsrenovatie, facelifts e.d., in een uur...
typisch een model. Een bijzonder gezicht, maar mooi, niet bepaald. Het helpt ook niet echt dat ze eruit ziet alsof ze een week niet geslapen heeft.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mjah, dat is ook niet helemaal eerlijkquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:36 schreef MadMaster het volgende:
Op TV doen ze een hele make over, incl. gebitsrenovatie, facelifts e.d., in een uur...
Vind je? Ik vind het niks, zo kan ik ook wel model worden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We zijn natuurlijk wel een beetje verwend met al die lekkere akqsc mokkels hierquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:19 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nou ja, ik ook niet, maar ik vind wel dat er mooiere vrouwen te vinden zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de hoeveelste plek was jij ook al weer geëindigd in die poule v.w.b. Fok! meisje van het jaar of zo?quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het niks, zo kan ik ook wel model worden.
Ik draag trouwens zelden make-up van welke soort dan ook.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:56 schreef Whiteguy het volgende:
We zijn natuurlijk wel een beetje verwend met al die lekkere akqsc mokkels hierC4-modus: PICSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was een reactie op WG.quote:
Ik ben blij dat Winston Gerschtanowitz Renate heeft.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet 1e, de rest wordt niet geteld. Maar oké, ik weet wel dat ze knapper is, mijn punt is alleen dat ze zonder make-up en misschien zelfs wat creatieve fotobewerking nooit doorgebroken was. Net als de rest van de topmodellen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op de hoeveelste plek was jij ook al weer geëindigd in die poule v.w.b. Fok! meisje van het jaar of zo?
Heb jij ook een bankrekening met 6 nullen voor de komma?
Niet dat het er iets toe doet overigens, ik kan een vrouw die bijv. een winkelbediende is net zo mooi vinden als Doutzen Kroes. Zoals Hans de Booij ooit zong: "Ik hou van alle vrouwen, mijn hart is veel te groot...".
Ach, de fans van het eerste uur herinneren zich vast nog wel verschillende foto's die zijn gepost van de dames. Ik heb zelfs uitgebreid mijn fotoshoot en vakantie behandeld!quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bijna alle fotoboeken van de dames zijn geschoond qua foto's...
6 cijfers voor de komma, niet elke cijfer voor de komma is noodzakelijk een nul.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op de hoeveelste plek was jij ook al weer geëindigd in die poule v.w.b. Fok! meisje van het jaar of zo?
Heb jij ook een bankrekening met 6 nullen voor de komma?
Zo ken ik er ook nog een paar. Je vindt in de buitenwereld vaak mooiere vrouwen dan in de roddelbaden of op TV.quote:Niet dat het er iets toe doet overigens, ik kan een vrouw die bijv. een winkelbediende is net zo mooi vinden als Doutzen Kroes. Zoals Hans de Booij ooit zong: "Ik hou van alle vrouwen, mijn hart is veel te groot...".
Je bedoelt dat je pics wilquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar ik wil de diepere betekenis van dieweten...
Ik heb haar vaak genoeg als niet-model, zonder al te veel make-up of Photoshop, gezien om mijn mening te kunnen vormen. Maar gelukkig verschillen de smaken en voorkeuren van een ieder. Op ieder potje moet immers wel een dekseltje passen...quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Niet 1e, de rest wordt niet geteld. Maar oké, ik weet wel dat ze knapper is, mijn punt is alleen dat ze zonder make-up en misschien zelfs wat creatieve fotobewerking nooit doorgebroken was. Net als de rest van de topmodellen.
Ik ga hier vast weer veel te serieus op in
De mensen die op die partij hebben gestemd, moeten zich laten nakijken...quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat riep men ook bij de Partij van de Dieren
En de mensen die pas later hier zijn aanbeland hebben pech?quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ach, de fans van het eerste uur herinneren zich vast nog wel verschillende foto's die zijn gepost van de dames. Ik heb zelfs uitgebreid mijn fotoshoot en vakantie behandeld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |