Wil je dat niet meer doen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:09 schreef Etcetera het volgende:ja want ik heb vanuit onze huiskamer in Nederland Kempes ingestraald dat hij Kramer de verkeerde wissel moest laten maken
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:09 schreef Etcetera het volgende:
ja want ik heb vanuit onze huiskamer in Nederland Kempes ingestraald dat hij Kramer de verkeerde wissel moest laten maken
Ik doe geen beloftes. Zal de volgende keer proberen de tegenstander in te stralenquote:
Kun jij ook andere dingen instralen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:09 schreef Etcetera het volgende:
ja want ik heb vanuit onze huiskamer in Nederland Kempes ingestraald dat hij Kramer de verkeerde wissel moest laten maken
Ik zei nog aan het begin: hoe vaak gebeurt het nou dat er 2x in dezelfde race een nieuw olympisch record wordt gereden? Ik geloofde er niet in. Maar dat had inderdaad het geval geweestquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe dan ook, het is allemaal erg triest... Sven Kramer had anders gewoon een gouden medaille en een nieuw Olympisch record gehad. Wie dan ook schuldig is....
Sorry Etciequote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:09 schreef Etcetera het volgende:ja want ik heb vanuit onze huiskamer in Nederland Kempes ingestraald dat hij Kramer de verkeerde wissel moest laten maken
Ik denk stiekem dat zoiets puur toeval is, maar ja, de MinDef tegenspreken is niet zo hendig sjiek verstandigquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kun jij ook andere dingen instralen?
Goh, Sven staat er toch!!
Dat is inderdaad wel klasse.quote:
Nee, dat kun je beter niet doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk stiekem dat zoiets puur toeval is, maar ja, de MinDef tegenspreken is niet zo hendig sjiek verstandig
'Gewoon' lijkt me te makkelijk, maar Sven reageert redelijk sportief...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik kreeg het niet helemaal mee, maar Kramer/Kemkes gaan gewoon samen verder?
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:13 schreef Etcetera het volgende:
He wat? Heeft 'ie dat gezegd op TV ?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Gewoon' lijkt me te makkelijk, maar Sven reageert redelijk sportief...
En daarmee vind ik het mooi voor vanavond...![]()
![]()
In elk geval niet zo woest als ik verwacht hadquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Gewoon' lijkt me te makkelijk, maar Sven reageert redelijk sportief...
En daarmee vind ik het mooi voor vanavond...![]()
![]()
Dat ik dat wel knap zou vindenquote:
Kramer gaf aan dat het wat hem betreft niet voorbij was, maar er zal eerst nog wel een flinke woordenwisseling volgen voor hij daar echt zeker van kan zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:13 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:17 schreef ScottTracy het volgende:
Dit was wel de slechtste wissel sinds Advocaat Robben wisselde op het EK 2004.
Logischquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kramer gaf aan dat het wat hem betreft niet voorbij was, maar er zal eerst nog wel een flinke woordenwisseling volgen voor hij daar echt zeker van kan zijn.
Voor de tweede keer binnen vijf minuten; het spijt me.quote:
Het is trouwens erg lang geleden dat ik iemand zo vaak en zo snel mijn verontschuldigingen heb aangeboden.quote:
Ik weet hetquote:
Pannekoek!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:23 schreef Cobra4 het volgende:
Gaan wij een Kramer en/of Kemkers nu net zo gebruiken als een Soempie?
Dat is wel erg kort door de bocht he.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:23 schreef Cobra4 het volgende:
Gaan wij een Kramer en/of Kemkers nu net zo gebruiken als een Soempie?
Plannen gemaakt om IJsland in te nemen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:25 schreef Etcetera het volgende:
een woest genoegen nog welDiaan, wat heb jij uitgevreten dit topic
Iets minder.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:25 schreef Nico_S. het volgende:
Cobra4 schreef:
<Ik ga op zoek naar een fles Whisky. Even de hartslag omlaag helpen.>
Ik ook. Maar dan Whiskey, met "e", dus niet Schots maar Iers.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is wel erg kort door de bocht he.
Naast een gouden medaille helpt ie dus ook twitter om zeep.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef Etcetera het volgende:
Sven is lekker bezig
Twitter is over capacity.
Too many tweets! Please wait a moment and try again.
Tja, het is wel zijn enige taak tijdens die race om alleen in te grijpen als er echt iets fout gaat.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Omdat Kemkers een mens is die geen fouten mag maken? Hoe stom het ook is?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
wheeheh Post hier Sven Kramer grappen
Ierse whiskey heeft mijn voorkeur. Over het algemeen wat zachter en subtieler van smaak. Overigens komt de naam whisk(e)y van het Ierse "uisce bheatha", hetgeen "water des levens" betekent. En vraag een gemiddelde Amerikaan "uisce" (=water) uit te spreken... en hij zegt "whisk(e)y. (De correcte uitspraak van "uisce" lijkt overigens het meest op "ieske")quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Iets minder.Maar ik gun het je toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |