Middel lange/korte vrouwen zijn ook niet erg.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Yep lange en korte vrouwen zijn geweldig!
Nee die ook niet idd.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Middel lange/korte vrouwen zijn ook niet erg.
Jij bent geen vrouw?quote:
Zijn we "eindelijk" niet discriminerend bezig ten opzichte van vrouwen, is het weer niet goed.quote:
Soempie!quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:27 schreef Soempie het volgende:
Als er maar een gat in zit.
Jawel.quote:
Als ze maar lief is zeg ik altijd......quote:
Ik vind dat niet zo'n aantrekkelijke eigenschap. Zo...niksig.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als ze maar lief is zeg ik altijd......
Daarom vind ik jou ook niet lief...quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo'n aantrekkelijke eigenschap. Zo...niksig.
quote:
Teleurstellend.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
het kabinet der leugens regeert nog altijd las ik? Typisch
Nou dan ben je een vrouw van gemiddelde lengte.quote:
Truste Cobraquote:
Mooi plaatje!quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:11 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Lengte doet er niet toe...
En geheel volgens de verwachtingenquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:14 schreef Nembrionic het volgende:
TerugVindPygmee.
Je bent gewoon een voyeur...quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga even lange, gemiddelde en korte dames bekijken
Hoe kan dat nou, hij heeft een balkje waar z'n ogen horen te zittenquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, hij heeft een balkje waar z'n ogen horen te zitten
The Elephantman in een pak?quote:
quote:
quote:Command & Conquer classics go freeware
Written by Nedim Hadzic
Monday, 15 February 2010 12:19
Red Alert, Tiberian Dawn and Tiberian Sun
If you’re looking for a quick nostalgia fix to start off your week, then look no further than the latest freebie coming from EA – three Command & Conquer classics completely free of charge and there for the taking.
So, Command & Conquer site now offers users a chance to download Command & Conquer: Red Alert, Tiberian Dawn and Tiberian Sun + Firestorm for free, and relive the good old times once again.
There’s a catch though – the games were not built to run on Vista and/or Windows 7 but EA kindly included the installation procedure that should work for users.
You can download the games and find the installation instructions here.
Autootje van de zaak?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:32 schreef iamredleader het volgende:
* leeft nog
![]()
Retedruk op werk / thuis / familie / enz.![]()
Minder nieuws: onze auto is practisch afgeschrevenvoor een grote beurt naar de garage gebracht, maar de waslijst (2 A4'tjes) aan mankementen + het bijbehorende prijskaartje (± 2500) was iets teveel van het goede. Dus we zijn nu op zoek naar een nieuwe(re) auto, en dat is best spannend
Heerlijk rustig...quote:Hoe is het hier??
quote:Bodyscanners niet voor moslims
Nog even over die miljoenenkostende privacyschendende full body scanners welke Onze Minister ons zo nodig door de strot moest duwen.
Daar hoeft u dus helemaal niet doorheen. U zegt gewoon tegen het luchthaven personeel dat u moslim bent en klaar is Ahmed.
Volgens de Koran moeten moslims namelijk hun edele delen bedekken en mogen mannen en vrouwen elkaars lichaam niet naakt zien. Bodyscanner is dus vies en in strijd met de profeet.
Wat dus weer een Fatwa oplevert. En dus hoeven moslims niet verplicht door de klotenscanner.
Een woordvoerder van de Nationaal Coördinator Terrorisme Bestrijding: "Wat ons betreft speelt de kwestie niet. En wie toch moeite heeft met de scan hoeft er niet doorheen en kan ervoor kiezen om zich te laten fouilleren." Moehaha. Ik ben zo blij dat Onze Minister veiligheid belangrijker vindt dan privacy maar tegelijk een uitzondering wordt gemaakt voor Al Qaida. Mission Accomplished, stelletje ongeloofelijke faalhazen
Tsja... als het zo makkelijk gingquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:36 schreef MadMaster het volgende:
Autootje van de zaak?
Geen gewonden, vermisten, relletjes of douche-incidenten?quote:Heerlijk rustig...
Niet vragen, gewoon eisen...quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tsja... als het zo makkelijk ging![]()
PS zat aan de pillen en wou van de brug afspringen, maar kon in de buurt geen geschikt exempaar vinden.quote:Geen gewonden, vermisten, relletjes of douche-incidenten?
PS is al een tijdje aan de pillenquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:55 schreef MadMaster het volgende:
PS zat aan de pillen en wou van de brug afspringen, maar kon in de buurt geen geschikt exempaar vinden.
Verder eigenlijk niet veel bijzonders...
O ja, toch wel.
Soempie is door Wiebel ontvoerd naar Brussel i.h.k.v. Valentijnsdag en haar All Stars zijn nu geheel versleten...
Ik denk dat ik daar wel iemand blij me kan makenquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:48 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.fudzilla.com/content/view/17675/39/
Cool. Voor wie ze nog niet heeft.
[..]
quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:48 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.fudzilla.com/content/view/17675/39/
Cool. Voor wie ze nog niet heeft.
quote:
EA als helden bestempelen gaat me dan wel weer wat ver.quote:
Is een goedkoop abbo niet beter ?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:30 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik ben op zoek naar een goedkope maar betrouwbare pre-paid aanbieder. Wat zijn jullie ervaringen?
Geen bodyscans voor moslimvrouwenquote:Geen bodyscan voor moslimvrouwen.
De FCNA (Fiqh Council of North America) bestaat uit moslimgeleerden die uitspraken doet over de sharia: het islamitisch recht. De recentste uitspraak van de FCNA wekt verbazing: moslims mogen niet door de lichaamsscanners die op vliegvelden worden ingezet om aanslagen te voorkomen. Ook Nederlandse moslims zijn onrust over de nieuwe lichaamsscanners. Abdulmajid Khairoun van de Nederlandse Moslim Raad: "Het is het gesprek van de dag en leeft heel erg onder onze achterban. Moslims willen niet dat hun vrouwen en dochters door de scan gaan. Moslims overwegen om niet meer te vliegen en gewoon met de auto te gaan". Een woordvoerder van de eenheid Terrorismebestrijding is kordaat: "Dit is niet ons probleem, wie moeite heeft met de scan hoeft er niet door. Men kan er steeds voor kiezen om zich te laten fouilleren". Volgens de Koran mogen mannen en vrouwen elkaars lichaam nu eenmaal niet naakt zien.
Ook in het Verenigd Koninkrijk zijn moslims niet mals voor de bodyscan. Hier zegt men onomwonden dat de reacties verschrikkelijk zullen zijn. Geen enkele gelovige moslim zal ooit verdragen dat een ongelovige zijn vrouw of dochter naakt ziet. Ook verenigingen die zich inzetten tegen eender welke pedofiele inmenging zweren het gebruik bij -18 jarigen af. Het nemen, kijken naar of bewaren van naaktbeelden van minderjarigen is volgens hen in elk geval verboden. Dat dit ook het verbod van eender welk medisch onderzoek inhoud, gaat aan deze heren voorbij. Het ziet er naar uit dat alle soorten fanatici zich de komende jaren heel hevig in de strijd tegen de bodyscan zullen gooien, zo ook in Israël. Daar zijn moslims en joden het voor één keer met elkaar eens. Blijkbaar gaat deze discussie voorbij aan de vraag: waarom zijn bodyscanners in godsnaam ingevoerd? Juist, om te beletten dat dit soort religieuze fanatici sterven om zo snel mogelijk bij hun 70 maagden in het hiernamaals te zijn.
ik heb een nummer van de zaak waar ik ook privé mee mag bellen. Ik wil alleen bereikbaar blijven op mijn privénummer.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
EA als helden bestempelen gaat me dan wel weer wat ver.
Waarschijnlijk heb je een unofficial user patch nodig om hem werkend te krijgen, want zelfs nadat ze die games verkochten in het 'the first decade' pak weigerden ze zelf met fatsoenlijke support te komen.
* Whiteguy de dupe was.
Het blijft een kut bedrijf, maar alles wat er gratis van de server te downloaden is, is meegenomen.
[..]
Is een goedkoop abbo niet beter ?
Ik heb ze nooit gespeeld, dus dat beloofd nog wat als ik het ooit ga proberenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
EA als helden bestempelen gaat me dan wel weer wat ver.
Waarschijnlijk heb je een unofficial user patch nodig om hem werkend te krijgen, want zelfs nadat ze die games verkochten in het 'the first decade' pak weigerden ze zelf met fatsoenlijke support te komen.
* Whiteguy de dupe was.
quote:Het blijft een kut bedrijf, maar alles wat er gratis van de server te downloaden is, is meegenomen.
[..]
Is een goedkoop abbo niet beter ?
Ehm, nee. Dat ben ik niet met je eens.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:41 schreef Whiteguy het volgende:
Omdat die lui niet door die scanner heen willen huppelen, moeten ze allemaal apart gefouilleerd worden wat weer een hoop tijd en geld kost. Waar ik aan mee betaal dmv belastingen en heffingen.
Laat iedereen die niet netjes door de scanner gaat zelf opdraaien voor de extra kosten.
Geert, als je mee leest: dit is denk ik een stuk haalbaarder dan die kopvoddentaks van je.
Simyo werkt fijn. Is gewoon een label van KPN dus je belt via het KPN-netwerk. Beltegoed onbeperkt geldig en automatisch opwaarderen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:30 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik ben op zoek naar een goedkope maar betrouwbare pre-paid aanbieder. Wat zijn jullie ervaringen?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:53 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik ben een heel gelukkige bezoeker
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
PS zat aan de pillen en wou van de brug afspringen, maar kon in de buurt geen geschikt exempaar vinden.
Verder eigenlijk niet veel bijzonders...
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
PS is al een tijdje aan de pillen
Ja, pas maar op.quote:
Want alles op het web is waarquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Wat fijn voor je Ets, dat zelfs internet erkent dat je gelukkig bent. Als internet het zegt, is het waar natuurlijk
Ja joh, dat was twee keer gewoon kort achter elkaar. Ik slik normaal helemaal niksquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, pas maar op.
Voor je het weet staat PS voor 'PillenSlikster'...
Zit je nu clean achter het beeldscherm?
Nee, alles maar zonder meer slikken is zeker niet goed voor een mens...quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja joh, dat was twee keer gewoon kort achter elkaar. Ik slik normaal helemaal niksIs niet goed voor me
![]()
hehequote:Op woensdag 17 februari 2010 16:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, alles maar zonder meer slikken is zeker niet goed voor een mens...
Je kan beter eerder klaar zijn en voldaan naar het resultaat kijken, dan dat je je het schompes moet haasten om het nog af te krijgen en dan er achter te komen dat het niet is wat je bedoelde...quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hehe
En nu... ik was vroeg opgestaan om mijn huiswerk af te krijgen, maar nu is het af en heb ik nog anderhalf uur over...Had ik liever uitgeslapen
Truequote:Op woensdag 17 februari 2010 16:23 schreef Etcetera het volgende:
Had je uitgeslapen zat je nu te stressen dat je het niet af kreegGa lekker ontspannen ofzo. Of nog even slapen, niet vergeten je wekker te zetten
Jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:47 schreef Soempie het volgende:
Noooo
ik heb gister 2 ovenschotels gemaakt. Een hebben we gister opgegeten en de ander was voor vandaag. Ben alleen vergeten de ovenschotel uit de oven te halen en in de koelkast te doen.![]()
Zou het nog goed zijn? Zit gehakt, ei, room, bloemkool en aardappel in.
Ik vertrouw op jou he. Jouw schuld als we morgen dood zijn.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hehe
En nu... ik was vroeg opgestaan om mijn huiswerk af te krijgen, maar nu is het af en heb ik nog anderhalf uur over...Had ik liever uitgeslapen
Hopelijk.quote:
Dan zeg ik sorry, goed?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vertrouw op jou he. Jouw schuld als we morgen dood zijn.![]()
quote:
Dus de hoop dat Balkellende oprot hoeft nog niet in de koelkast?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:36 schreef Cobra4 het volgende:
En de volgende crisis voor het kabinet is er al. Uruzgan!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dus de hoop dat Balkellende oprot hoeft nog niet in de koelkast?
Ik kan niet wachten tot dat Bos gerooid wordt......quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Bos blijft bij het standpunt dat NL het nieuwe NAVO verzoek moet verwerpen.
Nu eens afwachten of Bos langer dan een dag bij dit standpunt blijft.
Die komt nog wel eens onder de Hamer.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot dat Bos gerooid wordt......
Dat doet ie zelden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Bos blijft bij het standpunt dat NL het nieuwe NAVO verzoek moet verwerpen.
Nu eens afwachten of Bos langer dan een dag bij dit standpunt blijft.
Lijsttrekker PvDA = Vos en niet Bos.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die komt nog wel eens onder de Hamer.
Niet meer. Het gaat nu over Mei Li Vos.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:46 schreef MadMaster het volgende:
Gaat het hier nu weer over politiek?
Ik wil wel over muziek pratenquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:46 schreef MadMaster het volgende:
Gaat het hier nu weer over politiek?
* Belt het Brandwondencentrum.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:50 schreef Wiebelkont het volgende:
Noot aan sc: ovenschotel is géén 24 uur buiten de koelkast houdbaar, en zeker niet in een lauwe oven!
*frituur binnenloopt
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:50 schreef Wiebelkont het volgende:
Noot aan sc: ovenschotel is géén 24 uur buiten de koelkast houdbaar, en zeker niet in een lauwe oven!
*frituur binnenloopt
Die heeft inderdaad niets met politiek te maken, dat is net zo'n puberaal trutje met d'r misplaatste giechelbekkie...quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet meer. Het gaat nu over Mei Li Vos.
Details!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:50 schreef Wiebelkont het volgende:
*frituur binnenloopt
*frituur binnenloopt
Come on Barbie, let's go party...quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wil wel over muziek pratenLuister nu naar Aqua, The Greatest Hits
![]()
quote:Atlantic Road- Norway
As you can see , the road itself surges up and falls down much like the tides at different places , making it a perfectly safe , yet totally exciting ride .
Meer coole autoritjes plan je hierquote:5. Guoliang Tunnel- China
Guoliang Tunnel is like a little cavern on the side of a mountain with holes of various shapes and sizes acting as windows . It is like none other in the world as you feel transported to an ancient and mystical land
En toch zie ik haar liever dan Hamer.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heeft inderdaad niets met politiek te maken, dat is net zo'n puberaal trutje met d'r misplaatste giechelbekkie...
Mjah die heb ik nog niet gehoordquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Come on Barbie, let's go party...
Daar sla je de spijker op zijn kop.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En toch zie ik haar liever dan Hamer.
Felix oeh dat smaakt....quote:
Ik dacht dat ze maar één (irritant) nummer hadden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah die heb ik nog niet gehoord19 nummers en ik ken er 5 geloof ik
Helaas meerdere... JipeeJahoojipeejahee kan ik me nog herinneren.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze maar één (irritant) nummer hadden.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:17 schreef Cobra4 het volgende:
Eén Vandaag noemt het kabinet klinisch dood.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Helaas meerdere... JipeeJahoojipeejahee kan ik me nog herinneren.
/care, dezelfde namen die er nu zitten zitten er in het volgende kabinet ook wel weerquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:17 schreef Cobra4 het volgende:
Eén Vandaag noemt het kabinet klinisch dood.
*frituur binnenloopt
Kan best. Ik herinner me alleen dat gejodel van hier tot aan Baden-Baden....... Leuk zo'n fieldtrip.....quote:
Ze maken nog steeds plaatjes ....quote:
* Whiteguy stiekem ook welquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:25 schreef Etcetera het volgende:
Back to the 80's vind ik een tof nummer
Jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
* Whiteguy stiekem ook wel
'when M&M was just a snack... and Michael Jackson's skin was black....'
Heb dat liedje ook aan staan, en ik had je post nog niet eens gelezenquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja![]()
When M&M was just a snack
And Arnie told us "I'll be back"
Back when the coolest thing in store, oo-oh-oh
Was a Commodore 64
* Ofyles2 ook dezelfde behandeling vraagt voor het CDA...quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dus in 1 klap de hele PVDA weg!
Ik ben ook geen fan van Eurlings en Verhagen dus dat kan wel.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 ook dezelfde behandeling vraagt voor het CDA...
Ik zou zeggen: stuur ze naar Limburg een vaardig een uitreisverbod voor dat tweetal uit.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van Eurlings en Verhagen dus dat kan wel.
Eurlings een player? In de Darkrooms misschien.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: stuur ze naar Limburg een vaardig een uitreisverbod voor dat tweetal uit.![]()
Zijn we af van die player en die pathologische leugenaar.
Gestoomde kat?quote:
Ze krijgt wel vaak haar zin volgens mijquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:46 schreef Nembrionic het volgende:
Smit-Kroes denkt dat het kabinet voor het weekend naar huis gaat. Nou, ik ben benieuwd
We zullen het zien.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ze krijgt wel vaak haar zin volgens mij
Ik volg het ook niet meer, eerst was het Irak, nu weer Afghanistan geloof ik.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We zullen het zien.
Ik weet alleen dat er gedonder is omdat er hier iets over gezegd is. Ik weet dus absoluut niet WAAROM het eventueel zou vallen?
Is de invloed van de AKQ SC inmiddels al zo groot?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We zullen het zien.
Ik weet alleen dat er gedonder is omdat er hier iets over gezegd is.
Ben bevalt tot nu toe primaquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:30 schreef PhysicsRules het volgende:
had ik en is inderdaad goedkoper dan gemiddeld, maar toch valt het nog tegen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:00 schreef zebaz het volgende:
[..]
Simyo werkt fijn. Is gewoon een label van KPN dus je belt via het KPN-netwerk. Beltegoed onbeperkt geldig en automatisch opwaarderen.
Oja: je moet wel 1 keer per 6 maanden een keertje bellen ermee
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is de invloed van de AKQ SC inmiddels al zo groot?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:11 schreef Etcetera het volgende:
Gefeliciteerd Bertha! Feliciteer hier Bertha
Wij zijn inmiddels een adviserend orgaan gewordenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is de invloed van de AKQ SC inmiddels al zo groot?
En dan nieuwe verkiezingen en dan allemaal PVV stemmen en dan heeft de PVV helemaal geen kandidaten en dan wordt het een paart maanden later weer net zo'n debacle als toen de LPF in de 2e Kamer kwam en dan weer nieuwe verkiezingen...quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:44 schreef Etcetera het volgende:
Dan doen we iets goed fout. Ik adviseer bij deze aftreden
Los van welke randvoorwaarde ookquote:
We're so doomedquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan nieuwe verkiezingen en dan allemaal PVV stemmen en dan heeft de PVV helemaal geen kandidaten en dan wordt het een paart maanden later weer net zo'n debacle als toen de LPF in de 2e Kamer kwam en dan weer nieuwe verkiezingen...
Goed puntquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Los van welke randvoorwaarde ook
Ik wil wel herrie maken met wat Marokkaanse dames...quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:45 schreef Etcetera het volgende:
Dan krijgen Marokkanen geen geld meer, gaan ze herrie schoppen
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wil wel herrie maken met wat Marokkaanse dames...
Waarom draait alles om politiek vandaag?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hallo, daar zijn we weer...
Afleiding: ik heb ijshockey aangezet via de stream en vraag me nu af hoe lang de pauze duurt bij zo'n wedstrijd. Heb wel weer zin om verder te kijken namelijkquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Waarom draait alles om politiek vandaag?
Ik zit net naar de stream te kijken in de hoop schaatsen te treffen. Is het pas om 00:55quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Afleiding: ik heb ijshockey aangezet via de stream en vraag me nu af hoe lang de pauze duurt bij zo'n wedstrijd. Heb wel weer zin om verder te kijken namelijk
Dat heb ik ook wel eens gehad bij K-1.... Dat ik dacht jezus wat blijft Bonjasky lang in de lucht hangen.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Afleiding: ik heb ijshockey aangezet via de stream en vraag me nu af hoe lang de pauze duurt bij zo'n wedstrijd. Heb wel weer zin om verder te kijken namelijk
Je bent in ieder geval op tijd...quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zit net naar de stream te kijken in de hoop schaatsen te treffen. Is het pas om 00:55
Ik ben eigenlijk behoorlijk moe. Dus ik denk eigenlijk dat ik misschien wel een uurtje plat ga en me dan hopelijk niet verslaapquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval op tijd...
Het is inderdaad wat vreemd om je er heel druk om te maken...quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:09 schreef Etcetera het volgende:
Mickey Mouse sokken - is dat echt een afknapper? :')
't Is maar waar je je druk om maakt als vriendin zijnde
Dat terzijde (overigens vallen de sokken van hem nog best mee), ik vind het ook overdreven dat je er zo'n groot probleem van maakt. Ter info: ik heb nu een Winnie de Poeh t-shirt aan en ben toch echt boven de 12quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het is inderdaad wat vreemd om je er heel druk om te maken...
maar aan de andere kant... waarom zou je na je 12e levensjaar als vent nog met mickey mouse sokken rond gaan lopen
Die 3fm tochquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:41 schreef Nembrionic het volgende:
http://phuketgazette.net/queernews/index.asp?id=8313
Ik heb nog zo'n trui met Mickey Mouse er op van Donaldson.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat terzijde (overigens vallen de sokken van hem nog best mee), ik vind het ook overdreven dat je er zo'n groot probleem van maakt. Ter info: ik heb nu een Winnie de Poeh t-shirt aan en ben toch echt boven de 12
En om dat te bewijzen deed hij zijn broek uit?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:20 schreef Soempie het volgende:
Ik heb lichtgevende cow & chicken sokken gehad.
Tegenwoordig alleen nog maar sokken met veel kleurtjes; stippen, strepen, hartjes, etc. Sven vond dat maar niks, maar tegenwoordig vindt hij het wel weer 'typisch Keet'.
Trouwens met een ex heb ik ooit gehad dat ik m'n schoenen uit deed en dommelsokken aan had. Hij keek daar heel raar naar, dus ik al:![]()
Vervolgens bleek dat hij een dommel boxer droeg.
Pics van die meidenquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
Je moet eens weten hoeveel meiden van in de 20 rondlopen met Hello Kitty-ondergoed
Dat was sowieso al de bedoeling.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En om dat te bewijzen deed hij zijn broek uit?
Frietjes.quote:En wat stond er op het menu vanavond?![]()
Het rook vies en de smaak was ook niet zo best.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:23 schreef Etcetera het volgende:
Ja, hoe zijn jullie er nou precies achtergekomen dat die ovenschotel toch niet zo'n goed idee was
Ga hier maar tussen zoeken: http://www.kittyhell.com/quote:
quote:
eens isquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:07 schreef Flurry het volgende:
ik vind Hello Kitty ondergoed ontzettend sexy bij vrouwen![]()
En wie komt er weer met een kleuter aanzetten......quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En wie komt er weer met een kleuter aanzetten......
![]()
![]()
Je hebt het dus nog wel eerst geprobeerdquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het rook vies en de smaak was ook niet zo best.
Ja, ik ben zo dapper geweest te proeven.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt het dus nog wel eerst geprobeerd
Noem het dapper, terwijl de frietjes al in huis waren...quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik ben zo dapper geweest te proeven.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
Soempie heeft gewoon een gezonde beroepsmatige kleuterobsessie. Niets mis mee
Nee nee, Sven heeft angstvallig het proeven en keuren afgewacht.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Noem het dapper, terwijl de frietjes al in huis waren...
U van hetzelfde...quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Bedtijd. Morgen lekker een dag naar Schagen.M'n zus gaat me leren breien.
En dan vrijdag naar m'n moeder.
Fijn weekend alvast.![]()
Volgens mij over 3 weken pas of zo...quote:oja, nog even: wanneer komt jojo terug?
Held op Dommel-sokken dus...quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee nee, Sven heeft angstvallig het proeven en keuren afgewacht.
En hoe zat dat met de lauwe oven 24 uur lang?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja maar dat is gewoon geil.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
Je moet eens weten hoeveel meiden van in de 20 rondlopen met Hello Kitty-ondergoed
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
was mijn eerste reactie.
Toen las ik even terug en bleek dat het al niet meer om die dommel boxer ging
quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ja maar dat is gewoon geil.
[..]
was mijn eerste reactie.
Toen las ik even terug en bleek dat het al niet meer om die ex met dommel boxer ging
Al best langquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Philips verkoopt tegenwoordig ook een soort luxe vibrators: link
Ik zag het net al voordat ik naar de training ging... net zoals bij het rodelen.. ze hebben er alles aan gedaan om het parcours zo snel mogelijk te maken ivm spektakel. Dat het vervolgens levensgevaarlijk is.. tja. Je moet als organisator van de OS wel kunnen patsen met duizelingwekkende snelheden, spectaculairste spelen ooit enz enz enzquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:34 schreef Cobra4 het volgende:
Flinke crashes bij de afdaling voor vrouwen.
Maar ook veel fouten bij de deelnemers zelf. Eén viel al 3 meter na het startpoortje.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zag het net al voordat ik naar de training ging... net zoals bij het rodelen.. ze hebben er alles aan gedaan om het parcours zo snel mogelijk te maken ivm spektakel. Dat het vervolgens levensgevaarlijk is.. tja. Je moet als organisator van de OS wel kunnen patsen met duizelingwekkende snelheden, spectaculairste spelen ooit enz enz enz
Via het geruchtencircuit: "Crisis uit de lucht. Bos stapt op. Hamer neemt functie over"quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Via het Twittercircuit: 'Kamerlid waarvan we de naam hier niet zullen noemen telefoneert hoorbaar voor hele treincoupee: het is over'
quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Via het geruchtencircuit: "Crisis uit de lucht. Bos stapt op. Hamer neemt functie over"
quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:14 schreef Whiteguy het volgende:
Damn... klik een uur geleden een linkje aan die naar encyclopedia drammatica bleek te gaan.
En zo ben je weer een uur verder
http://encyclopediadramatica.com/Netherlands
http://encyclopediadramatica.com/Redneck
http://encyclopediadramatica.com/Josef_Fritzl
http://encyclopediadramatica.com/Mel_Gibson
Voor wie er niet bekend mee is, het kan soms wat NSFW zijn. Zeker als je verder klikt in artikelen
http://www.nu.nl/wetensch(...)-stierf-malaria.htmlquote:CAIRO - De legendarische Egyptische farao Toetanchamon stierf aan malaria. Dat hebben wetenschappers uit Egypte, Italië en Duitsland dinsdag bekendgemaakt.
Ze hadden vorig jaar de mummie van de farao gescand en zijn DNA afgenomen.
Uit het genetisch onderzoek is gebleken dat Toetanchamon was besmet door de plasmodium falciparum, de parasiet die de dodelijke ziekte malaria veroorzaakt.
De farao had bovendien een aantal erfelijke aandoeningen. Zijn linkervoet was een klompvoet en aan zijn rechtervoet had hij te weinig tenen.
Bovendien leed hij aan de ziekte van Köhler, een groeistoornis waardoor voetbotjes afsterven.
Weerstand
Door alle ziektes had Toetanchamon nauwelijks weerstand tegen de malariabesmetting, aldus de onderzoekers. Bovendien had hij waarschijnlijk kort voor zijn dood een been gebroken door een val.
Het onderzoek heeft ook de stamboom van Toetanchamon duidelijk gemaakt. Hij blijkt de zoon van zijn voorganger, farao Achnaton, en diens zus te zijn.
Toetanchamon zelf verwekte twee dochters, maar die stierven nog in de baarmoeder.
Egypte
Farao Toetanchamon leidde het oude Egypte van 1333 tot 1324 voor Christus. Toen hij stierf, was hij pas 19 jaar oud.
De bevindingen worden woensdag gepubliceerd in het wetenschappelijke tijdschrift Journal of the American Medical Association.
In Nederland zendt de digitale zender Discovery World op 23 en 30 mei een tweedelige documentaire over het onderzoek uit, aldus een woordvoerster.
Sluikreclame?quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:57 schreef Cobra4 het volgende:
Halen ze bij de OS een zamboni uit Calgary omdat hun olympias kapot zijn plakken ze het merk van die machine af.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sluikreclame?
Gedwongen door de gewraakte firma Olympia?
Echt triest...
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Uuugghhh ze zenden het niet uit!!!
NOSquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Uuugghhh ze zenden het niet uit!!!
Zit je klaar met je oranje sjaaltje en vlaggetjes op je toet?quote:Op donderdag 18 februari 2010 02:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh ze gaan het zsm doenze hebben gewoon de eerste 10 niet gedaan en nu si er dus vertraging
Mag ik niet kijken want ik zit niet in NLquote:Op donderdag 18 februari 2010 02:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij?
http://nos.nl/os2010/
draai de bordjes maar omquote:Op donderdag 18 februari 2010 02:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mag ik niet kijken want ik zit niet in NL
En hier was het rad van fortuin belangrijker....
En een tulp in mijn hand, ohh jaaa!quote:Op donderdag 18 februari 2010 02:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zit je klaar met je oranje sjaaltje en vlaggetjes op je toet?
Heb je je Hollandse jurkje weer aan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 02:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En een tulp in mijn hand, ohh jaaa!
ja maar echtquote:Op donderdag 18 februari 2010 02:05 schreef Nembrionic het volgende:
omfg(ook @NOS-site).
Ik heb er zo'n hekel aan als ze zo'n beperking hebben(snap ik wel)
Werkt het niet via een NL proxy?quote:
Hier gaan we net de reclame inquote:
Zou wel moeten...quote:Op donderdag 18 februari 2010 02:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je je Hollandse jurkje weer aan?
Geen idee hoe dat uit te werken... Eerder wel es geprobeerd maar neequote:Op donderdag 18 februari 2010 02:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Werkt het niet via een NL proxy?
komt door de rechten mag niet van het IOCquote:Op donderdag 18 februari 2010 02:05 schreef Nembrionic het volgende:
omfg(ook @NOS-site).
Ik heb er zo'n hekel aan als ze zo'n beperking hebben(snap ik wel)
Dan stop ik met de tussenstanden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 02:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
EINDELIJK! Ik heb Jan Bos kunnen zien falenNu weer reclame
Merciquote:Op donderdag 18 februari 2010 02:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan stop ik met de tussenstanden.
thxquote:Op donderdag 18 februari 2010 02:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Merci![]()
ik zweer trouwens bij deze site:
http://www.nbcolympics.co(...)SSM010000/index.html
quote:Op donderdag 18 februari 2010 02:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Alle hoop op tuitert...
Truste Nem.quote:Op donderdag 18 februari 2010 02:43 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, ik ga afschminken en naar bed![]()
Een vierde plaats komt natuurlijk harder aan dan als laatste eindigen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 02:43 schreef Yurithemaster het volgende:
4,5 en 6 niet slecht maar wel poep
Nog een keer!quote:Op donderdag 18 februari 2010 02:50 schreef Yurithemaster het volgende:
tijd om dag te zeggen, tijd om dag te zeggen
Lijkt mij de meest kloterige plaats om te eindigen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 02:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een vierde plaats komt natuurlijk harder aan dan als laatste eindigen.
Dan heeft NL 3 medailles!quote:Op donderdag 18 februari 2010 02:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik had al een zinspeling klaar: een podium naast het podium.
Avond/nacht Verenigde United States van Amerika.quote:
Dat zijn toch schoenen?quote:
Ik denk 'tquote:
Dan weet je dat je ook weer waar je staat....quote:Op donderdag 18 februari 2010 07:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk 't
Terwijl ik net een emmer met lekker eten klaar had staan.
Jaquote:Op donderdag 18 februari 2010 08:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan weet je dat je ook weer waar je staat....
Ach neem het haar niet al te kwalijk. Ze is nou eenmaal een blondje....quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
JaDenk ik wat lekkers voor de SC op tafel te zetten.
En toch ga je er vrijwillig naar toe.quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach neem het haar niet al te kwalijk. Ze is nou eenmaal een blondje....
ik krijg klappen van Jill straks...
Ach stiekem vind ik het ook wel sexy om te knokken met een blonde reuzin....quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En toch ga je er vrijwillig naar toe.
Als goedmakertje voor het vechten tegen een kleine(re) Nina Hagen II ?quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach stiekem vind ik het ook wel sexy om te knokken met een blonde reuzin....
Dat heeft ook zo zijn charmes. Vechten met dames isquote:Op donderdag 18 februari 2010 08:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als goedmakertje voor het vechten tegen een kleine(re) Nina Hagen II ?
Haal je dan ook gewoon vol uit tegen vrouwen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat heeft ook zo zijn charmes. Vechten met dames is
Nooit. We kunnen best stevig sparren maar ik heb altijd toch wel een rem. Misschien omdat er ook geen competitie-element ontstaat tussen mij en een dame tijdens sparren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Haal je dan ook gewoon vol uit tegen vrouwen?
Maar bij hun is dat element er toch wel?quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nooit. We kunnen best stevig sparren maar ik heb altijd toch wel een rem. Misschien omdat er ook geen competitie-element ontstaat tussen mij en een dame tijdens sparren.
Ik kan me tegen hun niet verbeteren. Als ik echt voluit zou gaan maak ik ze kapot. Jill is op dit moment misschien technisch beter dan ik maar qua kracht legt ze het af. Nina Hagen II is in beide opzichte minder dan ik. Voor hun is het een uitdaging om mij het hoofd te kunnen bieden. De kunst is dan ze voldoende partij te bieden dat ze kunnen leren zonder dat ik ze aftuig. Dat lukt me wel goed.quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar bij hun is dat element er toch wel?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kan me tegen hun niet verbeteren. Als ik echt voluit zou gaan maak ik ze kapot. Jill is op dit moment misschien technisch beter dan ik maar qua kracht legt ze het af. Nina Hagen II is in beide opzichte minder dan ik. Voor hun is het een uitdaging om mij het hoofd te kunnen bieden. De kunst is dan ze voldoende partij te bieden dat ze kunnen leren zonder dat ik ze aftuig. Dat lukt me wel goed.
Misschien moet ik ook als ik trainer wordt alleen dames lesgeven. Als ik soms zie wat er naast me staat te trainen als ik met mijn eigen groep train...quote:
Dat is precies de reden dat ik het zo raar ben gaan vinden dat er voor straatschoffies gratis les in bv kickboxen is. In mijn ogen versterkst dat alleen maar hun "positie" op straat.quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook als ik trainer wordt alleen dames lesgeven. Als ik soms zie wat er naast me staat te trainen als ik met mijn eigen groep train...Helaas is het zo dat het tuig van de straat ook graag aan vechtsporten doet....
Klopt. Ze doen die sport om de verkeerde reden. Maar helaas als foute jongens als Badr Hari en Regillio Tuur dus mediaandacht krijgen dan vinden jonge etters het dus aantrekkelijk om op vechtsport te gaan. Er zou een landelijke database van fighters moeten zijn. Bij wangedrag wordt je gewoon permanent op de blacklist gezet en kun je nooit meer in NL trainen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is precies de reden dat ik het zo raar ben gaan vinden dat er voor straatschoffies gratis les in bv kickboxen is. In mijn ogen versterkst dat alleen maar hun "positie" op straat.
Die agoogelaars zijn inderdaad nog erg hardleers. Ik heb dat ook even gedaan maar was geen succes. Ik ben niet van de zachte methodes.....quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:45 schreef Cobra4 het volgende:
Maar de "geitenwollen sokken" weten het natuurlijk beter.
Misschien aan Gerrit de Jager vragen of hij zo'n verboden bord ontwerpt met die Emiel uit Doorzon erop.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:02 schreef Cobra4 het volgende:![]()
En onder het "BOVAG" bord de tekst "verboden voor linkse rakkers".
Emielquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien aan Gerrit de Jager vragen of hij zo'n verboden bord ontwerpt met die Emiel uit Doorzon erop.
Verboden voor Agoogelaars!
Ja echt geweldig. Als ik bij mijn oom ben lees ik ze wel eens. Dan zie je zo de mentaliteit van NL per deel veranderen. Van de 80's tot nu.....quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Emiel![]()
Wat is de Familie Doorzon toch eigenlijk een schitterende strip.
Ik heb van BrewDog bier dat gerijpt is op Isle Of Arran- en Aberlour-whisky vaten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 05:48 schreef Cobra4 het volgende:
EDINBURGH - De Schotse brouwerij die een tijd geleden al het sterkste bier ter wereld brouwde, heeft een nieuw, nog sterker drankje geproduceerd. 'Sink the Bismarck' heet het 41 procent zware goedje van brouwerij BrewDog.
BrewDog bracht eerder al spul als 'Tactical Nuclear Penguin' op de markt, van 32 procent. Enkele weken geleden claimde de concurrentie van Schorschbrau de titel van sterkste bier ter wereld met zijn 'Schorschbock' van 40 procent, maar daar heeft Brewdog nu dus een stokje voor gestoken.
Het nieuwe bier verslaat hiermee de whisky en de vodka.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)laat-de-whisky.dhtml
Wat zijn dat voor onchristelijke tijden?quote:Op donderdag 18 februari 2010 06:00 schreef Cobra4 het volgende:
WAKKER WORDEN!!!! Het is 0600 uur!![]()
Voedertijd!!!
[ afbeelding ]
Morning MadMasterquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb van BrewDog bier dat gerijpt is op Isle Of Arran- en Aberlour-whisky vaten.
Ruim 5 Euro per flesje en niet te zuipen...
Goedemorgen...
Mogguh MM.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb van BrewDog bier dat gerijpt is op Isle Of Arran- en Aberlour-whisky vaten.
Ruim 5 Euro per flesje en niet te zuipen...
Goedemorgen...
Ik was eerst van plan om de reveille om 0500 te houden. Maar ik gunde jullie eigenlijk wel een extra uurtje.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor onchristelijke tijden?
Mogguh DS.quote:
Morningquote:
Hij is nu producer...quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Zou hij geen platen meer maken omdat zijn naam in de ban is gedaan wegens discriminatie?
Ah okay.quote:
Ik vind Guiness eruit zien als een cappuchino....quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:19 schreef Cobra4 het volgende:
Guinness is![]()
Ik heb ooit een flesje Bacchus op. Gatver, die was smerig. Ik moest meteen weer denken aan het moment dat ik als kind in een mestvaalt ben gevallen......
Ik als een grote espresso...quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vind Guiness eruit zien als een cappuchino....
Ja dat eerder maar met de schuimkraag van Cappuchino.quote:
Mijn antwoord staat er.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:46 schreef De_Hertog het volgende:
Nog even op het nippertje hoi zeggen in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |