Simyo werkt fijn. Is gewoon een label van KPN dus je belt via het KPN-netwerk. Beltegoed onbeperkt geldig en automatisch opwaarderen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:30 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik ben op zoek naar een goedkope maar betrouwbare pre-paid aanbieder. Wat zijn jullie ervaringen?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:53 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik ben een heel gelukkige bezoeker
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
PS zat aan de pillen en wou van de brug afspringen, maar kon in de buurt geen geschikt exempaar vinden.
Verder eigenlijk niet veel bijzonders...
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
PS is al een tijdje aan de pillen
Ja, pas maar op.quote:
Want alles op het web is waarquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Wat fijn voor je Ets, dat zelfs internet erkent dat je gelukkig bent. Als internet het zegt, is het waar natuurlijk
Ja joh, dat was twee keer gewoon kort achter elkaar. Ik slik normaal helemaal niksquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, pas maar op.
Voor je het weet staat PS voor 'PillenSlikster'...
Zit je nu clean achter het beeldscherm?
Nee, alles maar zonder meer slikken is zeker niet goed voor een mens...quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja joh, dat was twee keer gewoon kort achter elkaar. Ik slik normaal helemaal niksIs niet goed voor me
![]()
hehequote:Op woensdag 17 februari 2010 16:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, alles maar zonder meer slikken is zeker niet goed voor een mens...
Je kan beter eerder klaar zijn en voldaan naar het resultaat kijken, dan dat je je het schompes moet haasten om het nog af te krijgen en dan er achter te komen dat het niet is wat je bedoelde...quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hehe
En nu... ik was vroeg opgestaan om mijn huiswerk af te krijgen, maar nu is het af en heb ik nog anderhalf uur over...Had ik liever uitgeslapen
Truequote:Op woensdag 17 februari 2010 16:23 schreef Etcetera het volgende:
Had je uitgeslapen zat je nu te stressen dat je het niet af kreegGa lekker ontspannen ofzo. Of nog even slapen, niet vergeten je wekker te zetten
Jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:47 schreef Soempie het volgende:
Noooo
ik heb gister 2 ovenschotels gemaakt. Een hebben we gister opgegeten en de ander was voor vandaag. Ben alleen vergeten de ovenschotel uit de oven te halen en in de koelkast te doen.![]()
Zou het nog goed zijn? Zit gehakt, ei, room, bloemkool en aardappel in.
Ik vertrouw op jou he. Jouw schuld als we morgen dood zijn.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hehe
En nu... ik was vroeg opgestaan om mijn huiswerk af te krijgen, maar nu is het af en heb ik nog anderhalf uur over...Had ik liever uitgeslapen
Hopelijk.quote:
Dan zeg ik sorry, goed?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vertrouw op jou he. Jouw schuld als we morgen dood zijn.![]()
quote:
Dus de hoop dat Balkellende oprot hoeft nog niet in de koelkast?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:36 schreef Cobra4 het volgende:
En de volgende crisis voor het kabinet is er al. Uruzgan!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dus de hoop dat Balkellende oprot hoeft nog niet in de koelkast?
Ik kan niet wachten tot dat Bos gerooid wordt......quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Bos blijft bij het standpunt dat NL het nieuwe NAVO verzoek moet verwerpen.
Nu eens afwachten of Bos langer dan een dag bij dit standpunt blijft.
Die komt nog wel eens onder de Hamer.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot dat Bos gerooid wordt......
Dat doet ie zelden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Bos blijft bij het standpunt dat NL het nieuwe NAVO verzoek moet verwerpen.
Nu eens afwachten of Bos langer dan een dag bij dit standpunt blijft.
Lijsttrekker PvDA = Vos en niet Bos.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die komt nog wel eens onder de Hamer.
Niet meer. Het gaat nu over Mei Li Vos.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:46 schreef MadMaster het volgende:
Gaat het hier nu weer over politiek?
Ik wil wel over muziek pratenquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:46 schreef MadMaster het volgende:
Gaat het hier nu weer over politiek?
* Belt het Brandwondencentrum.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:50 schreef Wiebelkont het volgende:
Noot aan sc: ovenschotel is géén 24 uur buiten de koelkast houdbaar, en zeker niet in een lauwe oven!
*frituur binnenloopt
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:50 schreef Wiebelkont het volgende:
Noot aan sc: ovenschotel is géén 24 uur buiten de koelkast houdbaar, en zeker niet in een lauwe oven!
*frituur binnenloopt
Die heeft inderdaad niets met politiek te maken, dat is net zo'n puberaal trutje met d'r misplaatste giechelbekkie...quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet meer. Het gaat nu over Mei Li Vos.
Details!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:50 schreef Wiebelkont het volgende:
*frituur binnenloopt
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:50 schreef Wiebelkont het volgende:
*frituur binnenloopt
Come on Barbie, let's go party...quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wil wel over muziek pratenLuister nu naar Aqua, The Greatest Hits
![]()
quote:Atlantic Road- Norway
As you can see , the road itself surges up and falls down much like the tides at different places , making it a perfectly safe , yet totally exciting ride .
Meer coole autoritjes plan je hierquote:5. Guoliang Tunnel- China
Guoliang Tunnel is like a little cavern on the side of a mountain with holes of various shapes and sizes acting as windows . It is like none other in the world as you feel transported to an ancient and mystical land
En toch zie ik haar liever dan Hamer.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heeft inderdaad niets met politiek te maken, dat is net zo'n puberaal trutje met d'r misplaatste giechelbekkie...
Mjah die heb ik nog niet gehoordquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Come on Barbie, let's go party...
Daar sla je de spijker op zijn kop.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En toch zie ik haar liever dan Hamer.
Felix oeh dat smaakt....quote:
Ik dacht dat ze maar één (irritant) nummer hadden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah die heb ik nog niet gehoord19 nummers en ik ken er 5 geloof ik
Helaas meerdere... JipeeJahoojipeejahee kan ik me nog herinneren.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze maar één (irritant) nummer hadden.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:17 schreef Cobra4 het volgende:
Eén Vandaag noemt het kabinet klinisch dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |