/care, dezelfde namen die er nu zitten zitten er in het volgende kabinet ook wel weerquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:17 schreef Cobra4 het volgende:
Eén Vandaag noemt het kabinet klinisch dood.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:50 schreef Wiebelkont het volgende:
Noot aan sc: ovenschotel is géén 24 uur buiten de koelkast houdbaar, en zeker niet in een lauwe oven!
*frituur binnenloopt
Kan best. Ik herinner me alleen dat gejodel van hier tot aan Baden-Baden....... Leuk zo'n fieldtrip.....quote:
Ze maken nog steeds plaatjes ....quote:
* Whiteguy stiekem ook welquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:25 schreef Etcetera het volgende:
Back to the 80's vind ik een tof nummer
Jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
* Whiteguy stiekem ook wel
'when M&M was just a snack... and Michael Jackson's skin was black....'
Heb dat liedje ook aan staan, en ik had je post nog niet eens gelezenquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja![]()
When M&M was just a snack
And Arnie told us "I'll be back"
Back when the coolest thing in store, oo-oh-oh
Was a Commodore 64
* Ofyles2 ook dezelfde behandeling vraagt voor het CDA...quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dus in 1 klap de hele PVDA weg!
Ik ben ook geen fan van Eurlings en Verhagen dus dat kan wel.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 ook dezelfde behandeling vraagt voor het CDA...
Ik zou zeggen: stuur ze naar Limburg een vaardig een uitreisverbod voor dat tweetal uit.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van Eurlings en Verhagen dus dat kan wel.
Eurlings een player? In de Darkrooms misschien.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: stuur ze naar Limburg een vaardig een uitreisverbod voor dat tweetal uit.![]()
Zijn we af van die player en die pathologische leugenaar.
Gestoomde kat?quote:
Ze krijgt wel vaak haar zin volgens mijquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:46 schreef Nembrionic het volgende:
Smit-Kroes denkt dat het kabinet voor het weekend naar huis gaat. Nou, ik ben benieuwd
We zullen het zien.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ze krijgt wel vaak haar zin volgens mij
Ik volg het ook niet meer, eerst was het Irak, nu weer Afghanistan geloof ik.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We zullen het zien.
Ik weet alleen dat er gedonder is omdat er hier iets over gezegd is. Ik weet dus absoluut niet WAAROM het eventueel zou vallen?
Is de invloed van de AKQ SC inmiddels al zo groot?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We zullen het zien.
Ik weet alleen dat er gedonder is omdat er hier iets over gezegd is.
Ben bevalt tot nu toe primaquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:30 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik ben op zoek naar een goedkope maar betrouwbare pre-paid aanbieder. Wat zijn jullie ervaringen?
had ik en is inderdaad goedkoper dan gemiddeld, maar toch valt het nog tegen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:00 schreef zebaz het volgende:
[..]
Simyo werkt fijn. Is gewoon een label van KPN dus je belt via het KPN-netwerk. Beltegoed onbeperkt geldig en automatisch opwaarderen.
Oja: je moet wel 1 keer per 6 maanden een keertje bellen ermee
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is de invloed van de AKQ SC inmiddels al zo groot?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:11 schreef Etcetera het volgende:
Gefeliciteerd Bertha! Feliciteer hier Bertha
Wij zijn inmiddels een adviserend orgaan gewordenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is de invloed van de AKQ SC inmiddels al zo groot?
En dan nieuwe verkiezingen en dan allemaal PVV stemmen en dan heeft de PVV helemaal geen kandidaten en dan wordt het een paart maanden later weer net zo'n debacle als toen de LPF in de 2e Kamer kwam en dan weer nieuwe verkiezingen...quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:44 schreef Etcetera het volgende:
Dan doen we iets goed fout. Ik adviseer bij deze aftreden
Los van welke randvoorwaarde ookquote:
We're so doomedquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan nieuwe verkiezingen en dan allemaal PVV stemmen en dan heeft de PVV helemaal geen kandidaten en dan wordt het een paart maanden later weer net zo'n debacle als toen de LPF in de 2e Kamer kwam en dan weer nieuwe verkiezingen...
Goed puntquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Los van welke randvoorwaarde ook
Ik wil wel herrie maken met wat Marokkaanse dames...quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:45 schreef Etcetera het volgende:
Dan krijgen Marokkanen geen geld meer, gaan ze herrie schoppen
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wil wel herrie maken met wat Marokkaanse dames...
Waarom draait alles om politiek vandaag?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hallo, daar zijn we weer...
Afleiding: ik heb ijshockey aangezet via de stream en vraag me nu af hoe lang de pauze duurt bij zo'n wedstrijd. Heb wel weer zin om verder te kijken namelijkquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Waarom draait alles om politiek vandaag?
Ik zit net naar de stream te kijken in de hoop schaatsen te treffen. Is het pas om 00:55quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Afleiding: ik heb ijshockey aangezet via de stream en vraag me nu af hoe lang de pauze duurt bij zo'n wedstrijd. Heb wel weer zin om verder te kijken namelijk
Dat heb ik ook wel eens gehad bij K-1.... Dat ik dacht jezus wat blijft Bonjasky lang in de lucht hangen.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Afleiding: ik heb ijshockey aangezet via de stream en vraag me nu af hoe lang de pauze duurt bij zo'n wedstrijd. Heb wel weer zin om verder te kijken namelijk
Je bent in ieder geval op tijd...quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zit net naar de stream te kijken in de hoop schaatsen te treffen. Is het pas om 00:55
Ik ben eigenlijk behoorlijk moe. Dus ik denk eigenlijk dat ik misschien wel een uurtje plat ga en me dan hopelijk niet verslaapquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval op tijd...
Het is inderdaad wat vreemd om je er heel druk om te maken...quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:09 schreef Etcetera het volgende:
Mickey Mouse sokken - is dat echt een afknapper? :')
't Is maar waar je je druk om maakt als vriendin zijnde
Dat terzijde (overigens vallen de sokken van hem nog best mee), ik vind het ook overdreven dat je er zo'n groot probleem van maakt. Ter info: ik heb nu een Winnie de Poeh t-shirt aan en ben toch echt boven de 12quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het is inderdaad wat vreemd om je er heel druk om te maken...
maar aan de andere kant... waarom zou je na je 12e levensjaar als vent nog met mickey mouse sokken rond gaan lopen
Die 3fm tochquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:41 schreef Nembrionic het volgende:
http://phuketgazette.net/queernews/index.asp?id=8313
Ik heb nog zo'n trui met Mickey Mouse er op van Donaldson.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat terzijde (overigens vallen de sokken van hem nog best mee), ik vind het ook overdreven dat je er zo'n groot probleem van maakt. Ter info: ik heb nu een Winnie de Poeh t-shirt aan en ben toch echt boven de 12
En om dat te bewijzen deed hij zijn broek uit?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:20 schreef Soempie het volgende:
Ik heb lichtgevende cow & chicken sokken gehad.
Tegenwoordig alleen nog maar sokken met veel kleurtjes; stippen, strepen, hartjes, etc. Sven vond dat maar niks, maar tegenwoordig vindt hij het wel weer 'typisch Keet'.
Trouwens met een ex heb ik ooit gehad dat ik m'n schoenen uit deed en dommelsokken aan had. Hij keek daar heel raar naar, dus ik al:![]()
Vervolgens bleek dat hij een dommel boxer droeg.
Pics van die meidenquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
Je moet eens weten hoeveel meiden van in de 20 rondlopen met Hello Kitty-ondergoed
Dat was sowieso al de bedoeling.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En om dat te bewijzen deed hij zijn broek uit?
Frietjes.quote:En wat stond er op het menu vanavond?![]()
Het rook vies en de smaak was ook niet zo best.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:23 schreef Etcetera het volgende:
Ja, hoe zijn jullie er nou precies achtergekomen dat die ovenschotel toch niet zo'n goed idee was
Ga hier maar tussen zoeken: http://www.kittyhell.com/quote:
quote:
eens isquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:07 schreef Flurry het volgende:
ik vind Hello Kitty ondergoed ontzettend sexy bij vrouwen![]()
En wie komt er weer met een kleuter aanzetten......quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En wie komt er weer met een kleuter aanzetten......
![]()
![]()
Je hebt het dus nog wel eerst geprobeerdquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het rook vies en de smaak was ook niet zo best.
Ja, ik ben zo dapper geweest te proeven.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt het dus nog wel eerst geprobeerd
Noem het dapper, terwijl de frietjes al in huis waren...quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik ben zo dapper geweest te proeven.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
Soempie heeft gewoon een gezonde beroepsmatige kleuterobsessie. Niets mis mee
Nee nee, Sven heeft angstvallig het proeven en keuren afgewacht.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Noem het dapper, terwijl de frietjes al in huis waren...
U van hetzelfde...quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Bedtijd. Morgen lekker een dag naar Schagen.M'n zus gaat me leren breien.
En dan vrijdag naar m'n moeder.
Fijn weekend alvast.![]()
Volgens mij over 3 weken pas of zo...quote:oja, nog even: wanneer komt jojo terug?
Held op Dommel-sokken dus...quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee nee, Sven heeft angstvallig het proeven en keuren afgewacht.
En hoe zat dat met de lauwe oven 24 uur lang?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja maar dat is gewoon geil.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
Je moet eens weten hoeveel meiden van in de 20 rondlopen met Hello Kitty-ondergoed
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
was mijn eerste reactie.
Toen las ik even terug en bleek dat het al niet meer om die dommel boxer ging
quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ja maar dat is gewoon geil.
[..]
was mijn eerste reactie.
Toen las ik even terug en bleek dat het al niet meer om die ex met dommel boxer ging
Al best langquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Philips verkoopt tegenwoordig ook een soort luxe vibrators: link
Ik zag het net al voordat ik naar de training ging... net zoals bij het rodelen.. ze hebben er alles aan gedaan om het parcours zo snel mogelijk te maken ivm spektakel. Dat het vervolgens levensgevaarlijk is.. tja. Je moet als organisator van de OS wel kunnen patsen met duizelingwekkende snelheden, spectaculairste spelen ooit enz enz enzquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:34 schreef Cobra4 het volgende:
Flinke crashes bij de afdaling voor vrouwen.
Maar ook veel fouten bij de deelnemers zelf. Eén viel al 3 meter na het startpoortje.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zag het net al voordat ik naar de training ging... net zoals bij het rodelen.. ze hebben er alles aan gedaan om het parcours zo snel mogelijk te maken ivm spektakel. Dat het vervolgens levensgevaarlijk is.. tja. Je moet als organisator van de OS wel kunnen patsen met duizelingwekkende snelheden, spectaculairste spelen ooit enz enz enz
Via het geruchtencircuit: "Crisis uit de lucht. Bos stapt op. Hamer neemt functie over"quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Via het Twittercircuit: 'Kamerlid waarvan we de naam hier niet zullen noemen telefoneert hoorbaar voor hele treincoupee: het is over'
quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Via het geruchtencircuit: "Crisis uit de lucht. Bos stapt op. Hamer neemt functie over"
quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:14 schreef Whiteguy het volgende:
Damn... klik een uur geleden een linkje aan die naar encyclopedia drammatica bleek te gaan.
En zo ben je weer een uur verder
http://encyclopediadramatica.com/Netherlands
http://encyclopediadramatica.com/Redneck
http://encyclopediadramatica.com/Josef_Fritzl
http://encyclopediadramatica.com/Mel_Gibson
Voor wie er niet bekend mee is, het kan soms wat NSFW zijn. Zeker als je verder klikt in artikelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |