abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:05:35 #1
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_78112939
TL;DR versie aan einde van post.

Ik heb dus Mickey Mouse sokken. Nu had ik het met een vriendin over Hello Kitty ondergoed bij vrouwen en dat ze ergens gelezen had (waarschijnlijk niveau cosmopolitan) dat tekenfilmfiguren op ondergoed in de top 5 van afknappers hoorde, evenals de huidkleurige bh, leggings en nog wat meer dingen.

Uiteindelijk liep de discussie uit op mijn sokken. Ik draag al sinds mijn 11-12 jaar zo Mickey Mouse sokken. Ik ben altijd al een grote fan geweest van Mickey Mouse, ik keek vroeger altijd 20x dezelfde videobanden met mijn opa ( wat een held trouwens, die moet zeker wel nachtmerries gehad hebben van telkens dezelfde stukjes ) en had toen ook veel Mickey Mouse merchandise (nu niet meer, sokken zijn het enige).

Ik ben dus een keer naar Disneyland geweest en zag daar Mickey Mouse sokken (klik en klik), het zijn dus geen zeeman sokken met felle patronen en alles. Ze zijn zwart en er staat een klein grijs-achtig Mickey Mouse figuurtje op (enfin, klik op de links en zie zelf), op de onderkant (waar je op loopt) staat Disneyland Paris, ook in het grijs.

Deze sokken zaten erg lekker dus ik heb er gelijk een heleboel gekocht. Uiteindelijk raken die toch versleten en toen ik nog een keer naar Disneyland ging (niet zo heel lang geleden), heb ik dus nieuwe gekocht.

Anyway, die vriendin vond dat dus een enorme afknapper. Nu is het zo dat mijn laatste 2 exen er ook gigantisch veel problemen mee hadden, tot het punt waar we er serieus ruzie over kregen en dat dan meerdere keren door de relatie heen. Ik kan me niet inleven , ik snap bij God niet waar ze zich zo fucking druk om maken dus daarom even dit topic om jullie meningen te vragen (voornamelijk die van vrouwen natuurlijk). Graag ook even je leeftijd er bijzetten als je een vrouw bent

TL;DR versie:
Ik draag deze sokken, done of not done? Graag mening + leeftijd.
Well, I can take you far away, with my mind
pi_78112997
Wat denk je zelf
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:07:33 #3
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_78113029
ik vind Hello Kitty ondergoed ontzettend sexy bij vrouwen
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_78113050
Ja! Net zo triest als snoopy ondergoed, Winnie The Pooh agenda's of ander kindergedoe na je 12e.
  Redactie Frontpage woensdag 17 februari 2010 @ 20:09:15 #5
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_78113104
25 jaar Het zijn sokken. Who cares Ze zijn niet heel druk, roze met paarse Mickey's, maar gewoon zwart met geel.

Als ze lekker zitten, lekker dragen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:09:53 #6
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_78113134
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:09 schreef Etcetera het volgende:
25 jaar Het zijn sokken. Who cares Ze zijn niet heel druk, roze met paarse Mickey's, maar gewoon zwart met geel.

Dat dus. Niet zo druk daarover maken, het zijn maar sokken.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_78113183
't Zou me niet echt boeien, zolang je ze niet in open sandalen aandoet oid. (En dat 't bij sokken blijft.)
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  Redactie Frontpage woensdag 17 februari 2010 @ 20:11:21 #8
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_78113218
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:10 schreef MissSpooky het volgende:
't Zou me niet echt boeien, zolang je ze niet in open sandalen aandoet oid. (En dat 't bij sokken blijft.)
Dan gaat het mis bij de open sandalen, en nog steeds niet bij de sokken
With four other people
And aliens
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:12:55 #9
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_78113300
Waarom maakten die exen zich daar zo druk om?
The love you take is equal to the love you make.
pi_78113313
quote:

Het zijn maar sokken? Moet je als man zijnde eens witte sportsokken aantrekken, moet je al die vrouwen horen...

Maar goed, ik vind het ook een klein beetje kinderachtig om dit soort sokken aan te trekken, zeker als je ze bijna elke dag draagt.
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:13:15 #11
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_78113318
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:10 schreef MissSpooky het volgende:
Obviously. Ik zou ook niet in trainingsbroek naar een sollicitatiegesprek gaan.

Ik draag ze thuis en als ik naar buiten ga, en dan zijn ze niet eens zichtbaar vanwege schoenen/broek.
pi_78113394
quote:
Ze zijn niet heel druk, roze met paarse Mickey's, maar gewoon zwart met geel.

Oh, maar dan.
pi_78113427
Waarom zou je over zoiets ruzie maken?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:15:36 #14
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_78113470
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:12 schreef Lienekien het volgende:
Waarom maakten die exen zich daar zo druk om?
Dat weet ik dus ook niet.
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:13 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Het zijn maar sokken? Moet je als man zijnde eens witte sportsokken aantrekken, moet je al die vrouwen horen...

Maar goed, ik vind het ook een klein beetje kinderachtig om dit soort sokken aan te trekken, zeker als je ze bijna elke dag draagt.
Ik snap dat hele 'kinderachtig' gedoe ook niet, maar dat zel wel een verschil in definitie zijn.
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:16:30 #15
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_78113511
quote:

Het is trouwens zwart met donkergrijs maar mijn telefooncamera + licht is kut
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:16:31 #16
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_78113513
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:15 schreef Armoed het volgende:

[..]

Dat weet ik dus ook niet.
Het lukte niet om daar een gesprek over te voeren?
pi_78113628
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:15 schreef Armoed het volgende:
[..]

Ik snap dat hele 'kinderachtig' gedoe ook niet, maar dat zel wel een verschil in definitie zijn.
Ik vind het kinderachtig (als een kind) om sokken aan te trekken met mickey mouse erop, als kind zijnde is dat grappig, als volwassen man mag je dat van mij laten. Ik heb een oom die ook regelmatig dingen van mickey mouse aan heeft (is daar fan van), maar ik vind het gewoon not done.

Echter, om er nou knallende ruzie over te krijgen gaat misschien weer een beetje ver, maar dat kan ook komen omdat jij blijkbaar totaal niet snapt wat het probleem is, of kan zijn. Als je partner dat echt zo vervelend vind en jij toont totaal geen begrip kan dat inderdaad wel uitmonden in een flinke ruzie.
  Redactie Frontpage woensdag 17 februari 2010 @ 20:18:52 #18
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_78113636
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:13 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Zal me een zorg zijn Ik draag het liefste sportsokken
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:16 schreef Armoed het volgende:

[..]

Het is trouwens zwart met donkergrijs maar mijn telefooncamera + licht is kut
Dan is er nog niks mis mee

Rare meiden
With four other people
And aliens
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:19:12 #19
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_78113658
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het lukte niet om daar een gesprek over te voeren?
Nee, dat liep dus in ruzie uit omdat ik niet in kon zien waarom ik andere sokken zou moeten aantrekken. Als ik naar het strand ga ofzo met een halflange broek oid dan trek ik ook van die korte, zwarte, effen sokken aan eronder.

Maar waarom nooit aantrekken?
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:20:51 #20
263757 smoking-snares
waar rook is, is ....
pi_78113745
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:07 schreef Flurry het volgende:
ik vind Hello Kitty ondergoed ontzettend sexy bij vrouwen
Pedo-bear alarm
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zet heel Fok! blauw.
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:20:52 #21
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_78113746
Dan vermoed ik net als Dennis101 dat die sokken meer de aanleiding vormden en het onbegrip in het daaropvolgende gesprek meer de oorzaak van de onvrede van je exen.

En jij maar denken dat het aan je sokken ligt.
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:23:04 #22
263757 smoking-snares
waar rook is, is ....
pi_78113866
ik zou zelf nooit mickey mouse sokken aantrekken, maar als jij het leuk vind moet je het vooral doen
volgende keer gewoon een open-minded vriendin uitkiezen
Zet heel Fok! blauw.
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:23:55 #23
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_78113924
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:18 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Ik vind het kinderachtig (als een kind) om sokken aan te trekken met mickey mouse erop, als kind zijnde is dat grappig, als volwassen man mag je dat van mij laten. Ik heb een oom die ook regelmatig dingen van mickey mouse aan heeft (is daar fan van), maar ik vind het gewoon not done.

Echter, om er nou knallende ruzie over te krijgen gaat misschien weer een beetje ver, maar dat kan ook komen omdat jij blijkbaar totaal niet snapt wat het probleem is, of kan zijn. Als je partner dat echt zo vervelend vind en jij toont totaal geen begrip kan dat inderdaad wel uitmonden in een flinke ruzie.
Dat vind ik dus niet kinderachtig. Kinderen lopen achter op dingen zoals verantwoordelijkheidsgevoel, inzicht in de ernst van zaken en ga zo maar door, evenals zijn ze veel speelser. Het is wel zo dat Mickey Mouse meer in de smaak valt bij kinderen maar dat maakt het in mijn ogen niet kinderachtig. Die Mickey Mouse sokken herinneren mij aan de videobanden die ik vroeger met mijn opa keek, aan de eerste keer dat ik in Disney was, aan de keer op de kleuterschool dat ik als Mickey Mouse verkleed ging en ga zo maar door - plus ze zitten gewoon verdomd lekker.

Ik zie niet hoe een leuk, nostalgisch stukje uit mijn leven subtiel in mijn kleding laten uitkomen onder kinderachtig valt.
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:27:02 #24
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_78114103
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:20 schreef Lienekien het volgende:
Dan vermoed ik net als Dennis101 dat die sokken meer de aanleiding vormden en het onbegrip in het daaropvolgende gesprek meer de oorzaak van de onvrede van je exen.

En jij maar denken dat het aan je sokken ligt.
Dat was inderdaad ook wel vaak het geval, maar ze waren stuk voor stuk ook allemaal erg polariserend (en dat ben ik ook, ik ga niet andere sokken dragen als ik daar het nut niet van inzie wtf).
pi_78114357
Ik heb ook zulke sokken. V, 28. Afgelopen jaar ook vijf keer naar een Disneypark geweest.

Misschien kinderachtig, die sokken. Maar ik vind het nog kinderachtiger om er ruzie om te gaan maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')