Dat dus. Niet zo druk daarover maken, het zijn maar sokken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:09 schreef Etcetera het volgende:
25 jaarHet zijn sokken. Who cares
Ze zijn niet heel druk, roze met paarse Mickey's, maar gewoon zwart met geel.
Als ze lekker zitten, lekker dragen
Dan gaat het mis bij de open sandalen, en nog steeds niet bij de sokkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:10 schreef MissSpooky het volgende:
't Zou me niet echt boeien, zolang je ze niet in open sandalen aandoet oid. (En dat 't bij sokken blijft.)
Het zijn maar sokken? Moet je als man zijnde eens witte sportsokken aantrekken, moet je al die vrouwen horen...quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:09 schreef Etcetera het volgende:
Obviously. Ik zou ook niet in trainingsbroek naar een sollicitatiegesprek gaan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:10 schreef MissSpooky het volgende:
't Zou me niet echt boeien, zolang je ze niet in open sandalen aandoet oid. (En dat 't bij sokken blijft.)
Oh, maar dan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:09 schreef Etcetera het volgende:
Dat weet ik dus ook niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:12 schreef Lienekien het volgende:
Waarom maakten die exen zich daar zo druk om?
Ik snap dat hele 'kinderachtig' gedoe ook niet, maar dat zel wel een verschil in definitie zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:13 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het zijn maar sokken? Moet je als man zijnde eens witte sportsokken aantrekken, moet je al die vrouwen horen...
Maar goed, ik vind het ook een klein beetje kinderachtig om dit soort sokken aan te trekken, zeker als je ze bijna elke dag draagt.
Het is trouwens zwart met donkergrijs maar mijn telefooncamera + licht is kutquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:09 schreef Etcetera het volgende:
Het lukte niet om daar een gesprek over te voeren?quote:
Ik vind het kinderachtig (als een kind) om sokken aan te trekken met mickey mouse erop, als kind zijnde is dat grappig, als volwassen man mag je dat van mij laten. Ik heb een oom die ook regelmatig dingen van mickey mouse aan heeft (is daar fan van), maar ik vind het gewoon not done.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:15 schreef Armoed het volgende:
[..]
Ik snap dat hele 'kinderachtig' gedoe ook niet, maar dat zel wel een verschil in definitie zijn.
Zal me een zorg zijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:13 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het zijn maar sokken? Moet je als man zijnde eens witte sportsokken aantrekken, moet je al die vrouwen horen...
Dan is er nog niks mis meequote:Op woensdag 17 februari 2010 20:16 schreef Armoed het volgende:
[..]
Het is trouwens zwart met donkergrijs maar mijn telefooncamera + licht is kut
Nee, dat liep dus in ruzie uit omdat ik niet in kon zien waarom ik andere sokken zou moeten aantrekken. Als ik naar het strand ga ofzo met een halflange broek oid dan trek ik ook van die korte, zwarte, effen sokken aan eronder.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het lukte niet om daar een gesprek over te voeren?
Pedo-bear alarmquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:07 schreef Flurry het volgende:
ik vind Hello Kitty ondergoed ontzettend sexy bij vrouwen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet heel Fok! blauw.
Dat vind ik dus niet kinderachtig. Kinderen lopen achter op dingen zoals verantwoordelijkheidsgevoel, inzicht in de ernst van zaken en ga zo maar door, evenals zijn ze veel speelser. Het is wel zo dat Mickey Mouse meer in de smaak valt bij kinderen maar dat maakt het in mijn ogen niet kinderachtig. Die Mickey Mouse sokken herinneren mij aan de videobanden die ik vroeger met mijn opa keek, aan de eerste keer dat ik in Disney was, aan de keer op de kleuterschool dat ik als Mickey Mouse verkleed ging en ga zo maar door - plus ze zitten gewoon verdomd lekker.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:18 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik vind het kinderachtig (als een kind) om sokken aan te trekken met mickey mouse erop, als kind zijnde is dat grappig, als volwassen man mag je dat van mij laten. Ik heb een oom die ook regelmatig dingen van mickey mouse aan heeft (is daar fan van), maar ik vind het gewoon not done.
Echter, om er nou knallende ruzie over te krijgen gaat misschien weer een beetje ver, maar dat kan ook komen omdat jij blijkbaar totaal niet snapt wat het probleem is, of kan zijn. Als je partner dat echt zo vervelend vind en jij toont totaal geen begrip kan dat inderdaad wel uitmonden in een flinke ruzie.
Dat was inderdaad ook wel vaak het geval, maar ze waren stuk voor stuk ook allemaal erg polariserend (en dat ben ik ook, ik ga niet andere sokken dragen als ik daar het nut niet van inzie wtf).quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:20 schreef Lienekien het volgende:
Dan vermoed ik net als Dennis101 dat die sokken meer de aanleiding vormden en het onbegrip in het daaropvolgende gesprek meer de oorzaak van de onvrede van je exen.![]()
En jij maar denken dat het aan je sokken ligt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |