Op het zelfde bankafschrift als de stortingen.....quote:
Hier wat fragmenten: http://nos.nl/video/13736(...)twoordelijkheid.htmlquote:
Ik kwam inderdaad op die fragmenten uit. Politiek24.nl heb ik niet aan gedacht. Thanks.quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hier wat fragmenten: http://nos.nl/video/13736(...)twoordelijkheid.html
En anders op www.politiek24.nl wel wat herhalingen.
Heeft hij dat echt zo gezegd?quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:06 schreef Cobra4 het volgende:
En even later vertelde JPB haar (in zijn eigen woorden) dat Hamer zijn kont kon kussen met haar eisen.
U kunt mijn achterwerk met uw lippen beroeren....quote:
Hamer had, onder druk van Halsema, geeist dat JPB uitspraken in de tweede termijn zou herhalen en nogmaals bevestigen. JPB weigerde dit. Hamer bleef vervolgens stil op haar stoeltje zitten terwijl de oppositie haar aanviel over haar minimale inbreng en standvastigheid in het debat.quote:
Mogguh MMquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:03 schreef MadMaster het volgende:
En toen was er nog een pagina 6...
Goedemorgen.![]()
Ha MMquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:03 schreef MadMaster het volgende:
En toen was er nog een pagina 6...
Goedemorgen.![]()
Ik moet mijn bed (straks) nog vinden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:08 schreef MadMaster het volgende:
Wat een enthousiasme zo vroeg in de morgen.
Heb zelf het gevoel dat ik geen bed heb gezien vannacht...
Ik ook niet.... op de bank in slaap gevallenquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:08 schreef MadMaster het volgende:
Wat een enthousiasme zo vroeg in de morgen.
Heb zelf het gevoel dat ik geen bed heb gezien vannacht...
Dat mens wil zich elke keer teveel profileren en rent zichzelf dan voorbijquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hamer had, onder druk van Halsema, geeist dat JPB uitspraken in de tweede termijn zou herhalen en nogmaals bevestigen. JPB weigerde dit. Hamer bleef vervolgens stil op haar stoeltje zitten terwijl de oppositie haar aanviel over haar minimale inbreng en standvastigheid in het debat.
Ritalin.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:13 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat mens wil zich elke keer teveel profileren en rent zichzelf dan voorbij
Je zag haar afgelopen nacht regelmatig denken; fuck wat zeg ik nu weer en hoe lul ik mij hier weer uit.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:13 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat mens wil zich elke keer teveel profileren en rent zichzelf dan voorbij
Ik dacht eerder aan een combinatie van Sodium thiopental, Pancuronium en Potassium chloride.quote:
Dat heb ik als ik op de versiertoer ga.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je zag haar afgelopen nacht regelmatig denken; fuck wat zeg ik nu weer en hoe lul ik mij hier weer uit.
Mail Hamer eens.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat heb ik als ik op de versiertoer ga.....
quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mail Hamer eens.Misschien klikt het wel.
Pil van Drion.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan een combinatie van Sodium thiopental, Pancuronium en Potassium chloride.
Je weet maar nooit.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet een bijster goed idee denk ik....
Ik denk dat ik dan een pil van drion zou slikken.....quote:
Zorg er dan wel voor dat je Hamer op dat moment een tongzoen geeft.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan een pil van drion zou slikken.....
Misschien is die pil aan haar geven een betere oplossing.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zorg er dan wel voor dat je Hamer op dat moment een tongzoen geeft.
Gewoon de drankjes op het volgende PvdA congres vergiftigen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien is die pil aan haar geven een betere oplossing.....
Ah dus in 1 klap de hele PVDA weg!quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gewoon de drankjes op het volgende PvdA congres vergiftigen.
Ze zullen zeker hopen dat de afgelopen nacht geen gevolgen heeft.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:30 schreef MadMaster het volgende:
Het hele kabinet zit nu aan de Morning After pil...
Dat zou een heleboel problemen Nederland uithelpen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dus in 1 klap de hele PVDA weg!
Wel zielig voor Gert Verhulst dat ie dan voortaan zonder Diederik Samson het land in moet.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zou een heleboel problemen Nederland uithelpen.
Daar kan ik wel mee leven.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel zielig voor Gert Verhulst dat ie dan voortaan zonder Diederik Samson het land in moet.....
Diederik Samson niet meer in de politiek zou idd een verbetering zijn.quote:
Ik neem mijn woorden (deels) terug. Anders moeten we het zonder Mei Li Vos doen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Diederik Samson niet meer in de politiek zou idd een verbetering zijn.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden (deels) terug. Anders moeten we het zonder Mei Li Vos doen.
En dat zouden we niet willen.quote:
Daar zou je een BiBroZaLo van krijgen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:50 schreef mr_anonimous het volgende:
LBOTP!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar zou je een BiBroZaLo van krijgen.
En ze heeft lang haar.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Je kan ook die oortjes van haar mooi beet pakken voor extra grip.....
ah dat is ook makkelijk.quote:
En ze is niet zo lang, dus een IPH.quote:
Ik ben niet zo lang.....Meest vrouwen die ik ken zijn iets korter dan ik. Of een stuk langer (Jill)quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ze is niet zo lang, dus een IPH.
Dan ben jij de IBH.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben niet zo lang.....Meest vrouwen die ik ken zijn iets korter dan ik. Of een stuk langer (Jill)
Bij Jill wel.... Die is 1.89quote:
Een kop groter dan jij bent?quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bij Jill wel.... Die is 1.89
Ik ben 1.75...quote:
Waarom noem jij je zelf dan niet zo lang?quote:
Ik ben van gemiddelde lengte. 1.80 is de gemiddelde lengte in NL dacht ik.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom noem jij je zelf dan niet zo lang?
Ah, dan ben ik met mijn 1.86 dus extreem lang.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben van gemiddelde lengte. 1.80 is de gemiddelde lengte in NL dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |