En anders zegt ie wel dat Balkendende de PVDA heeft laten vallen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 03:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tuurlijk niet, die bos vind het allemaal wel best zolang ze nog maar dat jaartje kunnen blijven zitten. en dan daarna weer grote praat hebben tijdens de verkiezingen die ze gaan verliezen en dan de schuld geven een en slecht gevoerde campagne.
Nesle!quote:
Kom net uit de stad en ben nog niet moe, keek nog ff naar de ruige mannen van ijshockey en was toen van plan om te gaan slapen. Toen bedacht ik me dat ik hier ook al een tijdje niet meer was geweest...quote:
Dacht je aan de SC omdat je ruige mannen zag?quote:Op woensdag 17 februari 2010 03:22 schreef Nesle het volgende:
[..]
Kom net uit de stad en ben nog niet moe, keek nog ff naar de ruige mannen van ijshockey en was toen van plan om te gaan slapen. Toen bedacht ik me dat ik hier ook al een tijdje niet meer was geweest...
Hola Cobra!
Dat heb je helemaal goed! Vooral aan jou hequote:Op woensdag 17 februari 2010 03:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dacht je aan de SC omdat je ruige mannen zag?
slaapsequote:Op woensdag 17 februari 2010 03:40 schreef Nesle het volgende:
[..]
Dat heb je helemaal goed! Vooral aan jou he
Ik ga slapen!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 03:40 schreef Nesle het volgende:
[..]
Dat heb je helemaal goed! Vooral aan jou he
Ik ga slapen!
Trustequote:
Ik dacht al; waar blijf je.quote:Op woensdag 17 februari 2010 05:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sleep = waste (lowlands 2009, yeah)
Ik float wat heen en weerquote:
Vergeet je zwemvest dan niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 05:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik float wat heen en weer
quote:
Misschien kan ik wel iets voor je regelen......quote:
Vertel.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 07:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien kan ik wel iets voor je regelen......
Ik wil nog wel eens een legale screener toegespeeld krijgen......quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 07:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wil nog wel eens een legale screener toegespeeld krijgen......
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 17 februari 2010 07:54 schreef Cobra4 het volgende:
Ik weet trouwens niet of ik jullie moet feliciteren met het feit dat het kabinet nog in het pluche zit...
Maar ik denk dat via bittorrent hij inmiddels ook gewoon in dvd-quality binnengetrokken kan worden.quote:
Ik zal eens neuzen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 07:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar ik denk dat via bittorrent hij inmiddels ook gewoon in dvd-quality binnengetrokken kan worden.
Jullie moeten de herhaling eens bekijken. Normaal is JPB aan het stuntelen, maar Hamer was vannacht de grootste stuntelaar. Die lulde zich steeds erger in een hoek.quote:
Ik dacht dat JP als een automaat sprak maar die Hamer lult helemaal als Robin van Bassie & Adriaan.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jullie moeten de herhaling eens bekijken. Normaal is JPB aan het stuntelen, maar Hamer was vannacht de grootste stuntelaar. Die lulde zich steeds erger in een hoek.
Ik heb enkele minuten gedacht dat Hamer door haar gestuntel haar eigen coalitie om zeep zou helpen. Ze is zelfs door de tweede kamer uitgelachen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik dacht dat JP als een automaat sprak maar die Hamer lult helemaal als Robin van Bassie & Adriaan.....
Ik denk dat Hamer nu beter kan terugtreden. Die is niet meer serieus te nemen. Als je gedissed wordt door Balkellende......quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb enkele minuten gedacht dat Hamer door haar gestuntel haar eigen coalitie om zeep zou helpen. Ze is zelfs door de tweede kamer uitgelachen.
En even later vertelde JPB haar (in zijn eigen woorden) dat Hamer zijn kont kon kussen met haar eisen.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk dat Hamer nu beter kan terugtreden. Die is niet meer serieus te nemen. Als je gedissed wordt door Balkellende......
In de woorden van Celebrity Death Match: That must have hurt!quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ze is vannacht door elke partij gedissed.
![]()
Zelfs de kamervoorzitter zat te gniffelen bij haar antwoorden.
Geloof me, de herhaling kijken is echt de moeite waard.quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:10 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik heb iets gemist, maar wat jullie schrijven verbaast me niets. Hamer is een incapabel ongeleid projectiel. De PvdA moet zo snel mogelijk van haar af.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In de woorden van Celebrity Death Match: That must have hurt!
Af en toe doet de politiek me denken aan Wrestlemania. De intriges, de ruzies, coalities die een week later weer niet meer bestaan.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Vooral Pechthold en Halsema waren erg op dreef en grepen elke mogelijkheid aan om naast JPB ook Hamer aan te pakken. Werkelijk schitterend.
Ik snap nu ook meteen waarom MaJo zich wil richten op de politiek. Kostelijk vermaak.
Over Marokkaanse dames raak ik niet uitgepraat!quote:
Heb je haar nog gezien?quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Over Marokkaanse dames raak ik niet uitgepraat!![]()
Neuhquote:
quote:
Ach misschien is ze op vakantie.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach misschien is ze op vakantie.
laten we het hopen...
Ja anders moet ik het via andere wegen proberen haar het te laten weten..... Waarom maak ik het mijzelf in het leven zo moeilijk......quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Als Hamer deze week nog mag overleven dan komt het met jou zeker wel goed.
Hyves?quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja anders moet ik het via andere wegen proberen haar het te laten weten..... Waarom maak ik het mijzelf in het leven zo moeilijk......
Misschien maar laat Ofyles het maar niet horen.....quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien maar laat Ofyles het maar niet horen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |