Ik kijk de samenvatting later wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:43 schreef Cobra4 het volgende:
De liefhebbers kunnen op www.tweedekamer.nl het live debat volgen over het Irak rapport.
Ik heb Balkenende nog nooit zo veel zien stotteren.![]()
Hij moet wel goed terugkomen wil hij morgen ochtend nog MP zijn.
Ach dat wordt toch weer een dealtjequote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:43 schreef Cobra4 het volgende:
De liefhebbers kunnen op www.tweedekamer.nl het live debat volgen over het Irak rapport.
Ik heb Balkenende nog nooit zo veel zien stotteren.![]()
Hij moet wel goed terugkomen wil hij morgen ochtend nog MP zijn.
De Oranje partijquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van welke partij maakte die deel uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of er is in 2 jaar tijd een hoop achteruitgang geboekt, of het is de 'excuusnegerturk' onder de missen geweest.Nog wel gewoon friet hoop ik...quote:Patat verboden in zwembad
In zwembad Dijnselburg in Zeist wordt geen patat meer geserveerd omdat het ongezond is. Wethouder Cees Berkhout (VVD) is verantwoordelijk voor de maatregel. Het zwembad heeft een voorbeeldfunctie en daarom worden de patatten vervangen door geroosterde aardappels, zei hij tegen RTV Utrecht. ''De gemeente Zeist is een overheid en de overheid bemoeit zich overal mee'', aldus Berkhout.
Dan zet ik die op mijn to do lijst je.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:21 schreef Rucebo het volgende:
Net Sherlock Holmes in de bios gezien. Gave film.
Hij draaide hier al voor het laatst. Genoeg manieren om 'm te bekijken, maar voor de bios moet je dus snel zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan zet ik die op mijn to do lijst je.
Oeps.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:29 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Hij draaide hier al voor het laatst. Genoeg manieren om 'm te bekijken, maar voor de bios moet je dus snel zijn.
Dat gaan we (hopenlijk) meemaken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:34 schreef Yurithemaster het volgende:
jammer van gerristen maar boer kan een kansje op brons
Mazzel?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:45 schreef Yurithemaster het volgende:
Vrouw bevalt in vliegtuig
Wat is dat toch dat er altijd wle een dokter aanwezig is in het vliegtuig
Aan de andere kant, als men aan boord vraagt of er een dokter is, en jij zegt (onterecht) ja. Wie controleert dan of jij een echte dokter bent.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zou bijna denken dat stiekem standaard word geplaned
niemand maar aan de andere kant zijn er ook veel verschillende dokters.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als men aan boord vraagt of er een dokter is, en jij zegt (onterecht) ja. Wie controleert dan of jij een echte dokter bent.
Wat stomquote:
dit soort ietsquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat stom. Dat zwembad ben ik vroeger nog veel geweest. Nu ben ik er al jaren niet meer geweest, maar ik vind het een stom plan. Al ben ik ook wel benieuwd naar de geroosterde aardappelen, dat klinkt namelijk best smakelijk
Dat is een stuk waarschijnlijker dan je denkt. België heeft volgens deze link 3,9 dokters per 1000 mensen, grofweg 1 van elke 250 mensen is dus een arts. In een Boeing 747 passen een stuk of 400 mensen, dus met een volledige afspiegeling van de bevolking aan boord heb je bij een vlucht met een 747 die vanuit België vertrekt 1,5 dokter aan boord.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:45 schreef Yurithemaster het volgende:
Vrouw bevalt in vliegtuig
Wat is dat toch dat er altijd wle een dokter aanwezig is in het vliegtuig
Lijkt me een mooi alternatief voor zompige, melige patatquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dit soort iets
[ afbeelding ]
dan zijn die roated patatoes staks sompigquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Lijkt me een mooi alternatief voor zompige, melige patat
Gelukkig is wethouder Cees ook wel iets hypocriet, want zelf eet ie ook wel eens ongezond:quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat stom. Dat zwembad ben ik vroeger nog veel geweest. Nu ben ik er al jaren niet meer geweest, maar ik vind het een stom plan. Al ben ik ook wel benieuwd naar de geroosterde aardappelen, dat klinkt namelijk best smakelijk
inderdaad ik bepaal zelf wel of ik patat een of niet. ga toch ook niet bij de wethouder thuis langs om te kijken wat hij in zn koelkast heeft staanquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gelukkig is wethouder Cees ook wel iets hypocriet, want zelf eet ie ook wel eens ongezond:
[ afbeelding ]
Dat hele gedoe met gezond eten/drinken in sport kantines... pff. Als mensen op een gegeven moment vanwege dit soort geintjes geen zin meer hebben om te gaan voetballen/zwemmen is het enige verschil dat er alleen nog zonder eerst te sporten bier gezopen en patat gevreten wordt, thuis.
Precies, goed voorbeeld! Lees bijvoorbeeld het boek "Ongecijferdheid" van John Allen Paulos. Dat geeft hele goede inzichten in waarschijnlijkheid en kansverwachting.quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is een stuk waarschijnlijker dan je denkt. België heeft volgens deze link 3,9 dokters per 1000 mensen, grofweg 1 van elke 250 mensen is dus een arts. In een Boeing 747 passen een stuk of 400 mensen, dus met een volledige afspiegeling van de bevolking aan boord heb je bij een vlucht met een 747 die vanuit België vertrekt 1,5 dokter aan boord.
De kans dat ik binnen nu en een half uur lig te tukken... vrij grootquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:29 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Precies, goed voorbeeld! Lees bijvoorbeeld het boek "Ongecijferdheid" van John Allen Paulos. Dat geeft hele goede inzichten in waarschijnlijkheid en kansverwachting.
Waar te koop? Ik ben best benieuwd...quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:29 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Precies, goed voorbeeld! Lees bijvoorbeeld het boek "Ongecijferdheid" van John Allen Paulos. Dat geeft hele goede inzichten in waarschijnlijkheid en kansverwachting.
Alvast weltrusten dan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De kans dat ik binnen nu en een half uur lig te tukken... vrij groot
slaapsequote:Op woensdag 17 februari 2010 00:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De kans dat ik binnen nu en een half uur lig te tukken... vrij groot
Meer info: http://www.boekenwebsite.nl/ooievaar/ongecijferdheidquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waar te koop? Ik ben best benieuwd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongelofelijk maar waar!
4dequote:Op woensdag 17 februari 2010 01:15 schreef Yurithemaster het volgende:
jammer genoeg geen medaille voor boer
Ik denk niet dat zij het daar mee eens is.quote:
schiet je niks mee op met de pvda in de regeringquote:Op woensdag 17 februari 2010 01:33 schreef Cobra4 het volgende:
De motie van wantrouwen ligt er. Alle oppositie partijen steunen deze.
Hamer is verdacht stil.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
schiet je niks mee op met de pvda in de regering
Die zouden zich nu kapot moeten schamen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 02:59 schreef Yurithemaster het volgende:
mag hopen dat er hier geen pvda stemmers zijn
kunnen jullie bij de volgende oefening even de coördinaten van hamers achtertuin doorgevenquote:Op woensdag 17 februari 2010 03:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die zouden zich nu kapot moeten schamen.
Liever de locatie van het volgende PVDA congres.quote:Op woensdag 17 februari 2010 03:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kunnen jullie bij de volgende oefening even de coördinaten van hamers achtertuin doorgeven
laten we dan direct maar de hele kamer wegblazen en aan de militaire juntaquote:Op woensdag 17 februari 2010 03:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Liever de locatie van het volgende PVDA congres.
tuurlijk niet, die bos vind het allemaal wel best zolang ze nog maar dat jaartje kunnen blijven zitten. en dan daarna weer grote praat hebben tijdens de verkiezingen die ze gaan verliezen en dan de schuld geven een en slecht gevoerde campagne.quote:Op woensdag 17 februari 2010 03:08 schreef Cobra4 het volgende:
Zou Bos nu zitten te bedenken of hij Hamer nou wel of niet de laan uit moet sturen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |