Dat terzijde (overigens vallen de sokken van hem nog best mee), ik vind het ook overdreven dat je er zo'n groot probleem van maakt. Ter info: ik heb nu een Winnie de Poeh t-shirt aan en ben toch echt boven de 12quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het is inderdaad wat vreemd om je er heel druk om te maken...
maar aan de andere kant... waarom zou je na je 12e levensjaar als vent nog met mickey mouse sokken rond gaan lopen
Die 3fm tochquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:41 schreef Nembrionic het volgende:
http://phuketgazette.net/queernews/index.asp?id=8313
Ik heb nog zo'n trui met Mickey Mouse er op van Donaldson.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat terzijde (overigens vallen de sokken van hem nog best mee), ik vind het ook overdreven dat je er zo'n groot probleem van maakt. Ter info: ik heb nu een Winnie de Poeh t-shirt aan en ben toch echt boven de 12
En om dat te bewijzen deed hij zijn broek uit?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:20 schreef Soempie het volgende:
Ik heb lichtgevende cow & chicken sokken gehad.
Tegenwoordig alleen nog maar sokken met veel kleurtjes; stippen, strepen, hartjes, etc. Sven vond dat maar niks, maar tegenwoordig vindt hij het wel weer 'typisch Keet'.
Trouwens met een ex heb ik ooit gehad dat ik m'n schoenen uit deed en dommelsokken aan had. Hij keek daar heel raar naar, dus ik al:![]()
Vervolgens bleek dat hij een dommel boxer droeg.
Pics van die meidenquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
Je moet eens weten hoeveel meiden van in de 20 rondlopen met Hello Kitty-ondergoed
Dat was sowieso al de bedoeling.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En om dat te bewijzen deed hij zijn broek uit?
Frietjes.quote:En wat stond er op het menu vanavond?![]()
Het rook vies en de smaak was ook niet zo best.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:23 schreef Etcetera het volgende:
Ja, hoe zijn jullie er nou precies achtergekomen dat die ovenschotel toch niet zo'n goed idee was
Ga hier maar tussen zoeken: http://www.kittyhell.com/quote:
quote:
eens isquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:07 schreef Flurry het volgende:
ik vind Hello Kitty ondergoed ontzettend sexy bij vrouwen![]()
En wie komt er weer met een kleuter aanzetten......quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En wie komt er weer met een kleuter aanzetten......
![]()
![]()
Je hebt het dus nog wel eerst geprobeerdquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het rook vies en de smaak was ook niet zo best.
Ja, ik ben zo dapper geweest te proeven.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt het dus nog wel eerst geprobeerd
Noem het dapper, terwijl de frietjes al in huis waren...quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik ben zo dapper geweest te proeven.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
Soempie heeft gewoon een gezonde beroepsmatige kleuterobsessie. Niets mis mee
Nee nee, Sven heeft angstvallig het proeven en keuren afgewacht.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Noem het dapper, terwijl de frietjes al in huis waren...
U van hetzelfde...quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Bedtijd. Morgen lekker een dag naar Schagen.M'n zus gaat me leren breien.
En dan vrijdag naar m'n moeder.
Fijn weekend alvast.![]()
Volgens mij over 3 weken pas of zo...quote:oja, nog even: wanneer komt jojo terug?
Held op Dommel-sokken dus...quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee nee, Sven heeft angstvallig het proeven en keuren afgewacht.
En hoe zat dat met de lauwe oven 24 uur lang?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja maar dat is gewoon geil.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
Je moet eens weten hoeveel meiden van in de 20 rondlopen met Hello Kitty-ondergoed
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
was mijn eerste reactie.
Toen las ik even terug en bleek dat het al niet meer om die dommel boxer ging
quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ja maar dat is gewoon geil.
[..]
was mijn eerste reactie.
Toen las ik even terug en bleek dat het al niet meer om die ex met dommel boxer ging
Al best langquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Philips verkoopt tegenwoordig ook een soort luxe vibrators: link
Ik zag het net al voordat ik naar de training ging... net zoals bij het rodelen.. ze hebben er alles aan gedaan om het parcours zo snel mogelijk te maken ivm spektakel. Dat het vervolgens levensgevaarlijk is.. tja. Je moet als organisator van de OS wel kunnen patsen met duizelingwekkende snelheden, spectaculairste spelen ooit enz enz enzquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:34 schreef Cobra4 het volgende:
Flinke crashes bij de afdaling voor vrouwen.
Maar ook veel fouten bij de deelnemers zelf. Eén viel al 3 meter na het startpoortje.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zag het net al voordat ik naar de training ging... net zoals bij het rodelen.. ze hebben er alles aan gedaan om het parcours zo snel mogelijk te maken ivm spektakel. Dat het vervolgens levensgevaarlijk is.. tja. Je moet als organisator van de OS wel kunnen patsen met duizelingwekkende snelheden, spectaculairste spelen ooit enz enz enz
Via het geruchtencircuit: "Crisis uit de lucht. Bos stapt op. Hamer neemt functie over"quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Via het Twittercircuit: 'Kamerlid waarvan we de naam hier niet zullen noemen telefoneert hoorbaar voor hele treincoupee: het is over'
quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Via het geruchtencircuit: "Crisis uit de lucht. Bos stapt op. Hamer neemt functie over"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |