Psychic families zijn tofquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:03 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Een aantal jaar geleden gingen we met school schaatsen en zwemmen, en toen was ik gevallen tijdens het schaatsen. Nog geen 2 minuten later belde mama opeens op met de vraag of alles goed ging en of ik pijn had.
Gebeurde trouwens wel vaker.
Dit is mij dus overkomen in september 2004 .....quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:56 schreef Dynd het volgende:
Ik heb eens gehoord van een kennis die een collega had die ineens tijdens het werk naar zijn moeders huis ging omdat hij voelde dat er iets niet goed was, (Moeder was voor de rest helemaal niks mis mee ofzo) toen hij aankwam was ze overleden.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:08 schreef NYFD het volgende:
Dochtertje van de dominee van een bepaalde kerk in deze gemeente is een aantal jaren geleden verdronken in een sloot voor deze kerk.Het 3-jarige meisje heeft hier ongeveer 6 tot 8 minuten in gelegen volgens een invalide vrouw die van achter het raam toekeek, maar niets kon doen. Uiteindelijk is ze gevonden en uit het water getrokken en is reanimatie gestart door eerst twee ambulances en later een traumateam, duidelijk was dat het écht niet goed ging met het meisje De mensen die die zondagochtend in die kerk waren hebben met z'n allen gebeden. Na ongeveer een half uur vetrok één van de ambulances met het kind onder politiebegeleiding naar het ziekenhuis. Enkele dagen later was ze weer thuis, 100% hersteld.
Dit is niet bepaald onverklaarbaarquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:08 schreef NYFD het volgende:
Dochtertje van de dominee van een bepaalde kerk in deze gemeente is een aantal jaren geleden verdronken in een sloot voor deze kerk.Het 3-jarige meisje heeft hier ongeveer 6 tot 8 minuten in gelegen volgens een invalide vrouw die van achter het raam toekeek, maar niets kon doen. Uiteindelijk is ze gevonden en uit het water getrokken en is reanimatie gestart door eerst twee ambulances en later een traumateam, duidelijk was dat het écht niet goed ging met het meisje De mensen die die zondagochtend in die kerk waren hebben met z'n allen gebeden. Na ongeveer een half uur vetrok één van de ambulances met het kind onder politiebegeleiding naar het ziekenhuis. Enkele dagen later was ze weer thuis, 100% hersteld.
Ja maar het kan gewoon niet. Het is gewoon toeval, je kunt niet aanvoelen dat iemand 100km verderop pijnlijk op het ijs valt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:13 schreef Shuraa het volgende:
dude. ik begrijp niet dat mensen zo angstig zijn voor gebeurtenissen die we nog niet snappen
Deze mensen hebben daarvoor gezorgd, niet de mensen die een minuutje diep aan een denkbeeldig persoon gingen denken.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:08 schreef NYFD het volgende:
Goh, blijkbaar wel. Wel heel toevallig dat ze altijd net op het moment belt als er iets is. Als ik pijn heb, of bang ben.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar het kan gewoon niet. Het is gewoon toeval, je kunt niet aanvoelen dat iemand 100km verderop pijnlijk op het ijs valt.
Ik heb dat altijd in de eerste pauze, dan kijk ik altijd om 11:11quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:12 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik heb een tijd gehad dat ik bijna elke dag op mijn mobiele telefoon keek hoe laat het was, en dat het dan 13:37 was_ Maar dan ook echt twee weken lang
Als die mensen niet hadden gebeden, was ze ook hersteld.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:08 schreef NYFD het volgende:
Dochtertje van de dominee van een bepaalde kerk in deze gemeente is een aantal jaren geleden verdronken in een sloot voor deze kerk.Het 3-jarige meisje heeft hier ongeveer 6 tot 8 minuten in gelegen volgens een invalide vrouw die van achter het raam toekeek, maar niets kon doen. Uiteindelijk is ze gevonden en uit het water getrokken en is reanimatie gestart door eerst twee ambulances en later een traumateam, duidelijk was dat het echt niet goed ging met het meisje De mensen die die zondagochtend in die kerk waren hebben met z'n allen gebeden. Na ongeveer een half uur vetrok een van de ambulances met het kind onder politiebegeleiding naar het ziekenhuis. Enkele dagen later was ze weer thuis, 100% hersteld.
Inderdaad,quote:Op zondag 17 januari 2010 14:01 schreef Shuraa het volgende:
vet dat sommige mensen toch wel denken : )
aan alle mensen die denken dat het allemaal TOEVAL is: heb je ooit verder gedacht?
Wat is toeval eigelijk??
"Jaa, dat iets toevallig gebeurt"![]()
Waarom denken jullie eigenlijk dat dit precies de realiteit is waarin wij leven?? Ga matrix kijken met de gedachte: eigelijk kan alles. ( en niet op de hollywood propoganda letten )
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
<snip>
Zo was ik gisteren jarig en er waren allemaal mensen die me gefeliciteerd hebben. Het kan gewoon geen toeval zijn dat al die mensen me feliciteren precies op de dag dat ik jarig ben. Echt onverklaarbaar.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:12 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik heb een tijd gehad dat ik bijna elke dag op mijn mobiele telefoon keek hoe laat het was, en dat het dan 13:37 was_ Maar dan ook echt twee weken lang
22:22 ook niet ?quote:Op zondag 17 januari 2010 19:11 schreef DemonRage het volgende:
Ik lees hier liever boeiende verhalen dan dat het hele topic aan gort gespamd wordt door nerds die precies om 13:37 op de klok kijken.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:55 schreef heiden6 het volgende:
Dit topic kan beter naar TRU, anders moeten we hier als normale mensen ons dood gaan ergeren aan al dat domme volk met waanbeelden en geen besef van statistiek.
Ze belt waarschijnlijk (veel) vaker dan alleen op die momenten als er iets is. Alleen deze momenten onthou je beter waardoor het lijkt alsof ze vaker voorkomen. En juist door de gedachte dat het geen toeval kan zijn let je er nóg meer op. Zoiets was het ongeveerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:47 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Goh, blijkbaar wel. Wel heel toevallig dat ze altijd net op het moment belt als er iets is. Als ik pijn heb, of bang ben.
ziek he, ik heb dat al minstens een paar jaar lang, minstens 1x per dag : of 1.21 2.22 of 22.22 echt trippenquote:
Edit: btw het gaat mij er niet om of je het allemaal wel of niet gelooft. Ik vind het leuk om te DENKEN en niet alles aan te nemen zoals je het word verteld ( TV!!!!! LOL ) Ik denk liever voor me zelf, creëer je eigen beeld..quote:Op zondag 17 januari 2010 21:33 schreef Shuraa het volgende:
[..]
ziek he, ik heb dat al minstens een paar jaar lang, minstens 1x per dag : of 1.21 2.22 of 22.22 echt trippen
ja hé toeval dat je dat getal iedere dag ziet. kans is 1 op 1440 dat je dat getal ziet
en dan toch iedere dag hetzelfde getal zien? hmm
Als je in je remslaap bent (of net voor dat je gaat slapen ofzo, iig als je lichaam al slaapt, maar jij nog niet) en je bent wakker kan je, je niet bewegen en komt het vaak voor dat denkt iets te zien. Dat zou een verklaring ervoor kunnen zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:35 schreef terror623 het volgende:
Diezelfde avond lig ik in mijn bed flink te malen (weet niet eens meer waarover, is ook niet relevant) en kom ik niet in slaap. Na een flinke tijd val ik toch in een soort halve slaap waaruit ik na enkele minuten behoorlijk bruut ontwaakte, ik voelde namelijk dat iets aan "mij" "trok" dwz aan mijn energie, mijn bestaan, etc. Ik zag schuin boven mijn rechterknie een zwarte schim hangen die energie uit mij trok, ik was compleet verlamd en in schok. Na enkele minuten, die voor mij een eeuwigheid leken te duren, kon ik bewegen en verdween de schim. Ik ben compleet in paniek naar de kamer van mijn zusje gerend (die woonde toendertijd even bij mij in) en heb de hond op mijn kamer gelegd om mijzelf enigzins te kalmeren. Ik heb daarna nog heel vreemd gedroomd.
Dat zijn altijd mooie momenten jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:50 schreef Joeriii het volgende:
Ik was eens op weg naar m'n moeder en ik had al de hele reis trek had in een appeltaart, voordat ik even naar de winkel zou gaan om een appeltaart te halen, bracht ik eerst even m'n tas thuis met wat kleren.
Ik kom bij m'n moeder aan en wat blijkt? Ze had een appeltaart gebakken!!!
Ik was nog nooit zo gelukkig.
En dan probeer ik me op de feiten te focussen, vooral het stuk onder het kopje OPSCHONING trok me aanquote:We schrijven 25 Januari 2010 en de beelden van de objecten rondom de zon, kwamen zoëven op het netvlies. Voor het eerst, maar naar mijn gevoel niet voor het laatst.. What the heck is this…!!?? De objecten worden vanaf 18 Januari gemonitored en er zijn ook bizarre zaken aan de hand in relatie tot het ‘verdonkeremanen’ van fotomateriaal.. Lees verder
Ik zeg OMG!!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:31 schreef Handschoen het volgende:
Ik kwam dit tegen en wilde er geen apart topic van maken, wat vinden jullie hiervan:
[ afbeelding ]
[..]
En dan probeer ik me op de feiten te focussen, vooral het stuk onder het kopje OPSCHONING trok me aan
Het is ook best raar dat ik dat ook altijd heb. Precies hetzelfde tijdstip...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:12 schreef Hagelkaas het volgende:
Enig idee hoeveel kerkjes en losse kruizen er op bergtoppen staan? Ik zou het gekker vinden, als er nergens een bergtop met een kruis erop te bekennen was eerlijk gezegd.quote:Op zondag 31 januari 2010 01:59 schreef Katth het volgende:
...
Eenmaal in Oostenrijk aangekomen was het eerste wat ik zag dat er iets weerkaatste boven op een berg in de verte. Ik heb mijn vader toen over die droom verteld en ben samen met hem naar de top van de berg geklommen en bovenop deze berg stond een ruïne van een oud kerkje met inderdaad een groot aluminium kruis ernaast.
...
Waarom is het wel flauwekul als iemand buikpijn heeft en de telefoon gaat, maar bijvoorbeeld niet als iemand op het elite-tijdstip op de klok kijkt?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:14 schreef Bastard het volgende:
Moedwillige flauwekul en respons opgeruimt.
Omdat cornflakes, back OT.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:21 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Waarom is het wel flauwekul als iemand buikpijn heeft en de telefoon gaat, maar bijvoorbeeld niet als iemand op het elite-tijdstip op de klok kijkt?
Daar ben ik ook fucking goed inquote:Op maandag 1 februari 2010 21:33 schreef Handschoen het volgende:
Als ik iets in de magnetron heb staan een bepaald gevoel krijgen (mijn spider-microwave-sense), dan ernaar toe lopen en 9 van de 10 keer is het dan binnen iets van 10 seconden klaar
zet hem dan is op 15 minuten in plaats van 30 seconden.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:33 schreef Handschoen het volgende:
Als ik iets in de magnetron heb staan een bepaald gevoel krijgen (mijn spider-microwave-sense), dan ernaar toe lopen en 9 van de 10 keer is het dan binnen iets van 10 seconden klaar
Of het nou 3 of 30 minuten zijn, het blijft werkenquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:38 schreef rednitro het volgende:
[..]
zet hem dan is op 15 minuten in plaats van 30 seconden.
Ik heb ook een keer z'n droom gehad, maar dan met wat anders.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:30 schreef styliste het volgende:
ik heb wel vaker dit soort dingen maar het meest onverklaarbare vind ik toch wel dat ik laatst wakker werd, aan mijn beste vriend dacht en het onbedwingbare gevoel had dat er iets niet ok was, smsje gestuurd: waarom blijf ik t gevoel houden dat er iets mis is? Uur later kreeg ik een berichtje dat ie dat nog wel zou vertellen..
Bleek achteraf dat hij op het moment dat ik m een sms stuurde dikke vette laaiende ruzie had met zijn vriendin, oa over mij...
doe normaal ....quote:Op maandag 1 maart 2010 21:02 schreef -Datdus- het volgende:
Ik vergeet altijd de lichten uit te doen van mijn slaapKamer 9/10 keer zijn mijn lichten uit als ik weer terug kom. Soms doen mijn ouders het hoor maar het gebeurd ook wel eens als ik drinken etc ga halen en iedereen beneden zit. Ik verdenk mijn Oma.
aquote:Op maandag 1 maart 2010 21:28 schreef wachtwoordalweerkwijt het volgende:
Nancy Drew maar meer een vrouwending denk ik.
Nostalgisch op myst na want dat is onverklaarbaar opzich.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:36 schreef Michielos het volgende:
[..]
a
aah ik ben meer van the 7th guest, myst, return to zork enz
de classics
Klopt niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:35 schreef Handschoen het volgende:
Geen onverklaarbare gebeurtenis op zich, maar wel toevallig:
Ik vroeg me af wanneer het 1001 dagen van 21-12-2012 was, en dat is dus (volgens mijn snelle schrale berekening) aankomende 27 maart -> 27-03-'12 -> 27+3+12 = 42
Google 42 maar: Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
![]()
Nooooooo, dacht ik iets te hebbenquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:46 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Klopt niet.
Aankomende 27 maart = 27 maart 2010 (en dus niet 27 maart 2012 zoals je schrijft in je 'berekening' )
Je antwoord is dus 40, zonder bijzondere betekenis.
Dat doe ik dus...quote:Wel eens iets meegemaakt of gehoord wat echt NIET te verklaren was? Meld ze hier en zet anderen aan het denken!
Ik heb geen idee of hij stuk wasquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:52 schreef Flammie het volgende:
En er zou echt niks mis kunnen zijn met die ene lantaarnpaal? (dat het bij andere niet gebeurd geeft me een beetje te denken). Het lijkt me verder een gekke ervaring natuurlijk... Moet je je voorstellen dat het bij meerdere lantaarnpalen gebeurd...
Loop je zo langs een rijtje lantaarnpalen en die gaan dan allemaal uit terwijl je ze voorbij loopt. Dan weet je verder ook dat het echt aan jou ligtDes te meer als het je telkens maar weer gebeurd en bij niemand anders
Dat heeft te maken met snelheid en zwaartekracht enzo. Hetzelfde heb je met astronauten. Einstein 'n stuff...quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Eentje die echt een onderzocht effect is, en waar men niet weet hoe het komt. De meest succesvolle jachtvliegers schijnen een aantal seconden voor te lopen in de tijd. Ze reageren al op de tegenstander voordat deze de handeling verricht waar ze op reageren.
Snelheden waar jachtvliegers mee vliegen heb je echt geen waarneembare invloed zoals in de relativiteitstheorie bedoeld isquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:16 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met snelheid en zwaartekracht enzo. Hetzelfde heb je met astronauten. Einstein 'n stuff...
Dat dacht ik ook iddquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Snelheden waar jachtvliegers mee vliegen heb je echt geen waarneembare invloed zoals in de relativiteitstheorie bedoeld is
crap ! dat heeft niks met toeval of onverklaarbaar te maken.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:51 schreef tmffirework het volgende:
Laatst had ik ook zo iets onverklaarbaars, ik pakte mijn mobiel en precies toen ik hem ontgrendelde kreeg ik een smsje binnen!
Dat is vaak te verklaren door oververmoeidheid.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:57 schreef GrotePierFR het volgende:
En ik zie heel soms flitsen, voor minder dan 1/10e seconde. Iets langsflitsen, niet een gedaante, maar een soort licht. Alsof van een fototoestel. Heel raar, en mijn ogen zijn gezond.
Altijd als ik buiten ben of naar buiten kijk.
Nee, dat ben ik nooit. Maar dankjewel voor de suggestie.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat is vaak te verklaren door oververmoeidheid.
Dat zijn we allemaal weleens. Je ogen als eerste. Want ik zie dan ook weleens flitsen als ik naar buiten kijk en het lijkt alsof er heel snel iets langs vliegt.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:08 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik nooit. Maar dankjewel voor de suggestie.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:24 schreef Bastard het volgende:
We hebben het over onverklaarbare dingetjes, niet verklaar onverklaarbare dingetjes .. of games for that matter
Dat kan het dan best wel zijnquote:Op zondag 7 maart 2010 01:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat zijn we allemaal weleens. Je ogen als eerste. Want ik zie dan ook weleens flitsen als ik naar buiten kijk en het lijkt alsof er heel snel iets langs vliegt.
Dus wat jij ziet is helemaal niets. Kijk maar eens 5 minuten non-stop naar je scherm zonder weg te kijken en kijk dan naar buiten. Flitsen all over the place.
hhahaha heel erg herkenbaar, ook langere tijd gehad, en elke keer precies op 13:37quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:12 schreef Hagelkaas het volgende:
En hoe vaak ontgrendel je je mobiel zonder dat je iets binnen krijgt?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:51 schreef tmffirework het volgende:
Laatst had ik ook zo iets onverklaarbaars, ik pakte mijn mobiel en precies toen ik hem ontgrendelde kreeg ik een smsje binnen!
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:29 schreef Wasmachinemann het volgende:
Sinds ik niet meer aan wasmachines doe [Maar aan Pokemon, agenzien het ownt] Is iedereen op Hackforums.net gaan raar doen, En me PC doet steeds rarer, Onverklaarbare crashes, geen foutmelding niks, Elco's zijn solid state, daar kan het niet aan liggen, Ik heb Hackforums dus in 2 delen gesplit: De Pokemon fans, En de Kleine kinderen, Het laaste lees je meer in dit topic: http://www.hackforums.net/showthread.php?tid=318522&page=5
Oja, ik hoor vaak mn moeder roepen terwel ze er niet is, Zelfde verhaal als met mijn vader, die hoor ik ook soms roepen, terwel dat niet waar is. [Aka: stemmen in me hoofd, Kan dat aan autisme liggen of niet?]
-edit- Ik hoop dat je wat geleerd hebt van je ban, oude koeien laten we zitten vanaf nu.quote:
Door dit verhaal heb ik nu kippevelquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:35 schreef terror623 het volgende:
Een paar jaar terug heb ik een periode gehad waarin mij behoorlijk vaak vreemde dingen overkwamen, de meest bijzondere ervaring (deze is dus ook nog is bevestigd door mijn moeder) zal ik hier neer plempen.
Zo'n 4 jaar terug woonde ik in wassenaar met een aantal vrienden, op een middag werd ik gebeld door mijn moeder die mij vertelde dat ze een beetje grieperig was, en mij vroeg of ik de hond kon ophalen en een paar dagen voor de hond kon zorgen. Zo gezegd zo gedaan, er leek niets aan de hand te zijn.
Diezelfde avond lig ik in mijn bed flink te malen (weet niet eens meer waarover, is ook niet relevant) en kom ik niet in slaap. Na een flinke tijd val ik toch in een soort halve slaap waaruit ik na enkele minuten behoorlijk bruut ontwaakte, ik voelde namelijk dat iets aan "mij" "trok" dwz aan mijn energie, mijn bestaan, etc. Ik zag schuin boven mijn rechterknie een zwarte schim hangen die energie uit mij trok, ik was compleet verlamd en in schok. Na enkele minuten, die voor mij een eeuwigheid leken te duren, kon ik bewegen en verdween de schim. Ik ben compleet in paniek naar de kamer van mijn zusje gerend (die woonde toendertijd even bij mij in) en heb de hond op mijn kamer gelegd om mijzelf enigzins te kalmeren. Ik heb daarna nog heel vreemd gedroomd.
De volgende dag belde mijn moeder mij op met de boodschap dat ze direct opgenomen moest worden in het ziekenhuis, ze had namelijk een bacterie-infectie in haar urineweg haar nierbekken en haar bloedwegen. Ze heeft een tijdje op de intensive care gelegen maar heeft het godzijdank gehaald, haar complete herstel duurde meer dan 3 maanden.
Ergens aan het einde van haar herstelperiode vertelde ik haar over de schim, zij vroeg mij hoe laat ik de schim ongeveer gezien had. Ik vertelde haar dat dat tussen 2 en 3 ongeveer geweest was. Waarop zij zei dat ze rond diezelfde tijd ook een zwarte schim gezien had, aan haar raam. En dat ze daarna gedroomd had dat de huisarts haar niet kon bereiken met de resultaten van het bloedonderzoek (mijn moeder had net een nieuw nummer) en dat het daardoor ernstig fout zou aflopen. Het eerste wat ze deed toen ze wakker werd was de huisarts bellen om haar nieuwe nummer door te geven, binnen nog geen half uur werd ze gebeld dat ze direct naar het ziekenhuis moest. Had ze dat niet gedaan dan weet ik zeker dat ze nu niet meer hier rond zou lopen.
Hmmm.. idd, ik heb ook wel eens dat ik in een soort halfslaap fase ben waarin ik de omgeving wel kan waarnemen maar niet kan bewegen, dan gaat m'n wekker en een seconde later gooi ik de dekens van me af, klaarwakker sta ik dan op om het uit te zetten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:03 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Als je in je remslaap bent (of net voor dat je gaat slapen ofzo, iig als je lichaam al slaapt, maar jij nog niet) en je bent wakker kan je, je niet bewegen en komt het vaak voor dat denkt iets te zien. Dat zou een verklaring ervoor kunnen zijn.
Is er niet een grote spleet onder de deur en/of bij het raam waardoor koude lucht binnenkomt? Verder heeft elke badkamer een gat voor luchtafvoer (tegen schimmelvorming) die weer in contact staat met een gat in de keuken (tegen luchtjes).Als je dat allemaal combineert met warme douche water die de lucht verwarmt kan je best een luchtstroom krijgen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:40 schreef DSGamer het volgende:
Ik was een keer aan het douchen. Badkamer raam dicht, deur ook dicht. Toch zag ik een hoek van m'n handoek een keer zwaaien alsof er een windvlaag langs ging.
Lijkt me best verklaarbaar als jij in bijna alle gevallen iets onder de 3 a 5 minuten verwarmt. Je hebt ook een interne klok in je hoofd en die kan gevoelsmatig best voor je bijhouden wanneer er 3 minuten verstreken zijn.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:33 schreef Handschoen het volgende:
Verder geen sterfgeval in de familie in binnen of buitenland diezelfde nacht?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:01 schreef vosss het volgende:
Jaren geleden. Vriendin net thuis afgezet met de auto een paar dorpen verderop.
Ik rij alleen terug naar huis over een onverlichte en dus pikdonkere weg langs de rand van een bos.
Ineens uit het niks voel ik iemand op mijn schouder kloppen. Drie keer voel ik het. En niet zachtjes tikken, maar echt TAP TAP TAP, behoorlijk hard zegmaar.
Vol in de ankers, want ik zat 100% alleen in de auto, meteen gestopt op die donkere landweg, binnenverlichting aangedaan en uit de auto gestapt met trillende handjes. Paar rondjes om de auto gelopen, maar niks te zien in of om de auto. Kofferbak nog opengemaakt om zeker te weten dat daar niemand in zat, maar dat was uiteraard ook niet het geval.
Nouja, ik stond daar dus midden in de nacht, op een verlaten landweg aan de rand van een bos in het pikkedonker en dat is nou niet meteen de gezelligste plek om in je eentje te staan nadat je zoiets meegemaakt heb, dus ik ben weer ingestapt en als een idioot zo hard als ik kon naar huis gereden. Met de binnenverlichting aan. En om de 100 meter achter me kijken op de achterbank
Geen idee wat het geweest is. Ik ben niet vlug bang, maar dat was best scary
Overigens was ik compleet nuchter en niet moe of iets dergelijks en het was echt geen spiervertrekking ofzo, daarvoor was het gewoon te duidelijk en te hard. Sterker nog, ik kon gewoon voelen met hoeveel vingers er geklopt werd op mn schouder. 3 stuks.
Als ik er aan terug denk krijg ik nog rillingen ervan
Ik heb dat met adertjes in m'n ogen die precies over m'n iris gaan. Dan zie ik als ik naar buiten kijk streepjes (aders) heel kort (1 a 2 seconde), daarna hebben m'n ogen zich alweer aangepast.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:57 schreef GrotePierFR het volgende:
En ik zie heel soms flitsen, voor minder dan 1/10e seconde. Iets langsflitsen, niet een gedaante, maar een soort licht. Alsof van een fototoestel. Heel raar, en mijn ogen zijn gezond.
Altijd als ik buiten ben of naar buiten kijk.
Je overleden tante of je schoonfamilie tante die mee was?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:41 schreef Udigo het volgende:
Een keertje met m'n schoonfamilie langs de weg in frankrijk moeten slapen omdat er geen camping in de buurt was. Wij de caravan opgezet enz enz. Ik heb heerlijk liggen slapen toen ik ineens smorgens net 5 en wakker werd. Ik keek op en zag een zwarte schim naast de deur op een stoel zitten.
Geen gezicht herkenbaar of iets geen vreemde afmeting of wat dan ook.
Op de en of andere reden weet ik gewoon dat het mijn tante was. Maar hoe ik dit weet is nog steeds een vraag voor me.
Het lijkt me ook dat als je zoiets ziet je je het apenlazerus schrikt, maar toen ik het zag kwam er een gevoel van warmte en rust over me heen en ging ik eigenlijk weer slapen.
Njah dat is mijn ervaring.
U.
Ik denk zijn overleden tantequote:Op zaterdag 3 april 2010 23:23 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Je overleden tante of je schoonfamilie tante die mee was?
ik ook net !!!quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:42 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Door dit verhaal heb ik nu kippevel
In doe meestal niks langer dan 15 min... pizza hmmquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:01 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Lijkt me best verklaarbaar als jij in bijna alle gevallen iets onder de 3 a 5 minuten verwarmt. Je hebt ook een interne klok in je hoofd en die kan gevoelsmatig best voor je bijhouden wanneer er 3 minuten verstreken zijn.
Ik zou het bijzonder vinden als je datzelfde ook kan doen met gerechten die bijvoorbeeld 35 minuten (een taart ofzo) in de combimagnetron moet.
Sirieus?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:29 schreef Wasmachinemann het volgende:
Sinds ik niet meer aan wasmachines doe [Maar aan Pokemon, agenzien het ownt] Is iedereen op Hackforums.net gaan raar doen, En me PC doet steeds rarer, Onverklaarbare crashes, geen foutmelding niks, Elco's zijn solid state, daar kan het niet aan liggen, Ik heb Hackforums dus in 2 delen gesplit: De Pokemon fans, En de Kleine kinderen, Het laaste lees je meer in dit topic: http://www.hackforums.net/showthread.php?tid=318522&page=5
Oja, ik hoor vaak mn moeder roepen terwel ze er niet is, Zelfde verhaal als met mijn vader, die hoor ik ook soms roepen, terwel dat niet waar is. [Aka: stemmen in me hoofd, Kan dat aan autisme liggen of niet?]
Met alle respect, maar als ik zulke dingen zou horen zou ik toch echt even langs een psych gaanquote:Op maandag 5 april 2010 12:31 schreef Manke het volgende:
Kut ervaring gehad vannacht:
niet kunnen slapen, en toen ik bijna in slaap viel hoorde ik een vrouw het uitschreeuwen, gevolgd door een enge demonische keelgeluidstem - alsof er een poort werd geopend vanuit de hel. die demoon met die enge stem is nu bij me....
Hoorde ook een continu ratelende stem.
Dacht dat het mensen geesten waren, nu dus niet meer.
Hoor stemmen sinds ik iets spiritistisch heb gedaan vorig jaar..nl. bandstemmen opnemen.
Daar heeft hij ook contact mee.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:33 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Met alle respect, maar als ik zulke dingen zou horen zou ik toch echt even langs een psych gaan
Nee, zover ik me kan herrinneren niet. Ook niet in de weken ervoor of erna volgens mijquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:07 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Verder geen sterfgeval in de familie in binnen of buitenland diezelfde nacht?
Dat zijn geen aders die over je ogen gaan gekkiequote:Op zaterdag 3 april 2010 23:20 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik heb dat met adertjes in m'n ogen die precies over m'n iris gaan. Dan zie ik als ik naar buiten kijk streepjes (aders) heel kort (1 a 2 seconde), daarna hebben m'n ogen zich alweer aangepast.
Klaar met werken. Was het op vrijdagmiddag? Dan verheugde hij zich op een biertjequote:Op woensdag 14 april 2010 13:35 schreef Manke het volgende:
Hoorde laatst een stem van een demon/geest letterlijk zeggen "Ik ben net vrij", geen idee wat ermee bedoeld wordt.
Net vrij/losgelaten uit de hel? (ben intussen wel zeker dat de geesten die ik hoor geen mensen waren)
Net overleden?
Ye capelle a/d ijssel klote struiken(duiven) met hun oeoe maken mij wakkerquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:14 schreef rubje het volgende:
*meld*
Ik liep hele tijd terug in Capelle ad IJsel 's avonds laat naar mijn auto en hoorde ergens in de struiken "oehoe"
Goed ideequote:Op woensdag 14 april 2010 13:38 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Klaar met werken. Was het op vrijdagmiddag? Dan verheugde hij zich op een biertje [ afbeelding ]
Wordt dat de eerste keer dat je daar naartoe gaat?quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:41 schreef Manke het volgende:
Vandaag ga ik naar santo daime, ben benieuwd.
Het heeft dus niet echt een indruk achtergelaten of wel?quote:Op maandag 19 april 2010 17:02 schreef Manke het volgende:
Het duurde drie dagen, 2e dag kon ik niet. Was 1,5 uur rijden.
Heeft bij mij, zoals ik wel dacht, weinig uitgehaald. Komt denk ik doordat ik geen aya mocht. Een ander persoon die ook last heeft van donkere machten of wat dan ook, had wel resultaat, haar reactie was wel indrukwekkend.
Verder erg aardige mensen. Hebben het kosteloos uitgevoerd. Het bestond eigenlijk alleen uit bidden en zingen, in het NL, Braziliaans en Latijn.
De stemmen vonden het duidelijk niet leuk.
Dat blijkt iedereen te verbazen... Ja, je kan ook jong trouwen + gelukkig zijn!quote:
Mijn tante is inmiddels alweer 7 jaar geleden overleden. En dit is denk ik een jaar of 4-5 geledenquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:23 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Je overleden tante of je schoonfamilie tante die mee was?
Ik had het geluid alsof er een grote mot naast mijn kussen landde. Meteen opende ik mijn ogen om niks te zien. Daarvoor en daarna ook niks gezien in mijn slaapkamer. Best onverklaarbaar ook.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:58 schreef Keios het volgende:
Ik heb snachts soms het gevoel dat mn kat over mij loopt. De eerste keer dacht ik echt dat zij het was maar ze zit nooit in mn kamer als ik slaap. Het is een vervelend gevoel als je iemand over u voelt bewegen, wetende dat er niemand aanwezig is...
Vannacht was het een streling over mn benen. Ik werd er deze keer echt wel bang van en wou langs geen kanten mn ogen open doen. Stom eigenlijk want ik geloof niet in spoken...
Spooky!quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:44 schreef DjinN het volgende:
Ik heb een zwarte kater die constant in en uit mijn kamer wil. Toen heeft mn vader als oplossing een vierkant gat uit mijn kamerdeur gezaagd. (Mijn kamer is op de zolder). Achter mijn kamerdeur zitten de wasmachine en wasdroger. Logisch dus dat mijn moeder vaak boven te vinden is. Op een avond lag ik in bed nog wat te lezen en ik hoorde allemaal gerommel achter mijn kamerdeur. Ik dacht dus dat mijn moeder met de was bezig was. Ook zag ik iemand lopen door het gat in m'n deur (ik zag 2 voeten, t/m de enkels en stuk van de kuiten). 9 van de 10x roep ik altijd een keer HEY MAM ofzo. Maar toen bedacht ik me dat het al na middernacht was. Tamelijk vreemd tijdstip dus voor mams om de was nog te gaan doenIk ben gaan kijken, en er was gewoon niemand. Mn ouders lagen zelfs al te slapen. Maar ik weet gewoon 100% zeker dat ik toch echt iemand zag lopen achter m'n kamerdeur
![]()
Sowieso weten we dat er in ons huis een heel lief oud vrouwtje heeft gewoond. Ze was erg geliefd in de buurt en heeft in ons huis gewoond tot ze stierf. Schijnbaar houdt ze nog steeds veel van het huis want we merken vaak dat ze nog aanwezig isDit merken we aan kleine dingetjes zoals deuren die uitzichzelf open en dicht gaan, schouderklopjes, en spullen die zich voor no particular reason verplaatsen naar de meest vreemde plekken
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:34 schreef Cristal het volgende:
Ik heb net tijdens het premiersdebat een visioen gehad.
VVD & PVV gaan nek aan nek.
CDA zakt diep.
PVDA komt ongeloofwaardig over en wint niet.
Of de VVD of PVV die gaat winnen kwam voort uit mijn visioen.
Ik ben nu wel erg benieuwd waar die straat dan ligt!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:12 schreef Chubbyxxl het volgende:
Als kind woonde ik in een dorpje in een echt spookhuis.
Zelfs nu nog, al lang en breed volwassen, krijg ik nóg kippenvel als ik denk aan de dingen die daar gebeurden.
In een dorp in de buurt van Enschede.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:08 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
Ik ben nu wel erg benieuwd waar die straat dan ligt!
...want jij zat tegelijkertijd het stroomnet te meten op piekspanningen ?quote:
Heb wel vaker een stroom uitval of dip mee gemaakt, toen bleef dat ding gewoon uit. Er staat een Eco stand op die stereo, als deze aanstaat (zoals hij altijd staat) moet hij via dat knopje weer aangezet worden, en een stroomuitval of dip doet dat niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:49 schreef _Led_ het volgende:
[..]
...want jij zat tegelijkertijd het stroomnet te meten op piekspanningen ?
Of zeg je dat er gewoon bij om je verhaal overtuigender te maken ?
Zoiets als dit eigenlijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:06 schreef Jungpionier het volgende:
Ik heb in 2000 van twee plane crashes de nacht voordat ze gebeurden gedroomd:
De concorde crash van 25 July 2000: In mijn droom zag ik alleen een wit vliegtuig dat over een veld op een huis/boederij crashde. De volgende dag is de concorde dus op een hotel (boederijachtig) bij een veld neergestoord.
niemand geloofde mij natuurlijk, dus de volgende keer dat ik zo een droom had heb ik het wel aan iederen verteld. en dat was de nacht voor halloween. Toen droomde ik dat een vliegtuig met een blauwe reklame en een storm naar beneden crashte.
Op 31 October is dus een 747 in een typhoon in Taipei gecrasht. Toen ik de beelden zag op TV kon je duidelijk een blauwe reklame zien op wat er nog van over was....
Toen het die dag op TV was heben mijn vrienden mij opgebelt want ik had hen van mijn droom verteld. Dat was wel een beetje freaky. Mischien toeval. Ik weet niet wat ik er verder van moet denken.
Verder is er op de plek waar iemand van de familie van de oude bewoners van ons huis overleden is, een soort van stink wolk. Heel raar. Ik ben al jaren bezig de bron van de raare geur te achter halen, alles gepoetst, alles open gehaald, maar de geur lijkt nergens vandaan te komen, hij hangt gewoon in de lucht, juist op die ene plek. Een beetje freaky, maar ik ben nog steeds op zoek naar een logische verklaring. Mischien toch even de vloerborden weg halen en kijken of er een dode rat of zo tussen ligt
pics?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:48 schreef GrotePierFR het volgende:
Ik heb zelf een ufo gezien vandaag. Het hing naast een vliegtuig, hoog in de lucht waar je de condensstrepen kunt zien (het was vandaag heel helder).
Het bleef naast het vliegtuig hangen voor 5 seconden waarna het versnelde en binnen 1 seconde kwam het, ik schat respectievelijk 400-500 meter rechtsvóór het vlegtuig zweven. Het verdween binnen enkele tellen weer in de lucht, alsof er niks was.
Het vloog echt onafhankelijk van het vliegtuig, en het gaf een schittering van de zon af waar het vliegtuig dat niet deed.
Alsof je in die paar seconden een fototoestel kan pakken en gereedmakenquote:
Dan hebben de mensen in het vliegtuig het dus ook gezienquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:48 schreef GrotePierFR het volgende:
Ik heb zelf een ufo gezien vandaag. Het hing naast een vliegtuig, hoog in de lucht waar je de condensstrepen kunt zien (het was vandaag heel helder).
Het bleef naast het vliegtuig hangen voor 5 seconden waarna het versnelde en binnen 1 seconde kwam het, ik schat respectievelijk 400-500 meter rechtsvoor het vlegtuig zweven. Het verdween binnen enkele tellen weer in de lucht, alsof er niks was.
Het vloog echt onafhankelijk van het vliegtuig, en het gaf een schittering van de zon af waar het vliegtuig dat niet deed.
Ja dat zegt hij toch, hij zat in dat vliegtuig..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dan hebben de mensen in het vliegtuig het dus ook gezien
Helemaal nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat zegt hij toch, hij zat in dat vliegtuig..
Welk gedeelte van het woord 'exact' begrijp je niet ?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:14 schreef juxtaposition het volgende:
EXACT op het moment dat ik er een verstuurde! (maar dan iets van 5 min later)
Hee psst, volgens mij is dat van die 5 minuten later juist de grap en bedoelde juxtaposition het dus niet serieus als onverklaarbare gebeurtenisquote:Op maandag 7 juni 2010 11:12 schreef _Led_ het volgende:
Welk gedeelte van het woord 'exact' begrijp je niet ?
In de SMS kan ook de verstuur-tijd staan, dat kan wel 5 minuten geleden zijn geweest.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:30 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hee psst, volgens mij is dat van die 5 minuten later juist de grap en bedoelde juxtaposition het dus niet serieus als onverklaarbare gebeurtenis: Je stuurt een sms en 5 minuten later krijg je er eentje terug
. Heel normaal dus
.
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:43 schreef GrotePierFR het volgende:
In de SMS kan ook de verstuur-tijd staan, dat kan wel 5 minuten geleden zijn geweest.
Hij krijgt 5 minuten later een sms nadat hij zelf een sms gestuurd heeft schrijft hij. Dat heeft dus niks met een verstuurtijd te maken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:14 schreef juxtaposition het volgende:
over die smsjes, wat hebben veel mensen dat!
ik had dat laatst ook, dat ik een smsje kreeg, EXACT op het moment dat ik er een verstuurde! (maar dan iets van 5 min later)
dat was echt bizar!
Hij rept niet echt over verzendinformatie, dus zeker weten wat ie nou echt bedoelt kun je niet. Er kan namelijk een vertraging zitten tussen verzendtijd en het tijdstip waarop je de sms krijgt.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar eh GrotePierFR, wat denk je? Is de kans groot dat de mensen in het vliegtuig de UFO ook gezien hebben? Aangezien die zo dicht bij het vliegtuig vloog, lijkt mij van wel. Maar ja, jij bent degene die de situatie gezien heeft, dus kun jij dat beter beoordelen dan ik
.
O.k., juxtaposition maakt dus erg bijzondere dingen mee. Dat kunnen we wel stellenquote:Op maandag 7 juni 2010 12:33 schreef GrotePierFR het volgende:
Hij rept niet echt over verzendinformatie, dus zeker weten wat ie nou echt bedoelt kun je niet. Er kan namelijk een vertraging zitten tussen verzendtijd en het tijdstip waarop je de sms krijgt.
Het lijkt me wel verstandig als de piloot constant uit zijn raampje kijktquote:Over de ufo:
De kans is niet groot dat de mensen in het vliegtuig het hebben gezien, om verschillende redenen. Zoals type vliegtuig (vracht etc), raamluikjes al dan niet dicht en dan heb je ook nog de positie van de UFO tov het zichtsveld dat je uberhaupt hebt vanuit zo'n raampje. Plus de kans dat op dat moment toevallig iemand uit zijn of haar raampje kijkt die specifieke richting op. In dat moment dat ik hem iig zag.
Dan hebben de luchtverkeersleiders het sowieso moeten zienquote:Ik kon ook niet zien of zo'n ding net onder, of net boven zon vliegtuig zweeft, zoiets zie je niet van onderen van zo'n grote afstand. De afstand weet je niet precies, je weet alleen dat het vliegtuig op dusdanidge hoogte vliegt dat het een vaag condensspoor achterlaat in de stratosfeer![]()
Ik weet wel dat ik in ieder geval iets gezien heb dat zich onafhankelijk van het vliegtuig bewoog, dezelfde snelheid had als die van het vliegtuig voor geruime tijd; en zich binnen een seconde kon versnellen om meteen weer de snelheid van het vliegtuig aan te nemen zodat het, relatief gezien, vér rechtsvoor het vliegtuig kon hangen om een paar tellen daarna pijlsnel af te buigen (het gaf toen een korte schittering van de zon af, wat dat betekent weet ik niet; ik weet niets van natuurkunde) en in het niets te verdwijnen.
Wat ben jij dom zeg.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
O.k., juxtaposition maakt dus erg bijzondere dingen mee. Dat kunnen we wel stellen!
[..]
Het lijkt me wel verstandig als de piloot constant uit zijn raampje kijkt.
[..]
Dan hebben de luchtverkeersleiders het sowieso moeten zien
Verklaar je nader a.j.b.quote:
[Attentie! Lezen AUB]Nieuwe regel in TRU.quote:
quote:Voor de sceptisch ingestelde mens betekent dit dus dat diegene zijn wel/niet discussie dus ergens anders moet luchten, bijvoorbeeld in de sceptic’s corner oid.
Nu een paar simpele suggesties om het duidelijk te houden.
Mocht er zo’n topic geopend worden en er komt toch iemand binnen die een ‘wel/niet’ discussie wilt starten dan kan ik alleen maar de tip geven dat je niet reageert op die persoon en ons via een topicreport, PM of een post in het feedbacktopic attendeert op de post zodat die een edit krijgt of gewoon verwijderd wordt.
Je vergeet het stukje ervoor !quote:Op maandag 7 juni 2010 14:34 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
[Attentie! Lezen AUB]Nieuwe regel in TRU.
[..]
In dit geval : "Meld ze hier en zet anderen aan het denken!".quote:dan heeft die topicstarter de verantwoordelijkheid om zijn openingspost zodanig te schrijven dat het voor iedereen duidelijk is dat het hier niet om het wel of niet bestaan van (bijvoorbeeld) wicca gaat maar dat het er hier om gaat dat er rituelen gedeeld worden of dergelijke, informatie winning met de aanname dat het ook daadwerkelijk bestaat.
"Ze geloven mijn stoere verhalen niet dus zijn ze stom !"quote:Ik ga je negeren![]()
Geldt ook voor JoepedePoepie met zijn of haar slechte lees gedrag en fail-logica..
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:34 schreef GrotePierFR het volgende:
Ik ga je negeren![]()
Geldt ook voor JoepedePoepie met zijn of haar slechte lees gedrag en fail-logica..
Dit dusquote:Op maandag 7 juni 2010 14:37 schreef _Led_ het volgende:
In dit geval : "Meld ze hier en zet anderen aan het denken!".
Wij denken mee, maar blijkbaar accepteer jij geen andersdenkenden.
Ik geloof het best en daarom lijkt het me voor iedereen en vooral voor GrotePierFR juist zo leuk om te weten wat het was en of meer mensen het gezien hebbenquote:"Ze geloven mijn stoere verhalen niet dus zijn ze stom !"
Dat is ook het beste..quote:Op maandag 7 juni 2010 14:34 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
[Attentie! Lezen AUB]Nieuwe regel in TRU.
[..]
Ik ga je negeren![]()
Geldt ook voor JoepedePoepie
Maar wel jammer dat Grote Pier zich nu genoodzaakt voelt om mensen te negeren.quote:
Ik zeg OMG dat is de zon die op een bepaalde manier door een speciale satelliet is gefotografeerd om er meer over te weten te komen(ja, ik ben heel directquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zeg OMG!!!Wat is dat!! Daar mag ook wel een apart topic voor aangemaakt worden
En hoe weet jij dan dat dit klopt?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:06 schreef Manke het volgende:
hij zag geesten bij me, waaronder een geest van een oude man, dat klopt ook.
Ik hoor de stem wat klinkt als van een oude vent, een vriend die ook ver heen is ziet 'm. Geen idee of 't een mens was.quote:
Cool, heb je een adresje? Kwil ook wel ff weten of ik diabetes of andere ziektes ga krijgen, hoe oud ik word etc...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:06 schreef Manke het volgende:
Heb via een foto een 'reading' laten doen door een paragnost, alles wat hij zei klopte:
Hij zag dat ik een spierziekte heb, dit was hem niet verteld; hij zag dat ik niet oud wordzal wel.. hij zag geesten bij me, waaronder een geest van een oude man, dat klopt ook.
ik ken hem en hij mij verder niet.
Ik vermoed dat hij die info kreeg dmv informatie uitwisseling tussen onze geesten/demonen
Wat heerlijk dat mijn (extreem slechte) grap zo heerlijk serieus werd genomenquote:Op maandag 7 juni 2010 12:33 schreef GrotePierFR het volgende:
Hij rept niet echt over verzendinformatie, dus zeker weten wat ie nou echt bedoelt kun je niet. Er kan namelijk een vertraging zitten tussen verzendtijd en het tijdstip waarop je de sms krijgt.
Ja erg he, ik heb 'm zelfs nog meerdere malen proberen uit te leggen. Terwijl als je een grap uit moet gaan leggen, wordt ie alleen maar slechter en slechterquote:Op woensdag 16 juni 2010 03:23 schreef juxtaposition het volgende:
Wat heerlijk dat mijn (extreem slechte) grap zo heerlijk serieus werd genomen
Ik denk dat je te onweerstaanbaar bent om op een foto gezet te wordenquote:Op woensdag 16 juni 2010 03:23 schreef juxtaposition het volgende:
Hetzelfde mobieltje, ongeveer een maand later, in perfecte staat, is overleden terwijl hij een foto van mij maakte.
Dit zal uiteraard wel toeval zijn, maar toch vind ik het.. apart.
Overigens heeft het mobieltje nooit meer iets gedaan. Hij is uit elkaar gehaald, in elkaar gezet na het schoonmaken.
Aan de oplader gehangen. Maar het was Klik: foto, en toen niets meer.
Ga maar naar de dokter en laat je bloed onderzoeken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:25 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Cool, heb je een adresje? Kwil ook wel ff weten of ik diabetes of andere ziektes ga krijgen, hoe oud ik word etc...
http://en.wikipedia.org/wiki/Shadow_peoplequote:Op woensdag 23 juni 2010 15:36 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb iets vaags gehad. Ik had afgelopen dinsdagnacht een nachtmerrie waar ik van wakker schrok. Toen ik mijn ogen op deed zag ik een zwarte gedaante zich over mij neerbuigen. Ik heb net in dit forum gelezen dat er meer mensen zijn met deze ervaring. Ik weet nu niet of ik nog in die droom zat (die ging overigens niet over zwarte gedaantes) en ik heb ook het gevoel dat ik echt wakker was. Zijn hier mensen die dit ook wel eens hebben gehad?
Hoe komt het dan dat zoveel mensen een bepaalde entiteit inbeelden? Slaapverlamming is heel natuurlijk, maar het bij ''toveren'' of ''fantaseren'' van gedaanten die over je heen buigen dan of in een hoek staan, dat is best onlogisch.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:13 schreef _Led_ het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Shadow_people
http://paranormal.about.com/library/weekly/aa112000a.htm
Als je daarop zoekt vind je een boel mensen die zoiets meegemaakt hebben.
Op fok bv :
Hooded man / shadowman
Sp00kverhalen II
wat heb ik gisteren nacht gezien?
Vertel hier over je ervaringen met geesten en entiteiten
Geen idee. Het waarnemen van mensachtige figuren zie je bv. ook bij gebruik van de drug DMT. DMT wordt ook aangemaakt in de pijnappelklier in de hersenen, en er bestaan vermoedens dat dat te maken heeft met onze dromen. (Dat onze dromen een soort ingebouwde mini-DMT-trips zouden zijn bijvoorbeeld)quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:01 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat zoveel mensen een bepaalde entiteit inbeelden? Slaapverlamming is heel natuurlijk, maar het bij ''toveren'' of ''fantaseren'' van gedaanten die over je heen buigen dan of in een hoek staan, dat is best onlogisch.
Ik weet dat het onderbewuste hele rare dingen kan oproepen bij mensen met psychoses, en dat dromen alles met het onderbewuste te maken hebben, maar waarom dan zo'n manifestatie van jouw onderbewuste in de vorm van een gedaante bij enkel slaapverlamming? Ik kan er niet bij.
Het is ook niet uitgesloten dat het entiteiten zijn , het onderzoek naar slaapverlamming is nog bezig ,quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:01 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat zoveel mensen een bepaalde entiteit inbeelden? Slaapverlamming is heel natuurlijk, maar het bij ''toveren'' of ''fantaseren'' van gedaanten die over je heen buigen dan of in een hoek staan, dat is best onlogisch.
Ik weet dat het onderbewuste hele rare dingen kan oproepen bij mensen met psychoses, en dat dromen alles met het onderbewuste te maken hebben, maar waarom dan zo'n manifestatie van jouw onderbewuste in de vorm van een gedaante bij enkel slaapverlamming? Ik kan er niet bij.
Ja inderdaad, ik zeg ook niet dat het entiteiten zijn in de nauwe definitie, maar dat jouw hersens er entiteiten, nou ja, gedaanten iig, van brouwen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:45 schreef Summers het volgende:
[..]
Het is ook niet uitgesloten dat het entiteiten zijn , het onderzoek naar slaapverlamming is nog bezig ,
het is een mogelijke verklaring die niet alle ervaringen met slaapverlammingen verklaart
dus ook voorbarig om dat als feit aan te nemen .
wel opmerkelijk dat het iedereen treft , of je nou wel of niet in entiteiten gelooft , en heel toevalligquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:55 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik zeg ook niet dat het entiteiten zijn in de nauwe definitie, maar dat jouw hersens er entiteiten, nou ja, gedaanten iig, van brouwen.
Het onderbewuste is een heel, heel raar iets. Leg maar eens aan een psychose patient uit dat het allemaal uitgepoept wordt door zijn hersens, helemaal krankjorum
Waarom op die zelfde manier, dat is de vraag.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:01 schreef Summers het volgende:
[..]
wel opmerkelijk dat het iedereen treft , of je nou wel of niet in entiteiten gelooft , en heel toevallig
allemaal ongeveer op dezelfde manier .
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:01 schreef Summers het volgende:
[..]
wel opmerkelijk dat het iedereen treft , of je nou wel of niet in entiteiten gelooft , en heel toevallig
Je zou natuurlijk kunnen concluderen dat mensenhersenen allemaal een beetje op elkaar lijken, alsof er hetzelfde bouwplan aan ten grondslag ligt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:09 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Waarom op die zelfde manier, dat is de vraag.
Uh ? Iedereen ? Het heeft mij nog nooit getroffen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:01 schreef Summers het volgende:
[..]
als 4 mensen bijv dezelfde drugs nemen , hebben ze allevier verschillende hallucinaties die doorslaan van de ene naar de andere kant , het is niet eens te voorspellen wat iemand gaat hallucineren ,ook dan hebben ze hersenen die op elkaar lijken met hetzelfde" bouwplan" .quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:13 schreef drijfhout het volgende:
[..]
[..]
Je zou natuurlijk kunnen concluderen dat mensenhersenen allemaal een beetje op elkaar lijken, alsof er hetzelfde bouwplan aan ten grondslag ligt.
Maar dat is natuurlijk kolder inderdaad. Dat er entiteiten zijn die zich als schaduwen over ons heenbuigen als we slapen is een veel logischer conclusie.
Veel mensen hebben toch dezelfde soort ervaringen bij DMT hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:29 schreef Summers het volgende:
[..]
als 4 mensen bijv dezelfde drugs nemen , hebben ze allevier verschillende hallucinaties die doorslaan van de ene naar de andere kant , het is niet eens te voorspellen wat iemand gaat hallucineren ,ook dan hebben ze hersenen die op elkaar lijken met hetzelfde" bouwplan" .
quote:This concept may be related to a tendency for the brain to imagine living entities during certain altered states[citation needed]. The best example of this is the extremely common feeling of a living presence during sleep paralysis (which has been theorized as the origin of the succubus, as well as a common theme in many alien abduction stories).
Ik lees veel dat mensen het zelf invullen en hun eigen realiteit maken en kunnen sturen en ook al zijn er overeenkomsten , net zoveel verschillen afhankelijk van wie het ervaart .quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:36 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Veel mensen hebben toch dezelfde soort ervaringen bij DMT hoor.
De poort, de "Self-Transforming Machine Elves" etc.
http://en.wikipedia.org/wiki/Machine_elf
PAS OP MENSENquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:13 schreef drijfhout het volgende:
[..]
[..]
Je zou natuurlijk kunnen concluderen dat mensenhersenen allemaal een beetje op elkaar lijken, alsof er hetzelfde bouwplan aan ten grondslag ligt.
Maar dat is natuurlijk kolder inderdaad. Dat er entiteiten zijn die zich als schaduwen over ons heenbuigen als we slapen is een veel logischer conclusie.
ach ja , ieder zijn of haar geloof .quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:48 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
PAS OP MENSEN
Een skeptisch fanaticus!
uiteindelijk lukt altijd allesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:10 schreef eigendeegcookie het volgende:
ik ook al n hele poos geen geld meer gevonden ,
totdat ik onderweg naar t station me realiseerde ik geen treinkaartje kon kopen met mn gebroken pinpas.
en , inderdaad , geen cash bij me.
op dat moment zag ik n tientje liggen.
Sjah, ik had laatst op Oerol genoeg geld in mn portemonnee en ik vond ook een tientje dat ik dus eigenlijk helemaal niet nodig had. Misschien wel verloren door iemand die 't juist erg goed kon gebruiken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:10 schreef eigendeegcookie het volgende:
totdat ik onderweg naar t station me realiseerde ik geen treinkaartje kon kopen met mn gebroken pinpas.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:24 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Sjah, ik had laatst op Oerol genoeg geld in mn portemonnee en ik vond ook een tientje dat ik dus eigenlijk helemaal niet nodig had. Misschien wel verloren door iemand die 't juist erg goed kon gebruiken.
Ja. Je bagatelliseert het dusdanig dat het niet in het topic past. Gezien je geschiedenis vind ik het daarmee een trollpost.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:24 schreef _Led_ het volgende:
Waar slaat dat nou weer op ?
Als eigendeegcookie een tientje vind is 't prima en als ik een tientje vind ben ik een troll ?
overdrijven is ook een vak imho...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:50 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Ja. Je bagatelliseert het dusdanig dat het niet in het topic past. Gezien je geschiedenis vind ik het daarmee een trollpost.
npquote:
Ik weet niet waarom je me telkens probeert te imiteren door typische dingen van mij te gebruiken in je overbodige posts, het raakt kant noch wal en het haalt je hele betoog onderuit. Dat slappe gedrag is toch te zielig voor woorden? Wat probeer je er eigenlijk mee te bereiken?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:18 schreef _Led_ het volgende:
Ik bagatelliseer niks, ik deel enkel een ervaring die net zo min te verklaren is.
Mijns inziens zou het je sieren je voortaan te onthouden van dergelijk commentaar.
mooi verhaal !! Ik geloof ook zeker dat je op zo'n manier iets kan bereiken mits je er genoeg moeite voor doet (in jou geval door een tijdje naar het maskertje te zoeken). Zelf heb ik ook zoiets gedaan. Ik heb net examen gedaan en ben cum laude geslaagd. Een paar weken voor mijn examens heb ik dus ook een soort ''gebedje'' gedaan. Ik weet natuurlijk niet zeker of het daardoor komt, misschien komt het gewoon omdat ik me op deze manier goed op mijn school kon focussen of zoiets. Al met al vind ik zoiets altijd wel fascinerend.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:34 schreef SamEnMoos het volgende:
Okay, ik heb ook een verhaal.
Ongeveer 10 jaar geleden was ik op vakantie op een waddeneiland, en mijn jongere broertje had een soort masker gemaakt van zeepsteen. Hij was er enorm trots op, en had deze telkens bij zich.
Een dag of twee nadat hij die gemaakt had, gingen mijn moeder, mijn broertje en ik wandelen over het strand. Ongeveer na 10 minuten was mijn broertje dat ding steeds omhoog aan het gooien, en dan weer opvangen, in de branding, en toen zei ik: "je durft het niet hoger te gooien, hè?" En toen gooide hij het inderdaad hoger, en vervolgens kon hij hem niet meer opvangen, en viel die in de zee.
Nadat hij ongeveer 5 minuten had gezocht en hem niet meer terug kon vinden, was hij er ontzettend verdrietig over, en voelde ik me enorm schuldig.
We zijn toen met zijn drieën nog een half uur (dus ongeveer 2 km) doorgelopen tot de volgende strandtent, hebben daar wat gegeten, en zijn toen weer teruggelopen. Er was dus inmiddels méér dan een uur voorbij. Dus, meer dan een uur, in de branding van de Waddenzee.
Toebn heb ik omdat ik me zo enorm schuldig voelde, een soort van gebed gedaan tot "God, een geest, of wat me dan ook maar kan horen." Ik weet niet wat ik denkende was, eigenlijk.![]()
Maar goed, ongeveer 2 minuten na dat "gebed" zat ik enorm naar het water te kijken, en opeen zag ik een soort witte flits onder het water, ik greep blindelings in de golven en opeens had ik dat maskertje in mijn hand.
Tot de dag van vandaag heb ik het gedeelte van dit verhaal waarin ik een soort van gebed deed nog nooit aan iemand durven vertellen omdat ik bang was voor gek uitgemaakt te worden, maar dit is nog steeds iets wat me echt fascineert. Bedenk dat ik in een familie ogpegroeid ben waarin god gewoon niet bestaat en alle geloof bijgeloof is. Na een uur lopen over een stuk van meer dan 2 kilometer strand, een wilde greep doen en een steen opeens weer in je hand hebben... Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij.
Hé Manke! Nog steeds ver heen dus?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:25 schreef Manke het volgende:
[..]
Ik hoor de stem wat klinkt als van een oude vent, een vriend die ook ver heen is ziet 'm. Geen idee of 't een mens was.
Dat kan zoveel zijn.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:47 schreef Son-Goku het volgende:
Ok, hier nog iets waar ik geen verklaring voor kan vinden (ben niet zo technisch)
Wij hebben in de woonkamer zo'n standaard IDEA lamp met dimmer die iedereen wel heeft of gehad heeft, met een hallogeenlamp erin. Die ging stuk ongeveer 3/4 jaar geleden, en stond eigenlijk alleen nog maar in de woonkamer voor de sier.
Nou laten we laatst TV te kijken, en de lamp sprong opeens aan
3-4 jaar geen enkel teken van leven, nu opeens uit het niets weer wel
Iemand die een uitleg kan geven why my lamp has risen from the dead?
Ja, je leest het script van Final Destination voorquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:46 schreef Kwaaisteniet het volgende:
Het begint wanneer ik en en mijn klas in het vliegtuig, naar parijs gaan per vliegtuig. Bij de aanloop van het opstijgen krijg ik een erg realistische droom waarin het vliegtuig waar ik zit explodeert. Zodra ik wakker werd, en realiseerde dat het een droom was besloot ik snel uit het vliegtuig te gaan. Door mijn opwinding en commotie neem ik (onbedoeld) een paar studenten en leraren mee uit het vliegtuig. Zodra we uit het vliegtuig zijn wordt er gezegd dat we niet meer terug in het vliegtuig mogen. Gelukkig mag er nog één leraar weer terug op het vliegtuig stappen. Ik, vijf andere studenten en een leraar blijven achter.
Als dan het vliegtuig na (de door mij veroorzaakte) kleine vertraging opstijgt explodeert het ook daadwerkelijk, waarbij alle inzittenden overlijden.
Kan iemand dit verklaren ?
lolquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:04 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja, je leest het script van Final Destination voor
Kijk das nog eens mazzel hebben zegquote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:10 schreef eigendeegcookie het volgende:
dat gebeurd mij ook wel eensquote:Op maandag 1 februari 2010 21:08 schreef ArchibaldTheWise het volgende:
Ik zat eens een liedje te neuriën, doe de radio aan en HETZELFDE liedje, maar niet zomaar gewoon hetzelfde, ook echt waar ik gebleven was!! helaas heb ik het nooit meer na kunnen doen
iets gelijkaardigs meegemaaktquote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:10 schreef eigendeegcookie het volgende:
Maar niet echt onverklaarbaar...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:49 schreef Chuck.Norris het volgende:
[..]
iets gelijkaardigs meegemaakt
mijn treinpas was verlopen en was vergeten om hem te vernieuwen. Ik besefte dit natuurlijk pas op de trein
hopend op geen controle merk ik dat de trein vertraagt, dan volgde er een mededeling dat er een voorliggende trein pech had, en wij terugkeerden naar het station...
toen had ik dus tijd om mijn pas te vernieuwen![]()
10min later vertrokken we dan, en er was controle
gelukzak die ik ben
Ik zou het toch even in de gaten houden als ik jou wasquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:27 schreef Cluijt het volgende:
Laatst iets bizars meegemaakt.
Me vrouw en ik lagen in bed, en mijn vrouw is gevoelig voor entiteiten e.d. ze heeft ze vroeger vaak gezien maar heeft zich er van afgesloten omdat ze het niet prettig vindt.
Dus op deze avond voelde ze al een aanwezigheid, een vrij sterke. Ze had mij dit niet verteld omdat ze weet dat ik me dan ongemakkelijk ga voelen, maar toch had ik ook een beetje een vreemd gevoel.
Afijn, ik was gewoon lekker in slaap gevallen, en mijn vrouw kon maar niet in slaap komen, het was ook heet en ze is zwanger dus heeft al meer moeite met slapen.
Op een gegeven moment hoort zij een geluid in de kinderkamer, het open gaan van een kastdeur. En vervolgens zag ze iemand bij de opening van de babykamer staan. Een vrouw met wild wit haar. Ze leek boos, en verward. Maar na een tijd was zij gelukkig weer weg.
Het vreemde is dat ik die avond een droom had, ik zag diezelfde vrouw precies op diezelfde plek staan, mijn vrouw vulde me verhaal helemaal aan zo ik hem gedroomd had. In die droom was ik kwaad op haar, zij gaf een hele vervelende energie af. In die droom rende ik naar haar toe en duwde haar door een deur heen.
Daarna voelde de vibe in huis weer helemaal goed.
In de ochtend was ik de droom alweer vergeten. We gingen ons opfrissen, en zag dat de kastdeur open stond in de kinderkamer en vroeg waarom deze open stond. Toen kwam het verhaal + droom naar boven.
Freaky stuff vind ik het maar
En die stond dan ook op het tijdstip waarop hij overleed?quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:03 schreef Kaneelthee het volgende:
Een paar jaar geleden heb ik ooit een klok van één van m'n vrienden kregen, als kado omdat ik m'n eerste eigen huis had. Nu kwam ik een paar dagen geleden thuis en het was op de een of andere manier doodstil in huis; daarom schrok ik ook toen mijn telefoon ging. Het was de moeder van die vriend om te vertellen dat hij was overleden na een verkeersongeluk. Pas toen zag ik dat de klok stil stond.
Zoiets had mijn oom ook. Hij wilde de straat op lopen, maar er kwam een auto aan. Op de een of andere manier viel hij naar achteren en niet naar voren.quote:Op maandag 2 augustus 2010 06:55 schreef SannekePanneke het volgende:
toen ik een klein meisje was moesten we oversteken met het gezin. Mijn vader ging voor met de buggy en mijn moeder bleef staan omdat mn broertje zat te kloten of iets. Ik rende gezellig achter mijn vader aan en toen kwam er een auto. Mijn vader keek om en zag dat ik door iets of iemand werd opgepakt en terug op de stoep werd geplaatst.
nu 20 jaar later weten we nog steeds niet wat het zou kunnen zijn geweest.
bizar he?
Daar is niks onverklaarbaars aan imhoquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:24 schreef Dartanion het volgende:
Ik loop al jaren met een knie die maar niet wil. Ik ben al bij verschillende artsen geweest, ben geopereerd, heb diverse medicijnen gehad, diverse theorieen zijn er op los gelaten maar helaas niks mocht baten!
Nu zit ik sindskort bij een nieuwe arts. Deze schrijft mij nu weer nieuwe medicijnen voor. En nu gaat het iets beter maar nog altijd niet perfect. Voor mij is het echt een wonder dat er toch iets is wat werkt. Omdat niemand een diagnose kan stellen. Ze komen niet verder dan; een auto-imuunziekte.
Het onverklaarbare is het ontstaan dat spontaan is geweest en dat geen enkel medicijn echt goed werkt, geen enkele kan mijn lichaam echt genezen. De symptomen kunnen slechts verminderd worden.
Nou die klopt wel aardig hè... Ook gedroomt dat we weer gaan stemmen??quote:Op zondag 23 mei 2010 22:34 schreef Cristal het volgende:
Ik heb net tijdens het premiersdebat een visioen gehad.
VVD & PVV gaan nek aan nek.
CDA zakt diep.
PVDA komt ongeloofwaardig over en wint niet.
Of de VVD of PVV die gaat winnen kwam voort uit mijn visioen.
Dat was omstreeks die datum ook wel bekend dat het zou gaan worden vlgs mij.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:42 schreef Goudvis87 het volgende:
[..]
Nou die klopt wel aardig hè... Ook gedroomt dat we weer gaan stemmen??
Klopt bijna niets van. Alleen dat het CDA diep zakt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:42 schreef Goudvis87 het volgende:
[..]
Nou die klopt wel aardig hè... Ook gedroomt dat we weer gaan stemmen??
Dit is simpel uit te leggen: ze waren dronken en je hoorde IDD dat ze onderuitgingen... Het was echter 15 seconden, ze stapten weer op en gingen even later gewoon weer onderuitquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:11 schreef Westsidee het volgende:
Lang geleden al weer, maar toch wel een WTF-momentje....Ik was kranten aan het bezorgen en loop zo met een krant in de hand naar een voordeur en toen klonk het alsof er achter me een brommer onderuit ging. Dus ik draai me om, loop naar de weg en op dat moment komt er net een brommer met passagier voorbij en nog geen 10m meter verder zie ik ze vol onderuit gaan over een simpel verkeersdrempeltje. Alsof ik iets had gehoord wat 10 seconden later pas echt gebeurde.
Die zijn toch al jaren diep gezonken?quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:05 schreef Zon het volgende:
[..]
Klopt bijna niets van. Alleen dat het CDA diep zakt.
Wat eng dat je doodziek werd. Heb je zoiets vaker meegemaakt?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:18 schreef Indigo-Twilightzone het volgende:
Toen ik 8 jaar oud was zat ik op een verjaardagspartijtje, alles was heel gezellig en voelde mij goed,
todat ik plotseling doodziek werd, , 10 minuten later kwam mijn moeder mij ophalen met de mededeling dat mijn opa was overleden. Mijn moeder wist dat ik daarom ziek was, maar vertellen kon ze het mij niet...
want in die tijd deed je dat niet.
't Was eerder minder dan 10s, want het was nog geen 10 meter lopen. Daarnaast hoorde ik ze nog aankomen rijden ook en 't lukt echt niet om in 10 seconde tijd te vallen, allebei weer op te staan, op de brommer te klimmen en weer op vaart te komen op een lullige Sita (en al helemaal niet bezopen).quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:36 schreef Maharajah het volgende:
[..]
Dit is simpel uit te leggen: ze waren dronken en je hoorde IDD dat ze onderuitgingen... Het was echter 15 seconden, ze stapten weer op en gingen even later gewoon weer onderuit
Maar hoe veel denk je wel niet op een dag? Volgens mij meer dank je zo zou denken.. (no pun)quote:Op donderdag 9 september 2010 19:22 schreef JohnDDD het volgende:
Andere dingen die me zijn bijgebleven: 3 jaar geen contact hebben met iemand, 's morgens wakker worden en aan die persoon denken en haar dan later tegenkomen op straat. Overigens gebeurt me dat nog heel regelmatig dat ik 's morgens vlak na het opstaan aan iemand moet denken en dat die persoon me dan later schrijft of belt, wat vooral opvallend is bij mensen die je maar eens in de 3, 4 maanden spreekt.
Ik snap niet waarom je zusje een briefje geeft met daarop dat de stroom uit was gevallen in de nacht toen zij tv aan het kijken was?quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:26 schreef 1989kimmie het volgende:
Ondertussen mijn ma al wakker gemaakt met mijn geloop door het huis. Dus ik mijn verhaal uitgelegd..kwam ze met een briefje aan waarop mijn zusje had geschreven dat de stroom 's nachts uitgevallen was toen zij tv aan het kijken was..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |