abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84697558
Ik was en keer bij een vriend thuis. Opeens donderde een schilderij van de muur! Plotseling opeens! Daarna een paar seconden later ging de telefoon over met de mededeling dat zijn opa is overleden!
pi_84761843
toen ik een klein meisje was moesten we oversteken met het gezin. Mijn vader ging voor met de buggy en mijn moeder bleef staan omdat mn broertje zat te kloten of iets. Ik rende gezellig achter mijn vader aan en toen kwam er een auto. Mijn vader keek om en zag dat ik door iets of iemand werd opgepakt en terug op de stoep werd geplaatst.

nu 20 jaar later weten we nog steeds niet wat het zou kunnen zijn geweest.

bizar he?
Quickly, I must hurry, for there go my people and I am their leader.
pi_84888531
Ik heb ook een keer een soort van voorgevoel gehad dat er iets niet klopte.

Het was op een morgen, ik zat op de basisschool, groep 5. Na de pauze van 10:00 uur kwam ik het lokaal weer binnen en kreeg ik toen ineens zomaar een naar gevoel. Toen ik naar huis ging voor het middageten had ik nog steeds een raar gevoel en ging ik op de trap zitten. Net voordat we gingen eten kwam mijn moeder bij me om te vertellen dat mijn buurvrouw (waar ik zo ontzettend goed mee kon opschieten) was overleden. Mijn buurvrouw had rond 10:00 ontbeten, en zij tegen haar man dat ze niet lekker was, en weer terug ging naar bed. Precies op het moment van overlijden, kreeg ik een naar gevoel. Ik weet nog steeds niet of het wat met elkaar te maken heeft, ik blijf het vreemd vinden.

Ik weet ook nog steeds wat we toen als middageten hadden, bruine bonen :')
[quote]Op zaterdag 7 augustus 2010 21:39 schreef retorbrapi het volgende:
Windows is het beste besturingssysteem ter wereld.
[/quote]
  donderdag 5 augustus 2010 @ 23:49:36 #254
240566 Chuck.Norris
CN counted to infinity.. Twice
pi_84918363
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 01:10 schreef eigendeegcookie het volgende:
ik ook al n hele poos geen geld meer gevonden ,
totdat ik onderweg naar t station me realiseerde ik geen treinkaartje kon kopen met mn gebroken pinpas.
en , inderdaad , geen cash bij me.
op dat moment zag ik n tientje liggen.
iets gelijkaardigs meegemaakt
mijn treinpas was verlopen en was vergeten om hem te vernieuwen. Ik besefte dit natuurlijk pas op de trein
hopend op geen controle merk ik dat de trein vertraagt, dan volgde er een mededeling dat er een voorliggende trein pech had, en wij terugkeerden naar het station...
toen had ik dus tijd om mijn pas te vernieuwen :D
10min later vertrokken we dan, en er was controle
gelukzak die ik ben *O*
When the Boogeyman goes to sleep every night, he checks his closet for Chuck Norris
pi_84944656
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 23:49 schreef Chuck.Norris het volgende:

[..]

iets gelijkaardigs meegemaakt
mijn treinpas was verlopen en was vergeten om hem te vernieuwen. Ik besefte dit natuurlijk pas op de trein
hopend op geen controle merk ik dat de trein vertraagt, dan volgde er een mededeling dat er een voorliggende trein pech had, en wij terugkeerden naar het station...
toen had ik dus tijd om mijn pas te vernieuwen :D
10min later vertrokken we dan, en er was controle
gelukzak die ik ben *O*
Maar niet echt onverklaarbaar...
pi_85026445
Ooit toen ik op kamp ging met school gingen we iets filmen bij een deur. Terwijl wij aan het filmen waren was het gewoon stil maar toen we het filmpje terug bekeken zag je een zwarte schim + hoorden we een echt spooky gil. De klasgenoot met het filmpje was zo geschrokken dat ie het heeft verwijdert. Maar dat was echt para shit fawakas
rice rice baby tututututedudududum
pi_85159246
Zonet schrok ik me echt kapot! Ik kom net van m'n werk weer en zie dat er niemand thuis is. In het hele huis en op de weg heerste er doodse stilte. Ik liep naar de keuken om wat fruit te pakken en vervolgens hoor ik wat piepjes, van die piepjes die je hoort als je per ongeluk een fax nummer belt. Ik dacht dat ik per ongeluk iets of iemand belde, dus ik pak m'n mobiel maar ik zie niks. Ook bij de gekozen en gemiste oproepen staat helemaal niks. Op het moment dat ik m'n mobiel terugschuif in mijn broekzak, hoor ik één of andere computerstem die iets brabbelt voor 2 seconden. Ik probeerde te luisteren, maar kon er echt geen woord van opmaken. Weer kijk ik even op m'n mobiel maar wéér staat er niks bij gesprekken. Daarna nog even bij de radio gekeken of die toevallig niet op een heel zacht volume stond, maar nee. Daarna langs de slaapkamer gegaan om te kijken of de tv nog aanstond, maar ook dat niet. Ben eigenlijk het hele huis maar even doorgelopen om te kijken wat het kon zijn, maar ik heb echt geen flauw idee.

Nee, ik ben niet schizofrenisch o.i.d.
Normaal gesproken ben ik wel sceptisch op het gebied van paranormale dingen.

Het was ook geen wishful thinking, want sta vrij nuchter in het leven en houd me niet zo bezig met dit soort dingen. Vrijwel altijd wel verklaarbaar, waarschijnlijk dit ook wel, maar was wel even angstig!

Iemand een mogelijke verklaring hiervoor?
pi_85343574
Laatst iets bizars meegemaakt.

Me vrouw en ik lagen in bed, en mijn vrouw is gevoelig voor entiteiten e.d. ze heeft ze vroeger vaak gezien maar heeft zich er van afgesloten omdat ze het niet prettig vindt.
Dus op deze avond voelde ze al een aanwezigheid, een vrij sterke. Ze had mij dit niet verteld omdat ze weet dat ik me dan ongemakkelijk ga voelen, maar toch had ik ook een beetje een vreemd gevoel.
Afijn, ik was gewoon lekker in slaap gevallen, en mijn vrouw kon maar niet in slaap komen, het was ook heet en ze is zwanger dus heeft al meer moeite met slapen.

Op een gegeven moment hoort zij een geluid in de kinderkamer, het open gaan van een kastdeur. En vervolgens zag ze iemand bij de opening van de babykamer staan. Een vrouw met wild wit haar. Ze leek boos, en verward. Maar na een tijd was zij gelukkig weer weg.

Het vreemde is dat ik die avond een droom had, ik zag diezelfde vrouw precies op diezelfde plek staan, mijn vrouw vulde me verhaal helemaal aan zo ik hem gedroomd had. In die droom was ik kwaad op haar, zij gaf een hele vervelende energie af. In die droom rende ik naar haar toe en duwde haar door een deur heen.

Daarna voelde de vibe in huis weer helemaal goed.

In de ochtend was ik de droom alweer vergeten. We gingen ons opfrissen, en zag dat de kastdeur open stond in de kinderkamer en vroeg waarom deze open stond. Toen kwam het verhaal + droom naar boven.

Freaky stuff vind ik het maar :P
Random number generator:
8
  maandag 16 augustus 2010 @ 12:41:52 #259
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_85344154
Dat is best wel freaky! :o
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_85385149
We hebben vroeger een jaar of 5 in een huis gewoond waar we niet alleen waren. Ik ben persoonlijk heel ongevoelig voor die dingen en in die tijd ook nog erg skeptisch. Het waren vooral mijn zus en mijn moeder die er last van hadden. Gebonk vanuit mijn zus' haar slaapkamer, zwaaiende lampen en zelfs posters die van de muur werder getrokken zijn verhalen van mijn naasten.
We hebben ook klachten gehad van onze buurvrouw dat we altijd op de muren lopen te bonken om haar te pesten, ze is een keer lyrisch geworden omdat we daar een hele middag mee bezig zouden zijn geweest. We waren echter niet thuis op die middag.

Zelf heb ik een keer mijn moeder aan de telefoon gehad op een interne lijn, de stem was niet te onderscheiden van hoe ze klinkt aan de tel, echt exact hetzelfde. Mijn moeder was dus niet thuis en heeft niet gebeld. Mijn zus heeft hetzelfde gehoord en tegelijk met mij uit paniek de hoorn erop gegooid.

Er is ook veel contact geweest met verschillende mensen om de problemen op te lossen maar ze zijn pas over gegaan na de verhuizing.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:22:52 #261
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_85385557
Gedoemd huis dus :o
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_85387661
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:27 schreef Cluijt het volgende:
Laatst iets bizars meegemaakt.

Me vrouw en ik lagen in bed, en mijn vrouw is gevoelig voor entiteiten e.d. ze heeft ze vroeger vaak gezien maar heeft zich er van afgesloten omdat ze het niet prettig vindt.
Dus op deze avond voelde ze al een aanwezigheid, een vrij sterke. Ze had mij dit niet verteld omdat ze weet dat ik me dan ongemakkelijk ga voelen, maar toch had ik ook een beetje een vreemd gevoel.
Afijn, ik was gewoon lekker in slaap gevallen, en mijn vrouw kon maar niet in slaap komen, het was ook heet en ze is zwanger dus heeft al meer moeite met slapen.

Op een gegeven moment hoort zij een geluid in de kinderkamer, het open gaan van een kastdeur. En vervolgens zag ze iemand bij de opening van de babykamer staan. Een vrouw met wild wit haar. Ze leek boos, en verward. Maar na een tijd was zij gelukkig weer weg.

Het vreemde is dat ik die avond een droom had, ik zag diezelfde vrouw precies op diezelfde plek staan, mijn vrouw vulde me verhaal helemaal aan zo ik hem gedroomd had. In die droom was ik kwaad op haar, zij gaf een hele vervelende energie af. In die droom rende ik naar haar toe en duwde haar door een deur heen.

Daarna voelde de vibe in huis weer helemaal goed.

In de ochtend was ik de droom alweer vergeten. We gingen ons opfrissen, en zag dat de kastdeur open stond in de kinderkamer en vroeg waarom deze open stond. Toen kwam het verhaal + droom naar boven.

Freaky stuff vind ik het maar :P
Ik zou het toch even in de gaten houden als ik jou was :{
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:25:53 #263
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_85387907
Meer meer! :P
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_85387956
Eergister ook weer rare dingen meegemaakt hier thuis. Mijn vriend en ik gingen s'avonds nog wat drinken in de keuken. Mijn ouders zaten in de woonkamer tv te kijken.
Mijn vriend ging alvast voor en ik bleef ff een paar momenten in de woonkamer om wat tegen mn ouders te zeggen. Toen ik de keuken in kwam vertelde mn vriend dat ie iemand voorbij zag lopen bij het keukenportaal :{ (ja hoe heet zo'n keukeningang zonder deur, ik noem het maar ff een keukenportaal :@ ). Hij dacht eerst dat ik het was maar toen besefte ie dat ik geen witte kleding droeg.
Later bleek dat mama ook iets had gezien, ze zag iets wits voorbijvliegen. En dat was gebeurd vlak voordat wij beneden kwamen. Ze dacht eerst dat Pino, onze witte vogel, ontsnapt was maar dat bleek dus niet het geval te zijn, de vogelkooi was gewoon netjes afgesloten :{
Even later gingen mn ouders allebei naar bed. Mama liep alvast de gang op en toen zag mijn vader ineenkeer een schaduw bij het keukenportaal, alsof er iemand voorbij liep. Hij heeft verschillende theorieën getest wat betreft licht (het zou zo maar kunnen dat ie zijn eigen schaduw zag) maar niets duidde erop dat hij het zelf was :{
Naja er gebeuren hier wel vaker vreemde dingen, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat er 3 dingen gebeuren in het tijdsbestek van een uur.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_85396386
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 12:25 schreef CantFazeMe het volgende:
Meer meer! :P
:Y
pi_85396901
Ik zat zo vandaag oblivion in me kamer te spelen.Hoor ik opeens getik op het raam(ik dacht:het zal wel water zijn dat van het dak afdruipt omdat het geregend heeft ).Toen toch even achter het gordijn gekeken staat er zo'n kraai met rode ogen(de iris in ieder geval)met ze hoofd tegen het raam te bonken 8)7 .gelijk gordijnen gesloten en naar beneden gegaan ;( .
Masturbatie is goed voor de prostaat.
pi_85424413
:')
Random number generator:
8
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 16:00:38 #268
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_85545039
Aantal jaren geleden.. ik gok zo rond 1998/1999 een vaag lichtbolletje in de lucht wat qua omvang gewoon een ster leek, echter beweegde het erg snel en puur willekeurig kriskras heen en weer.. Hier vanuit Utrecht was het te zien op 60 Graden NO. Heb er verder nooit bij stil gestaan hoe of wat, ik was 12 ofzo.. Jaren later had ik het ooit met een collega over die precies het zelfde heeft waargenomen.. iedereen verklaarde hem voor gek..

Zal nooit weten wat het geweest is.
pi_85553186
Een stem gehoord in mijn hoofd deze nacht, geschrokken en contact verloren, jammer, ze klonk buitenaards mooi.
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:24:22 #270
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_85569822
Ik loop al jaren met een knie die maar niet wil. Ik ben al bij verschillende artsen geweest, ben geopereerd, heb diverse medicijnen gehad, diverse theorieen zijn er op los gelaten maar helaas niks mocht baten!

Nu zit ik sindskort bij een nieuwe arts. Deze schrijft mij nu weer nieuwe medicijnen voor. En nu gaat het iets beter maar nog altijd niet perfect. Voor mij is het echt een wonder dat er toch iets is wat werkt. Omdat niemand een diagnose kan stellen. Ze komen niet verder dan; een auto-imuunziekte.

Het onverklaarbare is het ontstaan dat spontaan is geweest en dat geen enkel medicijn echt goed werkt, geen enkele kan mijn lichaam echt genezen. De symptomen kunnen slechts verminderd worden.
:-)
pi_85571007
Een paar jaar geleden heb ik ooit een klok van één van m'n vrienden kregen, als kado omdat ik m'n eerste eigen huis had. Nu kwam ik een paar dagen geleden thuis en het was op de een of andere manier doodstil in huis; daarom schrok ik ook toen mijn telefoon ging. Het was de moeder van die vriend om te vertellen dat hij was overleden na een verkeersongeluk. Pas toen zag ik dat de klok stil stond.
  zondag 22 augustus 2010 @ 16:43:54 #272
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_85574072
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:03 schreef Kaneelthee het volgende:
Een paar jaar geleden heb ik ooit een klok van één van m'n vrienden kregen, als kado omdat ik m'n eerste eigen huis had. Nu kwam ik een paar dagen geleden thuis en het was op de een of andere manier doodstil in huis; daarom schrok ik ook toen mijn telefoon ging. Het was de moeder van die vriend om te vertellen dat hij was overleden na een verkeersongeluk. Pas toen zag ik dat de klok stil stond.
En die stond dan ook op het tijdstip waarop hij overleed?
  zondag 22 augustus 2010 @ 21:11:04 #273
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_85582675
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 06:55 schreef SannekePanneke het volgende:
toen ik een klein meisje was moesten we oversteken met het gezin. Mijn vader ging voor met de buggy en mijn moeder bleef staan omdat mn broertje zat te kloten of iets. Ik rende gezellig achter mijn vader aan en toen kwam er een auto. Mijn vader keek om en zag dat ik door iets of iemand werd opgepakt en terug op de stoep werd geplaatst.

nu 20 jaar later weten we nog steeds niet wat het zou kunnen zijn geweest.

bizar he?
Zoiets had mijn oom ook. Hij wilde de straat op lopen, maar er kwam een auto aan. Op de een of andere manier viel hij naar achteren en niet naar voren.

Onze verklaring was dat een engel hem naar achteren duwde.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  zondag 22 augustus 2010 @ 21:22:42 #274
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_85583179
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:24 schreef Dartanion het volgende:
Ik loop al jaren met een knie die maar niet wil. Ik ben al bij verschillende artsen geweest, ben geopereerd, heb diverse medicijnen gehad, diverse theorieen zijn er op los gelaten maar helaas niks mocht baten!

Nu zit ik sindskort bij een nieuwe arts. Deze schrijft mij nu weer nieuwe medicijnen voor. En nu gaat het iets beter maar nog altijd niet perfect. Voor mij is het echt een wonder dat er toch iets is wat werkt. Omdat niemand een diagnose kan stellen. Ze komen niet verder dan; een auto-imuunziekte.

Het onverklaarbare is het ontstaan dat spontaan is geweest en dat geen enkel medicijn echt goed werkt, geen enkele kan mijn lichaam echt genezen. De symptomen kunnen slechts verminderd worden.
Daar is niks onverklaarbaars aan imho :{ Ziektes ontstaan nou eenmaal spontaan (of iig, zo lijkt het) en dat er niks werkt kan ook prima.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_85585902
Ik heb regelmatig van die kleine dingetjes .

Net een nieuw huis betrokken , veelal nieuwe spullen in huis waaronder de verlichting. Ik maak altijd grapjes dat ie ouwe van mij in de buurt is , en ik heb ook steeds vaker het idee sinds mijn kleine is geboren .

mijn vrouw die zit s' avonds aan tafel ik heb een lamp met 3 bolletjes hangen , en weer het grapje dat die ouwe in huis is en dat ie wel een jenevertje wil dus ik zet de fles op tafel en een borrel glaasje bij .
even later flikkeren de lampjes ( nieuwe lampjes hooguit een maand oud ) en ik zeg dat als die ouwe een echte vent is dat hij het middelste lampje uitdoet . gebeurt niets maar een kwartier later flikker flikker , middelste lampje uit . Mijn vrouw en ik kijken mekaar aan en roepen allebei , hij is wel een echte vent . ik dacht zelf nou ja 3 lampen op een dimmer kan wel voor wisselingen zorgen en dat daardoor een lampje stukgaat , allemaal verklaringen voor .

mijn vrouw was bezig iets in elkaar te knutselen en wilde dat lampje weer aan , dus tegen tikken , lamp aan lamp uit niets hielp . En zegt voor de grap , JA BRAM DOE NU MAAR WEER AAN . en ping lamp aan .
toen kreeg ik wel kippenvel hoor.

geen verklaring voor en waar gebeurt.

De andere opa van die kleine ( nog net geen 2 ) dus wijs genoeg maar nog niet zo wijs om iemand serieus voor de gek te houden .
ijn schoonvader is voor in de tuin bezig , en de kleine zeg opa kijken , spelen . en wijst met zijn vingertje naar boven .
dus ik zeg nee kijk opa in de tuin . En hij wordt een soort boos omdat ik niet begrijp dat hij naar opa boven wil .

Dus vertel mij maar ...... ik kan het niet verklaren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')