iets gelijkaardigs meegemaaktquote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:10 schreef eigendeegcookie het volgende:
ik ook al n hele poos geen geld meer gevonden ,
totdat ik onderweg naar t station me realiseerde ik geen treinkaartje kon kopen met mn gebroken pinpas.
en , inderdaad , geen cash bij me.
op dat moment zag ik n tientje liggen.
Maar niet echt onverklaarbaar...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:49 schreef Chuck.Norris het volgende:
[..]
iets gelijkaardigs meegemaakt
mijn treinpas was verlopen en was vergeten om hem te vernieuwen. Ik besefte dit natuurlijk pas op de trein
hopend op geen controle merk ik dat de trein vertraagt, dan volgde er een mededeling dat er een voorliggende trein pech had, en wij terugkeerden naar het station...
toen had ik dus tijd om mijn pas te vernieuwen![]()
10min later vertrokken we dan, en er was controle
gelukzak die ik ben
Ik zou het toch even in de gaten houden als ik jou wasquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:27 schreef Cluijt het volgende:
Laatst iets bizars meegemaakt.
Me vrouw en ik lagen in bed, en mijn vrouw is gevoelig voor entiteiten e.d. ze heeft ze vroeger vaak gezien maar heeft zich er van afgesloten omdat ze het niet prettig vindt.
Dus op deze avond voelde ze al een aanwezigheid, een vrij sterke. Ze had mij dit niet verteld omdat ze weet dat ik me dan ongemakkelijk ga voelen, maar toch had ik ook een beetje een vreemd gevoel.
Afijn, ik was gewoon lekker in slaap gevallen, en mijn vrouw kon maar niet in slaap komen, het was ook heet en ze is zwanger dus heeft al meer moeite met slapen.
Op een gegeven moment hoort zij een geluid in de kinderkamer, het open gaan van een kastdeur. En vervolgens zag ze iemand bij de opening van de babykamer staan. Een vrouw met wild wit haar. Ze leek boos, en verward. Maar na een tijd was zij gelukkig weer weg.
Het vreemde is dat ik die avond een droom had, ik zag diezelfde vrouw precies op diezelfde plek staan, mijn vrouw vulde me verhaal helemaal aan zo ik hem gedroomd had. In die droom was ik kwaad op haar, zij gaf een hele vervelende energie af. In die droom rende ik naar haar toe en duwde haar door een deur heen.
Daarna voelde de vibe in huis weer helemaal goed.
In de ochtend was ik de droom alweer vergeten. We gingen ons opfrissen, en zag dat de kastdeur open stond in de kinderkamer en vroeg waarom deze open stond. Toen kwam het verhaal + droom naar boven.
Freaky stuff vind ik het maar
En die stond dan ook op het tijdstip waarop hij overleed?quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:03 schreef Kaneelthee het volgende:
Een paar jaar geleden heb ik ooit een klok van één van m'n vrienden kregen, als kado omdat ik m'n eerste eigen huis had. Nu kwam ik een paar dagen geleden thuis en het was op de een of andere manier doodstil in huis; daarom schrok ik ook toen mijn telefoon ging. Het was de moeder van die vriend om te vertellen dat hij was overleden na een verkeersongeluk. Pas toen zag ik dat de klok stil stond.
Zoiets had mijn oom ook. Hij wilde de straat op lopen, maar er kwam een auto aan. Op de een of andere manier viel hij naar achteren en niet naar voren.quote:Op maandag 2 augustus 2010 06:55 schreef SannekePanneke het volgende:
toen ik een klein meisje was moesten we oversteken met het gezin. Mijn vader ging voor met de buggy en mijn moeder bleef staan omdat mn broertje zat te kloten of iets. Ik rende gezellig achter mijn vader aan en toen kwam er een auto. Mijn vader keek om en zag dat ik door iets of iemand werd opgepakt en terug op de stoep werd geplaatst.
nu 20 jaar later weten we nog steeds niet wat het zou kunnen zijn geweest.
bizar he?
Daar is niks onverklaarbaars aan imhoquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:24 schreef Dartanion het volgende:
Ik loop al jaren met een knie die maar niet wil. Ik ben al bij verschillende artsen geweest, ben geopereerd, heb diverse medicijnen gehad, diverse theorieen zijn er op los gelaten maar helaas niks mocht baten!
Nu zit ik sindskort bij een nieuwe arts. Deze schrijft mij nu weer nieuwe medicijnen voor. En nu gaat het iets beter maar nog altijd niet perfect. Voor mij is het echt een wonder dat er toch iets is wat werkt. Omdat niemand een diagnose kan stellen. Ze komen niet verder dan; een auto-imuunziekte.
Het onverklaarbare is het ontstaan dat spontaan is geweest en dat geen enkel medicijn echt goed werkt, geen enkele kan mijn lichaam echt genezen. De symptomen kunnen slechts verminderd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |