Cool, heb je een adresje? Kwil ook wel ff weten of ik diabetes of andere ziektes ga krijgen, hoe oud ik word etc...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:06 schreef Manke het volgende:
Heb via een foto een 'reading' laten doen door een paragnost, alles wat hij zei klopte:
Hij zag dat ik een spierziekte heb, dit was hem niet verteld; hij zag dat ik niet oud wordzal wel.. hij zag geesten bij me, waaronder een geest van een oude man, dat klopt ook.
ik ken hem en hij mij verder niet.
Ik vermoed dat hij die info kreeg dmv informatie uitwisseling tussen onze geesten/demonen
Wat heerlijk dat mijn (extreem slechte) grap zo heerlijk serieus werd genomenquote:Op maandag 7 juni 2010 12:33 schreef GrotePierFR het volgende:
Hij rept niet echt over verzendinformatie, dus zeker weten wat ie nou echt bedoelt kun je niet. Er kan namelijk een vertraging zitten tussen verzendtijd en het tijdstip waarop je de sms krijgt.
Ja erg he, ik heb 'm zelfs nog meerdere malen proberen uit te leggen. Terwijl als je een grap uit moet gaan leggen, wordt ie alleen maar slechter en slechterquote:Op woensdag 16 juni 2010 03:23 schreef juxtaposition het volgende:
Wat heerlijk dat mijn (extreem slechte) grap zo heerlijk serieus werd genomen
Ik denk dat je te onweerstaanbaar bent om op een foto gezet te wordenquote:Op woensdag 16 juni 2010 03:23 schreef juxtaposition het volgende:
Hetzelfde mobieltje, ongeveer een maand later, in perfecte staat, is overleden terwijl hij een foto van mij maakte.
Dit zal uiteraard wel toeval zijn, maar toch vind ik het.. apart.
Overigens heeft het mobieltje nooit meer iets gedaan. Hij is uit elkaar gehaald, in elkaar gezet na het schoonmaken.
Aan de oplader gehangen. Maar het was Klik: foto, en toen niets meer.
Ga maar naar de dokter en laat je bloed onderzoeken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:25 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Cool, heb je een adresje? Kwil ook wel ff weten of ik diabetes of andere ziektes ga krijgen, hoe oud ik word etc...
http://en.wikipedia.org/wiki/Shadow_peoplequote:Op woensdag 23 juni 2010 15:36 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb iets vaags gehad. Ik had afgelopen dinsdagnacht een nachtmerrie waar ik van wakker schrok. Toen ik mijn ogen op deed zag ik een zwarte gedaante zich over mij neerbuigen. Ik heb net in dit forum gelezen dat er meer mensen zijn met deze ervaring. Ik weet nu niet of ik nog in die droom zat (die ging overigens niet over zwarte gedaantes) en ik heb ook het gevoel dat ik echt wakker was. Zijn hier mensen die dit ook wel eens hebben gehad?
Hoe komt het dan dat zoveel mensen een bepaalde entiteit inbeelden? Slaapverlamming is heel natuurlijk, maar het bij ''toveren'' of ''fantaseren'' van gedaanten die over je heen buigen dan of in een hoek staan, dat is best onlogisch.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:13 schreef _Led_ het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Shadow_people
http://paranormal.about.com/library/weekly/aa112000a.htm
Als je daarop zoekt vind je een boel mensen die zoiets meegemaakt hebben.
Op fok bv :
Hooded man / shadowman
Sp00kverhalen II
wat heb ik gisteren nacht gezien?
Vertel hier over je ervaringen met geesten en entiteiten
Geen idee. Het waarnemen van mensachtige figuren zie je bv. ook bij gebruik van de drug DMT. DMT wordt ook aangemaakt in de pijnappelklier in de hersenen, en er bestaan vermoedens dat dat te maken heeft met onze dromen. (Dat onze dromen een soort ingebouwde mini-DMT-trips zouden zijn bijvoorbeeld)quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:01 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat zoveel mensen een bepaalde entiteit inbeelden? Slaapverlamming is heel natuurlijk, maar het bij ''toveren'' of ''fantaseren'' van gedaanten die over je heen buigen dan of in een hoek staan, dat is best onlogisch.
Ik weet dat het onderbewuste hele rare dingen kan oproepen bij mensen met psychoses, en dat dromen alles met het onderbewuste te maken hebben, maar waarom dan zo'n manifestatie van jouw onderbewuste in de vorm van een gedaante bij enkel slaapverlamming? Ik kan er niet bij.
Het is ook niet uitgesloten dat het entiteiten zijn , het onderzoek naar slaapverlamming is nog bezig ,quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:01 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat zoveel mensen een bepaalde entiteit inbeelden? Slaapverlamming is heel natuurlijk, maar het bij ''toveren'' of ''fantaseren'' van gedaanten die over je heen buigen dan of in een hoek staan, dat is best onlogisch.
Ik weet dat het onderbewuste hele rare dingen kan oproepen bij mensen met psychoses, en dat dromen alles met het onderbewuste te maken hebben, maar waarom dan zo'n manifestatie van jouw onderbewuste in de vorm van een gedaante bij enkel slaapverlamming? Ik kan er niet bij.
Ja inderdaad, ik zeg ook niet dat het entiteiten zijn in de nauwe definitie, maar dat jouw hersens er entiteiten, nou ja, gedaanten iig, van brouwen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:45 schreef Summers het volgende:
[..]
Het is ook niet uitgesloten dat het entiteiten zijn , het onderzoek naar slaapverlamming is nog bezig ,
het is een mogelijke verklaring die niet alle ervaringen met slaapverlammingen verklaart
dus ook voorbarig om dat als feit aan te nemen .
wel opmerkelijk dat het iedereen treft , of je nou wel of niet in entiteiten gelooft , en heel toevalligquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:55 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik zeg ook niet dat het entiteiten zijn in de nauwe definitie, maar dat jouw hersens er entiteiten, nou ja, gedaanten iig, van brouwen.
Het onderbewuste is een heel, heel raar iets. Leg maar eens aan een psychose patient uit dat het allemaal uitgepoept wordt door zijn hersens, helemaal krankjorum
Waarom op die zelfde manier, dat is de vraag.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:01 schreef Summers het volgende:
[..]
wel opmerkelijk dat het iedereen treft , of je nou wel of niet in entiteiten gelooft , en heel toevallig
allemaal ongeveer op dezelfde manier .
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:01 schreef Summers het volgende:
[..]
wel opmerkelijk dat het iedereen treft , of je nou wel of niet in entiteiten gelooft , en heel toevallig
Je zou natuurlijk kunnen concluderen dat mensenhersenen allemaal een beetje op elkaar lijken, alsof er hetzelfde bouwplan aan ten grondslag ligt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:09 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Waarom op die zelfde manier, dat is de vraag.
Uh ? Iedereen ? Het heeft mij nog nooit getroffen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:01 schreef Summers het volgende:
[..]
als 4 mensen bijv dezelfde drugs nemen , hebben ze allevier verschillende hallucinaties die doorslaan van de ene naar de andere kant , het is niet eens te voorspellen wat iemand gaat hallucineren ,ook dan hebben ze hersenen die op elkaar lijken met hetzelfde" bouwplan" .quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:13 schreef drijfhout het volgende:
[..]
[..]
Je zou natuurlijk kunnen concluderen dat mensenhersenen allemaal een beetje op elkaar lijken, alsof er hetzelfde bouwplan aan ten grondslag ligt.
Maar dat is natuurlijk kolder inderdaad. Dat er entiteiten zijn die zich als schaduwen over ons heenbuigen als we slapen is een veel logischer conclusie.
Veel mensen hebben toch dezelfde soort ervaringen bij DMT hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:29 schreef Summers het volgende:
[..]
als 4 mensen bijv dezelfde drugs nemen , hebben ze allevier verschillende hallucinaties die doorslaan van de ene naar de andere kant , het is niet eens te voorspellen wat iemand gaat hallucineren ,ook dan hebben ze hersenen die op elkaar lijken met hetzelfde" bouwplan" .
quote:This concept may be related to a tendency for the brain to imagine living entities during certain altered states[citation needed]. The best example of this is the extremely common feeling of a living presence during sleep paralysis (which has been theorized as the origin of the succubus, as well as a common theme in many alien abduction stories).
Ik lees veel dat mensen het zelf invullen en hun eigen realiteit maken en kunnen sturen en ook al zijn er overeenkomsten , net zoveel verschillen afhankelijk van wie het ervaart .quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:36 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Veel mensen hebben toch dezelfde soort ervaringen bij DMT hoor.
De poort, de "Self-Transforming Machine Elves" etc.
http://en.wikipedia.org/wiki/Machine_elf
PAS OP MENSENquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:13 schreef drijfhout het volgende:
[..]
[..]
Je zou natuurlijk kunnen concluderen dat mensenhersenen allemaal een beetje op elkaar lijken, alsof er hetzelfde bouwplan aan ten grondslag ligt.
Maar dat is natuurlijk kolder inderdaad. Dat er entiteiten zijn die zich als schaduwen over ons heenbuigen als we slapen is een veel logischer conclusie.
ach ja , ieder zijn of haar geloof .quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:48 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
PAS OP MENSEN
Een skeptisch fanaticus!
uiteindelijk lukt altijd allesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:10 schreef eigendeegcookie het volgende:
ik ook al n hele poos geen geld meer gevonden ,
totdat ik onderweg naar t station me realiseerde ik geen treinkaartje kon kopen met mn gebroken pinpas.
en , inderdaad , geen cash bij me.
op dat moment zag ik n tientje liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |