abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35465562
Ik vroeg me af, heeft een van jullie dit wel is meegemaakt en hoe was dat ?

Was het eng, of was het plezierig, of word je nog steeds door geesten of andere wezens achtervolgd.

Ik hoor graag meer van jullie

Groet Newsman.
pi_35477043
Ik vind dit eigenlijk een goed topic. Weinig informatie, maar toch straight: ik zou het ook weleens willen weten, wie heeft er weleens een of meerdere geesten gezien/gevoeld/gehoord? Oh ja, geesten horen bij het begrip entiteiten
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35481952
Ik denk dat iedereen er mee te maken heeft... Alleen niet iedereen heeft het door
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_35484346
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 17:42 schreef vamperotica het volgende:
Ik denk dat iedereen er mee te maken heeft... Alleen niet iedereen heeft het door
True
  zaterdag 25 februari 2006 @ 18:49:02 #5
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_35484403
Ik ken wel iemand die ervaringen heeft met geesten/entiteiten
Ze heeft alleen geen account op FOK!
  zaterdag 25 februari 2006 @ 18:52:12 #6
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_35484488
Het dichtste wat ik ooit bij een verschijnsel van het een of het ander ben geweest was een keer 's ochtends vroeg. Ik werd wakken en de zon schee door mijn raam naar binnen. Ik heb luxaflex, die dicht waren gedaaid, en ik zag een schaduw/silhouet van een man die mijn raam een het wassen was. Het leek een beetje op een boer, met zo'n rieten hoed (zoiets). En dat was het dan. Het leek alsof hij weer weg was nadat ik een paar keer met mijn ogen had geknipperd.

Of het nou echt een verschijning was, of een droom weet ik niet. Maar ergens denk ik wel dat het geen droom kan zijn geweest, aangezien ik er toch van overtuigd ben dat ik wakker was.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_35485347
ik heb ooit superlang een UFO gezien: Hij verscheen en verdween weer, soms kort, soms lang... Ik was ongeloofelijk onder de indruk..... tot ik doorhad dat het wolken waren die voor een ster schoven.
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
  zondag 26 februari 2006 @ 01:32:08 #8
116894 AlttC
Weet het toch wel beter.
pi_35499300
Ken je het "gevoel?" dat het lijkt dat geesten je gedachte soms kunnen lezen... Een nummer dat op iemands begrafenis is gedraaid zat s'nachts in mijn hoofd en elke keer wanneer ik bij een bepaald couplet kwam waar het nummer het duidelijkst in mijn hoofd klonk hoorde ik een soort gestamp. Een beetje paranoia misschien maar het heeft me toch wel een nachtje wakker gehouden.
Waarom hou je dan niet op met dat nummer in je hoofd luisteren; naja, ik kreeg het er gewoon niet uit. Ik heb het nummer ook niet meer geluisterd sindsdien en wil er niet meer aan denken.
The best thing about the truth is that you can make it up...
pi_35503525
Ik wist even niet waar ik dit neer moest zetten maar het zal best wel interessant zijn voor menige fokker. Er is een nieuwe geestenfilm, komt pas in juli in de bioscoop! We zijn 'm aan het downloaden nu
FRAGILE met Calista Flockhart

Trailertje:

Fragile
pi_35523095
Toen ik 5 was heb ik eens een wit vliegend laken gezien, daarna nooit meer wat van gehoort.
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2006 @ 01:49:28 #11
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_35532502
Ik heb een zwarte 3 á 4 meter lange schaduw met hoed gezien. En het had rode ogen.
Eerlijk waar.
Nu weet ik dat het een 'shadow people' is geweest.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_35533975
quote:
Op maandag 27 februari 2006 01:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb een zwarte 3 á 4 meter lange schaduw met hoed gezien. En het had rode ogen.
Eerlijk waar.
Nu weet ik dat het een 'shadow people' is geweest.
pi_35533984
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:12 schreef oelewappers het volgende:
Toen ik 5 was heb ik eens een wit vliegend laken gezien, daarna nooit meer wat van gehoort.
Hoewel ik je reactie een beetje humorloos vind (als je het sarcastisch bedoelt...) moet ik wel lachen om je avatar
pi_35537410
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 17:42 schreef vamperotica het volgende:
en het gekke is, soms weet je wel dat je het eigenlijk door kan hebben, en dan nog heb je het niet door....
pi_35551425
Even wat info m.b.t. geesten:

Wie kent de succesvolle film the Exorcist nou niet? Het was één van de eerste fims die het onderwerp exorcisme aansneed. Menig filmmaker werd geinspireerd door deze klassieker en er verschenen steeds meer films over kwade krachten vanuit het hiernamaals die het leven van de hoofdpersonen zuur maakten. Hiermee was het collectieve beeld van de Gene Zijde gezet. Vandaag de dag is deze media informatiestroom nog niet verdwenen, films en programma's over geesten zijn nog steeds angstaanjagend en laten een omgekeerde werkelijkheid zien. Een andere rol die meespeelt is dat het om paranormale gebeurtenissen gaat, wat inhoud dat het boven ons aardse denken en weten uitstijgt wat het onderwerp in een goed daglicht te zetten ook niet makkelijker maakt. Mensen hebben bijna van nature een angst voor het onbekende al is die angst erin gegoten door o.a. de media. In een lang vervlogen tijd was het contact met de doden een vrij normale gebeurtenis (denk aan de b.v. Indianen) maar door een verandering in ons bewustzijn zijn wij het contact verloren met ons innerlijk Zelf en met de Hogere Essentie.

Mediums, zoals ze vandaag de dag worden genoemd zijn mensen die hun eigen Zelf wéér hebben gevonden. Het zijn mensen die altijd al hebben geweten dat de algemene gedachtegangen niet reeël waren. En al is het onze natuur toch kost het veel moeite om te zijn als hoe je nooit niet bent, of makkelijker gezegd: Naar je Essentie te gaan. Kinderen zijn nog niet gesloten voor wat wij (op latere leeftijd) spirituele/paranormale gebeurtenissen noemen. Tijdens onze opvoeding leren we gelijk oogkleppen op te zetten om zo te weren wat we zien en horen om zo als een "normaal" mens de grote wereld in te stappen en dat lukt bij 98% van de mensen. Al deze onderwerpen zijn taboe geworden door angst of men lacht er om en/of verwijst het naar het land der sprookjes.

Sinds het contact met Gene Zijde is gelegd ontvangen we vriendelijke behulpzame antwoorden en vragen. Uiteraard zijn er zogeheten lage Entiteiten die zo nu en dan schelden maar u hoeft zich daar geen zorgen om te maken. U moet zich realiseren dat in dat opzicht de Gene Zijde waarschijnlijk helemaal niet zoveel verschilt van ons aardse bestaan, hoe meer u zich aantrekt van de lage Entiteiten hoe meer ze uw angst waarnemen en hoevaker ze komen. U kunt ze makkelijk weren door bijvoorbeeld goed te slapen. Dit heb ik zelf ondervonden toen ik al een hele tijd wakker was en eigenlijk zo moe was dat ik wel gelijk in slaap kon vallen als ik mijn bed zou betreden, maar ik besloot om nog snel een opname te maken. Er werd geen antwoord gegeven, ik hoorde alleen een overleg tussen 2 lage Entiteiten die mij mee wouden nemen naar hun wereld. Een zei zelfs tegen de ander:"Wacht maar even, hij gaat zo slapen". Ik was hier op het moment wel van geschrokken (tegen beter weten in), en belde Mivak op. Hij bevestigde wat ik al wist en ik zette me eroverheen. De volgende dag ben ik weer gaan opnemen en ze hebben zich niet meer laten horen.

Zoals ik al aangaf is het merendeel goed van aard en is van angst geen sprake als je het niet toelaat. Liefde wint altijd van haat, dus laat liefde de basis zijn van de opname.
pi_35568370
quote:
Op maandag 27 februari 2006 19:25 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Even wat info m.b.t. geesten:

Wie kent de succesvolle film the Exorcist nou niet? Het was één van de eerste fims die het onderwerp exorcisme aansneed. Menig filmmaker werd geinspireerd door deze klassieker en er verschenen steeds meer films over kwade krachten vanuit het hiernamaals die het leven van de hoofdpersonen zuur maakten. Hiermee was het collectieve beeld van de Gene Zijde gezet. Vandaag de dag is deze media informatiestroom nog niet verdwenen, films en programma's over geesten zijn nog steeds angstaanjagend en laten een omgekeerde werkelijkheid zien. Een andere rol die meespeelt is dat het om paranormale gebeurtenissen gaat, wat inhoud dat het boven ons aardse denken en weten uitstijgt wat het onderwerp in een goed daglicht te zetten ook niet makkelijker maakt. Mensen hebben bijna van nature een angst voor het onbekende al is die angst erin gegoten door o.a. de media. In een lang vervlogen tijd was het contact met de doden een vrij normale gebeurtenis (denk aan de b.v. Indianen) maar door een verandering in ons bewustzijn zijn wij het contact verloren met ons innerlijk Zelf en met de Hogere Essentie.

Mediums, zoals ze vandaag de dag worden genoemd zijn mensen die hun eigen Zelf wéér hebben gevonden. Het zijn mensen die altijd al hebben geweten dat de algemene gedachtegangen niet reeël waren. En al is het onze natuur toch kost het veel moeite om te zijn als hoe je nooit niet bent, of makkelijker gezegd: Naar je Essentie te gaan. Kinderen zijn nog niet gesloten voor wat wij (op latere leeftijd) spirituele/paranormale gebeurtenissen noemen. Tijdens onze opvoeding leren we gelijk oogkleppen op te zetten om zo te weren wat we zien en horen om zo als een "normaal" mens de grote wereld in te stappen en dat lukt bij 98% van de mensen. Al deze onderwerpen zijn taboe geworden door angst of men lacht er om en/of verwijst het naar het land der sprookjes.

Sinds het contact met Gene Zijde is gelegd ontvangen we vriendelijke behulpzame antwoorden en vragen. Uiteraard zijn er zogeheten lage Entiteiten die zo nu en dan schelden maar u hoeft zich daar geen zorgen om te maken. U moet zich realiseren dat in dat opzicht de Gene Zijde waarschijnlijk helemaal niet zoveel verschilt van ons aardse bestaan, hoe meer u zich aantrekt van de lage Entiteiten hoe meer ze uw angst waarnemen en hoevaker ze komen. U kunt ze makkelijk weren door bijvoorbeeld goed te slapen. Dit heb ik zelf ondervonden toen ik al een hele tijd wakker was en eigenlijk zo moe was dat ik wel gelijk in slaap kon vallen als ik mijn bed zou betreden, maar ik besloot om nog snel een opname te maken. Er werd geen antwoord gegeven, ik hoorde alleen een overleg tussen 2 lage Entiteiten die mij mee wouden nemen naar hun wereld. Een zei zelfs tegen de ander:"Wacht maar even, hij gaat zo slapen". Ik was hier op het moment wel van geschrokken (tegen beter weten in), en belde Mivak op. Hij bevestigde wat ik al wist en ik zette me eroverheen. De volgende dag ben ik weer gaan opnemen en ze hebben zich niet meer laten horen.

Zoals ik al aangaf is het merendeel goed van aard en is van angst geen sprake als je het niet toelaat. Liefde wint altijd van haat, dus laat liefde de basis zijn van de opname.
* newsman geeft Barb wat extra info omtrent de film de Exorcist.

De film is gebaseerd op een verhaal van een jongentje dat bezeten zou zijn door de duivel, er werden een aantal katholieke priesters bijgehaald, om Satan uit hem te drijven. Goed de film heeft een andere afloop, maar de priesters in het ware verhaal lukte het. Maar goed geleerden vragen zich nog altijd af, of dit verhaal waar is.
pi_67871215
De opnames op onderstaande pagina's zijn wel opmerkelijk:

EVP berichten
  donderdag 9 april 2009 @ 21:03:40 #18
8372 Bastard
Persona non grata
pi_67876719
En we bouwen er geen discussietopic van
The truth was in here.
pi_67885111
ER STAAT ANDERS HEULEMAAL NIKS IN DE OP HOOR!!!!!
  vrijdag 10 april 2009 @ 07:36:15 #20
230727 sjoep
a new day!
pi_67885392
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 06:02 schreef Flammie het volgende:
ER STAAT ANDERS HEULEMAAL NIKS IN DE OP HOOR!!!!!
Dat komt omdat het een (onzinnige) topic kick van 3,5 jaar is...
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
  vrijdag 10 april 2009 @ 07:37:02 #21
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_67885397
-- Post verplaatst naar Sjoep's topic. --

[ Bericht 48% gewijzigd door Darkwolf op 10-04-2009 07:42:54 ]
  vrijdag 10 april 2009 @ 07:39:24 #22
230727 sjoep
a new day!
pi_67885406
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
  vrijdag 10 april 2009 @ 07:43:33 #23
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_67885428
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 07:39 schreef sjoep het volgende:
*ej, psst*... Darkwolf: Geesten/entiteiten en het waarnemen er van.
Ah dank je!
Zie net dat dit topic heel oud is en gewoon een flinke kick heeft gekregen.
Post verplaatst naar jouw meer recente topic.
  vrijdag 10 april 2009 @ 07:44:17 #24
230727 sjoep
a new day!
pi_67885434
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 07:43 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Ah dank je!
Zie net dat dit topic heel oud is en gewoon een flinke kick heeft gekregen.
Post verplaatst naar jouw meer recente topic.
Cool
  vrijdag 10 april 2009 @ 07:56:25 #25
8372 Bastard
Persona non grata
pi_67885492
Oh ok, had ik ook nog niet gezien, my bad.
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')