Nou ja, een beetje simpel om het daarmee af te doen. Ik heb een hoop verhalen gehoord van mensen die ooit zoiets waargenomen hebben.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:08 schreef Killaht het volgende:
Kom op zegJe bent gebrainwashed door Hollywood.
Vele misinterpretaties ontstaan s'nachts inderdaad als je half nog in slaap bent, daarom zet ik nooit een stoel dichtbij mijn bed, zodat ik niet geneigd ben om mijn jas met mouwen er over heen te hangen. In een halve slaap vergis je je wel eens en denk je dat het een man zonder hoofd isquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:06 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nou ja, een beetje simpel om het daarmee af te doen. Ik heb een hoop verhalen gehoord van mensen die ooit zoiets waargenomen hebben.
Of het ook echt "een geest" is, is weer een andere discussie natuurlijk. Ik denk meer iets in je hersenen waardoor je een dergelijke figuur voor je ziet. Zelf schrok ik een keer midden in de nacht wakker en zag iets soortgelijks op m'n bureau. Heb er minstens een minuut naar zitten staren tot ik m'n lampje aanknipte. Toen was het weg. Geen idee wat het geweest kan zijn eigenlijk maar ik weet wel zeker dat ik gewoon wakker was.
Niet om het 1 of ander, maar je hebt dus WEL wat gebruikt. Medicijnen. Die doen echt niet onder voor Alcohol & Drugs hoor, zeker als je die niet mag gebruiken in combi. ! ! !quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:22 schreef rats het volgende:
Lol wat een reacties weer.
Om te beginnen weet ik heel zeker dt ik niks gebruikt heb :p Door mijn medicijnen mag ik geen alcohol en drugs heb ik nog nooit gebruikt.
Ik keek gewoon richting de deur, was dus ook niet uit mijn ooghoeken of even een snelle beweging. Hij stond daar gewoon.
Had leuker geweest als het die witte uil was geweest haha
Nja hoe dan ook, laatste tijd hoor je er wat meer over, vandaar dat ik benieuwd was of er meer mensen afgelopen tijd zoiets gezien hadden.
Omg het zijn er meerdere en ze vormen een volk?! Komen ze ons halen?!!!1!!11!!!1EInz!!!quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:45 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Niet om het 1 of ander, maar je hebt dus WEL wat gebruikt. Medicijnen. Die doen echt niet onder voor Alcohol & Drugs hoor, zeker als je die niet mag gebruiken in combi. ! ! !
Anyway, google eens op "Shadow people". Gaat een wereld voor je open
quote:Shadow people (also known as shadow figures, shadow beings, shadow men, or shadow folk) are supernatural shadow-like figures of both modern folklore and paranormal popular culture that believers describe as dark humanoid forms or evasive specters that are seen mostly in peripheral vision.[2][3]
http://en.wikipedia.org/wiki/Shadow_peoplequote:Scientific explanations
Several principles based in science can be used to explain reports of shadow people, including optical illusions or hallucinations brought on by physiological/psychological circumstances, drug use, and the interaction of external agents on the human body.
When a specific region of the brain called the left temporoparietal junction is stimulated, it can create the illusion of a shadow person.[6]
Ik gebruik inderdaad medicijnen ja.... denk nu al zo'n jaar of 15 minstens. Hallucinaties zijn geen bijverschijnselen hiervan (daarnaast zou ik dan regelmatig van alles moeten zien wat er neit is... de elfen en kaboutertjes zijn tot nu toe verborgen gebleven). Ik slik alleen pillen om mijn diabetes in toom te houden, geen anti depresieva of andere medicijnen waarbij dit soort bijverschijnselen wat normaler zijn. Daarbuiten mogen een hoop medicijnen niet in combo met drank gebruikt worden.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:45 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Niet om het 1 of ander, maar je hebt dus WEL wat gebruikt. Medicijnen. Die doen echt niet onder voor Alcohol & Drugs hoor, zeker als je die niet mag gebruiken in combi. ! ! !
Anyway, google eens op "Shadow people". Gaat een wereld voor je open
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |