abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80619152
Afgelopen tijd zijn er al meerdere topics geweest over deze verschijning.
In het verleden had ik deze man ook al een keer waargenomen, ik was toen een jaar of 18 (als ik me goed herinner).

Ok dan nu het volgende... Zoals bij zovelen grenst ook bij mij het balkon aan de woonkamer, nu heb ik daar lamellen hangen echter missen er een 2/3 tal bij de deur van het balkon. Als ik vanachter de pc achterom kijk dan kan ik daar dus dioorheen kijken. Van de week keek ik dus even achterom (meer om te kijken wat mijn jongste hond aan het uitspoken was) en toen zag ik een man op balkon staan die qua beschrijving voldoet aan die hooded man (zwart gekleed (mantel om? ) en soort van gleufhoed om).
Er is trouwens geen mogelijkheid om via iets op mijn balkon te klimmen ne zit 3 hoog. Ook was ik niet in een half slaap / half wakker toestand, was volkomen wakker en ook geen alcohol of drugs tot me genomen.

Zijn er meer mensen die deze verschijning afgelopen tijd (zeg straal van maand of 2) hebben waargenomen? Of mensen die inmiddels meer van deze verschijning weten, las ergens al dat dit over de hele wereld voorkomt.

Ik vind het vreemd omdat het de laatste tijd wat rustig is qua verschijningen.

Iemand een idee waarom of wat het eventueel ook geweest kan zijn.
  vrijdag 23 april 2010 @ 00:37:07 #2
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_80619293
TS, weet je zeker dat je niks gebruikt had?
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  vrijdag 23 april 2010 @ 00:37:09 #3
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_80619295
Deze ?

And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  vrijdag 23 april 2010 @ 02:17:06 #4
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_80620791
"I am the writing on the wall, the whisper in the classroom! Without these things, I am nothing. So now, I must shed innocent blood. COME WITH ME!"

Kweenie moest in eens aan Candyman denken
The Light Is Leaving Us All
  vrijdag 23 april 2010 @ 07:56:09 #5
8372 Bastard
Persona non grata
pi_80622046
Nee geen hooded man, wel een witte uil

The truth was in here.
pi_80623511
"The man in de hood ... he will come to the forest ..."
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
pi_80626381
Zag je die man in je ooghoeken terwijl je achterom keek of had je je ogen gefocust op die verschijning?

Ik heb eens in een docu een theorie gehoord over de kracht van electromagnetische velden bij het zien van hallucinaties door een mens. Ik zou dat eens googlen.

Volgens mij was het deze docu:
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
  vrijdag 23 april 2010 @ 12:08:14 #8
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_80628895
Kom op zeg Je bent gebrainwashed door Hollywood.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  vrijdag 23 april 2010 @ 12:34:59 #9
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_80629939
zzz
pi_80635160
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:08 schreef Killaht het volgende:
Kom op zeg Je bent gebrainwashed door Hollywood.
Nou ja, een beetje simpel om het daarmee af te doen. Ik heb een hoop verhalen gehoord van mensen die ooit zoiets waargenomen hebben.

Of het ook echt "een geest" is, is weer een andere discussie natuurlijk. Ik denk meer iets in je hersenen waardoor je een dergelijke figuur voor je ziet. Zelf schrok ik een keer midden in de nacht wakker en zag iets soortgelijks op m'n bureau. Heb er minstens een minuut naar zitten staren tot ik m'n lampje aanknipte. Toen was het weg. Geen idee wat het geweest kan zijn eigenlijk maar ik weet wel zeker dat ik gewoon wakker was.
Amen.
  vrijdag 23 april 2010 @ 15:09:29 #11
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_80635293
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_80635487
Oke, oke, ik doe wel gewoon mee.

.
Amen.
pi_80635519
pi_80635875
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:06 schreef Jivis het volgende:

[..]

Nou ja, een beetje simpel om het daarmee af te doen. Ik heb een hoop verhalen gehoord van mensen die ooit zoiets waargenomen hebben.

Of het ook echt "een geest" is, is weer een andere discussie natuurlijk. Ik denk meer iets in je hersenen waardoor je een dergelijke figuur voor je ziet. Zelf schrok ik een keer midden in de nacht wakker en zag iets soortgelijks op m'n bureau. Heb er minstens een minuut naar zitten staren tot ik m'n lampje aanknipte. Toen was het weg. Geen idee wat het geweest kan zijn eigenlijk maar ik weet wel zeker dat ik gewoon wakker was.
Vele misinterpretaties ontstaan s'nachts inderdaad als je half nog in slaap bent, daarom zet ik nooit een stoel dichtbij mijn bed, zodat ik niet geneigd ben om mijn jas met mouwen er over heen te hangen. In een halve slaap vergis je je wel eens en denk je dat het een man zonder hoofd is
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
pi_80637641
Lol wat een reacties weer.

Om te beginnen weet ik heel zeker dt ik niks gebruikt heb :p Door mijn medicijnen mag ik geen alcohol en drugs heb ik nog nooit gebruikt.

Ik keek gewoon richting de deur, was dus ook niet uit mijn ooghoeken of even een snelle beweging. Hij stond daar gewoon.

Had leuker geweest als het die witte uil was geweest haha

Nja hoe dan ook, laatste tijd hoor je er wat meer over, vandaar dat ik benieuwd was of er meer mensen afgelopen tijd zoiets gezien hadden.
  vrijdag 23 april 2010 @ 16:26:25 #16
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_80637756
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  vrijdag 23 april 2010 @ 16:37:46 #17
236046 NotYou
tigerblood
pi_80638124
Ik heb de laatste tijd wel herhaaldelijk gedroomd over een oude zingende negerin en veel mensen om me heen lijken de griep te hebben!
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 23 april 2010 @ 16:45:53 #18
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_80638378
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 16:22 schreef rats het volgende:
Lol wat een reacties weer.

Om te beginnen weet ik heel zeker dt ik niks gebruikt heb :p Door mijn medicijnen mag ik geen alcohol en drugs heb ik nog nooit gebruikt.

Ik keek gewoon richting de deur, was dus ook niet uit mijn ooghoeken of even een snelle beweging. Hij stond daar gewoon.

Had leuker geweest als het die witte uil was geweest haha

Nja hoe dan ook, laatste tijd hoor je er wat meer over, vandaar dat ik benieuwd was of er meer mensen afgelopen tijd zoiets gezien hadden.
Niet om het 1 of ander, maar je hebt dus WEL wat gebruikt. Medicijnen. Die doen echt niet onder voor Alcohol & Drugs hoor, zeker als je die niet mag gebruiken in combi. ! ! !

Anyway, google eens op "Shadow people". Gaat een wereld voor je open
  vrijdag 23 april 2010 @ 16:47:11 #19
236046 NotYou
tigerblood
pi_80638418
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 16:45 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Niet om het 1 of ander, maar je hebt dus WEL wat gebruikt. Medicijnen. Die doen echt niet onder voor Alcohol & Drugs hoor, zeker als je die niet mag gebruiken in combi. ! ! !

Omg het zijn er meerdere en ze vormen een volk?! Komen ze ons halen?!!!1!!11!!!1EInz!!!
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 23 april 2010 @ 16:59:09 #20
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_80638795
quote:
Shadow people (also known as shadow figures, shadow beings, shadow men, or shadow folk) are supernatural shadow-like figures of both modern folklore and paranormal popular culture that believers describe as dark humanoid forms or evasive specters that are seen mostly in peripheral vision.[2][3]
quote:
Scientific explanations
Several principles based in science can be used to explain reports of shadow people, including optical illusions or hallucinations brought on by physiological/psychological circumstances, drug use, and the interaction of external agents on the human body.

When a specific region of the brain called the left temporoparietal junction is stimulated, it can create the illusion of a shadow person.[6]
http://en.wikipedia.org/wiki/Shadow_people

... of neem eens 1 van de 1001 topics door die er al over bestaan.
pi_80638945
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 16:45 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Ik gebruik inderdaad medicijnen ja.... denk nu al zo'n jaar of 15 minstens. Hallucinaties zijn geen bijverschijnselen hiervan (daarnaast zou ik dan regelmatig van alles moeten zien wat er neit is... de elfen en kaboutertjes zijn tot nu toe verborgen gebleven). Ik slik alleen pillen om mijn diabetes in toom te houden, geen anti depresieva of andere medicijnen waarbij dit soort bijverschijnselen wat normaler zijn. Daarbuiten mogen een hoop medicijnen niet in combo met drank gebruikt worden.

Dat over die shadow people heb ik allang opgezocht. Alleen is er dus wel een verschil tussen shadow people (voornamelijk schaduw op muur of iets dergelijks) en iemand daadwerkelijk zien staan (in 3D dus om het makkelijker uit te leggen).

Ik ben er ook niet dag en nacht mee bezig dat dat de oorzaak zou zijn. Heb een heel normaal dagritme en hou me bezig met belangrijkere zaken dan hele dag te denken aan hooded mannetjes of shadow mensen.

Nogmaals ik vond het gewoon apart en viel me op dat er wat meer over geschreven wordt laatste tijd.. That's all
  vrijdag 23 april 2010 @ 17:16:47 #22
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_80639385
Het maakt mij verder ook niet uit hoor. Wil niet meteen roepen "AAAH, medicijnen. DAT zal 't zijn", ging mij meer om de nogal kromme "Ik gebruik niets, want ik gebruik medicijnen" uitspraak.

Dat verschil wat jij aangeeft, is er niet. er zijn verschillen in 'interpretatie' & 'hevigheid' van de 'waarneming'.

"Shadow people" is een erg ruim begrip & omvat OOK de (het lijkt) echt & 3D etc. ZELFS beweging & geluid kunnen daarbij worden waargenomen. Ik wil je dus niet voor gek(-door-drug/medicijn-gebruik) verklaren ofzo. Dat laat ik wel aan de pubers op dit forum over
pi_80640254
Dat laatste is dus inderdaad ook eigenlijk wat ik me afvraag. In mijn beleving is het anders, maar je kan best eens gelijk hebben dat het onder een zelfde categorie valt.

Met dat niks gebruiken doelde ik inderdaad op alcohol en roken van joint, xtc, etc.

Dat voor gek verklaren doen mensen toch wel hoor

Probeer denk meer een verklaring te vinden waarom mensen dit figuur zIen en of er overeenkomsten zijn daarin.
  vrijdag 23 april 2010 @ 22:34:52 #24
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_80652317
Eerste en laatste keer was iets van 15 jaar terug .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 24 april 2010 @ 23:00:16 #25
271500 Captain_Zappa
Coffee and Cigarettes
pi_80680542
Zorro !
Remember there's a big difference between kneeling down and bending over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')