Alsof je in die paar seconden een fototoestel kan pakken en gereedmakenquote:
Dan hebben de mensen in het vliegtuig het dus ook gezienquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:48 schreef GrotePierFR het volgende:
Ik heb zelf een ufo gezien vandaag. Het hing naast een vliegtuig, hoog in de lucht waar je de condensstrepen kunt zien (het was vandaag heel helder).
Het bleef naast het vliegtuig hangen voor 5 seconden waarna het versnelde en binnen 1 seconde kwam het, ik schat respectievelijk 400-500 meter rechtsvoor het vlegtuig zweven. Het verdween binnen enkele tellen weer in de lucht, alsof er niks was.
Het vloog echt onafhankelijk van het vliegtuig, en het gaf een schittering van de zon af waar het vliegtuig dat niet deed.
Ja dat zegt hij toch, hij zat in dat vliegtuig..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dan hebben de mensen in het vliegtuig het dus ook gezien
Helemaal nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat zegt hij toch, hij zat in dat vliegtuig..
Welk gedeelte van het woord 'exact' begrijp je niet ?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:14 schreef juxtaposition het volgende:
EXACT op het moment dat ik er een verstuurde! (maar dan iets van 5 min later)
Hee psst, volgens mij is dat van die 5 minuten later juist de grap en bedoelde juxtaposition het dus niet serieus als onverklaarbare gebeurtenisquote:Op maandag 7 juni 2010 11:12 schreef _Led_ het volgende:
Welk gedeelte van het woord 'exact' begrijp je niet ?
In de SMS kan ook de verstuur-tijd staan, dat kan wel 5 minuten geleden zijn geweest.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:30 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hee psst, volgens mij is dat van die 5 minuten later juist de grap en bedoelde juxtaposition het dus niet serieus als onverklaarbare gebeurtenis: Je stuurt een sms en 5 minuten later krijg je er eentje terug
. Heel normaal dus
.
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:43 schreef GrotePierFR het volgende:
In de SMS kan ook de verstuur-tijd staan, dat kan wel 5 minuten geleden zijn geweest.
Hij krijgt 5 minuten later een sms nadat hij zelf een sms gestuurd heeft schrijft hij. Dat heeft dus niks met een verstuurtijd te maken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:14 schreef juxtaposition het volgende:
over die smsjes, wat hebben veel mensen dat!
ik had dat laatst ook, dat ik een smsje kreeg, EXACT op het moment dat ik er een verstuurde! (maar dan iets van 5 min later)
dat was echt bizar!
Hij rept niet echt over verzendinformatie, dus zeker weten wat ie nou echt bedoelt kun je niet. Er kan namelijk een vertraging zitten tussen verzendtijd en het tijdstip waarop je de sms krijgt.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar eh GrotePierFR, wat denk je? Is de kans groot dat de mensen in het vliegtuig de UFO ook gezien hebben? Aangezien die zo dicht bij het vliegtuig vloog, lijkt mij van wel. Maar ja, jij bent degene die de situatie gezien heeft, dus kun jij dat beter beoordelen dan ik
.
O.k., juxtaposition maakt dus erg bijzondere dingen mee. Dat kunnen we wel stellenquote:Op maandag 7 juni 2010 12:33 schreef GrotePierFR het volgende:
Hij rept niet echt over verzendinformatie, dus zeker weten wat ie nou echt bedoelt kun je niet. Er kan namelijk een vertraging zitten tussen verzendtijd en het tijdstip waarop je de sms krijgt.
Het lijkt me wel verstandig als de piloot constant uit zijn raampje kijktquote:Over de ufo:
De kans is niet groot dat de mensen in het vliegtuig het hebben gezien, om verschillende redenen. Zoals type vliegtuig (vracht etc), raamluikjes al dan niet dicht en dan heb je ook nog de positie van de UFO tov het zichtsveld dat je uberhaupt hebt vanuit zo'n raampje. Plus de kans dat op dat moment toevallig iemand uit zijn of haar raampje kijkt die specifieke richting op. In dat moment dat ik hem iig zag.
Dan hebben de luchtverkeersleiders het sowieso moeten zienquote:Ik kon ook niet zien of zo'n ding net onder, of net boven zon vliegtuig zweeft, zoiets zie je niet van onderen van zo'n grote afstand. De afstand weet je niet precies, je weet alleen dat het vliegtuig op dusdanidge hoogte vliegt dat het een vaag condensspoor achterlaat in de stratosfeer![]()
Ik weet wel dat ik in ieder geval iets gezien heb dat zich onafhankelijk van het vliegtuig bewoog, dezelfde snelheid had als die van het vliegtuig voor geruime tijd; en zich binnen een seconde kon versnellen om meteen weer de snelheid van het vliegtuig aan te nemen zodat het, relatief gezien, vér rechtsvoor het vliegtuig kon hangen om een paar tellen daarna pijlsnel af te buigen (het gaf toen een korte schittering van de zon af, wat dat betekent weet ik niet; ik weet niets van natuurkunde) en in het niets te verdwijnen.
Wat ben jij dom zeg.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
O.k., juxtaposition maakt dus erg bijzondere dingen mee. Dat kunnen we wel stellen!
[..]
Het lijkt me wel verstandig als de piloot constant uit zijn raampje kijkt.
[..]
Dan hebben de luchtverkeersleiders het sowieso moeten zien
Verklaar je nader a.j.b.quote:
[Attentie! Lezen AUB]Nieuwe regel in TRU.quote:
quote:Voor de sceptisch ingestelde mens betekent dit dus dat diegene zijn wel/niet discussie dus ergens anders moet luchten, bijvoorbeeld in de sceptic’s corner oid.
Nu een paar simpele suggesties om het duidelijk te houden.
Mocht er zo’n topic geopend worden en er komt toch iemand binnen die een ‘wel/niet’ discussie wilt starten dan kan ik alleen maar de tip geven dat je niet reageert op die persoon en ons via een topicreport, PM of een post in het feedbacktopic attendeert op de post zodat die een edit krijgt of gewoon verwijderd wordt.
Je vergeet het stukje ervoor !quote:Op maandag 7 juni 2010 14:34 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
[Attentie! Lezen AUB]Nieuwe regel in TRU.
[..]
In dit geval : "Meld ze hier en zet anderen aan het denken!".quote:dan heeft die topicstarter de verantwoordelijkheid om zijn openingspost zodanig te schrijven dat het voor iedereen duidelijk is dat het hier niet om het wel of niet bestaan van (bijvoorbeeld) wicca gaat maar dat het er hier om gaat dat er rituelen gedeeld worden of dergelijke, informatie winning met de aanname dat het ook daadwerkelijk bestaat.
"Ze geloven mijn stoere verhalen niet dus zijn ze stom !"quote:Ik ga je negeren![]()
Geldt ook voor JoepedePoepie met zijn of haar slechte lees gedrag en fail-logica..
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:34 schreef GrotePierFR het volgende:
Ik ga je negeren![]()
Geldt ook voor JoepedePoepie met zijn of haar slechte lees gedrag en fail-logica..
Dit dusquote:Op maandag 7 juni 2010 14:37 schreef _Led_ het volgende:
In dit geval : "Meld ze hier en zet anderen aan het denken!".
Wij denken mee, maar blijkbaar accepteer jij geen andersdenkenden.
Ik geloof het best en daarom lijkt het me voor iedereen en vooral voor GrotePierFR juist zo leuk om te weten wat het was en of meer mensen het gezien hebbenquote:"Ze geloven mijn stoere verhalen niet dus zijn ze stom !"
Dat is ook het beste..quote:Op maandag 7 juni 2010 14:34 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
[Attentie! Lezen AUB]Nieuwe regel in TRU.
[..]
Ik ga je negeren![]()
Geldt ook voor JoepedePoepie
Maar wel jammer dat Grote Pier zich nu genoodzaakt voelt om mensen te negeren.quote:
Ik zeg OMG dat is de zon die op een bepaalde manier door een speciale satelliet is gefotografeerd om er meer over te weten te komen(ja, ik ben heel directquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zeg OMG!!!Wat is dat!! Daar mag ook wel een apart topic voor aangemaakt worden
En hoe weet jij dan dat dit klopt?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:06 schreef Manke het volgende:
hij zag geesten bij me, waaronder een geest van een oude man, dat klopt ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |