abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 mei 2010 @ 11:56:09 #151
271500 Captain_Zappa
Coffee and Cigarettes
pi_81289619
Op zaterdag 16 januari 2010 22:12 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik heb een tijd gehad dat ik bijna elke dag op mijn mobiele telefoon keek hoe laat het was, en dat het dan 13:37 was _ Maar dan ook echt twee weken lang

Leet !
Remember there's a big difference between kneeling down and bending over.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:06:37 #152
271500 Captain_Zappa
Coffee and Cigarettes
pi_81290034
Wat ik wel eens heb gehad is dat ik voor een lokale krant bij een mevrouw langs moest die in een doodskist sliep.

Ze vertelde altijd aparte verhalen dus leek het ons leuk om haar is te interviewen.
Ik ging dus een keer langs en kwam bij haar binnen en zaten gezellig te babbelen, over van alles en nog wat. In de hoek van haar kamer stonden op een tafeltje 2 opgezette jack russels.
Ik heb ongeveer uurtje met haar daar zitten te praten, toen ging ze me rondleiden door het huis.

Toen ik weer terug kwam stonden er geen honden meer op het tafeltje, ze waren in de tuin aan het rond rennen. Ik heb het haar nooit durven vragen wat daar nou mee aan de hand was.
pi_81290412

Ineens kwam dit nummer in me op en nu krijg ik het niet meer uit mijn hoofd!
"Constante stress is ook een geregeld leven"
  woensdag 12 mei 2010 @ 20:42:36 #154
271500 Captain_Zappa
Coffee and Cigarettes
pi_81356774
haha ?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:07:54 #155
259246 Cristal
Magical touch...
pi_81584652
Ik heb een onverklaarbare gebeurtenis meegemaakt!

Gisteravond, toen ik in bed lag, had ik al het gevoel dat er iets mis was, maar terwijl ik in slaap probeerde te komen, had ik de hele tijd jeuk aan mijn rug. Het leek net alsof iemand met een veer mijn rug kietelde, of iemand met z'n nagels over mijn rug krabde. Ik heb er ofzo een uur van wakker gelegen, omdat het z'n irritant gevoel geefde. Het kan echt niks scherps geweest zijn of iets waar ik op lag, omdat ik een superzachte boxspring heb, met nog een topmatras etc. Vervolgens ben ik eruit gegaan om wat te gaan eten, want ik dacht dat ik met een volle maag wel sneller in slaap zou komen. Ik heb wat kaas, en prosecco genomen. Toen ik terug kwam in de kamer stond het licht aan en de dekens waren hartstikke netjes gedekt, terwijl ik ze slordig had achter gelaten. Ik weet ook zeker, dat ik het licht uit had. Ik heb nu contact opgenomen met de TDPS en kijken of die weten wat er gaande is.
De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:57:08 #156
273894 De_Logica
Gewoon logisch
pi_81586531
Het was al bekend dat het niet goed ging met mijn oma, kon elk moment klaar zijn. Volgens mij liet ze het me zelf weten want er kwam een windvlaag door de kamer, terwijl mijn ramen potdicht zaten. Papiertjes vlogen door de lucht en 5 minuten later kreeg ik het telefoontje.

En later, een rare droom waarvan ik tegen verschillende mensen zei dat het iets móést betekenen. Ging over een heks die de boel afbrak en daar had ik een heel slecht gevoel bij. Enkele dagen later kreeg ik contact met een meisje, ze was zo wanhopig dat ze een liefdesspreuk had gedaan. Om te testen vroeg ik haar wanneer, zonder te vertellen over mijn droom. Bleek die bewuste avond te zijn geweest... Na een paar maanden was ik haar zo zat dat ik vertrok, snap eigenlijk niet dat ik nog zolang bij haar ben geweest. Eigenlijk snap ik het wel, maar denk nog steeds van... WTF

En toen ik jong was had ik een radio, die ging elke nacht aan. Meerdere malen de tijdklok gecontroleerd, maar niets. Na een paar nachten heb ik uit frustratie de stekker eruit getrokken, zelfs toen ging hij nog eenmaal uit zichzelf aan. Na die ene laatste keer had ik er geen last meer van dus ik had dat ding maar in de kast gezet. Later weer opnieuw proberen, en jawel... daar ging die weer. Constant op verschillende tijden maar wel in de nacht.

Uiteindelijk heb ik dat hele ding maar uit elkaar gehaald en bij het vuilnis gezet.

[ Bericht 12% gewijzigd door De_Logica op 18-05-2010 18:02:31 ]
pi_81674276
Ik heb een zwarte kater die constant in en uit mijn kamer wil. Toen heeft mn vader als oplossing een vierkant gat uit mijn kamerdeur gezaagd. (Mijn kamer is op de zolder). Achter mijn kamerdeur zitten de wasmachine en wasdroger. Logisch dus dat mijn moeder vaak boven te vinden is. Op een avond lag ik in bed nog wat te lezen en ik hoorde allemaal gerommel achter mijn kamerdeur. Ik dacht dus dat mijn moeder met de was bezig was. Ook zag ik iemand lopen door het gat in m'n deur (ik zag 2 voeten, t/m de enkels en stuk van de kuiten). 9 van de 10x roep ik altijd een keer HEY MAM ofzo. Maar toen bedacht ik me dat het al na middernacht was. Tamelijk vreemd tijdstip dus voor mams om de was nog te gaan doen Ik ben gaan kijken, en er was gewoon niemand. Mn ouders lagen zelfs al te slapen. Maar ik weet gewoon 100% zeker dat ik toch echt iemand zag lopen achter m'n kamerdeur

Sowieso weten we dat er in ons huis een heel lief oud vrouwtje heeft gewoond. Ze was erg geliefd in de buurt en heeft in ons huis gewoond tot ze stierf. Schijnbaar houdt ze nog steeds veel van het huis want we merken vaak dat ze nog aanwezig is Dit merken we aan kleine dingetjes zoals deuren die uitzichzelf open en dicht gaan, schouderklopjes, en spullen die zich voor no particular reason verplaatsen naar de meest vreemde plekken
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  zaterdag 22 mei 2010 @ 15:06:00 #158
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_81761343
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:44 schreef DjinN het volgende:
Ik heb een zwarte kater die constant in en uit mijn kamer wil. Toen heeft mn vader als oplossing een vierkant gat uit mijn kamerdeur gezaagd. (Mijn kamer is op de zolder). Achter mijn kamerdeur zitten de wasmachine en wasdroger. Logisch dus dat mijn moeder vaak boven te vinden is. Op een avond lag ik in bed nog wat te lezen en ik hoorde allemaal gerommel achter mijn kamerdeur. Ik dacht dus dat mijn moeder met de was bezig was. Ook zag ik iemand lopen door het gat in m'n deur (ik zag 2 voeten, t/m de enkels en stuk van de kuiten). 9 van de 10x roep ik altijd een keer HEY MAM ofzo. Maar toen bedacht ik me dat het al na middernacht was. Tamelijk vreemd tijdstip dus voor mams om de was nog te gaan doen Ik ben gaan kijken, en er was gewoon niemand. Mn ouders lagen zelfs al te slapen. Maar ik weet gewoon 100% zeker dat ik toch echt iemand zag lopen achter m'n kamerdeur

Sowieso weten we dat er in ons huis een heel lief oud vrouwtje heeft gewoond. Ze was erg geliefd in de buurt en heeft in ons huis gewoond tot ze stierf. Schijnbaar houdt ze nog steeds veel van het huis want we merken vaak dat ze nog aanwezig is Dit merken we aan kleine dingetjes zoals deuren die uitzichzelf open en dicht gaan, schouderklopjes, en spullen die zich voor no particular reason verplaatsen naar de meest vreemde plekken
Spooky!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zondag 23 mei 2010 @ 22:34:27 #159
259246 Cristal
Magical touch...
pi_81809739
Ik heb net tijdens het premiersdebat een visioen gehad.

VVD & PVV gaan nek aan nek.
CDA zakt diep.
PVDA komt ongeloofwaardig over en wint niet.

Of de VVD of PVV die gaat winnen kwam voort uit mijn visioen.
De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.
  zondag 23 mei 2010 @ 22:46:51 #160
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_81810561
quote:
Op zondag 23 mei 2010 22:34 schreef Cristal het volgende:
Ik heb net tijdens het premiersdebat een visioen gehad.

VVD & PVV gaan nek aan nek.
CDA zakt diep.
PVDA komt ongeloofwaardig over en wint niet.

Of de VVD of PVV die gaat winnen kwam voort uit mijn visioen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_82017541
Als kind woonde ik in een dorpje in een echt spookhuis.
Zelfs nu nog, al lang en breed volwassen, krijg ik nóg kippenvel als ik denk aan de dingen die daar gebeurden.

Regelmatig voetstappen op de trap terwijl er niemand was; 's nachts wakker worden en een duidelijke, zware ademhaling in mijn kamer horen terwijl er niemand is; spullen die verdwenen en later op een compleet andere, onlogische plek verschenen (mijn rekenmachine vond ik ooit eens terug tussen de wattenstaafjes in de badkamer!); klokken die van de muur afdonderden terwijl ze verankerd waren; schimmen die door de woonkamer of op de trap/overloop bewogen; plotseling ijskoud worden in een kamer; een ijle vrouwenstem die huilde ergens vanuit de hal en ga zo maar door.
Dood- en doodeng.
Ik sliep iedere nacht onder de dekens en met mijn vingers in mijn oren, maar durfde niets tegen mijn ouders te zeggen. Dacht dat ik gestoord was of zo en dat ze me uit zouden lachen.

Maar wat bleek? Toen ik later al lang op mezelf woonde, kwam het ooit eens op een familiebijeenkomst ter sprake.
Bleek dat AL mijn gezinsleden exact dezelfde ervaringen hadden. Als er vijf personen hetzelfde meemaken, kun je niet meer spreken over verbeelding.
Een paar maanden later had mijn moeder met diverse bewoners van dezelfde straat gesproken en die bleken stuk voor stuk OOK die ervaringen in HUN huizen te hebben.
Soms nog veel enger: Piano's die vanzelf aangeslagen werden, computers/lampen e.d. die spontaan aan gingen, gordijnen die open en dicht schoven, voetstappen en ga zo maar door.
Opvallend was ook het grote aantal mensen die rare ziektes kregen, kleine kinderen die geregeld ontroostbaar bang en hysterisch waren of mensen die gingen lijden aan geestelijke aandoeningen (depressies e.d.).

Ik heb ooit eens de historie van die straat onderzocht, maar kwam niet verder dan dat er eind 18e eeuw een boerenerf was geweest op de plek waar nu de straat ligt. Daarvoor was het een soort moeras/veen.
Ook heb ik gedacht aan aardstralen, leylijnen en dat soort gedoe.

Eerlijk gezegd ben ik nooit helemaal over die angst van toen heen gekomen. Ieder huis waar ik daarna heb gewoond, heb ik eerst energetisch laten reinigen.
Maar ik ben zo blij dat ik daar nooit meer hoef te wonen en heb oprecht medelijden met mensen die er nu wonen.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 21:24:50 #162
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_82039678
Veelal enge danwel negatieve ervaringen..
Maar even een positievere/minder enge dan, een eigen ervaring van toen ik nog klein was..

Mijn opa had met zijn dochters (o.a. mijn moeder dus ) afgesproken "iets te laten weten" na de dood. Als een soort van teken "dat er meer is". Helaas is mijn opa vroegtijdig gaan dementeren, dus ik heb hem zelf nooit echt meer "goed" meegemaakt. 1 herinnering blijft mij echter wel bij, dat is een herinnering van na zijn overlijden.

Kort na zijn overlijden zaten wij in de auto, en kwamen wij van de markt een dorp verderop, op weg naar huis. Wat spullen gekocht, groenten, fruit, en bloemen, zoals wij bijna elke zaterdag wel deden. Bloemen lagen op de hoedenplank, tot mijn vader opeens opmerkte dat die dingen wel heel erg stonken. Stonken als in heeeeeel sterk ruiken, echt abnormaal sterk voor normale bloemen. Mijn broer en ik zaten op de achterbank dus voor ons was het zeker onmiskenbaar. Eenmaal thuisgekomen heeft m'n moeder die dingen in een vaas gezet en toen leek het opeens heel erg mee te vallen. Niet al te veel aandacht aan geschonken.

Paar weken later gaat m'n moeder langs een zus van d'r en deze vertelt dat ze laatst bloemen gekocht heeft bij een bloemist uit de buurt, maar dat ze daar niet meer naartoe gaat omdat die bloemen niet goed waren. Ze stonken echt bij thuiskomst. Er ging bij mijn moeder een lampje branden en ze vroeg naar de datum van aanschaf, bleek exact dezelfde dag te zijn. Toen dit later al grappend telefonisch verteld werd aan weer een andere zus, de oudste van het stel, die verder weg woont werd het stil aan de andere kant van de lijn. Zij ging in overleg met haar man over wanneer zij buiten nu die klimplant geplant hadden. Blijkt dat zij dezelfde ervaringen gehad hebben met een nieuwe klimplant, op exact dezelfde dag.

Kan natuurlijk allemaal stom toeval zijn, maar naderhand hebben ze nooit meer zoiets sterks meegemaakt. In de familie leeft nu dus ook het idee dat dat het "bewijs" is van opa die nog even wilde laten weten dat er meer is na de dood. Wel aardig overigens, want eigenlijk is niemand binnen de familie echt gelovig danwel bijgelovig.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_82092766
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 13:12 schreef Chubbyxxl het volgende:
Als kind woonde ik in een dorpje in een echt spookhuis.
Zelfs nu nog, al lang en breed volwassen, krijg ik nóg kippenvel als ik denk aan de dingen die daar gebeurden.
Ik ben nu wel erg benieuwd waar die straat dan ligt!
pi_82139867
quote:
Op zondag 30 mei 2010 11:08 schreef latexpiepbeestje het volgende:

[..]

Ik ben nu wel erg benieuwd waar die straat dan ligt!
In een dorp in de buurt van Enschede.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 01:50:27 #165
305421 Infinitism
Wie Ben Jij?
pi_82175557
Interessant topic, ook om te zien hoe vaag iets moet zijn voordat iemand het als onverklaarbaar bestempelt

Ik ben altijd skeptisch op dit vlak, bijna alles is namelijk verklaarbaar.
Toch heb ik ooit iets meegemaakt wat ik niet kon verklaren.

Ik was 17 (5 jaar geleden) en ik was bezig met het 1e jaar van een HBO opleiding. Dit ging echter helemaal fout, en vanaf het begin heb ik veel gespijbeld, ik kwam soms hele weken niet naar school. Toch had ik dit weten te verbergen voor mijn ouders, en omdat ik niet meer op de middelbare school zat, tastte ik in onwetendheid over de aanpak van de school. Er loerde dus altijd wel een gevoel dat de school zou kunnen bellen naar huis, maar ik wist niet wanneer.

Totdat ik op een dag na opnieuw gespijbeld te hebben rond 4 uur richting huis ging. Ik kreeg toen een overweldigend gevoel van onaangenaamheid, Ik wist zeker dat er iets mis was. Ik werd heel erg onrustig en dacht dat mijn ouders er achter waren gekomen.
Toen ik thuis kwam was mijn vader laaiend, en wilde weten waarom ik niet naar school ging, mijn mentor had dus gebeld en verteld over mijn spijbelavonturen.

Ik heb toen geprobeerd te verklaren waarom ik dit voorgevoel had kort voordat ik thuiskwam, een logische verklaring zou kunnen zijn dat ik gewoon van binnen wist dat het niet lang meer kon duren voordat ik busted werd, en dat ik dus elke keer als ik gespijbeld had met een onaangenaam gevoel richting huis ging. Dit zou er voor kunnen zorgen dat elke dag dat ik thuiskwam, ik dit gevoel zou kunnen krijgen omdat het al in mijn hoofd zat dat het niet lang meer kon gaan duren. Toch kreeg ik die middag voordat ik thuiskwam een onbekend gevoel dat eigenlijk bevestigde dat die dag de dag zou zijn dat ik gebust werd met spijbelen.
"The Universe is not only stranger then we have imagined, It may be stranger then we cán imagine..."
pi_82186839
Heb ook ooit iets raars mee gemaakt met een foto. Nu gebeurd het wel vaker dat een foto raar of verkeerd uitvalt maar dit was echt heel erg vreemd.
Paar jaar terug was ik met mijn moeder een weekje in Engeland.
Toen we weer terug gingen (met de trein naar het vliegveld) stapten we in een lift om van het perron af te komen, voor de lol maakte mijn moeder toen een foto in de spiegel die in de lift hing.
Thuis gekomen de foto's laten ontwikkelen en op die foto die mijn moeder in de lift gemaakt had stonden mijn haren zodanig overeind alsof ik net op dat moment een sprong gemaakt had.
Ik weet zeker dat ik geen sprongetje gemaakt had of wat dan ook voor iets waardoor mijn haren zo omhoog hadden kunnen komen.
was best apart.
You're dead to me!
I'm eating all your sandwiches,
Dead people don't need them...
  dinsdag 1 juni 2010 @ 13:53:01 #167
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_82187567
statisch geladen ?
zzz
pi_82230665
Ik ben zelf niet paranormaal begaafd, maar heb er wel altijd interesse gehad. En er zijn ook wel een aantal dingen gebeurt waarvan ik dacht.. tja....

Het was nog in het huis van m'n ouders waar ik woonde. Het was vaak als ik van mijn kamer naar beneden liep, dat ik een gevoel had of er wat aanwezig was. Er was altijd een drukkend gevoel ik mijn rug, dit was altijd een naar gevoel, een soort van opgejaagd gevoel. Waardoor ik altijd rennend de trap afging om van dat gevoel af te komen.

Ook vaak denken dat er iemand de trap op liep, aangezien er soms geluid van de trap gang af kwam. Dat je 3 treden achter elkaar hoort kraken.

Ook een keer midden in de nacht, ik lag al in bed te slapen. Ik werd lichtelijk wakker, en wou me even om draaien ( ik lag altijd met mijn gezicht naar de muur kant toe, dus ik draaide naar de richting van mijn kamer ). Ik lag daarna wel weer lekker, tot dat ik wakker schrok. Opeens ging mijn stereo toren aan ( gelukkig geen geluid ). Hij begon spontaan van cd's te wisselen. Ik heb ongeveer heel de nacht zo in bed gezet -> (O_O).
(Er was geen stroom uitval of dip o.i.d.)

Toen ik een keer van stappen thuis kwam, rond 3.00, deed ik altijd erg zachtjes aangezien mijn ouders sliepen, maar me moeder altijd wakker is op het moment dat er iemand binnen komt. Ik zwaaide ook altijd even als ik boven was, en mijn moeder zwaaide altijd terug.
Op de avond dat ik thuis kwam, hoorde mijn moeder me zeggen ( onder aan de trap nog ) : "Sst we moeten wel zachtjes zijn". Ik liep naar boven, zwaaide even, en mijn moeder ook weer. En hoorde daarna : "Wel zachtjes zijn".
De volgende ochtend, had ik me opgefrist en was naar beneden gegaan om een ontbijten te maken. Beneden aangekomen vroeg mijn moeder wie ik 's avonds had mee genomen, en of er nog iemand lag te slapen dus.
Ik antwoordde daarop: "Nee, ik ben alleen thuis gekomen dat ik weet haha. En er ligt ook niemand boven."
Waarop zij antwoordde : "Oh, ik hoorde en zag een meisje mee de trap opgaan toen je thuis kwam, en jullie fluisterde tegen elkaar dat ze zachtjes moest zijn".
Was ook wel freaky!
Random number generator:
8
  woensdag 2 juni 2010 @ 12:49:43 #169
31101 _Led_
pi_82230770
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:47 schreef Cluijt het volgende:
(Er was geen stroom uitval of dip o.i.d.)
...want jij zat tegelijkertijd het stroomnet te meten op piekspanningen ?
Of zeg je dat er gewoon bij om je verhaal overtuigender te maken ?
zzz
pi_82270920
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:49 schreef _Led_ het volgende:

[..]

...want jij zat tegelijkertijd het stroomnet te meten op piekspanningen ?
Of zeg je dat er gewoon bij om je verhaal overtuigender te maken ?
Heb wel vaker een stroom uitval of dip mee gemaakt, toen bleef dat ding gewoon uit. Er staat een Eco stand op die stereo, als deze aanstaat (zoals hij altijd staat) moet hij via dat knopje weer aangezet worden, en een stroomuitval of dip doet dat niet.
Random number generator:
8
  donderdag 3 juni 2010 @ 09:46:34 #171
31101 _Led_
pi_82271501
Met een spanningspiek heb je geen idee wat ie doet, dat is het punt juist.
Verder geeft de hele zin "Er was geen stroom uitval of dip o.i.d." al aan dat je mensen gewoon wilt overtuigen dat er geen enkele rationele verklaring voor zou zijn.
Je hebt geen enkel idee of er "o.i.d." aan de hand was.

Ohwell, zo gaat 't zo vaak en zo laten veel mensen zich vanalles aanpraten.

[ Bericht 68% gewijzigd door _Led_ op 03-06-2010 09:55:40 ]
zzz
pi_82274282
Ik heb in 2000 van twee plane crashes de nacht voordat ze gebeurden gedroomd:

De concorde crash van 25 July 2000: In mijn droom zag ik alleen een wit vliegtuig dat over een veld op een huis/boederij crashde. De volgende dag is de concorde dus op een hotel (boederijachtig) bij een veld neergestoord.

niemand geloofde mij natuurlijk, dus de volgende keer dat ik zo een droom had heb ik het wel aan iederen verteld. en dat was de nacht voor halloween. Toen droomde ik dat een vliegtuig met een blauwe reklame en een storm naar beneden crashte.

Op 31 October is dus een 747 in een typhoon in Taipei gecrasht. Toen ik de beelden zag op TV kon je duidelijk een blauwe reklame zien op wat er nog van over was....

Toen het die dag op TV was heben mijn vrienden mij opgebelt want ik had hen van mijn droom verteld. Dat was wel een beetje freaky. Mischien toeval. Ik weet niet wat ik er verder van moet denken.

Verder is er op de plek waar iemand van de familie van de oude bewoners van ons huis overleden is, een soort van stink wolk. Heel raar. Ik ben al jaren bezig de bron van de raare geur te achter halen, alles gepoetst, alles open gehaald, maar de geur lijkt nergens vandaan te komen, hij hangt gewoon in de lucht, juist op die ene plek. Een beetje freaky, maar ik ben nog steeds op zoek naar een logische verklaring. Mischien toch even de vloerborden weg halen en kijken of er een dode rat of zo tussen ligt
白い付
付いて行く
  donderdag 3 juni 2010 @ 18:05:22 #173
292283 GrotePierFR
Je hart zit links
pi_82292258
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 11:06 schreef Jungpionier het volgende:
Ik heb in 2000 van twee plane crashes de nacht voordat ze gebeurden gedroomd:

De concorde crash van 25 July 2000: In mijn droom zag ik alleen een wit vliegtuig dat over een veld op een huis/boederij crashde. De volgende dag is de concorde dus op een hotel (boederijachtig) bij een veld neergestoord.

niemand geloofde mij natuurlijk, dus de volgende keer dat ik zo een droom had heb ik het wel aan iederen verteld. en dat was de nacht voor halloween. Toen droomde ik dat een vliegtuig met een blauwe reklame en een storm naar beneden crashte.

Op 31 October is dus een 747 in een typhoon in Taipei gecrasht. Toen ik de beelden zag op TV kon je duidelijk een blauwe reklame zien op wat er nog van over was....

Toen het die dag op TV was heben mijn vrienden mij opgebelt want ik had hen van mijn droom verteld. Dat was wel een beetje freaky. Mischien toeval. Ik weet niet wat ik er verder van moet denken.

Verder is er op de plek waar iemand van de familie van de oude bewoners van ons huis overleden is, een soort van stink wolk. Heel raar. Ik ben al jaren bezig de bron van de raare geur te achter halen, alles gepoetst, alles open gehaald, maar de geur lijkt nergens vandaan te komen, hij hangt gewoon in de lucht, juist op die ene plek. Een beetje freaky, maar ik ben nog steeds op zoek naar een logische verklaring. Mischien toch even de vloerborden weg halen en kijken of er een dode rat of zo tussen ligt
Zoiets als dit eigenlijk

http://www.briansdreams.com/
  donderdag 3 juni 2010 @ 20:48:03 #174
292283 GrotePierFR
Je hart zit links
pi_82299912
Ik heb zelf een ufo gezien vandaag. Het hing naast een vliegtuig, hoog in de lucht waar je de condensstrepen kunt zien (het was vandaag heel helder).

Het bleef naast het vliegtuig hangen voor 5 seconden waarna het versnelde en binnen 1 seconde kwam het, ik schat respectievelijk 400-500 meter rechtsvóór het vlegtuig zweven. Het verdween binnen enkele tellen weer in de lucht, alsof er niks was.

Het vloog echt onafhankelijk van het vliegtuig, en het gaf een schittering van de zon af waar het vliegtuig dat niet deed.
  donderdag 3 juni 2010 @ 21:17:31 #175
282447 Maarten302
Make my day..
pi_82301747
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 20:48 schreef GrotePierFR het volgende:
Ik heb zelf een ufo gezien vandaag. Het hing naast een vliegtuig, hoog in de lucht waar je de condensstrepen kunt zien (het was vandaag heel helder).

Het bleef naast het vliegtuig hangen voor 5 seconden waarna het versnelde en binnen 1 seconde kwam het, ik schat respectievelijk 400-500 meter rechtsvóór het vlegtuig zweven. Het verdween binnen enkele tellen weer in de lucht, alsof er niks was.

Het vloog echt onafhankelijk van het vliegtuig, en het gaf een schittering van de zon af waar het vliegtuig dat niet deed.
pics?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')