Spooky!quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:44 schreef DjinN het volgende:
Ik heb een zwarte kater die constant in en uit mijn kamer wil. Toen heeft mn vader als oplossing een vierkant gat uit mijn kamerdeur gezaagd. (Mijn kamer is op de zolder). Achter mijn kamerdeur zitten de wasmachine en wasdroger. Logisch dus dat mijn moeder vaak boven te vinden is. Op een avond lag ik in bed nog wat te lezen en ik hoorde allemaal gerommel achter mijn kamerdeur. Ik dacht dus dat mijn moeder met de was bezig was. Ook zag ik iemand lopen door het gat in m'n deur (ik zag 2 voeten, t/m de enkels en stuk van de kuiten). 9 van de 10x roep ik altijd een keer HEY MAM ofzo. Maar toen bedacht ik me dat het al na middernacht was. Tamelijk vreemd tijdstip dus voor mams om de was nog te gaan doenIk ben gaan kijken, en er was gewoon niemand. Mn ouders lagen zelfs al te slapen. Maar ik weet gewoon 100% zeker dat ik toch echt iemand zag lopen achter m'n kamerdeur
![]()
Sowieso weten we dat er in ons huis een heel lief oud vrouwtje heeft gewoond. Ze was erg geliefd in de buurt en heeft in ons huis gewoond tot ze stierf. Schijnbaar houdt ze nog steeds veel van het huis want we merken vaak dat ze nog aanwezig isDit merken we aan kleine dingetjes zoals deuren die uitzichzelf open en dicht gaan, schouderklopjes, en spullen die zich voor no particular reason verplaatsen naar de meest vreemde plekken
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:34 schreef Cristal het volgende:
Ik heb net tijdens het premiersdebat een visioen gehad.
VVD & PVV gaan nek aan nek.
CDA zakt diep.
PVDA komt ongeloofwaardig over en wint niet.
Of de VVD of PVV die gaat winnen kwam voort uit mijn visioen.
Ik ben nu wel erg benieuwd waar die straat dan ligt!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:12 schreef Chubbyxxl het volgende:
Als kind woonde ik in een dorpje in een echt spookhuis.
Zelfs nu nog, al lang en breed volwassen, krijg ik nóg kippenvel als ik denk aan de dingen die daar gebeurden.
In een dorp in de buurt van Enschede.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:08 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
Ik ben nu wel erg benieuwd waar die straat dan ligt!
...want jij zat tegelijkertijd het stroomnet te meten op piekspanningen ?quote:
Heb wel vaker een stroom uitval of dip mee gemaakt, toen bleef dat ding gewoon uit. Er staat een Eco stand op die stereo, als deze aanstaat (zoals hij altijd staat) moet hij via dat knopje weer aangezet worden, en een stroomuitval of dip doet dat niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:49 schreef _Led_ het volgende:
[..]
...want jij zat tegelijkertijd het stroomnet te meten op piekspanningen ?
Of zeg je dat er gewoon bij om je verhaal overtuigender te maken ?
Zoiets als dit eigenlijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:06 schreef Jungpionier het volgende:
Ik heb in 2000 van twee plane crashes de nacht voordat ze gebeurden gedroomd:
De concorde crash van 25 July 2000: In mijn droom zag ik alleen een wit vliegtuig dat over een veld op een huis/boederij crashde. De volgende dag is de concorde dus op een hotel (boederijachtig) bij een veld neergestoord.
niemand geloofde mij natuurlijk, dus de volgende keer dat ik zo een droom had heb ik het wel aan iederen verteld. en dat was de nacht voor halloween. Toen droomde ik dat een vliegtuig met een blauwe reklame en een storm naar beneden crashte.
Op 31 October is dus een 747 in een typhoon in Taipei gecrasht. Toen ik de beelden zag op TV kon je duidelijk een blauwe reklame zien op wat er nog van over was....
Toen het die dag op TV was heben mijn vrienden mij opgebelt want ik had hen van mijn droom verteld. Dat was wel een beetje freaky. Mischien toeval. Ik weet niet wat ik er verder van moet denken.
Verder is er op de plek waar iemand van de familie van de oude bewoners van ons huis overleden is, een soort van stink wolk. Heel raar. Ik ben al jaren bezig de bron van de raare geur te achter halen, alles gepoetst, alles open gehaald, maar de geur lijkt nergens vandaan te komen, hij hangt gewoon in de lucht, juist op die ene plek. Een beetje freaky, maar ik ben nog steeds op zoek naar een logische verklaring. Mischien toch even de vloerborden weg halen en kijken of er een dode rat of zo tussen ligt
pics?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:48 schreef GrotePierFR het volgende:
Ik heb zelf een ufo gezien vandaag. Het hing naast een vliegtuig, hoog in de lucht waar je de condensstrepen kunt zien (het was vandaag heel helder).
Het bleef naast het vliegtuig hangen voor 5 seconden waarna het versnelde en binnen 1 seconde kwam het, ik schat respectievelijk 400-500 meter rechtsvóór het vlegtuig zweven. Het verdween binnen enkele tellen weer in de lucht, alsof er niks was.
Het vloog echt onafhankelijk van het vliegtuig, en het gaf een schittering van de zon af waar het vliegtuig dat niet deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |