Sjah, ik had laatst op Oerol genoeg geld in mn portemonnee en ik vond ook een tientje dat ik dus eigenlijk helemaal niet nodig had. Misschien wel verloren door iemand die 't juist erg goed kon gebruiken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:10 schreef eigendeegcookie het volgende:
ik ook al n hele poos geen geld meer gevonden ,
totdat ik onderweg naar t station me realiseerde ik geen treinkaartje kon kopen met mn gebroken pinpas.
en , inderdaad , geen cash bij me.
op dat moment zag ik n tientje liggen.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:24 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Sjah, ik had laatst op Oerol genoeg geld in mn portemonnee en ik vond ook een tientje dat ik dus eigenlijk helemaal niet nodig had. Misschien wel verloren door iemand die 't juist erg goed kon gebruiken.
Ja. Je bagatelliseert het dusdanig dat het niet in het topic past. Gezien je geschiedenis vind ik het daarmee een trollpost.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:24 schreef _Led_ het volgende:
Waar slaat dat nou weer op ?
Als eigendeegcookie een tientje vind is 't prima en als ik een tientje vind ben ik een troll ?
overdrijven is ook een vak imho...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:50 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Ja. Je bagatelliseert het dusdanig dat het niet in het topic past. Gezien je geschiedenis vind ik het daarmee een trollpost.
npquote:
Ik weet niet waarom je me telkens probeert te imiteren door typische dingen van mij te gebruiken in je overbodige posts, het raakt kant noch wal en het haalt je hele betoog onderuit. Dat slappe gedrag is toch te zielig voor woorden? Wat probeer je er eigenlijk mee te bereiken?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:18 schreef _Led_ het volgende:
Ik bagatelliseer niks, ik deel enkel een ervaring die net zo min te verklaren is.
Mijns inziens zou het je sieren je voortaan te onthouden van dergelijk commentaar.
mooi verhaal !! Ik geloof ook zeker dat je op zo'n manier iets kan bereiken mits je er genoeg moeite voor doet (in jou geval door een tijdje naar het maskertje te zoeken). Zelf heb ik ook zoiets gedaan. Ik heb net examen gedaan en ben cum laude geslaagd. Een paar weken voor mijn examens heb ik dus ook een soort ''gebedje'' gedaan. Ik weet natuurlijk niet zeker of het daardoor komt, misschien komt het gewoon omdat ik me op deze manier goed op mijn school kon focussen of zoiets. Al met al vind ik zoiets altijd wel fascinerend.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:34 schreef SamEnMoos het volgende:
Okay, ik heb ook een verhaal.
Ongeveer 10 jaar geleden was ik op vakantie op een waddeneiland, en mijn jongere broertje had een soort masker gemaakt van zeepsteen. Hij was er enorm trots op, en had deze telkens bij zich.
Een dag of twee nadat hij die gemaakt had, gingen mijn moeder, mijn broertje en ik wandelen over het strand. Ongeveer na 10 minuten was mijn broertje dat ding steeds omhoog aan het gooien, en dan weer opvangen, in de branding, en toen zei ik: "je durft het niet hoger te gooien, hè?" En toen gooide hij het inderdaad hoger, en vervolgens kon hij hem niet meer opvangen, en viel die in de zee.
Nadat hij ongeveer 5 minuten had gezocht en hem niet meer terug kon vinden, was hij er ontzettend verdrietig over, en voelde ik me enorm schuldig.
We zijn toen met zijn drieën nog een half uur (dus ongeveer 2 km) doorgelopen tot de volgende strandtent, hebben daar wat gegeten, en zijn toen weer teruggelopen. Er was dus inmiddels méér dan een uur voorbij. Dus, meer dan een uur, in de branding van de Waddenzee.
Toebn heb ik omdat ik me zo enorm schuldig voelde, een soort van gebed gedaan tot "God, een geest, of wat me dan ook maar kan horen." Ik weet niet wat ik denkende was, eigenlijk.![]()
Maar goed, ongeveer 2 minuten na dat "gebed" zat ik enorm naar het water te kijken, en opeen zag ik een soort witte flits onder het water, ik greep blindelings in de golven en opeens had ik dat maskertje in mijn hand.
Tot de dag van vandaag heb ik het gedeelte van dit verhaal waarin ik een soort van gebed deed nog nooit aan iemand durven vertellen omdat ik bang was voor gek uitgemaakt te worden, maar dit is nog steeds iets wat me echt fascineert. Bedenk dat ik in een familie ogpegroeid ben waarin god gewoon niet bestaat en alle geloof bijgeloof is. Na een uur lopen over een stuk van meer dan 2 kilometer strand, een wilde greep doen en een steen opeens weer in je hand hebben... Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij.
Hé Manke! Nog steeds ver heen dus?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:25 schreef Manke het volgende:
[..]
Ik hoor de stem wat klinkt als van een oude vent, een vriend die ook ver heen is ziet 'm. Geen idee of 't een mens was.
Dat kan zoveel zijn.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:47 schreef Son-Goku het volgende:
Ok, hier nog iets waar ik geen verklaring voor kan vinden (ben niet zo technisch)
Wij hebben in de woonkamer zo'n standaard IDEA lamp met dimmer die iedereen wel heeft of gehad heeft, met een hallogeenlamp erin. Die ging stuk ongeveer 3/4 jaar geleden, en stond eigenlijk alleen nog maar in de woonkamer voor de sier.
Nou laten we laatst TV te kijken, en de lamp sprong opeens aan
3-4 jaar geen enkel teken van leven, nu opeens uit het niets weer wel
Iemand die een uitleg kan geven why my lamp has risen from the dead?
Ja, je leest het script van Final Destination voorquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:46 schreef Kwaaisteniet het volgende:
Het begint wanneer ik en en mijn klas in het vliegtuig, naar parijs gaan per vliegtuig. Bij de aanloop van het opstijgen krijg ik een erg realistische droom waarin het vliegtuig waar ik zit explodeert. Zodra ik wakker werd, en realiseerde dat het een droom was besloot ik snel uit het vliegtuig te gaan. Door mijn opwinding en commotie neem ik (onbedoeld) een paar studenten en leraren mee uit het vliegtuig. Zodra we uit het vliegtuig zijn wordt er gezegd dat we niet meer terug in het vliegtuig mogen. Gelukkig mag er nog één leraar weer terug op het vliegtuig stappen. Ik, vijf andere studenten en een leraar blijven achter.
Als dan het vliegtuig na (de door mij veroorzaakte) kleine vertraging opstijgt explodeert het ook daadwerkelijk, waarbij alle inzittenden overlijden.
Kan iemand dit verklaren ?
lolquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:04 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja, je leest het script van Final Destination voor
Kijk das nog eens mazzel hebben zegquote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:10 schreef eigendeegcookie het volgende:
ik ook al n hele poos geen geld meer gevonden ,
totdat ik onderweg naar t station me realiseerde ik geen treinkaartje kon kopen met mn gebroken pinpas.
en , inderdaad , geen cash bij me.
op dat moment zag ik n tientje liggen.
dat gebeurd mij ook wel eensquote:Op maandag 1 februari 2010 21:08 schreef ArchibaldTheWise het volgende:
Ik zat eens een liedje te neuriën, doe de radio aan en HETZELFDE liedje, maar niet zomaar gewoon hetzelfde, ook echt waar ik gebleven was!! helaas heb ik het nooit meer na kunnen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |