Nou die klopt wel aardig hè... Ook gedroomt dat we weer gaan stemmen??quote:Op zondag 23 mei 2010 22:34 schreef Cristal het volgende:
Ik heb net tijdens het premiersdebat een visioen gehad.
VVD & PVV gaan nek aan nek.
CDA zakt diep.
PVDA komt ongeloofwaardig over en wint niet.
Of de VVD of PVV die gaat winnen kwam voort uit mijn visioen.
Dat was omstreeks die datum ook wel bekend dat het zou gaan worden vlgs mij.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:42 schreef Goudvis87 het volgende:
[..]
Nou die klopt wel aardig hè... Ook gedroomt dat we weer gaan stemmen??
Klopt bijna niets van. Alleen dat het CDA diep zakt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:42 schreef Goudvis87 het volgende:
[..]
Nou die klopt wel aardig hè... Ook gedroomt dat we weer gaan stemmen??
Dit is simpel uit te leggen: ze waren dronken en je hoorde IDD dat ze onderuitgingen... Het was echter 15 seconden, ze stapten weer op en gingen even later gewoon weer onderuitquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:11 schreef Westsidee het volgende:
Lang geleden al weer, maar toch wel een WTF-momentje....Ik was kranten aan het bezorgen en loop zo met een krant in de hand naar een voordeur en toen klonk het alsof er achter me een brommer onderuit ging. Dus ik draai me om, loop naar de weg en op dat moment komt er net een brommer met passagier voorbij en nog geen 10m meter verder zie ik ze vol onderuit gaan over een simpel verkeersdrempeltje. Alsof ik iets had gehoord wat 10 seconden later pas echt gebeurde.
Die zijn toch al jaren diep gezonken?quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:05 schreef Zon het volgende:
[..]
Klopt bijna niets van. Alleen dat het CDA diep zakt.
Wat eng dat je doodziek werd. Heb je zoiets vaker meegemaakt?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:18 schreef Indigo-Twilightzone het volgende:
Toen ik 8 jaar oud was zat ik op een verjaardagspartijtje, alles was heel gezellig en voelde mij goed,
todat ik plotseling doodziek werd, , 10 minuten later kwam mijn moeder mij ophalen met de mededeling dat mijn opa was overleden. Mijn moeder wist dat ik daarom ziek was, maar vertellen kon ze het mij niet...
want in die tijd deed je dat niet.
't Was eerder minder dan 10s, want het was nog geen 10 meter lopen. Daarnaast hoorde ik ze nog aankomen rijden ook en 't lukt echt niet om in 10 seconde tijd te vallen, allebei weer op te staan, op de brommer te klimmen en weer op vaart te komen op een lullige Sita (en al helemaal niet bezopen).quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:36 schreef Maharajah het volgende:
[..]
Dit is simpel uit te leggen: ze waren dronken en je hoorde IDD dat ze onderuitgingen... Het was echter 15 seconden, ze stapten weer op en gingen even later gewoon weer onderuit
Maar hoe veel denk je wel niet op een dag? Volgens mij meer dank je zo zou denken.. (no pun)quote:Op donderdag 9 september 2010 19:22 schreef JohnDDD het volgende:
Andere dingen die me zijn bijgebleven: 3 jaar geen contact hebben met iemand, 's morgens wakker worden en aan die persoon denken en haar dan later tegenkomen op straat. Overigens gebeurt me dat nog heel regelmatig dat ik 's morgens vlak na het opstaan aan iemand moet denken en dat die persoon me dan later schrijft of belt, wat vooral opvallend is bij mensen die je maar eens in de 3, 4 maanden spreekt.
Ik snap niet waarom je zusje een briefje geeft met daarop dat de stroom uit was gevallen in de nacht toen zij tv aan het kijken was?quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:26 schreef 1989kimmie het volgende:
Ondertussen mijn ma al wakker gemaakt met mijn geloop door het huis. Dus ik mijn verhaal uitgelegd..kwam ze met een briefje aan waarop mijn zusje had geschreven dat de stroom 's nachts uitgevallen was toen zij tv aan het kijken was..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |