Dat doe ik dus...quote:Wel eens iets meegemaakt of gehoord wat echt NIET te verklaren was? Meld ze hier en zet anderen aan het denken!
Ik heb geen idee of hij stuk wasquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:52 schreef Flammie het volgende:
En er zou echt niks mis kunnen zijn met die ene lantaarnpaal? (dat het bij andere niet gebeurd geeft me een beetje te denken). Het lijkt me verder een gekke ervaring natuurlijk... Moet je je voorstellen dat het bij meerdere lantaarnpalen gebeurd...
Loop je zo langs een rijtje lantaarnpalen en die gaan dan allemaal uit terwijl je ze voorbij loopt. Dan weet je verder ook dat het echt aan jou ligtDes te meer als het je telkens maar weer gebeurd en bij niemand anders
Dat heeft te maken met snelheid en zwaartekracht enzo. Hetzelfde heb je met astronauten. Einstein 'n stuff...quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Eentje die echt een onderzocht effect is, en waar men niet weet hoe het komt. De meest succesvolle jachtvliegers schijnen een aantal seconden voor te lopen in de tijd. Ze reageren al op de tegenstander voordat deze de handeling verricht waar ze op reageren.
Snelheden waar jachtvliegers mee vliegen heb je echt geen waarneembare invloed zoals in de relativiteitstheorie bedoeld isquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:16 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met snelheid en zwaartekracht enzo. Hetzelfde heb je met astronauten. Einstein 'n stuff...
Dat dacht ik ook iddquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Snelheden waar jachtvliegers mee vliegen heb je echt geen waarneembare invloed zoals in de relativiteitstheorie bedoeld is
crap ! dat heeft niks met toeval of onverklaarbaar te maken.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:51 schreef tmffirework het volgende:
Laatst had ik ook zo iets onverklaarbaars, ik pakte mijn mobiel en precies toen ik hem ontgrendelde kreeg ik een smsje binnen!
Dat is vaak te verklaren door oververmoeidheid.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:57 schreef GrotePierFR het volgende:
En ik zie heel soms flitsen, voor minder dan 1/10e seconde. Iets langsflitsen, niet een gedaante, maar een soort licht. Alsof van een fototoestel. Heel raar, en mijn ogen zijn gezond.
Altijd als ik buiten ben of naar buiten kijk.
Nee, dat ben ik nooit. Maar dankjewel voor de suggestie.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat is vaak te verklaren door oververmoeidheid.
Dat zijn we allemaal weleens. Je ogen als eerste. Want ik zie dan ook weleens flitsen als ik naar buiten kijk en het lijkt alsof er heel snel iets langs vliegt.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:08 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik nooit. Maar dankjewel voor de suggestie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |