Psychic families zijn tofquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:03 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Een aantal jaar geleden gingen we met school schaatsen en zwemmen, en toen was ik gevallen tijdens het schaatsen. Nog geen 2 minuten later belde mama opeens op met de vraag of alles goed ging en of ik pijn had.
Gebeurde trouwens wel vaker.
Dit is mij dus overkomen in september 2004 .....quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:56 schreef Dynd het volgende:
Ik heb eens gehoord van een kennis die een collega had die ineens tijdens het werk naar zijn moeders huis ging omdat hij voelde dat er iets niet goed was, (Moeder was voor de rest helemaal niks mis mee ofzo) toen hij aankwam was ze overleden.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:08 schreef NYFD het volgende:
Dochtertje van de dominee van een bepaalde kerk in deze gemeente is een aantal jaren geleden verdronken in een sloot voor deze kerk.Het 3-jarige meisje heeft hier ongeveer 6 tot 8 minuten in gelegen volgens een invalide vrouw die van achter het raam toekeek, maar niets kon doen. Uiteindelijk is ze gevonden en uit het water getrokken en is reanimatie gestart door eerst twee ambulances en later een traumateam, duidelijk was dat het écht niet goed ging met het meisje De mensen die die zondagochtend in die kerk waren hebben met z'n allen gebeden. Na ongeveer een half uur vetrok één van de ambulances met het kind onder politiebegeleiding naar het ziekenhuis. Enkele dagen later was ze weer thuis, 100% hersteld.
Dit is niet bepaald onverklaarbaarquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:08 schreef NYFD het volgende:
Dochtertje van de dominee van een bepaalde kerk in deze gemeente is een aantal jaren geleden verdronken in een sloot voor deze kerk.Het 3-jarige meisje heeft hier ongeveer 6 tot 8 minuten in gelegen volgens een invalide vrouw die van achter het raam toekeek, maar niets kon doen. Uiteindelijk is ze gevonden en uit het water getrokken en is reanimatie gestart door eerst twee ambulances en later een traumateam, duidelijk was dat het écht niet goed ging met het meisje De mensen die die zondagochtend in die kerk waren hebben met z'n allen gebeden. Na ongeveer een half uur vetrok één van de ambulances met het kind onder politiebegeleiding naar het ziekenhuis. Enkele dagen later was ze weer thuis, 100% hersteld.
Ja maar het kan gewoon niet. Het is gewoon toeval, je kunt niet aanvoelen dat iemand 100km verderop pijnlijk op het ijs valt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:13 schreef Shuraa het volgende:
dude. ik begrijp niet dat mensen zo angstig zijn voor gebeurtenissen die we nog niet snappen
Deze mensen hebben daarvoor gezorgd, niet de mensen die een minuutje diep aan een denkbeeldig persoon gingen denken.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:08 schreef NYFD het volgende:
Goh, blijkbaar wel. Wel heel toevallig dat ze altijd net op het moment belt als er iets is. Als ik pijn heb, of bang ben.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar het kan gewoon niet. Het is gewoon toeval, je kunt niet aanvoelen dat iemand 100km verderop pijnlijk op het ijs valt.
Ik heb dat altijd in de eerste pauze, dan kijk ik altijd om 11:11quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:12 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik heb een tijd gehad dat ik bijna elke dag op mijn mobiele telefoon keek hoe laat het was, en dat het dan 13:37 was_ Maar dan ook echt twee weken lang
Als die mensen niet hadden gebeden, was ze ook hersteld.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:08 schreef NYFD het volgende:
Dochtertje van de dominee van een bepaalde kerk in deze gemeente is een aantal jaren geleden verdronken in een sloot voor deze kerk.Het 3-jarige meisje heeft hier ongeveer 6 tot 8 minuten in gelegen volgens een invalide vrouw die van achter het raam toekeek, maar niets kon doen. Uiteindelijk is ze gevonden en uit het water getrokken en is reanimatie gestart door eerst twee ambulances en later een traumateam, duidelijk was dat het echt niet goed ging met het meisje De mensen die die zondagochtend in die kerk waren hebben met z'n allen gebeden. Na ongeveer een half uur vetrok een van de ambulances met het kind onder politiebegeleiding naar het ziekenhuis. Enkele dagen later was ze weer thuis, 100% hersteld.
Inderdaad,quote:Op zondag 17 januari 2010 14:01 schreef Shuraa het volgende:
vet dat sommige mensen toch wel denken : )
aan alle mensen die denken dat het allemaal TOEVAL is: heb je ooit verder gedacht?
Wat is toeval eigelijk??
"Jaa, dat iets toevallig gebeurt"![]()
Waarom denken jullie eigenlijk dat dit precies de realiteit is waarin wij leven?? Ga matrix kijken met de gedachte: eigelijk kan alles. ( en niet op de hollywood propoganda letten )
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
<snip>
Zo was ik gisteren jarig en er waren allemaal mensen die me gefeliciteerd hebben. Het kan gewoon geen toeval zijn dat al die mensen me feliciteren precies op de dag dat ik jarig ben. Echt onverklaarbaar.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:12 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik heb een tijd gehad dat ik bijna elke dag op mijn mobiele telefoon keek hoe laat het was, en dat het dan 13:37 was_ Maar dan ook echt twee weken lang
22:22 ook niet ?quote:Op zondag 17 januari 2010 19:11 schreef DemonRage het volgende:
Ik lees hier liever boeiende verhalen dan dat het hele topic aan gort gespamd wordt door nerds die precies om 13:37 op de klok kijken.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:55 schreef heiden6 het volgende:
Dit topic kan beter naar TRU, anders moeten we hier als normale mensen ons dood gaan ergeren aan al dat domme volk met waanbeelden en geen besef van statistiek.
Ze belt waarschijnlijk (veel) vaker dan alleen op die momenten als er iets is. Alleen deze momenten onthou je beter waardoor het lijkt alsof ze vaker voorkomen. En juist door de gedachte dat het geen toeval kan zijn let je er nóg meer op. Zoiets was het ongeveerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:47 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Goh, blijkbaar wel. Wel heel toevallig dat ze altijd net op het moment belt als er iets is. Als ik pijn heb, of bang ben.
ziek he, ik heb dat al minstens een paar jaar lang, minstens 1x per dag : of 1.21 2.22 of 22.22 echt trippenquote:
Edit: btw het gaat mij er niet om of je het allemaal wel of niet gelooft. Ik vind het leuk om te DENKEN en niet alles aan te nemen zoals je het word verteld ( TV!!!!! LOL ) Ik denk liever voor me zelf, creëer je eigen beeld..quote:Op zondag 17 januari 2010 21:33 schreef Shuraa het volgende:
[..]
ziek he, ik heb dat al minstens een paar jaar lang, minstens 1x per dag : of 1.21 2.22 of 22.22 echt trippen
ja hé toeval dat je dat getal iedere dag ziet. kans is 1 op 1440 dat je dat getal ziet
en dan toch iedere dag hetzelfde getal zien? hmm
Als je in je remslaap bent (of net voor dat je gaat slapen ofzo, iig als je lichaam al slaapt, maar jij nog niet) en je bent wakker kan je, je niet bewegen en komt het vaak voor dat denkt iets te zien. Dat zou een verklaring ervoor kunnen zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:35 schreef terror623 het volgende:
Diezelfde avond lig ik in mijn bed flink te malen (weet niet eens meer waarover, is ook niet relevant) en kom ik niet in slaap. Na een flinke tijd val ik toch in een soort halve slaap waaruit ik na enkele minuten behoorlijk bruut ontwaakte, ik voelde namelijk dat iets aan "mij" "trok" dwz aan mijn energie, mijn bestaan, etc. Ik zag schuin boven mijn rechterknie een zwarte schim hangen die energie uit mij trok, ik was compleet verlamd en in schok. Na enkele minuten, die voor mij een eeuwigheid leken te duren, kon ik bewegen en verdween de schim. Ik ben compleet in paniek naar de kamer van mijn zusje gerend (die woonde toendertijd even bij mij in) en heb de hond op mijn kamer gelegd om mijzelf enigzins te kalmeren. Ik heb daarna nog heel vreemd gedroomd.
Dat zijn altijd mooie momenten jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:50 schreef Joeriii het volgende:
Ik was eens op weg naar m'n moeder en ik had al de hele reis trek had in een appeltaart, voordat ik even naar de winkel zou gaan om een appeltaart te halen, bracht ik eerst even m'n tas thuis met wat kleren.
Ik kom bij m'n moeder aan en wat blijkt? Ze had een appeltaart gebakken!!!
Ik was nog nooit zo gelukkig.
En dan probeer ik me op de feiten te focussen, vooral het stuk onder het kopje OPSCHONING trok me aanquote:We schrijven 25 Januari 2010 en de beelden van de objecten rondom de zon, kwamen zoëven op het netvlies. Voor het eerst, maar naar mijn gevoel niet voor het laatst.. What the heck is this…!!?? De objecten worden vanaf 18 Januari gemonitored en er zijn ook bizarre zaken aan de hand in relatie tot het ‘verdonkeremanen’ van fotomateriaal.. Lees verder
Ik zeg OMG!!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:31 schreef Handschoen het volgende:
Ik kwam dit tegen en wilde er geen apart topic van maken, wat vinden jullie hiervan:
[ afbeelding ]
[..]
En dan probeer ik me op de feiten te focussen, vooral het stuk onder het kopje OPSCHONING trok me aan
Het is ook best raar dat ik dat ook altijd heb. Precies hetzelfde tijdstip...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:12 schreef Hagelkaas het volgende:
Enig idee hoeveel kerkjes en losse kruizen er op bergtoppen staan? Ik zou het gekker vinden, als er nergens een bergtop met een kruis erop te bekennen was eerlijk gezegd.quote:Op zondag 31 januari 2010 01:59 schreef Katth het volgende:
...
Eenmaal in Oostenrijk aangekomen was het eerste wat ik zag dat er iets weerkaatste boven op een berg in de verte. Ik heb mijn vader toen over die droom verteld en ben samen met hem naar de top van de berg geklommen en bovenop deze berg stond een ruïne van een oud kerkje met inderdaad een groot aluminium kruis ernaast.
...
Waarom is het wel flauwekul als iemand buikpijn heeft en de telefoon gaat, maar bijvoorbeeld niet als iemand op het elite-tijdstip op de klok kijkt?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:14 schreef Bastard het volgende:
Moedwillige flauwekul en respons opgeruimt.
Omdat cornflakes, back OT.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:21 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Waarom is het wel flauwekul als iemand buikpijn heeft en de telefoon gaat, maar bijvoorbeeld niet als iemand op het elite-tijdstip op de klok kijkt?
Daar ben ik ook fucking goed inquote:Op maandag 1 februari 2010 21:33 schreef Handschoen het volgende:
Als ik iets in de magnetron heb staan een bepaald gevoel krijgen (mijn spider-microwave-sense), dan ernaar toe lopen en 9 van de 10 keer is het dan binnen iets van 10 seconden klaar
zet hem dan is op 15 minuten in plaats van 30 seconden.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:33 schreef Handschoen het volgende:
Als ik iets in de magnetron heb staan een bepaald gevoel krijgen (mijn spider-microwave-sense), dan ernaar toe lopen en 9 van de 10 keer is het dan binnen iets van 10 seconden klaar
Of het nou 3 of 30 minuten zijn, het blijft werkenquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:38 schreef rednitro het volgende:
[..]
zet hem dan is op 15 minuten in plaats van 30 seconden.
Ik heb ook een keer z'n droom gehad, maar dan met wat anders.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:30 schreef styliste het volgende:
ik heb wel vaker dit soort dingen maar het meest onverklaarbare vind ik toch wel dat ik laatst wakker werd, aan mijn beste vriend dacht en het onbedwingbare gevoel had dat er iets niet ok was, smsje gestuurd: waarom blijf ik t gevoel houden dat er iets mis is? Uur later kreeg ik een berichtje dat ie dat nog wel zou vertellen..
Bleek achteraf dat hij op het moment dat ik m een sms stuurde dikke vette laaiende ruzie had met zijn vriendin, oa over mij...
doe normaal ....quote:Op maandag 1 maart 2010 21:02 schreef -Datdus- het volgende:
Ik vergeet altijd de lichten uit te doen van mijn slaapKamer 9/10 keer zijn mijn lichten uit als ik weer terug kom. Soms doen mijn ouders het hoor maar het gebeurd ook wel eens als ik drinken etc ga halen en iedereen beneden zit. Ik verdenk mijn Oma.
aquote:Op maandag 1 maart 2010 21:28 schreef wachtwoordalweerkwijt het volgende:
Nancy Drew maar meer een vrouwending denk ik.
Nostalgisch op myst na want dat is onverklaarbaar opzich.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:36 schreef Michielos het volgende:
[..]
a
aah ik ben meer van the 7th guest, myst, return to zork enz
de classics
Klopt niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:35 schreef Handschoen het volgende:
Geen onverklaarbare gebeurtenis op zich, maar wel toevallig:
Ik vroeg me af wanneer het 1001 dagen van 21-12-2012 was, en dat is dus (volgens mijn snelle schrale berekening) aankomende 27 maart -> 27-03-'12 -> 27+3+12 = 42
Google 42 maar: Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
![]()
Nooooooo, dacht ik iets te hebbenquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:46 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Klopt niet.
Aankomende 27 maart = 27 maart 2010 (en dus niet 27 maart 2012 zoals je schrijft in je 'berekening' )
Je antwoord is dus 40, zonder bijzondere betekenis.
Dat doe ik dus...quote:Wel eens iets meegemaakt of gehoord wat echt NIET te verklaren was? Meld ze hier en zet anderen aan het denken!
Ik heb geen idee of hij stuk wasquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:52 schreef Flammie het volgende:
En er zou echt niks mis kunnen zijn met die ene lantaarnpaal? (dat het bij andere niet gebeurd geeft me een beetje te denken). Het lijkt me verder een gekke ervaring natuurlijk... Moet je je voorstellen dat het bij meerdere lantaarnpalen gebeurd...
Loop je zo langs een rijtje lantaarnpalen en die gaan dan allemaal uit terwijl je ze voorbij loopt. Dan weet je verder ook dat het echt aan jou ligtDes te meer als het je telkens maar weer gebeurd en bij niemand anders
Dat heeft te maken met snelheid en zwaartekracht enzo. Hetzelfde heb je met astronauten. Einstein 'n stuff...quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Eentje die echt een onderzocht effect is, en waar men niet weet hoe het komt. De meest succesvolle jachtvliegers schijnen een aantal seconden voor te lopen in de tijd. Ze reageren al op de tegenstander voordat deze de handeling verricht waar ze op reageren.
Snelheden waar jachtvliegers mee vliegen heb je echt geen waarneembare invloed zoals in de relativiteitstheorie bedoeld isquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:16 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met snelheid en zwaartekracht enzo. Hetzelfde heb je met astronauten. Einstein 'n stuff...
Dat dacht ik ook iddquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Snelheden waar jachtvliegers mee vliegen heb je echt geen waarneembare invloed zoals in de relativiteitstheorie bedoeld is
crap ! dat heeft niks met toeval of onverklaarbaar te maken.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:51 schreef tmffirework het volgende:
Laatst had ik ook zo iets onverklaarbaars, ik pakte mijn mobiel en precies toen ik hem ontgrendelde kreeg ik een smsje binnen!
Dat is vaak te verklaren door oververmoeidheid.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:57 schreef GrotePierFR het volgende:
En ik zie heel soms flitsen, voor minder dan 1/10e seconde. Iets langsflitsen, niet een gedaante, maar een soort licht. Alsof van een fototoestel. Heel raar, en mijn ogen zijn gezond.
Altijd als ik buiten ben of naar buiten kijk.
Nee, dat ben ik nooit. Maar dankjewel voor de suggestie.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat is vaak te verklaren door oververmoeidheid.
Dat zijn we allemaal weleens. Je ogen als eerste. Want ik zie dan ook weleens flitsen als ik naar buiten kijk en het lijkt alsof er heel snel iets langs vliegt.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:08 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik nooit. Maar dankjewel voor de suggestie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |