abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79994879
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 09:53 schreef Bastard het volgende:

[..]

Daar heeft hij ook contact mee.
Oh ok.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_80007615
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 23:07 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Verder geen sterfgeval in de familie in binnen of buitenland diezelfde nacht?
Nee, zover ik me kan herrinneren niet. Ook niet in de weken ervoor of erna volgens mij
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_80007675
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 23:20 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Ik heb dat met adertjes in m'n ogen die precies over m'n iris gaan. Dan zie ik als ik naar buiten kijk streepjes (aders) heel kort (1 a 2 seconde), daarna hebben m'n ogen zich alweer aangepast.
Dat zijn geen aders die over je ogen gaan gekkie !
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_80013156
is bandstemmen opnemen spiritistisch dan??
Ik ben niet labiel, ik ben gewoon emotioneel flexibel :)
pi_80133959
*meld*

Ik liep hele tijd terug in Capelle ad IJsel 's avonds laat naar mijn auto en hoorde ergens in de struiken "oehoe"
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  zaterdag 10 april 2010 @ 15:57:00 #131
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_80161343
Toen ik klein was voor het eerst in Italie geweest, ik was 8 ofzo, toen zei ik tegen ouders, hej , hier ben ik al eens geweest, verderop om de hoek ligt de haven! (was nog nooit nederland uitgeweest) En ja hoor, daar was de haven

Vorige week ging mijn laptop die op "sleep"stond en dicht geklapt was ineens aan om half 4 's nachts. Ik recht op in mijn bed! Snel laptop helemaal uitgezet, begint het volgende moment mijn telefoon (ligt naast me) te piepen dat de batterij leeg is...me rot geschrokken, helemaal omdat mijn man net overleden is.

Maar heb sowieso vaak dat ik bijvoorbeeld 's ochtends denk, oh mijn collega zijn moeder is overleden, en dan kom ik op kantoor en dan is het echt zo. Maar dat soort dingen heb ik al mijn hele leven dus kijk er niet meer van op.
doei
  woensdag 14 april 2010 @ 13:35:55 #132
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_80302537
Hoorde laatst een stem van een demon/geest letterlijk zeggen "ïk ben net vrij", geen idee wat ermee bedoeld wordt.
Net vrij/losgelaten uit de hel? (ben intussen wel zeker dat de geesten die ik hoor geen mensen waren)
Net overleden? (of toch wel, denk t niet)
  woensdag 14 april 2010 @ 13:38:51 #133
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_80302637
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:35 schreef Manke het volgende:
Hoorde laatst een stem van een demon/geest letterlijk zeggen "Ik ben net vrij", geen idee wat ermee bedoeld wordt.
Net vrij/losgelaten uit de hel? (ben intussen wel zeker dat de geesten die ik hoor geen mensen waren)
Net overleden?
Klaar met werken. Was het op vrijdagmiddag? Dan verheugde hij zich op een biertje
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_80302973
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 19:14 schreef rubje het volgende:
*meld*

Ik liep hele tijd terug in Capelle ad IJsel 's avonds laat naar mijn auto en hoorde ergens in de struiken "oehoe"
Ye capelle a/d ijssel klote struiken(duiven) met hun oeoe maken mij wakker
  woensdag 14 april 2010 @ 13:52:29 #135
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_80303164
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:38 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Klaar met werken. Was het op vrijdagmiddag? Dan verheugde hij zich op een biertje [ afbeelding ]
Goed idee
  vrijdag 16 april 2010 @ 11:41:35 #136
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_80377950
Weer een nare ervaring gisterenavond.
Half in slaap wordt ik keihard tussen m'n benen geramd en werden m'n voeten vastgehouden, deed pijn ja, schrok wakker en hoorde gelach.
Later druk op m'n linker oor met hard gepiep,het stopte steeds en hervatte weer, zeker 20 minuten. In die tijd hoorde ik een hele lage enge stem.

Vandaag ga ik naar santo daime, ben benieuwd.
pi_80377990
Had je ook echt fysieke schade?
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  vrijdag 16 april 2010 @ 12:01:19 #138
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_80378793
Gelukkig niet, pijn duurde wel even.
  vrijdag 16 april 2010 @ 12:12:26 #139
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_80379212
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:41 schreef Manke het volgende:
Vandaag ga ik naar santo daime, ben benieuwd.
Wordt dat de eerste keer dat je daar naartoe gaat?
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  vrijdag 16 april 2010 @ 12:26:08 #140
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_80379651
Ja, psych staat er wel achter - ze hebben afgesproken dat ik weinig tot geen aya krijg toegediend.
Hoop dat ik met een leeg hoofd terug kom, zal het later wel posten.
  maandag 19 april 2010 @ 17:02:10 #141
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_80487116
Het duurde drie dagen, 2e dag kon ik niet. Was 1,5 uur rijden.
Heeft bij mij, zoals ik wel dacht, weinig uitgehaald. Komt denk ik doordat ik geen aya mocht. Een ander persoon die ook last heeft van donkere machten of wat dan ook, had wel resultaat, haar reactie was wel indrukwekkend.
Verder erg aardige mensen. Hebben het kosteloos uitgevoerd. Het bestond eigenlijk alleen uit bidden en zingen, in het NL, Braziliaans en Latijn.
De stemmen vonden het duidelijk niet leuk.
  maandag 19 april 2010 @ 22:34:27 #142
282447 Maarten302
Make my day..
pi_80501768
quote:
Op maandag 19 april 2010 17:02 schreef Manke het volgende:
Het duurde drie dagen, 2e dag kon ik niet. Was 1,5 uur rijden.
Heeft bij mij, zoals ik wel dacht, weinig uitgehaald. Komt denk ik doordat ik geen aya mocht. Een ander persoon die ook last heeft van donkere machten of wat dan ook, had wel resultaat, haar reactie was wel indrukwekkend.
Verder erg aardige mensen. Hebben het kosteloos uitgevoerd. Het bestond eigenlijk alleen uit bidden en zingen, in het NL, Braziliaans en Latijn.
De stemmen vonden het duidelijk niet leuk.
Het heeft dus niet echt een indruk achtergelaten of wel?
  dinsdag 20 april 2010 @ 14:58:16 #143
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_80521548
Toen ik een jaar of 11 was gingen we op vakantie, mijn opa lag al een tijdje slecht, maar frankrijk was op zich nog aardig aan te rijden, dus we gingen toch.We gingen van te voren natuurlijk even langs, kan me nog herinneren dat ik toen mijn ouders al buiten stonden, terug naar binnen ben gegaan om nog even zijn handen vast te houden. Hij was nogal gedrogeerd door de morfine (botkanker, terminaal dus) maar keek heel even helder uit zijn ogen toen ik hem aankeek. Niets gezegd.
We zijn op vakantie gegaan, maar gingen na 3 dagen alweer terug.
Die middag van terugkomst is mijn moeder nog even naar hem geweest, ging dus echt niet goed.

Mijn nachtlampje had ik ooit van hem gehad (soort olielampje, maar dan met naaimachinelampie erin, hangend aan de muur).
Heel stom voordat ik ging slapen, had ik 'gezegd' in mezelf tegen dat lampje dat als t niet goed ging, 'hij'me moest wakker maken.

Ik schrik een paar uur later wakker (zo rond kwart voor 12), doe t licht aan, en het lampje slingerde heel hard heen en weer. 3 minuten later ging de telefoon, opa was overleden.

in 2007 overleed zijn vrouw, mijn oma.
Ik had mijn oma een week eerder voor t laatst gezien, ze had daarna een hersenbloeding gehad en kon niets meer. Ik had toen tegen haar gezegd dat ik dacht dat opa er was, en ze zij "hij is er altijd geweest, en ik wil naar hem toe". Die avond dus kreeg ze die beroerte.
Die was niet meteen fataal.

een paar dagen later, ik was even aan het dutten, werd ik wakker met een schreeuw in mijn hoofd, voor mijn idee wel mijn eigen stem, maar niet door mezelf gestuurd, had t gevoel dat Opa er weer was. Prompt kreeg ik dus een minuut of 10 later een belletje van mijn vader, dat dus oma overleden was.

Misschien te verklaren hoor, maar dit is voor mij in elk geval werkelijkheid.

Heb ook vaker het idee dat ik aanvoel of ik wel of niet alleen ben in een ruimte, maar dat terzijde
pi_80522284
Mijn vrouw heeft hier wel vaker last van. Één van de situaties:
(Weet niet meer precies wanneer dit was)

We zouden de volgende dag naar de verloskundige gaan. Ik had dus de wekker ingesteld, en deze staat altijd zo op buzz ingesteld en stond op 7:00. Dus we hebben nog even gepraat en me vrouw had al iets gezegd dat er een aanwezigheid was.
Ach wat, dacht ik, ik merk hier nooit iets aan. Dus we zijn uiteindelijk gewoon in slaap gevallen.

Vervolgens ging de volgende ochtend mijn wekker af, en we schrokken zo ontzettend erg, want we hoorde geen buzz, maar een stem heel hard schreeuwen: HEJEHEJEHEJE!!!!!!! Heb vervolgend hard me wekker uitgeramd.
Na dit geval ging ik mn wekker testen, en wat bleek, hij stond op radio ingesteld, en het enige wat we hoorden was een zachte radio stem.

Me vrouw zei tegen me, deze dag gaat ons echt niet meer zitten, ik voel het gewoon.

Om het voor de rest een beetje kort te houden:
- Vervolgens reed er een ambulance door onze straat (waarvan ik vroeger al nachtmerries over had)
- We hadden later de verkeerde bus genomen, en dus ook verkeerd uitgestapt.
(Gelukkig was bij de verloskundige alles goed gegaan)
- We kregen veel folders mee van de verloskundige, gingen met de bus naar onze 2e locatie, bij het uitstappen van de bus scheurde de tas waardoor alles op de grond in de regen kwam.
- Nog wat een gebakje gehaald bij de supermarkt voor in de middag, aangekomen bij de halte om de bus terug te nemen, reed er geen bus meer dus lopen door de regen.
- Tijdens het lopen begon het hard te waaien, en thuis aangekomen waren onze gebakjes helemaal door het doosje heen en weer geknald

Vanaf het moment dat me vrouw zei dat het een vreemde dag zou worden geloofde ik er niet echt zo veel van. Nu denk ik er wel anders over.
Random number generator:
8
  dinsdag 20 april 2010 @ 15:25:13 #145
8372 Bastard
Persona non grata
pi_80522536
22 jaar en al getrouwd
The truth was in here.
  dinsdag 20 april 2010 @ 15:35:54 #146
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_80522925
Of ik las niet goed
pi_80542119
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 15:25 schreef Bastard het volgende:
22 jaar en al getrouwd
Dat blijkt iedereen te verbazen... Ja, je kan ook jong trouwen + gelukkig zijn!
Random number generator:
8
pi_80842273
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 23:23 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Je overleden tante of je schoonfamilie tante die mee was?
Mijn tante is inmiddels alweer 7 jaar geleden overleden. En dit is denk ik een jaar of 4-5 geleden
pi_81272794
Ik heb snachts soms het gevoel dat mn kat over mij loopt. De eerste keer dacht ik echt dat zij het was maar ze zit nooit in mn kamer als ik slaap. Het is een vervelend gevoel als je iemand over u voelt bewegen, wetende dat er niemand aanwezig is...
Vannacht was het een streling over mn benen. Ik werd er deze keer echt wel bang van en wou langs geen kanten mn ogen open doen. Stom eigenlijk want ik geloof niet in spoken...
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
  maandag 10 mei 2010 @ 22:36:02 #150
292283 GrotePierFR
Je hart zit links
pi_81275196
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:58 schreef Keios het volgende:
Ik heb snachts soms het gevoel dat mn kat over mij loopt. De eerste keer dacht ik echt dat zij het was maar ze zit nooit in mn kamer als ik slaap. Het is een vervelend gevoel als je iemand over u voelt bewegen, wetende dat er niemand aanwezig is...
Vannacht was het een streling over mn benen. Ik werd er deze keer echt wel bang van en wou langs geen kanten mn ogen open doen. Stom eigenlijk want ik geloof niet in spoken...
Ik had het geluid alsof er een grote mot naast mijn kussen landde. Meteen opende ik mijn ogen om niks te zien. Daarvoor en daarna ook niks gezien in mijn slaapkamer. Best onverklaarbaar ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')