abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78835524
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 14:24 schreef Bastard het volgende:
We hebben het over onverklaarbare dingetjes, niet verklaar onverklaarbare dingetjes .. of games for that matter
  zondag 7 maart 2010 @ 01:20:42 #102
292283 GrotePierFR
Je hart zit links
pi_78835543
quote:
Op zondag 7 maart 2010 01:18 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Dat zijn we allemaal weleens. Je ogen als eerste. Want ik zie dan ook weleens flitsen als ik naar buiten kijk en het lijkt alsof er heel snel iets langs vliegt.

Dus wat jij ziet is helemaal niets. Kijk maar eens 5 minuten non-stop naar je scherm zonder weg te kijken en kijk dan naar buiten. Flitsen all over the place.
Dat kan het dan best wel zijn
pi_78994151
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 22:12 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik heb een tijd gehad dat ik bijna elke dag op mijn mobiele telefoon keek hoe laat het was, en dat het dan 13:37 was _ Maar dan ook echt twee weken lang
hhahaha heel erg herkenbaar, ook langere tijd gehad, en elke keer precies op 13:37

ow trouwens ik was ooit in een cafe met wat mensen, en op het gegeven moment dacht ik: Wat zijn er hier nog veel lampen aan. Ik zeg dus tegen iemand: Het is hier nog wel erg licht met al die lampen aan....... en echt meteen toen ik uitgesproken was gingen alle lampen uit en werden gedimd. (waarschijnlijk gewoon toeval, maar oke )

[ Bericht 12% gewijzigd door babipangang op 10-03-2010 22:44:39 ]
  woensdag 10 maart 2010 @ 22:43:49 #104
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_78994484
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 20:51 schreef tmffirework het volgende:
Laatst had ik ook zo iets onverklaarbaars, ik pakte mijn mobiel en precies toen ik hem ontgrendelde kreeg ik een smsje binnen!
En hoe vaak ontgrendel je je mobiel zonder dat je iets binnen krijgt?

Mensen die in 'meer' geloven.
Narcist
pi_78995157
Ik werd een keer op zaterdagochtend tien voor zeven wakker met een vreemd of misselijk gevoel, even naar de wc geweest maar zonder iets te doen maar dat hielp ook niet, nja goed om 7 uur sliep ik weer.

Komt mijn moeder om 10 uur zeggen dat mijn oma om tien voor 7 was overleden.

Spreek ik een dag later mijn broer (woont uit huis), was hij ook wakker geworden om 10 voor 7.
pi_79250126
Een keertje met m'n schoonfamilie langs de weg in frankrijk moeten slapen omdat er geen camping in de buurt was. Wij de caravan opgezet enz enz. Ik heb heerlijk liggen slapen toen ik ineens smorgens net 5 en wakker werd. Ik keek op en zag een zwarte schim naast de deur op een stoel zitten.

Geen gezicht herkenbaar of iets geen vreemde afmeting of wat dan ook.
Op de en of andere reden weet ik gewoon dat het mijn tante was. Maar hoe ik dit weet is nog steeds een vraag voor me.

Het lijkt me ook dat als je zoiets ziet je je het apenlazerus schrikt, maar toen ik het zag kwam er een gevoel van warmte en rust over me heen en ging ik eigenlijk weer slapen.

Njah dat is mijn ervaring.
U.

[ Bericht 7% gewijzigd door Udigo op 17-03-2010 13:40:28 ]
  woensdag 17 maart 2010 @ 23:57:56 #107
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_79279363
In mijngeboortedorp woont een vrouw die paranormaal begaafd is, weet niet hoe het heet wat ze doet maar zal mijn ervaringen met haar uitleggen.

Toen ik een jaar of 7 was had ik enorm veel last van nachtmerries, dit al meer dan een jaar en ik sliep geen nacht meer, mijn ouders dus ook niet.

Mijn moeder is zonder mijn medeweten naar haar toe gegaan en heeft een foto van mij aan haar gegeven.
Vanaf die nacht had ik geen nachtmerries meer.
Pas jaren later heeft mijn moeder dit mij verteld.

In mijn tienerjaren kreeg ik last van hevige migraine aanvallen, het leek mijn moeder verstandig om bij haar lang te gaan,ze heeft gewoon haar handen op mijn hoofd gelegd en de pijn was weg.
Ook vertelde ze me dat ik met mijn been moest uitkijken, een week later had ik die zwaar gekneusd.

Echt vele jaren later, samenwonend ondertussen vertelde mijn vriend ( nu man) dat hij een rare droom had.
Ik zat die periode niet lekker in mijn vel en hij vertelde dat hij in een donkere kamer was met in het midden een stelage, daarop zag hij een vrouw zitten die hij niet kende en die vrouw vertelde hem dat hij met mij naar de dokter moest want het ging niet goed met me.

Hij vond dit maar vreemd maar heeft me toch meegenomen naar de dokter.

Tijdje later kwamen we diezelfde vrouw tegen op straat en zei tegen mijn man, ben blij dat je naar me geluisterd heb, het gaat nu goed met haar ( en dat klopte ook).
Ze vertelde ons ook dat we een dochtertje zouden krijgen die bijzonder is.
We hebben inderdaad 2 dochtertje gekregen maar zie gelukkig nog niks geks aan ze, gewoon 2 vrolijke meiden.

Dit is dus een en dezelfde persoon, hoe ze het doet geen idee, maar ben er wel blij mee.
Heb verders ook nooit met iemand iets paranormaals meegemaakt.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_79356953
Sinds ik niet meer aan wasmachines doe [Maar aan Pokemon, agenzien het ownt] Is iedereen op Hackforums.net gaan raar doen, En me PC doet steeds rarer, Onverklaarbare crashes, geen foutmelding niks, Elco's zijn solid state, daar kan het niet aan liggen, Ik heb Hackforums dus in 2 delen gesplit: De Pokemon fans, En de Kleine kinderen, Het laaste lees je meer in dit topic: http://www.hackforums.net/showthread.php?tid=318522&page=5
Oja, ik hoor vaak mn moeder roepen terwel ze er niet is, Zelfde verhaal als met mijn vader, die hoor ik ook soms roepen, terwel dat niet waar is. [Aka: stemmen in me hoofd, Kan dat aan autisme liggen of niet?]
  vrijdag 19 maart 2010 @ 23:45:45 #109
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_79359720
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 22:29 schreef Wasmachinemann het volgende:
Sinds ik niet meer aan wasmachines doe [Maar aan Pokemon, agenzien het ownt] Is iedereen op Hackforums.net gaan raar doen, En me PC doet steeds rarer, Onverklaarbare crashes, geen foutmelding niks, Elco's zijn solid state, daar kan het niet aan liggen, Ik heb Hackforums dus in 2 delen gesplit: De Pokemon fans, En de Kleine kinderen, Het laaste lees je meer in dit topic: http://www.hackforums.net/showthread.php?tid=318522&page=5
Oja, ik hoor vaak mn moeder roepen terwel ze er niet is, Zelfde verhaal als met mijn vader, die hoor ik ook soms roepen, terwel dat niet waar is. [Aka: stemmen in me hoofd, Kan dat aan autisme liggen of niet?]
Je moet ingelogd zijn om dat topic in het hackforum te mogen lezen...

En verder snap ik weinig van je post .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_79359742
het is Bassos
  vrijdag 19 maart 2010 @ 23:56:41 #111
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_79360080
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 23:46 schreef Flammie het volgende:
het is Bassos
-edit- Ik hoop dat je wat geleerd hebt van je ban, oude koeien laten we zitten vanaf nu.

[ Bericht 23% gewijzigd door Bastard op 20-03-2010 09:40:16 ]
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  zaterdag 3 april 2010 @ 22:42:48 #112
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_79917424
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 08:35 schreef terror623 het volgende:
Een paar jaar terug heb ik een periode gehad waarin mij behoorlijk vaak vreemde dingen overkwamen, de meest bijzondere ervaring (deze is dus ook nog is bevestigd door mijn moeder) zal ik hier neer plempen.

Zo'n 4 jaar terug woonde ik in wassenaar met een aantal vrienden, op een middag werd ik gebeld door mijn moeder die mij vertelde dat ze een beetje grieperig was, en mij vroeg of ik de hond kon ophalen en een paar dagen voor de hond kon zorgen. Zo gezegd zo gedaan, er leek niets aan de hand te zijn.

Diezelfde avond lig ik in mijn bed flink te malen (weet niet eens meer waarover, is ook niet relevant) en kom ik niet in slaap. Na een flinke tijd val ik toch in een soort halve slaap waaruit ik na enkele minuten behoorlijk bruut ontwaakte, ik voelde namelijk dat iets aan "mij" "trok" dwz aan mijn energie, mijn bestaan, etc. Ik zag schuin boven mijn rechterknie een zwarte schim hangen die energie uit mij trok, ik was compleet verlamd en in schok. Na enkele minuten, die voor mij een eeuwigheid leken te duren, kon ik bewegen en verdween de schim. Ik ben compleet in paniek naar de kamer van mijn zusje gerend (die woonde toendertijd even bij mij in) en heb de hond op mijn kamer gelegd om mijzelf enigzins te kalmeren. Ik heb daarna nog heel vreemd gedroomd.

De volgende dag belde mijn moeder mij op met de boodschap dat ze direct opgenomen moest worden in het ziekenhuis, ze had namelijk een bacterie-infectie in haar urineweg haar nierbekken en haar bloedwegen. Ze heeft een tijdje op de intensive care gelegen maar heeft het godzijdank gehaald, haar complete herstel duurde meer dan 3 maanden.

Ergens aan het einde van haar herstelperiode vertelde ik haar over de schim, zij vroeg mij hoe laat ik de schim ongeveer gezien had. Ik vertelde haar dat dat tussen 2 en 3 ongeveer geweest was. Waarop zij zei dat ze rond diezelfde tijd ook een zwarte schim gezien had, aan haar raam. En dat ze daarna gedroomd had dat de huisarts haar niet kon bereiken met de resultaten van het bloedonderzoek (mijn moeder had net een nieuw nummer) en dat het daardoor ernstig fout zou aflopen. Het eerste wat ze deed toen ze wakker werd was de huisarts bellen om haar nieuwe nummer door te geven, binnen nog geen half uur werd ze gebeld dat ze direct naar het ziekenhuis moest. Had ze dat niet gedaan dan weet ik zeker dat ze nu niet meer hier rond zou lopen.
Door dit verhaal heb ik nu kippevel
  zaterdag 3 april 2010 @ 22:49:16 #113
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_79917628
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:03 schreef Fipotje het volgende:

[..]

Als je in je remslaap bent (of net voor dat je gaat slapen ofzo, iig als je lichaam al slaapt, maar jij nog niet) en je bent wakker kan je, je niet bewegen en komt het vaak voor dat denkt iets te zien. Dat zou een verklaring ervoor kunnen zijn.
Hmmm.. idd, ik heb ook wel eens dat ik in een soort halfslaap fase ben waarin ik de omgeving wel kan waarnemen maar niet kan bewegen, dan gaat m'n wekker en een seconde later gooi ik de dekens van me af, klaarwakker sta ik dan op om het uit te zetten.
  zaterdag 3 april 2010 @ 22:55:35 #114
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_79917855
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:40 schreef DSGamer het volgende:
Ik was een keer aan het douchen. Badkamer raam dicht, deur ook dicht. Toch zag ik een hoek van m'n handoek een keer zwaaien alsof er een windvlaag langs ging.
Is er niet een grote spleet onder de deur en/of bij het raam waardoor koude lucht binnenkomt? Verder heeft elke badkamer een gat voor luchtafvoer (tegen schimmelvorming) die weer in contact staat met een gat in de keuken (tegen luchtjes).Als je dat allemaal combineert met warme douche water die de lucht verwarmt kan je best een luchtstroom krijgen.

[ Bericht 15% gewijzigd door slashdotter3 op 03-04-2010 23:14:48 ]
  zaterdag 3 april 2010 @ 23:01:13 #115
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_79918074
quote:
Op maandag 1 februari 2010 21:33 schreef Handschoen het volgende:
Als ik iets in de magnetron heb staan een bepaald gevoel krijgen (mijn spider-microwave-sense ), dan ernaar toe lopen en 9 van de 10 keer is het dan binnen iets van 10 seconden klaar
Lijkt me best verklaarbaar als jij in bijna alle gevallen iets onder de 3 a 5 minuten verwarmt. Je hebt ook een interne klok in je hoofd en die kan gevoelsmatig best voor je bijhouden wanneer er 3 minuten verstreken zijn.

Ik zou het bijzonder vinden als je datzelfde ook kan doen met gerechten die bijvoorbeeld 35 minuten (een taart ofzo) in de combimagnetron moet.
  zaterdag 3 april 2010 @ 23:07:56 #116
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_79918371
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 19:01 schreef vosss het volgende:
Jaren geleden. Vriendin net thuis afgezet met de auto een paar dorpen verderop.

Ik rij alleen terug naar huis over een onverlichte en dus pikdonkere weg langs de rand van een bos.

Ineens uit het niks voel ik iemand op mijn schouder kloppen. Drie keer voel ik het. En niet zachtjes tikken, maar echt TAP TAP TAP, behoorlijk hard zegmaar.

Vol in de ankers, want ik zat 100% alleen in de auto, meteen gestopt op die donkere landweg, binnenverlichting aangedaan en uit de auto gestapt met trillende handjes. Paar rondjes om de auto gelopen, maar niks te zien in of om de auto. Kofferbak nog opengemaakt om zeker te weten dat daar niemand in zat, maar dat was uiteraard ook niet het geval.

Nouja, ik stond daar dus midden in de nacht, op een verlaten landweg aan de rand van een bos in het pikkedonker en dat is nou niet meteen de gezelligste plek om in je eentje te staan nadat je zoiets meegemaakt heb, dus ik ben weer ingestapt en als een idioot zo hard als ik kon naar huis gereden. Met de binnenverlichting aan. En om de 100 meter achter me kijken op de achterbank

Geen idee wat het geweest is. Ik ben niet vlug bang, maar dat was best scary

Overigens was ik compleet nuchter en niet moe of iets dergelijks en het was echt geen spiervertrekking ofzo, daarvoor was het gewoon te duidelijk en te hard. Sterker nog, ik kon gewoon voelen met hoeveel vingers er geklopt werd op mn schouder. 3 stuks.

Als ik er aan terug denk krijg ik nog rillingen ervan
Verder geen sterfgeval in de familie in binnen of buitenland diezelfde nacht?
  zaterdag 3 april 2010 @ 23:20:20 #117
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_79918845
quote:
Op zondag 7 maart 2010 00:57 schreef GrotePierFR het volgende:
En ik zie heel soms flitsen, voor minder dan 1/10e seconde. Iets langsflitsen, niet een gedaante, maar een soort licht. Alsof van een fototoestel. Heel raar, en mijn ogen zijn gezond.

Altijd als ik buiten ben of naar buiten kijk.
Ik heb dat met adertjes in m'n ogen die precies over m'n iris gaan. Dan zie ik als ik naar buiten kijk streepjes (aders) heel kort (1 a 2 seconde), daarna hebben m'n ogen zich alweer aangepast.
  zaterdag 3 april 2010 @ 23:23:17 #118
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_79918942
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:41 schreef Udigo het volgende:
Een keertje met m'n schoonfamilie langs de weg in frankrijk moeten slapen omdat er geen camping in de buurt was. Wij de caravan opgezet enz enz. Ik heb heerlijk liggen slapen toen ik ineens smorgens net 5 en wakker werd. Ik keek op en zag een zwarte schim naast de deur op een stoel zitten.

Geen gezicht herkenbaar of iets geen vreemde afmeting of wat dan ook.
Op de en of andere reden weet ik gewoon dat het mijn tante was. Maar hoe ik dit weet is nog steeds een vraag voor me.

Het lijkt me ook dat als je zoiets ziet je je het apenlazerus schrikt, maar toen ik het zag kwam er een gevoel van warmte en rust over me heen en ging ik eigenlijk weer slapen.

Njah dat is mijn ervaring.
U.
Je overleden tante of je schoonfamilie tante die mee was?
  zondag 4 april 2010 @ 11:31:39 #119
282447 Maarten302
Make my day..
pi_79927457
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 23:23 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Je overleden tante of je schoonfamilie tante die mee was?
Ik denk zijn overleden tante
pi_79927783
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 22:42 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Door dit verhaal heb ik nu kippevel
ik ook net !!!
pi_79930146
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 23:01 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Lijkt me best verklaarbaar als jij in bijna alle gevallen iets onder de 3 a 5 minuten verwarmt. Je hebt ook een interne klok in je hoofd en die kan gevoelsmatig best voor je bijhouden wanneer er 3 minuten verstreken zijn.

Ik zou het bijzonder vinden als je datzelfde ook kan doen met gerechten die bijvoorbeeld 35 minuten (een taart ofzo) in de combimagnetron moet.
In doe meestal niks langer dan 15 min... pizza hmm
Have fun...
  zondag 4 april 2010 @ 14:21:38 #122
259246 Cristal
Magical touch...
pi_79932055
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 22:29 schreef Wasmachinemann het volgende:
Sirieus?
De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.
  maandag 5 april 2010 @ 12:31:26 #123
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_79963324
Kut ervaring gehad vannacht:
niet kunnen slapen, en toen ik bijna in slaap viel hoorde ik een vrouw het uitschreeuwen, gevolgd door een enge demonische keelgeluidstem - alsof er een poort werd geopend vanuit de hel. die demoon met die enge stem is nu bij me....
Hoorde ook een continu ratelende stem.
Dacht dat het mensen geesten waren, nu dus niet meer.

Hoor stemmen sinds ik iets spiritistisch heb gedaan vorig jaar.. nl. bandstemmen opnemen.
pi_79994422
quote:
Op maandag 5 april 2010 12:31 schreef Manke het volgende:
Kut ervaring gehad vannacht:
niet kunnen slapen, en toen ik bijna in slaap viel hoorde ik een vrouw het uitschreeuwen, gevolgd door een enge demonische keelgeluidstem - alsof er een poort werd geopend vanuit de hel. die demoon met die enge stem is nu bij me....
Hoorde ook een continu ratelende stem.
Dacht dat het mensen geesten waren, nu dus niet meer.

Hoor stemmen sinds ik iets spiritistisch heb gedaan vorig jaar.. nl. bandstemmen opnemen.
Met alle respect, maar als ik zulke dingen zou horen zou ik toch echt even langs een psych gaan
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  dinsdag 6 april 2010 @ 09:53:39 #125
8372 Bastard
Persona non grata
pi_79994840
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 09:33 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Met alle respect, maar als ik zulke dingen zou horen zou ik toch echt even langs een psych gaan
Daar heeft hij ook contact mee.
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')