Uh? Waar? Of bedoel je de blog?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:30 schreef Daph_ het volgende:
Pretty
Zag je nagels net nog voorbij komen op een ander forum, Obli!
Nee niet op je blog, daar had ik ze wel al gezienquote:Op woensdag 30 december 2009 18:30 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Uh? Waar? Of bedoel je de blog?
Oh grappig...quote:Op woensdag 30 december 2009 18:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee niet op je blog, daar had ik ze wel al gezien![]()
Ik zag je sterrennagels: http://www.cosmopinie.nl/forum/topic/1473
die tweede vind ik echt heel mooiquote:Op woensdag 30 december 2009 18:29 schreef Oblivion het volgende:
Dank je wel voor het doen, SQ!![]()
Nieuwjaars nagels...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:34 schreef Daph_ het volgende:
Oh mijn god!!
[ afbeelding ]![]()
(vond dit op MUA: http://www.makeupalley.com/m_103751832/ )
Die tweede vind ik leukquote:Op woensdag 30 december 2009 18:29 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh mijn god!!
[ afbeelding ]![]()
Ik denk dat dat P.F. isquote:Op woensdag 30 december 2009 18:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh mijn god!!
[ afbeelding ]![]()
wtf?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:34 schreef Daph_ het volgende:
Oh mijn god!!
[ afbeelding ]![]()
allebei leukquote:Op woensdag 30 december 2009 18:29 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zullen vast wedstrijd nagels zijn...quote:Op woensdag 30 december 2009 18:34 schreef Daph_ het volgende:
Oh mijn god!!
[ afbeelding ]![]()
Oh is dat zo?quote:
bling is tofquote:Op woensdag 30 december 2009 18:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wtf?
[..]
allebei leuk![]()
ik hou dit op als nieuwjaarsnagels
[ afbeelding ]
lekker bling to the max
Blingquote:Op woensdag 30 december 2009 18:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wtf?
[..]
allebei leuk![]()
[ afbeelding ]
lekker bling to the max
Ondanks dat ik goudquote:Op woensdag 30 december 2009 18:29 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
CATFIGHT!!!quote:Op woensdag 30 december 2009 18:40 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh is dat zo?![]()
PF! Get your ass over here!!!
Whehehe, het is geen goud...quote:Op woensdag 30 december 2009 18:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ondanks dat ik goudvind.. is die 2e echt te mooi
!
Mooi!quote:Op woensdag 30 december 2009 18:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wtf?
[..]
allebei leuk![]()
[ afbeelding ]
lekker bling to the max
Huh?quote:
ja?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:47 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mooi!
Even van de ene kunstnagelmens naar de ander.
Je kan gerust met pure aceton dit weghalen, alleen als je er bijna bent, dan kan het zijn dat je toplaag van de acryl zacht begint te worden.
Even een paar minuutjes niks aan raken en het wordt weer hard...![]()
Want met remover zonder aceton, ben ik bang dat ik je hier kan horen schreeuwen omdat het er niet of nauwelijks af gaat...
oh dat is wel fijn om te weten!quote:Op woensdag 30 december 2009 18:47 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mooi!
Even van de ene kunstnagelmens naar de ander.
Je kan gerust met pure aceton dit weghalen, alleen als je er bijna bent, dan kan het zijn dat je toplaag van de acryl zacht begint te worden.
Even een paar minuutjes niks aan raken en het wordt weer hard...![]()
Want met remover zonder aceton, ben ik bang dat ik je hier kan horen schreeuwen omdat het er niet of nauwelijks af gaat...
Nee, dan moet je echt met je nagels in de aceton gaan zitten, dan pas kan je ze eraf schrapen.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja?
ok, fijn dat te horen
ik gebruik helemaal niks meer met aceton namelijk, ben zo bang dat het er af gaat
ja mamaquote:Op woensdag 30 december 2009 18:51 schreef Oblivion het volgende:
Maar dames, gewone nagellak, gewone remover, you hear!!
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, dan moet je echt met je nagels in de aceton gaan zitten, dan pas kan je ze eraf schrapen.![]()
Maar omdat het toplaagje wel eraf kan, even gewoon niks doen, kan het ook niet gaan deuken en zo..
ja mamaquote:Op woensdag 30 december 2009 18:51 schreef Oblivion het volgende:
Yes, boss lady!!!!quote:Op woensdag 30 december 2009 18:51 schreef Oblivion het volgende:
Schaam ik me meteen minder dat ik het mooi vindquote:Op woensdag 30 december 2009 18:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Whehehe, het is geen goud...![]()
Het is brons..
Oh zo!
Dat ziet er wel heel erg eng uitquote:Op woensdag 30 december 2009 18:34 schreef Daph_ het volgende:
Oh mijn god!!
[ afbeelding ]![]()
Welke lak is die tweede?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:29 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ZIEN!quote:Op woensdag 30 december 2009 18:54 schreef Daph_ het volgende:
Hahaha
Nfu Oh 49 over ChG Millenium geeft trouwens een heel apart effect! Het lijkt wel te gloeien..
Ik hoop dat ze niet hoeft te plassen....quote:Op woensdag 30 december 2009 18:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat zullen vast wedstrijd nagels zijn...
Jij niet! Jij hebt toch geen kunstnagels?quote:
ow, zet dat er dan bijquote:Op woensdag 30 december 2009 18:59 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Jij niet! Jij hebt toch geen kunstnagels?
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:56 schreef Frosting het volgende:
Mooi dat 'bronzen' Obli!!Wat is het eigenlijk, een lakje?
Een lakje die ik van MiMu heb gekregen, de P2 Dangerous.quote:
Ik heb het op een blaadje gesmeerdquote:Op woensdag 30 december 2009 18:57 schreef Oblivion het volgende:
[..]
ZIEN!
Vind die Nfo fascinerend!
Lezen!quote:
Whiiiihihiquote:Op woensdag 30 december 2009 18:58 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze niet hoeft te plassen....
Oh ja graag, probeer met zoveel mogelijk verschillende ondergronden... Cool!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb het op een blaadje gesmeerdIk moet nog nailwheels kopen! *schrijft op lijstje*
Ik zal het straks even op mijn eigen nagels smeren, dan zal ik een foto maken!
Kon het trouwens door de brievenbus?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:54 schreef Daph_ het volgende:
Hahaha
Nfu Oh 49 over ChG Millenium geeft trouwens een heel apart effect! Het lijkt wel te gloeien..
quote:
Ga ik doen! Whehe ik ben zelf ook nieuwsgierig.. Doe het wel maar op één hand hoor, dus vijf kleurtjes.. Suggesties?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh ja graag, probeer met zoveel mogelijk verschillende ondergronden... Cool!
(Als je dat wilt tenminste..)
Ja! Ik hoorde opeens een hele harde *TONK* in onze brievenbus (we hebben er eentje die buiten hangt, zo'n euh, metalen ding) dus ik was al helemaalquote:Op woensdag 30 december 2009 19:01 schreef bernies het volgende:
[..]
Kon het trouwens door de brievenbus?
quote:
Okee, ik ben geen dame. Duidelijkquote:Op woensdag 30 december 2009 18:51 schreef Oblivion het volgende:
Ik zal eens kijken vanavond...quote:Op woensdag 30 december 2009 18:49 schreef snakelady het volgende:
Die 2de vind ik ook heel mooi Obli, denk met rood zelfs nog mooier.
Geen idee, ik denk combo's die je niet snel bij elkaar zal zoeken...quote:Op woensdag 30 december 2009 19:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ga ik doen! Whehe ik ben zelf ook nieuwsgierig.. Doe het wel maar op één hand hoor, dus vijf kleurtjes.. Suggesties?
Oh zo...jij pakt het anders op omdat het een nieuwe post is..quote:Op woensdag 30 december 2009 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
Okee, ik ben geen dame. Duidelijk
Leuk! Blauw, ben gek op blauw!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh wauw, er zijn weer toffe nagels gepost!! (Al zijn die zeenagels angstaanjagend...)
Mijn nageltjes momenteel:
[ afbeelding ]
Ben fan van matte nageltjes aan het worden![]()
En voor oudjaar gaat het simpele glitter worden denk ik, dan vind ik het niet zo zonde van de moeite(Spoelbakken, jeuj.)
Mooi en subtiel!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh wauw, er zijn weer toffe nagels gepost!! (Al zijn die zeenagels angstaanjagend...)
[ afbeelding ]
En voor oudjaar gaat het simpele glitter worden denk ik, dan vind ik het niet zo zonde van de moeite(Spoelbakken, jeuj.)
eg niequote:Op woensdag 30 december 2009 19:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh zo...jij pakt het anders op omdat het een nieuwe post is..![]()
Jij bent ook een dame heur.
het zweetlaagje?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:08 schreef Puckzzz het volgende:
Ik gebruik ook de gewone aceton hoor voor mijn gelnagels (naja gel TC) Ook om het zweetlaagje te verwijderen. Ik merk geen verschil...
Mooi Ijsdraakje, mooie kleur en erg leuk met zo'n frenchquote:Op woensdag 30 december 2009 19:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Jij zweet nietquote:
Hoe zit het eigenlijk met die bestelde Nfu Oh?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja! Ik hoorde opeens een hele harde *TONK* in onze brievenbus (we hebben er eentje die buiten hangt, zo'n euh, metalen ding) dus ik was al helemaal![]()
Postzegels zijn nu trouwens wel afgestempeld
Van nummer 12, wat is dan de 2e van linksonder geteld?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:20 schreef bernies het volgende:
Nagelwheels zijn leuk!
Zwart, net anders dan blauw en groen, oranje en zalm, licht rose:
[ afbeelding ]
Paars en bordeaux:
[ afbeelding ]
Zilver, grijs en blauw:
[ afbeelding ]
Donker rose, bruinig, rood en groen:
[ afbeelding ]
De ruimte die nog op de wheels is, is uiteraard om nog te vullen!
Nummer staan ook in mij Excel nagellaksheet zodat ik terug kan vinden welke kleur het is.
Leuk! Leuk!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:15 schreef Franneh het volgende:
Mooie nagels weer allemaal! vooral die confetti in de OP
@ Oblivian ook geweldig dat goud! Wat is dat precies?
Zojuist weer een bestelling binnen gehad.. nu stop ik echt met kopen.
Ik kijk nog maar pas mee en jullie hebben me veel te veel aangestoken.![]()
![]()
Heb ook wel genoeg nu om even mee voort te kloten denk ik.![]()
Verzameling lakjes
http://i47.tinypic.com/2w2ey2s.jpg
Image plates
http://i48.tinypic.com/25oxovk.jpg
Stickers
http://i49.tinypic.com/2zsck6u.jpg
[ afbeelding ]
(die haar is trouwens niet van mij, die zit in de verpakking.
Fimos:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Straks maar kijken of er wat leuks uit voort komt
Was een optimale recycling actie!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja! Ik hoorde opeens een hele harde *TONK* in onze brievenbus (we hebben er eentje die buiten hangt, zo'n euh, metalen ding) dus ik was al helemaal![]()
Postzegels zijn nu trouwens wel afgestempeld
Wil ook wel eens weten hoe dat heet, heel mooi namelijk!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Leuk! Leuk!![]()
Dat brons, is echt brons, maar dan flinterdun
het heeft een naam...
Ik zal het vanavond eens fotograferen.
I Know, heb ze allemaal weg geflikkerd..quote:Op woensdag 30 december 2009 19:25 schreef bernies het volgende:
[..]
En zoooo handig! Vooral om dat een kleurtje in een flesje soms toch anders is...
Waar heb jij die sneeuwpopstikkertjes vandaan?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:15 schreef Franneh het volgende:
![]()
Verzameling lakjes
Image plates
Stickers
[ afbeelding ]
Fimos:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grey van Barry M. De lichtere ernaast is Recycle van CG.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Van nummer 12, wat is dan de 2e van linksonder geteld?
Zo dat zijn er echt veelquote:Op woensdag 30 december 2009 19:20 schreef bernies het volgende:
Nagelwheels zijn leuk!
Zwart, net anders dan blauw en groen, oranje en zalm, licht rose:
[ afbeelding ]
Paars en bordeaux:
[ afbeelding ]
Zilver, grijs en blauw:
[ afbeelding ]
Donker rose, bruinig, rood en groen:
[ afbeelding ]
De ruimte die nog op de wheels is, is uiteraard om nog te vullen!
Nummer staan ook in mij Excel nagellaksheet zodat ik terug kan vinden welke kleur het is.
Ik had al veel maar de afgelopen maanden is daar erg veel bijgekomen. Komt ook doordat de $ nu zo laag staat en pakje met 9 lakjes is in verhouding goedkoper, en dan gaat het heel snel....!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:32 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Zo dat zijn er echt veelVergeleken met jou heb ik echt helemaal niks
but, why?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:26 schreef Oblivion het volgende:
[..]
I Know, heb ze allemaal weg geflikkerd..![]()
Ik had geen zaak meer, wat moet je er dan mee?quote:
Ik heb zoveel losse tips, ik kan ze zelf nog maken..quote:
ja, 'kweenie, voor je eigen handigheid, dat je snel een mooi lakje uit kunt zoeken ofzo?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik had geen zaak meer, wat moet je er dan mee?
Waren allemaal lakjes die ik verkocht...meeste heb ik dan toch niet meer?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, 'kweenie, voor je eigen handigheid, dat je snel een mooi lakje uit kunt zoeken ofzo?
Gehad.. zal eens vragen aan die genequote:Op woensdag 30 december 2009 19:29 schreef puntoortje het volgende:
Waar heb jij die sneeuwpopstikkertjes vandaan?
Zijn eerste kerstdag verzonden, althans dat kreeg ik via de mail binnen. Zodra ik ze binnen heb geef ik een gil!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met die bestelde Nfu Oh?
Die Fimo's!!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:15 schreef Franneh het volgende:
![]()
Verzameling lakjes
Image plates
Stickers
[ afbeelding ]
Fimos:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ebayquote:Op woensdag 30 december 2009 19:40 schreef Mirjam het volgende:
waar doe je goedkoop van die nailwheels kopen eigenlijk?
misschien moe'k dat ook maar gaan doen
Ik zie mijn stipsquote:Op woensdag 30 december 2009 18:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
* moussy trekt snel dr bronzen met fuchsia roze reebokjes aanquote:één nagel met een sterretje of een versierinkje of weet ik veel wat vind ik best nog kunnen. Maar alle andere dingen voelen voor mij nogal snel trailerparktrashy aan. (Hoewel het best kan dat sommige mensen er erg goed mee staan hoor als ze wat 'speciaals' met hun nagels doen)
Ik gebruik het ook als ik weet wat ik de volgende dag aan, wil om te zien welke kleur het mooiste erbij staat...quote:Op woensdag 30 december 2009 19:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, 'kweenie, voor je eigen handigheid, dat je snel een mooi lakje uit kunt zoeken ofzo?
Bladgoud, bladkoper, bladbrons, bladzilver...quote:Op woensdag 30 december 2009 19:49 schreef Franneh het volgende:
Oblivion ben benieuwd hoe het heet dan! Erg mooi!
Is het niet zoiets:quote:Op woensdag 30 december 2009 19:56 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Bladgoud, bladkoper, bladbrons, bladzilver...
Denk ik, want dat is het enige wat ik kan bedenken.
Nee, puckzzz heeft ook een zakje, vaak met oranje viltpapier tussenin..quote:Op woensdag 30 december 2009 19:59 schreef bernies het volgende:
[..]
Is het niet zoiets:
http://www.martinbrinkhuis.nl/content/NL/120?Categorie=21.4
Het heet: Bladmetaal Flinters en te koop bij kunstenaarsbenodigdhedenwinkels
Ebay, zal ff de shop opzoeken waar ik ze besteld heb.. ¤2,88 voor 10.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:40 schreef Mirjam het volgende:
waar doe je goedkoop van die nailwheels kopen eigenlijk?
misschien moe'k dat ook maar gaan doen
Tofquote:Op woensdag 30 december 2009 19:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zijn eerste kerstdag verzonden, althans dat kreeg ik via de mail binnen. Zodra ik ze binnen heb geef ik een gil!
Beautylifenailquote:Op woensdag 30 december 2009 20:26 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb het idee dat mijn nagelbedden langer zijn dan ze waren.. Kan dat zo snel?
En nog een vraag: bij welke eBayseller hebben jullie je nagelwielen gekocht?
Je hebt ze nog niet ontvangen?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Beautylifenail
Ze heeft witte en doorzichtige. 21 december is er een set verzonden en levering duurt 18-28 werkdagen.
Deze heb ik:quote:Op woensdag 30 december 2009 20:26 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb het idee dat mijn nagelbedden langer zijn dan ze waren.. Kan dat zo snel?
En nog een vraag: bij welke eBayseller hebben jullie je nagelwielen gekocht?
Moet je niet zijn. Werden erg netjes verzonden en binnen twee weken in huis.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je hebt ze nog niet ontvangen?
Ik zie alleen maar nailwheels uit Hong Kong en op de een of andere manier ben ik daar nogal huiverig voor..
Nope. Deze zijn uit Amerika en gratis verzendingquote:Op woensdag 30 december 2009 20:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je hebt ze nog niet ontvangen?
Ik zie alleen maar nailwheels uit Hong Kong en op de een of andere manier ben ik daar nogal huiverig voor..
Neehoor! Ik heb een stom potje van de knutselwinkel met gouden flakesquote:Op woensdag 30 december 2009 20:04 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, puckzzz heeft ook een zakje, vaak met oranje viltpapier tussenin..
Toch, Puckzzz?
Dank je wel, en klopt, vijlen staat voor morgen op het programmaquote:Op woensdag 30 december 2009 21:06 schreef Sjeen het volgende:
-Nienna-, mooie witte nagels heb jeZe zijn alleen nog niet allemaal gelijkvormg gevijld
Ik moet echt beter lezen! Ik dacht dat je wel al gevijld hadquote:Op woensdag 30 december 2009 21:10 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Dank je wel, en klopt, vijlen staat voor morgen op het programma
Dat was Snakelady volgens mijquote:Op woensdag 30 december 2009 21:12 schreef Joysa het volgende:
Iemand (sorry weet echt niet meer wie) had hier laatst zwarte hema lak + rode hema lak, brilliant powder gedoe, over elkaar heen. Dat vond ik zo mooi, dus dat ging ik even na-apen..
Wehh failHet is zo hard mislukt, dat het er binnen nu en 5min weer afgaat!
Nice!quote:Op woensdag 30 december 2009 21:13 schreef Oblivion het volgende:
Zo daad bij woord gevoegd, nu met rood en goud...
Bling, bling..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu stop ik even.
Prettyquote:Op woensdag 30 december 2009 21:13 schreef Oblivion het volgende:
Bling, bling..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu stop ik even.
Ik ben (nog) niet zo goed in netjes 2 lagen over elkaar lakken, dus stukken zwart zonder rood en andersom enzo, hihiquote:[..]
Dat was Snakelady volgens mijWat was er mislukt?
Mooi!!quote:Op woensdag 30 december 2009 21:13 schreef Oblivion het volgende:
Bling, bling..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu stop ik even.
Little red wagonquote:Op woensdag 30 december 2009 21:21 schreef Sjeen het volgende:
Rood![]()
![]()
Luvvv them Obli!!! Welke rood is het?
Dank jullie wel.quote:
Heul niet slecht...quote:Op woensdag 30 december 2009 20:54 schreef -Nienna- het volgende:
Hier dan fotootjes van mijn nagels, helemaal kaal en niet gevijld.
Morgen ga ik vijlen en lakken.
Ik ben al wel een poosje bezig met mijn nagelriemen, die zijn al een heel stuk verbeterd, het waren namelijk meerdere losse laagjes die vast op mijn nagel zaten en ook een heel stuk over mijn nagelbed heen lagen.
Links:
[ afbeelding ]
Rechts:
[ afbeelding ]
Ik heb Trind cuticle remover, maar die mag maar eens in de 4 weken gebruikt worden.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:31 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Heul niet slecht...
Je hebt cuticle remover op de markt.
En elke keer als je uit de douche of bad komt even met zachte badhandoek naar achteren duwen...![]()
(Ik weet dat het eigenlijk niet mag, maar ik had het vellentangetje erin gezet..)
Gebruik je een flinke klodder topcoat? Dat wil nog wel eens helpen - niet zuinig zijn met het spul.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:35 schreef Misstique het volgende:
Ik ben bezig met OPI RapiDry Top Coat op m'n nagels te smeren maar zelfs na vijf keer zo lang wachten als de gebruiksaanwijzing zegt wordt de kwast vies van de lak en haal ik zelfs lak van m'n nagels ermee. Hoe werkt dit spul? Voordat ik het in de kliko knikker.
Hmm ik heb die ook en ik heb er nooit zo'n problemen mee, maar er is ookw el een beetje een trucje voor.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:35 schreef Misstique het volgende:
Ik ben bezig met OPI RapiDry Top Coat op m'n nagels te smeren maar zelfs na vijf keer zo lang wachten als de gebruiksaanwijzing zegt wordt de kwast vies van de lak en haal ik zelfs lak van m'n nagels ermee. Hoe werkt dit spul? Voordat ik het in de kliko knikker.
Dat heb ik bij sommige vingers wel gedaan maar dan komt er zo'n dikke laag op, dat vind ik niet fijn aanvoelen op m'n nagels. Maar als je het dikker maakt dan trekt het niet de lak weg?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Gebruik je een flinke klodder topcoat? Dat wil nog wel eens helpen - niet zuinig zijn met het spul.
Als ik lak op heb doe ik het ook ja, maar ik maak mijn nagelriemen wel eerst zacht door lemony flutter of nagelolie te gebruiken. Of na een douche natuurlijkquote:Op woensdag 30 december 2009 21:42 schreef -Nienna- het volgende:
Over dat terugduwen van de nagelriemen hè, doen jullie dat ook als je lak op hebt?
Of moet ik het dan tussen lakbeurten in doen?
Ja dat wel, maar dan heb je in ieder geval de topcoat erop zitten. Kwestie van gewenning, want de topcoat maakt het echt niet zoveel dikkerquote:Op woensdag 30 december 2009 21:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat heb ik bij sommige vingers wel gedaan maar dan komt er zo'n dikke laag op, dat vind ik niet fijn aanvoelen op m'n nagels. Maar als je het dikker maakt dan trekt het niet de lak weg?
Waar twijfel je tussen? Heb je hulp nodig?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:43 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Hmm ik heb die ook en ik heb er nooit zo'n problemen mee, maar er is ookw el een beetje een trucje voor.
Ik wacht denk meestal een minuutje voor ik die top coat er op smeer, en dan zorg ik dat ik genoeg lak op de kwast heb voor de hele nagel. Want, als je lak opbrengt, en dan weer in het potje gaat, nieuwe lak er op smeert, ben je al te laat. Dan smeur je de hele bende uit. Dus gewoon, genoeg lak in 1 keer voor 1 nagel, en zwevend aanbrengen. En als ie te dik wordt, want dat wordt ie op een gegeven moment, verdunner erin![]()
Obli, dat rood is ook echt mooi!
En ziet er netjes uit Bamba
Nienna mooie witte nagels hoor. Ik snip trouwens ook heel soms wel 's een beetje nagelriem weg, ook al mag het niet
Zit nu trouwens te bedenken wat ik wil lakken, maar ik kom er niet uit![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:53 schreef Oblivion het volgende:
En ik heb ook een fluffy van OPI..![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Waar twijfel je tussen? Heb je hulp nodig?
Ik weet niet wat je hebt..quote:Op woensdag 30 december 2009 21:55 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
![]()
Ik wil iets feestelijks maar het lijkt er op dat ik alleen maar gothic lakken heb
Welke afkortingen?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:55 schreef Oblivion het volgende:
Kunnen die afkortingen in de OP...![]()
Snap er soms de ballen van..
Is voor als je, je nageltjes gevijld hebt..quote:Op woensdag 30 december 2009 21:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat kun je ermee? Behalve kietelen?
Jou NYE ofzoiets?quote:
wat is dat danquote:
Erg leuke aanbieding! Jammer dat je niet zelf de tien kleuren mag gaan uitzoekenquote:Op woensdag 30 december 2009 21:15 schreef Daph_ het volgende:
Tip voor mensen die WIC nagellak fijn vinden én de Beau Monde leuk vinden (jammer dat ik er al een abo op heb):
10 x Beau Monde voor ¤ 29,95 met als welkomstpakket een WIC pakket, inclusief remover en 10 nagellakjes
Agossie echt?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:58 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Is voor als je, je nageltjes gevijld hebt..![]()
Kan je ze "af-dusten"...
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:58 schreef Sjeen het volgende:
[..]
wat is dat danAh, ik lees het al... Ik zou er hele andere dingen mee doen
Ik heb hier een clubje voor me staan die ik nog niet op heb gehad, CG tempest, CG LOL , Essie Angora Cardi, Claires mintgroen / geen dream catcher, catrice mystic red / donker rood met gouden shimmer , Gosh sweet peach - geel met fijne glitter, catrice royal petrol, OPI Midnight in Moscow, vampy zwart rood. OPI Shootout at the OK Coral / koraal roze. En nog meer maar daar heb ik vandaag sowieso geen zin inquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:15 schreef Daph_ het volgende:
Tip voor mensen die WIC nagellak fijn vinden én de Beau Monde leuk vinden (jammer dat ik er al een abo op heb):
10 x Beau Monde voor ¤ 29,95 met als welkomstpakket een WIC pakket, inclusief remover en 10 nagellakjes
Hoe is de kwaliteit van de lakjes eigenlijk?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oeh dat is wel verleidelijk.. Ik heb de grijze en de groene al, zul je zien dat die er bij zitten
Een goede TopCoat als Seche Vite!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n wishlist tot zover op TD:
[En de Essie Matte About You topcoat.
Ik 'moet' er dus nog twee. Iemand nog suggesties? Van rood hou ik absoluut niet en ik had Feelin Hot Hot Hot vorige keer besteld maar dat is bij mij een enorme pornokleur, dus roze durf ik ook niet echt aan (bij m'n zus staat 'ie trouwens wel prachtig).
Oh Tempest is mooiquote:Op woensdag 30 december 2009 22:01 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik heb hier een clubje voor me staan die ik nog niet op heb gehad, CG tempest, CG LOL , Essie Angora Cardi, Claires mintgroen / geen dream catcher, catrice mystic red / donker rood met gouden shimmer , Gosh sweet peach - geel met fijne glitter, catrice royal petrol, OPI Midnight in Moscow, vampy zwart rood. OPI Shootout at the OK Coral / koraal roze. En nog meer maar daar heb ik vandaag sowieso geen zin in![]()
Belachelijk dit
Qua chippen kan ik er weinig over zeggen, ik werk in de horeca, dus dat is er na 10min werken vanaf.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:02 schreef bernies het volgende:
[..]
Hoe is de kwaliteit van de lakjes eigenlijk?
Nee vind ik ook, maar ze ziet er zo verleidelijk uit in dr potjequote:Op woensdag 30 december 2009 22:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh Tempest is mooi![]()
Sweet peach vind ik niet echt iets voor december/januari, ben ik nu een muts?
Nee hoor niet nutteloos! Ze zijn toch mooi!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Qua chippen kan ik er weinig over zeggen, ik werk in de horeca, dus dat is er na 10min werken vanaf.
Maar die grijze was heel dik, de groene was wat aan de dunne kant.. Dusss ik weet niet wat ik er mee heb gedaanMaar ze zijn wel mooi
![]()
(oh nutteloos antwoord)
Doe die dan! Die tempest!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:06 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Nee vind ik ook, maar ze ziet er zo verleidelijk uit in dr potje![]()
Tempest is mooi he!Maar ik ga voor de mint, Obli zegt het, dus daar gaan we dan
Ben benieuwd! Fotootje als het erop zit?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:06 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Nee vind ik ook, maar ze ziet er zo verleidelijk uit in dr potje![]()
Tempest is mooi he!Maar ik ga voor de mint, Obli zegt het, dus daar gaan we dan
1 voor 7,50.. 2 voor 12,50.. is ook wel aardig duur jaquote:Op woensdag 30 december 2009 22:08 schreef bernies het volgende:
[..]
Nee hoor niet nutteloos! Ze zijn toch mooi!
Al vind ik ze best duur.....
Precies, we moeten op tijd naar bed, morgen wordt een lange dag!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:09 schreef Oblivion het volgende:
Enne sknr doe er niet te lang over, wil er niet te lang op wachten...
SV heb ik al, Wagon Trail is toegevoegd.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:04 schreef bernies het volgende:
[..]
Een goede TopCoat als Seche Vite!
Fairy Dust van China Glaze
Ruby Pumps van China Glaze (oeps is rood)
Iets van Orly
Wagon Trail van China Glaze!
MIsschien vind je Side-Saddle van CH dan ook wel mooi!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
SV heb ik al, Wagon Trail is toegevoegd..
Mooi lijstje!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
China Glaze Recycle:
[ afbeelding ]
China Glaze Royal Tease:
[ afbeelding ]
China Glaze Spin me Round:
[ afbeelding ]
OPI My Private Jet:
[ afbeelding ]
OPI Ink (hier de meest linkse):
[ afbeelding ]
OPI We'll Always Have Paris Suede:
[ afbeelding ]
En de Essie Matte About You topcoat.
Ik 'moet' er dus nog twee. Iemand nog suggesties? Van rood hou ik absoluut niet en ik had Feelin Hot Hot Hot vorige keer besteld maar dat is bij mij een enorme pornokleur, dus roze durf ik ook niet echt aan (bij m'n zus staat 'ie trouwens wel prachtig).
maar ik vind hem nu al prachtigquote:Op woensdag 30 december 2009 22:25 schreef Misstique het volgende:
Zo, het werk zit erop.
Dit is niet een kleur die ik vandaag heb binnengekregen maar als kadootje voor Kerst kreeg: OPI Who Are You Wearing.
De foto doet het niet echt recht, het is een diepe kleur waarin je steeds wat nieuws ontdekt aan kleurtjes, dan weer een rode gloed, dan weer blauw, dan weer dieppaars. Het veelzijderige broertje van Russian Navy een beetje.
Hoe dan ook, het is verdomd moeilijk om deze goed op de foto te krijgen.
[ afbeelding ]
zie ook hoe ik tactisch m'n afgevijlde duim buiten beeld heb weten te houden
OH mooi!! Ik kan me ook wel voorstellen hoe deze er irl uitziet hoorquote:Op woensdag 30 december 2009 22:25 schreef Misstique het volgende:
Zo, het werk zit erop.
Dit is niet een kleur die ik vandaag heb binnengekregen maar als kadootje voor Kerst kreeg: OPI Who Are You Wearing.
De foto doet het niet echt recht, het is een diepe kleur waarin je steeds wat nieuws ontdekt aan kleurtjes, dan weer een rode gloed, dan weer blauw, dan weer dieppaars. Het veelzijderige broertje van Russian Navy een beetje.
Hoe dan ook, het is verdomd moeilijk om deze goed op de foto te krijgen.
[ afbeelding ]
zie ook hoe ik tactisch m'n afgevijlde duim buiten beeld heb weten te houden
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:50 schreef Misstique het volgende:
Hey Obli, je stopt toch hopelijk wel voordat je zover bent met grote dingen op je nagels?
http://www.bellasugar.com/3733216
(kan het plaatje niet hier posten helaas)
Heb een beetje gekke belichting hier opeens, maar hij is echt zilver, over the top zilverquote:Op woensdag 30 december 2009 23:14 schreef Misstique het volgende:
Wow Snkr!
Maar waarom is de ene foto zilver en de ander goud?.
Deze vind ik best mooiquote:Op woensdag 30 december 2009 22:50 schreef Misstique het volgende:
Hey Obli, je stopt toch hopelijk wel voordat je zover bent met grote dingen op je nagels?
http://www.bellasugar.com/3733216
(kan het plaatje niet hier posten helaas)
Oh WAUW!quote:Op woensdag 30 december 2009 23:12 schreef snkr-xxx het volgende:
Moooie kleur Misstique!!![]()
Nou ik heb toch heel wat anders erop![]()
Glitters![]()
In 't echt veel sparklier, en heb wel eens een betere foto genomen
Maar hier is dan Collistar Lamé
[ afbeelding ]
Cute!quote:Op donderdag 31 december 2009 00:16 schreef Franneh het volgende:
wat gaan jullie snel!
@snkr: mooie lak!
Ik was lekker bezig vanavond.. appelgroen kleurtje bij mijn moeder erop en fimo vlinder en bloemtjes erop.
Voor mezelf wou ik wat kleur erin.
[ afbeelding ]
*uit lurkstand*quote:Op woensdag 30 december 2009 22:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
*knip*
ik ookquote:Op woensdag 30 december 2009 23:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Deze vind ik best mooi
[ afbeelding ]
Oooh, glittersquote:Op woensdag 30 december 2009 23:12 schreef snkr-xxx het volgende:
Maar hier is dan Collistar Lamé
[ afbeelding ]
Ik zal vanavond even voor je kijken. Ben vandaag gewoon aan het werkquote:Op donderdag 31 december 2009 07:13 schreef Soempie het volgende:
De P2 Dangerous is in het echt een blauwe lak? Ik ben meer op zoek naar blauw/groen.
Bernies, bij jou heb ik een aantal heel mooie gezien.![]()
Zou je mij kunnen vertellen welke lakjes dit zijn?
[ afbeelding ]
Alleen nog zo'n kleurtje en dan stop ik met kopen.
Het is een lampje van ikea.quote:Op donderdag 31 december 2009 08:38 schreef snkr-xxx het volgende:
Thanks dames!
mooi kleurtje soempie! Mag ik vragen waar jij dat lampje vandaan hebt? Heb er nl. precies zo een gesloopt door er bovenop te gaan zitten met m'n kont :p gebruikte die ook voor nagelfoto's
Oh en dangerous is wel echt een teal vind ik, dus niet blauw blauw!
Franneh, ziet er feestelijk uit! Wat heb jij voor lak gebruikt?
Wat een rotdag om te moeten werken. M'n vriend is ook vandaag nog aan het werk. Niks aan.quote:Op donderdag 31 december 2009 08:42 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik zal vanavond even voor je kijken. Ben vandaag gewoon aan het werk
Ja mijn vriend is ook aan het werk, en woon sinds dit jaar op mezelf dus moet er echt aan wennen dat ik nu alleen zit.quote:Op donderdag 31 december 2009 08:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat een rotdag om te moeten werken. M'n vriend is ook vandaag nog aan het werk. Niks aan.
quote:Op donderdag 31 december 2009 09:02 schreef Sjeen het volgende:
Ik werk ook gewoon, vind het eigenlijk niet zo heel ergWaarschijnlijk wel wat eerder naar huis dan half zes...
H&M lakje blijft eigenlijk beter zitten dan verwacht, geen chips tot nu toe, wel wat last van tipwear.
Ik woon nog thuis dus ik "vrees" dat ik me niks ga aantrekken van wat ze zeggen over buiten mijn nagels lakkenquote:Op donderdag 31 december 2009 09:25 schreef Soempie het volgende:
Daph_ ik zou ze geen oliebollen meer geven.Geen idee hoe je bloedvlekjes of nagellakvlekjes uit kleding krijgt...
Woon je nog thuis of ben je op bezoek in de kerstvakantie?
quote:Op donderdag 31 december 2009 09:17 schreef Daph_ het volgende:
Goedemorgen!
Dat zei ik vanochtend ook tegen mijn ouders toen ik mijn bed uitkwam ,en in plaats van "goedemorgen" terug te zeggen, begon mijn moeder nogal verhit dat ik nagellak op haar shirtje had gesmeerd. Ik moet mijn nagels lakken in de badkamer, dat doe ik op de vensterbank voor het open raam (en het is ontzettend koud daar, dus ik doe het niet voor mijn lol!) en nu zegt ze dat ik mijn nagellak langs een shirtje heb gehaald dat in de badkamer hing, terwijl ik daar niet eens in de buurt kom met mijn nagels. Nou ja
. Weet iemand hoe ik nagellak uit een shirtje kan krijgen? (het is schijnbaar een nieuw shirtje, heb het nog niet eens gezien, maargoed) Pure aceton heb ik niet, wel nagellakremover met aceton. Mijn vader beweerde vervolgens dat ik ook de vensterbank onder de nagellak gesmeerd heb, terwijl ik die schoonmaak
Af en toe.. Maargoed ze vonden dus dat ik mijn nagels alleen nog maar buiten mag doen
Volgens mij hebben ze te veel oliebollen gegeten
Edit: ik heb het shirtje even geinspecteerd. Er zit een rood-bruin vlekje op, dus dat bevestigt dat ik het echt niet gedaan kan hebben: ik heb niet zo'n kleur nagellak. Afgelopen week heb ik paars en roze glitter gedragen dus dat klopt van geen kant. Volgens mij is het bloed (ieh).
Bij mijn weten kun je bloed er alleen uitkrijgen door het meteen in koud water te zetten, van nagellak zou ik het niet weten. ( denk ook aan de plek van het vlekje, kleur van het shirtje en de stof )quote:Op donderdag 31 december 2009 09:17 schreef Daph_ het volgende:
Goedemorgen!
Dat zei ik vanochtend ook tegen mijn ouders toen ik mijn bed uitkwam ,en in plaats van "goedemorgen" terug te zeggen, begon mijn moeder nogal verhit dat ik nagellak op haar shirtje had gesmeerd. Ik moet mijn nagels lakken in de badkamer, dat doe ik op de vensterbank voor het open raam (en het is ontzettend koud daar, dus ik doe het niet voor mijn lol!) en nu zegt ze dat ik mijn nagellak langs een shirtje heb gehaald dat in de badkamer hing, terwijl ik daar niet eens in de buurt kom met mijn nagels. Nou ja
. Weet iemand hoe ik nagellak uit een shirtje kan krijgen? (het is schijnbaar een nieuw shirtje, heb het nog niet eens gezien, maargoed) Pure aceton heb ik niet, wel nagellakremover met aceton. Mijn vader beweerde vervolgens dat ik ook de vensterbank onder de nagellak gesmeerd heb, terwijl ik die schoonmaak
Af en toe.. Maargoed ze vonden dus dat ik mijn nagels alleen nog maar buiten mag doen
Volgens mij hebben ze te veel oliebollen gegeten
Edit: ik heb het shirtje even geinspecteerd. Er zit een rood-bruin vlekje op, dus dat bevestigt dat ik het echt niet gedaan kan hebben: ik heb niet zo'n kleur nagellak. Afgelopen week heb ik paars en roze glitter gedragen dus dat klopt van geen kant. Volgens mij is het bloed (ieh).
Buiten lakken, hoe verzinnen ze het.quote:Op donderdag 31 december 2009 09:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik woon nog thuis dus ik "vrees" dat ik me niks ga aantrekken van wat ze zeggen over buiten mijn nagels lakken
Het is een grijs shirtje, 47% katoen, 47% modal (?) en 6% (euh, zo nog even kijken). Plek van het vlekje is op het lijfje zeg maar, aan de voorzijde. Als je het aan zou hebben, zou het denk ik ter hoogte van je ribben zitten.quote:Op donderdag 31 december 2009 09:30 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Bij mijn weten kun je bloed er alleen uitkrijgen door het meteen in koud water te zetten, van nagellak zou ik het niet weten. ( denk ook aan de plek van het vlekje, kleur van het shirtje en de stof )
Op mijn kamer kan ik niet lakken. Ik heb een zolderkamer met twee schuine muren (direct onder het dak) en geen ruimte voor een bureautje of tafeltje. Daarnaast heb ik geen deur, dus dan zouden ze nog steeds zeuren dat het stinktquote:Op donderdag 31 december 2009 09:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Buiten lakken, hoe verzinnen ze het.De lak is droog nog voor het je nagel bereikt en anders vriezen je vingers er wel af.
Mag het niet gewoon op je eigen kamer?
quote:Op donderdag 31 december 2009 09:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Op mijn kamer kan ik niet lakken. Ik heb een zolderkamer met twee schuine muren (direct onder het dak) en geen ruimte voor een bureautje of tafeltje. Daarnaast heb ik geen deur, dus dan zouden ze nog steeds zeuren dat het stinkt
Hahaha poessies vinden nagellak leukquote:Op donderdag 31 december 2009 09:16 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Ga weg!!![]()
[ afbeelding ]
Toch maar een ander kleurtje. Voortaan beter nadenken over wat ik aan ga trekken voor ik nagellak opsmeer.
Moest trouwens opzoeken wat teal betekent: Teal is a medium blue-green color, although it is more blue than green. Weer wat geleerd.![]()
Ik heb trouwens een inkeping in m'n duimnagel, dat komt door zo'n mes-vinger-spelletje in de brugklas. Zo snel mogelijk een mes (in mijn geval een passer tussen je vingers in de tafel steken), ging mis.![]()
Is dat mooi op te vullen met iets? En zo ja, met wat?
Werkze vandaag allemaal en natuurlijk alvast een goed oud&nieuw!
Ik zou het voor de zekerheid maar even in een bak met koud water zetten, daar kan zoiezo niks fout aan gaan, over een uur ofzo even kijken en misschien wat ( gewone) handzeep erop wrijven. Succes ermeequote:Op donderdag 31 december 2009 09:34 schreef Daph_ het volgende:
Ah Romika, gezellig! Jammer dat de tafel nu zulke plekken heeft! Maar dat kan dus nog wel "gerepareerd" worden, gelukkig maar!
[..]
Het is een grijs shirtje, 47% katoen, 47% modal (?) en 6% (euh, zo nog even kijken). Plek van het vlekje is op het lijfje zeg maar, aan de voorzijde. Als je het aan zou hebben, zou het denk ik ter hoogte van je ribben zitten.
Als je bijvoorbeeld veel typt, merk je dat de hoekjes en bovenste rand van je nagels sneller slijt. Je mist dan geen grote stukken maar er komt een randje nagel zichtbaar door slijtagequote:
WC papierquote:Op donderdag 31 december 2009 09:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Ik doe hier thuis altijd een wit A-4 velletje onder het gestuntel..![]()
En iedereen die zeurt over stank, gaat zelf maar buiten staan.
quote:Op donderdag 31 december 2009 09:52 schreef Oblivion het volgende:
Was helemaal hyper gisteren en ben doorgedraaid met lakken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Orly, Country club khaki.
quote:Op donderdag 31 december 2009 09:53 schreef Sjeen het volgende:
Ossengal halen Daph_, daarmee krijg ik praktisch alle vlekken eruit. En geloof me, met een dochter van vijf krijg je heel wat vlekken te verwerken
Ik ga trouwens nooit zo'n moeder zijn hoorAls er ergens nagellak op zit, is het op het moment lekker mijn eigen schuld
En ik heb dochterlief ook al verslaafd gemaakt. Die wil vandaag nieuwe lak, want het is een speciale avond
Ik ookquote:Op donderdag 31 december 2009 09:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Ik doe hier thuis altijd een wit A-4 velletje onder het gestuntel..![]()
En iedereen die zeurt over stank, gaat zelf maar buiten staan.
Uiteraard! Ik heb de afgelopen keer niet op de foto gezet, want ze was al naar bed toen ik klaar was met eigen nagels lakken. Zal straks wel weer foto makenquote:
helemaal het zelfdequote:Op donderdag 31 december 2009 09:51 schreef snkr-xxx het volgende:
Nou Daph, buiten lakken, wat is dat nou weer iets voor raars.Kom maar een keer bij ons lakken, is vlakbij A'dam
quote:Op donderdag 31 december 2009 09:52 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gaaaaaaf!quote:Op donderdag 31 december 2009 09:52 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hahaha.....gaaf........quote:Op donderdag 31 december 2009 09:52 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heb ik gister binnengekregen met mn TD pakketje en is irl veel bruiner. Kheb ff snel 1 laagje opgedaan, maar dat bordeauxrode zag ik er helaas (nog) niet in.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:14 schreef loveli het volgende:
[..]
*uit lurkstand*
Weet niet of het jouw smaak is, maar wat vind je van GC Branding Iron?
[ afbeelding ]
Mooie nagels hoor!quote:Op donderdag 31 december 2009 10:44 schreef BurningStarfire het volgende:
[ afbeelding ]
Nou hierbij mn eerste post op dit forumHeb van de week mijn eerste konad setje binnengehad..dus dit is het resultaat ^^ *aankomend konad-addict:P*
Weet iemand welke nagellakkener nog meer te gebruiken zijn als stempellak? (behalve die van konad zelf natuurlijk:P)
En een goede topcoat?
Yep, effect kan minder worden met top coatquote:Op donderdag 31 december 2009 10:46 schreef _charlie het volgende:
Even een kort vraagje, heb nu net de holographic van GOSH op mn nagels zitten. Nu heb ik bij een eerste nagel een topcoat er over heen gedaan, alleen kan dat wel met een Holo? Ik heb het idee dat die er minder mooi van word... Hoop dat jullie daar een antwoord op hebben!
quote:Op donderdag 31 december 2009 10:44 schreef BurningStarfire het volgende:
[ afbeelding ]
Nou hierbij mn eerste post op dit forumHeb van de week mijn eerste konad setje binnengehad..dus dit is het resultaat ^^ *aankomend konad-addict:P*
Weet iemand welke nagellakkener nog meer te gebruiken zijn als stempellak? (behalve die van konad zelf natuurlijk:P)
En een goede topcoat?
Hm.. dankje !! Dan maar eens zonder topcoat, één dag overleefd het toch wel?quote:Op donderdag 31 december 2009 10:51 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Yep, effect kan minder worden met top coat![]()
Waar heb je die trouwens gevonden? Ik zie 'm nergens
Ik vind 'm erg mooi, maar hij doet me nogal aan CG Stella denken, en die heb ik al. Of is het wel een echt andere kleur?quote:Op donderdag 31 december 2009 01:14 schreef loveli het volgende:
[..]
*uit lurkstand*
Weet niet of het jouw smaak is, maar wat vind je van GC Branding Iron?
[ afbeelding ]
Donkerbruin heb ik liever dan bordeauxrood.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die heb ik gister binnengekregen met mn TD pakketje en is irl veel bruiner. Kheb ff snel 1 laagje opgedaan, maar dat bordeauxrode zag ik er helaas (nog) niet in.
Dank voor de waarschuwing, had al een paar keer met de de 'buy it now' knop van eBay gespeeld.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die heb ik gister binnengekregen met mn TD pakketje en is irl veel bruiner. Kheb ff snel 1 laagje opgedaan, maar dat bordeauxrode zag ik er helaas (nog) niet in.
Welkom hier!quote:Op donderdag 31 december 2009 10:44 schreef BurningStarfire het volgende:
[ afbeelding ]
En een goede topcoat?
EN???????????????quote:Op donderdag 31 december 2009 10:41 schreef Daph_ het volgende:
OMG!! Pakketje!!!*hypert*
Zouden het de Nfu Oh's zijn?![]()
![]()
Ik vind het een topkleur! mooie rode gloed...als brandend staal....quote:Op donderdag 31 december 2009 10:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Dank voor de waarschuwing, had al een paar keer met de de 'buy it now' knop van eBay gespeeld.
haha bedankt! Nou dan ga ik daar zo eens naar op zoek! :p Zijn gewoon die nagellakjes bij de etos toch?quote:Op donderdag 31 december 2009 10:59 schreef romika het volgende:
[..]
Welkom hier!
En mooi gedaan hoor!!!!!!
Van Essence, show your feet lakjes, die doen het goed als stempellak.
(Weet ik van MiMu, maar heb het zelf nog niet geprobeerd)
Bij het Kruitvat en deze staan in het andere Essence vak dan waar de make-up staat.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:20 schreef BurningStarfire het volgende:
[..]
haha bedankt! Nou dan ga ik daar zo eens naar op zoek! :p Zijn gewoon die nagellakjes bij de etos toch?
ik had ze in welgeteld 1 kruidvat gezien, en toen niet meegenomen met m'n apengezichtquote:Op donderdag 31 december 2009 11:22 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik heb die show your feets echt nog NOOOIT gezien in de winkel, en heb denk wel 10 kruidvatten gezien het afgelopen half jaar. Dus good luckDie kortingbakken met Goshjes zie ik ook nooit
Ik heb ze in Utrecht gehaald (dat kortingslakje) Je moet alleen ff goed zoekenquote:Op donderdag 31 december 2009 11:22 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik heb die show your feets echt nog NOOOIT gezien in de winkel, en heb denk wel 10 kruidvatten gezien het afgelopen half jaar. Dus good luckDie kortingbakken met Goshjes zie ik ook nooit
leuk!quote:Op donderdag 31 december 2009 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
Bling bij bling vandaag
(moest even via de webcam)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:25 schreef _charlie het volgende:
[..]
Ik heb ze in Utrecht gehaald (dat kortingslakje) Je moet alleen ff goed zoekenIn amersfoort hebben ze sowieso wel alle showyourfeet lakjes, ik zie dat je uit utrecht komt? Ik ben nog wel eens te vinden in Utrecht dus als ik wat voor je mee moet nemen dan
(of opsturen)
H&M, 5 euro in de webshopquote:Op donderdag 31 december 2009 11:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
leuk!
waar komt dat shirtje vandaan?
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:04 schreef bernies het volgende:
[..]
EN???????????????
Edit: Mijn F5 knop doet het al bijna niet meer
Edit alweer: Heb net een nieuw toetsenbord gekregen voor de F5 toets...
Ze staat ook niet bij de gewone lakjes! Je moet eens kjiken naar een ander essence gedeelte. Ze staan trouwens altijd helemaal op de onderste schap! In de grotere Kruitvatfilialen hebben ze ze echt, maar niet op een logische plaats.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:22 schreef snkr-xxx het volgende:
Leuk en welkom!quote:Op donderdag 31 december 2009 10:44 schreef BurningStarfire het volgende:
[ afbeelding ]
En een goede topcoat?
Ik ben verliefd!! Wat mooi!quote:Op donderdag 31 december 2009 11:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]Sorry!
Om het goed te maken gelijk maar een plaatje geschoten![]()
[ afbeelding ]
Veel plezier!quote:Op donderdag 31 december 2009 11:35 schreef MinderMutsig het volgende:
Dames ik kom alleen even binnenvallen om jullie een fijne jaarswisseling te wensen en een gelukkig, gezond en gelakt nieuwjaar!![]()
Wij springen nu in de auto naar mijn zus. De mannen gaan oliebollen bakken, de dames gaan sushi maken en dan vanavond feest!![]()
Tot volgend jaar!![]()
Holy, wat dacht je, ik ga even overboord?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
Bling bij bling vandaag
(moest even via de webcam)
[ afbeelding ]
Allemaal dezelfde?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]Sorry!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]Sorry!
[ afbeelding ]
Voor vijf verschillende mensenquote:
Ze zijn zó ontzettend mooi!! Ik heb gelukkig een donkerpaarse lak dus in het weekend gaat 51 er gelijk opquote:Op donderdag 31 december 2009 11:45 schreef snkr-xxx het volgende:
MiMu alvast gelukkig nieuwjaar!!![]()
Wat een schatjes zijn het he, Daph
Ah had je ook willen hebben dan? Ik had hier wel geroepen, maar wilde snel bestellen omdat ik bang was dat ze anders uitverkocht zou zijnquote:Op donderdag 31 december 2009 11:49 schreef Oblivion het volgende:
Ze zijn prachtig, Daph!
Had ik maar geweten dat je voor meer mensen had besteld..![]()
Mijn tijd komt nog wel!
Oh yeahquote:Op donderdag 31 december 2009 11:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]Sorry!
[ afbeelding ]
Nou, ik heb het waarschijnlijk wel gezien dat je het vroeg, maar ik heb andere dingen waar ik het geld aan uit moet geven, dus ik zal het wel geblocked hebben..quote:Op donderdag 31 december 2009 11:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah had je ook willen hebben dan? Ik had hier wel geroepen, maar wilde snel bestellen omdat ik bang was dat ze anders uitverkocht zou zijn.
Hahahaha.....nou een beetje een zooitje is het wel......hahahahaha......maar zoals MiMu zegt over de oude mani heen rommelen......quote:Op donderdag 31 december 2009 12:05 schreef Oblivion het volgende:
Graag gedaan, Romika!
Zien er leuk uit!
ik vind dat héél erg leukquote:Op donderdag 31 december 2009 09:52 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb Stella ook en die lijkt hier helemaal niet op.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind 'm erg mooi, maar hij doet me nogal aan CG Stella denken, en die heb ik al. Of is het wel een echt andere kleur?
Dan zit je dus goed.quote:[..]
Donkerbruin heb ik liever dan bordeauxrood..
Ze zijn echt zoooo mooi!quote:Op donderdag 31 december 2009 11:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Voor vijf verschillende mensen![]()
Heb zelf nog wel iets meebesteld (links wel weer 51):
[ afbeelding ]
Flakies
De 40 en 60 waren uitverkocht dus die kon ik helaas niet bestellen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |