quote:Op donderdag 31 december 2009 10:44 schreef BurningStarfire het volgende:
[ afbeelding ]
Nou hierbij mn eerste post op dit forumHeb van de week mijn eerste konad setje binnengehad..dus dit is het resultaat ^^ *aankomend konad-addict:P*
Weet iemand welke nagellakkener nog meer te gebruiken zijn als stempellak? (behalve die van konad zelf natuurlijk:P)
En een goede topcoat?
Hm.. dankje !! Dan maar eens zonder topcoat, één dag overleefd het toch wel?quote:Op donderdag 31 december 2009 10:51 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Yep, effect kan minder worden met top coat![]()
Waar heb je die trouwens gevonden? Ik zie 'm nergens
Ik vind 'm erg mooi, maar hij doet me nogal aan CG Stella denken, en die heb ik al. Of is het wel een echt andere kleur?quote:Op donderdag 31 december 2009 01:14 schreef loveli het volgende:
[..]
*uit lurkstand*
Weet niet of het jouw smaak is, maar wat vind je van GC Branding Iron?
[ afbeelding ]
Donkerbruin heb ik liever dan bordeauxrood.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die heb ik gister binnengekregen met mn TD pakketje en is irl veel bruiner. Kheb ff snel 1 laagje opgedaan, maar dat bordeauxrode zag ik er helaas (nog) niet in.
Dank voor de waarschuwing, had al een paar keer met de de 'buy it now' knop van eBay gespeeld.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die heb ik gister binnengekregen met mn TD pakketje en is irl veel bruiner. Kheb ff snel 1 laagje opgedaan, maar dat bordeauxrode zag ik er helaas (nog) niet in.
Welkom hier!quote:Op donderdag 31 december 2009 10:44 schreef BurningStarfire het volgende:
[ afbeelding ]
Nou hierbij mn eerste post op dit forumHeb van de week mijn eerste konad setje binnengehad..dus dit is het resultaat ^^ *aankomend konad-addict:P*
Weet iemand welke nagellakkener nog meer te gebruiken zijn als stempellak? (behalve die van konad zelf natuurlijk:P)
En een goede topcoat?
EN???????????????quote:Op donderdag 31 december 2009 10:41 schreef Daph_ het volgende:
OMG!! Pakketje!!!*hypert*
Zouden het de Nfu Oh's zijn?![]()
![]()
Ik vind het een topkleur! mooie rode gloed...als brandend staal....quote:Op donderdag 31 december 2009 10:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Dank voor de waarschuwing, had al een paar keer met de de 'buy it now' knop van eBay gespeeld.
haha bedankt! Nou dan ga ik daar zo eens naar op zoek! :p Zijn gewoon die nagellakjes bij de etos toch?quote:Op donderdag 31 december 2009 10:59 schreef romika het volgende:
[..]
Welkom hier!
En mooi gedaan hoor!!!!!!
Van Essence, show your feet lakjes, die doen het goed als stempellak.
(Weet ik van MiMu, maar heb het zelf nog niet geprobeerd)
Bij het Kruitvat en deze staan in het andere Essence vak dan waar de make-up staat.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:20 schreef BurningStarfire het volgende:
[..]
haha bedankt! Nou dan ga ik daar zo eens naar op zoek! :p Zijn gewoon die nagellakjes bij de etos toch?
ik had ze in welgeteld 1 kruidvat gezien, en toen niet meegenomen met m'n apengezichtquote:Op donderdag 31 december 2009 11:22 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik heb die show your feets echt nog NOOOIT gezien in de winkel, en heb denk wel 10 kruidvatten gezien het afgelopen half jaar. Dus good luckDie kortingbakken met Goshjes zie ik ook nooit
Ik heb ze in Utrecht gehaald (dat kortingslakje) Je moet alleen ff goed zoekenquote:Op donderdag 31 december 2009 11:22 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik heb die show your feets echt nog NOOOIT gezien in de winkel, en heb denk wel 10 kruidvatten gezien het afgelopen half jaar. Dus good luckDie kortingbakken met Goshjes zie ik ook nooit
leuk!quote:Op donderdag 31 december 2009 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
Bling bij bling vandaag
(moest even via de webcam)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:25 schreef _charlie het volgende:
[..]
Ik heb ze in Utrecht gehaald (dat kortingslakje) Je moet alleen ff goed zoekenIn amersfoort hebben ze sowieso wel alle showyourfeet lakjes, ik zie dat je uit utrecht komt? Ik ben nog wel eens te vinden in Utrecht dus als ik wat voor je mee moet nemen dan
(of opsturen)
H&M, 5 euro in de webshopquote:Op donderdag 31 december 2009 11:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
leuk!
waar komt dat shirtje vandaan?
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:04 schreef bernies het volgende:
[..]
EN???????????????
Edit: Mijn F5 knop doet het al bijna niet meer
Edit alweer: Heb net een nieuw toetsenbord gekregen voor de F5 toets...
Ze staat ook niet bij de gewone lakjes! Je moet eens kjiken naar een ander essence gedeelte. Ze staan trouwens altijd helemaal op de onderste schap! In de grotere Kruitvatfilialen hebben ze ze echt, maar niet op een logische plaats.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:22 schreef snkr-xxx het volgende:
Leuk en welkom!quote:Op donderdag 31 december 2009 10:44 schreef BurningStarfire het volgende:
[ afbeelding ]
En een goede topcoat?
Ik ben verliefd!! Wat mooi!quote:Op donderdag 31 december 2009 11:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]Sorry!
Om het goed te maken gelijk maar een plaatje geschoten![]()
[ afbeelding ]
Veel plezier!quote:Op donderdag 31 december 2009 11:35 schreef MinderMutsig het volgende:
Dames ik kom alleen even binnenvallen om jullie een fijne jaarswisseling te wensen en een gelukkig, gezond en gelakt nieuwjaar!![]()
Wij springen nu in de auto naar mijn zus. De mannen gaan oliebollen bakken, de dames gaan sushi maken en dan vanavond feest!![]()
Tot volgend jaar!![]()
Holy, wat dacht je, ik ga even overboord?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
Bling bij bling vandaag
(moest even via de webcam)
[ afbeelding ]
Allemaal dezelfde?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]Sorry!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]Sorry!
[ afbeelding ]
Voor vijf verschillende mensenquote:
Ze zijn zó ontzettend mooi!! Ik heb gelukkig een donkerpaarse lak dus in het weekend gaat 51 er gelijk opquote:Op donderdag 31 december 2009 11:45 schreef snkr-xxx het volgende:
MiMu alvast gelukkig nieuwjaar!!![]()
Wat een schatjes zijn het he, Daph
Ah had je ook willen hebben dan? Ik had hier wel geroepen, maar wilde snel bestellen omdat ik bang was dat ze anders uitverkocht zou zijnquote:Op donderdag 31 december 2009 11:49 schreef Oblivion het volgende:
Ze zijn prachtig, Daph!
Had ik maar geweten dat je voor meer mensen had besteld..![]()
Mijn tijd komt nog wel!
Oh yeahquote:Op donderdag 31 december 2009 11:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]Sorry!
[ afbeelding ]
Nou, ik heb het waarschijnlijk wel gezien dat je het vroeg, maar ik heb andere dingen waar ik het geld aan uit moet geven, dus ik zal het wel geblocked hebben..quote:Op donderdag 31 december 2009 11:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah had je ook willen hebben dan? Ik had hier wel geroepen, maar wilde snel bestellen omdat ik bang was dat ze anders uitverkocht zou zijn.
Hahahaha.....nou een beetje een zooitje is het wel......hahahahaha......maar zoals MiMu zegt over de oude mani heen rommelen......quote:Op donderdag 31 december 2009 12:05 schreef Oblivion het volgende:
Graag gedaan, Romika!
Zien er leuk uit!
ik vind dat héél erg leukquote:Op donderdag 31 december 2009 09:52 schreef Oblivion het volgende:
Was helemaal hyper gisteren en ben doorgedraaid met lakken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Orly, Country club khaki.
Ik heb Stella ook en die lijkt hier helemaal niet op.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind 'm erg mooi, maar hij doet me nogal aan CG Stella denken, en die heb ik al. Of is het wel een echt andere kleur?
Dan zit je dus goed.quote:[..]
Donkerbruin heb ik liever dan bordeauxrood..
Ze zijn echt zoooo mooi!quote:Op donderdag 31 december 2009 11:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Voor vijf verschillende mensen![]()
Heb zelf nog wel iets meebesteld (links wel weer 51):
[ afbeelding ]
Flakies
De 40 en 60 waren uitverkocht dus die kon ik helaas niet bestellen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |