abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76244401
@ Daph, ik had net m'n nagels onder de lak vandaan gehaald en dacht precies hetzelfde....mijn nagelbed ligt ineens een stuk hoger gisteravond was dat nog niet zo volgens mij Da kan toch nie
  woensdag 30 december 2009 @ 23:43:31 #203
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_76245365
quote:
Op woensdag 30 december 2009 22:50 schreef Misstique het volgende:
Hey Obli, je stopt toch hopelijk wel voordat je zover bent met grote dingen op je nagels?
http://www.bellasugar.com/3733216

(kan het plaatje niet hier posten helaas)
Deze vind ik best mooi
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 30 december 2009 @ 23:46:43 #204
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_76245531
quote:
Op woensdag 30 december 2009 23:12 schreef snkr-xxx het volgende:
Moooie kleur Misstique!!

Nou ik heb toch heel wat anders erop

Glitters
In 't echt veel sparklier, en heb wel eens een betere foto genomen

Maar hier is dan Collistar Lamé

[ afbeelding ]
Oh WAUW!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_76246965
wat gaan jullie snel!
@snkr: mooie lak!

Ik was lekker bezig vanavond.. appelgroen kleurtje bij mijn moeder erop en fimo vlinder en bloemtjes erop.

Voor mezelf wou ik wat kleur erin.
pi_76247895
quote:
Op donderdag 31 december 2009 00:16 schreef Franneh het volgende:
wat gaan jullie snel!
@snkr: mooie lak!

Ik was lekker bezig vanavond.. appelgroen kleurtje bij mijn moeder erop en fimo vlinder en bloemtjes erop.

Voor mezelf wou ik wat kleur erin.
[ afbeelding ]
Cute!

@Misstique, wie weet
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_76247904
Sjezus, heb gewoon bijna een heel topic gemist in een dag maar heb wel alles bijgelezen .

Morgen NYE en heb echt nog geen idee what to wear and what to do with my nails! *crisis*
it's the map in my mind that sends me on my way.
  Vis een optie? donderdag 31 december 2009 @ 01:14:02 #208
70532 loveli
N
pi_76249482
quote:
Op woensdag 30 december 2009 22:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n wishlist tot zover op TD:
*knip*
*uit lurkstand*
Weet niet of het jouw smaak is, maar wat vind je van GC Branding Iron?

crap in = crap out
  † In Memoriam † donderdag 31 december 2009 @ 01:25:13 #209
7074 moussy
kuttekop
pi_76249876
quote:
Op woensdag 30 december 2009 23:43 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Deze vind ik best mooi
[ afbeelding ]
ik ook

Ik wil eens gaan kijken of ik van die enorme tips/nagels kan vinden om eens op te kliederen, eens kijken of ik ook mini-schilderijtjes kan maken
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_76252385
De P2 Dangerous is in het echt een blauwe lak? Ik ben meer op zoek naar blauw/groen.

Bernies, bij jou heb ik een aantal heel mooie gezien.

Zou je mij kunnen vertellen welke lakjes dit zijn?

Alleen nog zo'n kleurtje en dan stop ik met kopen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_76252388
quote:
Op woensdag 30 december 2009 23:12 schreef snkr-xxx het volgende:

Maar hier is dan Collistar Lamé

[ afbeelding ]
Oooh, glitters

mijn nagels vandaag.

[ Bericht 13% gewijzigd door Soempie op 31-12-2009 07:53:41 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_76252851
Thanks dames!

mooi kleurtje soempie! Mag ik vragen waar jij dat lampje vandaan hebt? Heb er nl. precies zo een gesloopt door er bovenop te gaan zitten met m'n kont :p gebruikte die ook voor nagelfoto's

Oh en dangerous is wel echt een teal vind ik, dus niet blauw blauw!

Franneh, ziet er feestelijk uit! Wat heb jij voor lak gebruikt?
pi_76252898
quote:
Op donderdag 31 december 2009 07:13 schreef Soempie het volgende:
De P2 Dangerous is in het echt een blauwe lak? Ik ben meer op zoek naar blauw/groen.

Bernies, bij jou heb ik een aantal heel mooie gezien.

Zou je mij kunnen vertellen welke lakjes dit zijn?

[ afbeelding ]

Alleen nog zo'n kleurtje en dan stop ik met kopen.
Ik zal vanavond even voor je kijken. Ben vandaag gewoon aan het werk
pi_76252929
quote:
Op donderdag 31 december 2009 08:38 schreef snkr-xxx het volgende:
Thanks dames!

mooi kleurtje soempie! Mag ik vragen waar jij dat lampje vandaan hebt? Heb er nl. precies zo een gesloopt door er bovenop te gaan zitten met m'n kont :p gebruikte die ook voor nagelfoto's

Oh en dangerous is wel echt een teal vind ik, dus niet blauw blauw!

Franneh, ziet er feestelijk uit! Wat heb jij voor lak gebruikt?
Het is een lampje van ikea.
pi_76252950
quote:
Op donderdag 31 december 2009 08:42 schreef bernies het volgende:

[..]

Ik zal vanavond even voor je kijken. Ben vandaag gewoon aan het werk
Wat een rotdag om te moeten werken. M'n vriend is ook vandaag nog aan het werk. Niks aan.
pi_76252965
Ah thanks soempie

ik werk vandaag ook, waarschijnlijk tot 17 ipv 18, yay...
pi_76253038
quote:
Op donderdag 31 december 2009 08:46 schreef Soempie het volgende:

[..]

Wat een rotdag om te moeten werken. M'n vriend is ook vandaag nog aan het werk. Niks aan.
Ja mijn vriend is ook aan het werk, en woon sinds dit jaar op mezelf dus moet er echt aan wennen dat ik nu alleen zit.
All good things are wild and free.
  Licht Ontvlambaar donderdag 31 december 2009 @ 09:02:47 #218
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_76253127
Ik werk ook gewoon, vind het eigenlijk niet zo heel erg Waarschijnlijk wel wat eerder naar huis dan half zes...

H&M lakje blijft eigenlijk beter zitten dan verwacht, geen chips tot nu toe, wel wat last van tipwear.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_76253187
Echt erg is het ook niet, vooral om te lezen dat we hier echt niet de enige zijn!
  donderdag 31 december 2009 @ 09:08:07 #220
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_76253203
Ik ben ook op het werk, maar wij mogen om 3 uur gaan .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_76253302

Ga weg!!

Toch maar een ander kleurtje. Voortaan beter nadenken over wat ik aan ga trekken voor ik nagellak opsmeer.

Moest trouwens opzoeken wat teal betekent: Teal is a medium blue-green color, although it is more blue than green. Weer wat geleerd.

Ik heb trouwens een inkeping in m'n duimnagel, dat komt door zo'n mes-vinger-spelletje in de brugklas. Zo snel mogelijk een mes (in mijn geval een passer tussen je vingers in de tafel steken), ging mis. Is dat mooi op te vullen met iets? En zo ja, met wat?

Werkze vandaag allemaal en natuurlijk alvast een goed oud&nieuw!
pi_76253316
Goedemorgen!

Dat zei ik vanochtend ook tegen mijn ouders toen ik mijn bed uitkwam ,en in plaats van "goedemorgen" terug te zeggen, begon mijn moeder nogal verhit dat ik nagellak op haar shirtje had gesmeerd . Ik moet mijn nagels lakken in de badkamer, dat doe ik op de vensterbank voor het open raam (en het is ontzettend koud daar, dus ik doe het niet voor mijn lol!) en nu zegt ze dat ik mijn nagellak langs een shirtje heb gehaald dat in de badkamer hing, terwijl ik daar niet eens in de buurt kom met mijn nagels. Nou ja . Weet iemand hoe ik nagellak uit een shirtje kan krijgen? (het is schijnbaar een nieuw shirtje, heb het nog niet eens gezien, maargoed) Pure aceton heb ik niet, wel nagellakremover met aceton. Mijn vader beweerde vervolgens dat ik ook de vensterbank onder de nagellak gesmeerd heb, terwijl ik die schoonmaak Af en toe.. Maargoed ze vonden dus dat ik mijn nagels alleen nog maar buiten mag doen Volgens mij hebben ze te veel oliebollen gegeten

Edit: ik heb het shirtje even geinspecteerd. Er zit een rood-bruin vlekje op, dus dat bevestigt dat ik het echt niet gedaan kan hebben: ik heb niet zo'n kleur nagellak. Afgelopen week heb ik paars en roze glitter gedragen dus dat klopt van geen kant. Volgens mij is het bloed (ieh).
pi_76253319
quote:
Op donderdag 31 december 2009 09:02 schreef Sjeen het volgende:
Ik werk ook gewoon, vind het eigenlijk niet zo heel erg Waarschijnlijk wel wat eerder naar huis dan half zes...

H&M lakje blijft eigenlijk beter zitten dan verwacht, geen chips tot nu toe, wel wat last van tipwear.
pi_76253429
Daph_ ik zou ze geen oliebollen meer geven. Geen idee hoe je bloedvlekjes of nagellakvlekjes uit kleding krijgt...

Woon je nog thuis of ben je op bezoek in de kerstvakantie?
pi_76253442
quote:
Op donderdag 31 december 2009 09:25 schreef Soempie het volgende:
Daph_ ik zou ze geen oliebollen meer geven. Geen idee hoe je bloedvlekjes of nagellakvlekjes uit kleding krijgt...

Woon je nog thuis of ben je op bezoek in de kerstvakantie?
Ik woon nog thuis dus ik "vrees" dat ik me niks ga aantrekken van wat ze zeggen over buiten mijn nagels lakken
pi_76253471
quote:
Op donderdag 31 december 2009 09:17 schreef Daph_ het volgende:
Goedemorgen!

Dat zei ik vanochtend ook tegen mijn ouders toen ik mijn bed uitkwam ,en in plaats van "goedemorgen" terug te zeggen, begon mijn moeder nogal verhit dat ik nagellak op haar shirtje had gesmeerd . Ik moet mijn nagels lakken in de badkamer, dat doe ik op de vensterbank voor het open raam (en het is ontzettend koud daar, dus ik doe het niet voor mijn lol!) en nu zegt ze dat ik mijn nagellak langs een shirtje heb gehaald dat in de badkamer hing, terwijl ik daar niet eens in de buurt kom met mijn nagels. Nou ja . Weet iemand hoe ik nagellak uit een shirtje kan krijgen? (het is schijnbaar een nieuw shirtje, heb het nog niet eens gezien, maargoed) Pure aceton heb ik niet, wel nagellakremover met aceton. Mijn vader beweerde vervolgens dat ik ook de vensterbank onder de nagellak gesmeerd heb, terwijl ik die schoonmaak Af en toe.. Maargoed ze vonden dus dat ik mijn nagels alleen nog maar buiten mag doen Volgens mij hebben ze te veel oliebollen gegeten

Edit: ik heb het shirtje even geinspecteerd. Er zit een rood-bruin vlekje op, dus dat bevestigt dat ik het echt niet gedaan kan hebben: ik heb niet zo'n kleur nagellak. Afgelopen week heb ik paars en roze glitter gedragen dus dat klopt van geen kant. Volgens mij is het bloed (ieh).

Goedenmorgen Daph,

Ojeeeeeee.......kom maar hier lakken dan, veel te koud voor het open raam.....brrrrrrrrrrrrrrr.
Wij doen het gewoon aan de tafel
Maar ook hier gebeurt af en toe wel iets. Was laatst samen met snkr aan het lakken met alleen een kleedje op tafel.
Door de natte watjes met remover heb ik nu een soort van kraterlandschap op de tafel. Alle was die er op zat is door de remover gaan oplossen op diverse plekken.
Manlief zou de tafel ooit nog schuren en lakken maar is daar nu helemaal van teruggekomen. Zolang wij lakken doet hij niks aan de tafel

Nou gelukkig maar dat het geen lak is

Ik ga even een doen hier, ben vandaag vrij maar moet wel vanuit huis nog werken vanmiddag
pi_76253490
quote:
Op donderdag 31 december 2009 09:17 schreef Daph_ het volgende:
Goedemorgen!

Bij mijn weten kun je bloed er alleen uitkrijgen door het meteen in koud water te zetten, van nagellak zou ik het niet weten. ( denk ook aan de plek van het vlekje, kleur van het shirtje en de stof )
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
pi_76253497
quote:
Op donderdag 31 december 2009 09:26 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik woon nog thuis dus ik "vrees" dat ik me niks ga aantrekken van wat ze zeggen over buiten mijn nagels lakken
Buiten lakken, hoe verzinnen ze het. De lak is droog nog voor het je nagel bereikt en anders vriezen je vingers er wel af.

Mag het niet gewoon op je eigen kamer?
pi_76253548
Ah Romika, gezellig! Jammer dat de tafel nu zulke plekken heeft! Maar dat kan dus nog wel "gerepareerd" worden, gelukkig maar!
quote:
Op donderdag 31 december 2009 09:30 schreef puntoortje het volgende:

[..]

Bij mijn weten kun je bloed er alleen uitkrijgen door het meteen in koud water te zetten, van nagellak zou ik het niet weten. ( denk ook aan de plek van het vlekje, kleur van het shirtje en de stof )
Het is een grijs shirtje, 47% katoen, 47% modal (?) en 6% (euh, zo nog even kijken). Plek van het vlekje is op het lijfje zeg maar, aan de voorzijde. Als je het aan zou hebben, zou het denk ik ter hoogte van je ribben zitten.
pi_76253560
quote:
Op donderdag 31 december 2009 09:30 schreef Soempie het volgende:

[..]

Buiten lakken, hoe verzinnen ze het. De lak is droog nog voor het je nagel bereikt en anders vriezen je vingers er wel af.

Mag het niet gewoon op je eigen kamer?
Op mijn kamer kan ik niet lakken. Ik heb een zolderkamer met twee schuine muren (direct onder het dak) en geen ruimte voor een bureautje of tafeltje. Daarnaast heb ik geen deur, dus dan zouden ze nog steeds zeuren dat het stinkt
pi_76253731
quote:
Op donderdag 31 december 2009 09:35 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Op mijn kamer kan ik niet lakken. Ik heb een zolderkamer met twee schuine muren (direct onder het dak) en geen ruimte voor een bureautje of tafeltje. Daarnaast heb ik geen deur, dus dan zouden ze nog steeds zeuren dat het stinkt

Ik doe hier thuis altijd een wit A-4 velletje onder het gestuntel..
En iedereen die zeurt over stank, gaat zelf maar buiten staan.
  donderdag 31 december 2009 @ 09:47:34 #232
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_76253753
quote:
Op donderdag 31 december 2009 09:16 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]

Ga weg!!

[ afbeelding ]

Toch maar een ander kleurtje. Voortaan beter nadenken over wat ik aan ga trekken voor ik nagellak opsmeer.

Moest trouwens opzoeken wat teal betekent: Teal is a medium blue-green color, although it is more blue than green. Weer wat geleerd.

Ik heb trouwens een inkeping in m'n duimnagel, dat komt door zo'n mes-vinger-spelletje in de brugklas. Zo snel mogelijk een mes (in mijn geval een passer tussen je vingers in de tafel steken), ging mis. Is dat mooi op te vullen met iets? En zo ja, met wat?

Werkze vandaag allemaal en natuurlijk alvast een goed oud&nieuw!
Hahaha poessies vinden nagellak leuk !

Had trouwens gister m'n Konad pakketje binnen, gisteravond even mee zitten prutsen op m'n nagels. Ik ben er nog niet zo goed in . En heb nu CG Awaken op met Etos effect iets erop. Het zijn net planeetjes .
pi_76253787
quote:
Op donderdag 31 december 2009 09:34 schreef Daph_ het volgende:
Ah Romika, gezellig! Jammer dat de tafel nu zulke plekken heeft! Maar dat kan dus nog wel "gerepareerd" worden, gelukkig maar!
[..]

Het is een grijs shirtje, 47% katoen, 47% modal (?) en 6% (euh, zo nog even kijken). Plek van het vlekje is op het lijfje zeg maar, aan de voorzijde. Als je het aan zou hebben, zou het denk ik ter hoogte van je ribben zitten.
Ik zou het voor de zekerheid maar even in een bak met koud water zetten, daar kan zoiezo niks fout aan gaan, over een uur ofzo even kijken en misschien wat ( gewone) handzeep erop wrijven. Succes ermee
  donderdag 31 december 2009 @ 09:49:22 #234
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_76253795
quote:
Op donderdag 31 december 2009 09:17 schreef Soempie het volgende:

[..]

Als je bijvoorbeeld veel typt, merk je dat de hoekjes en bovenste rand van je nagels sneller slijt. Je mist dan geen grote stukken maar er komt een randje nagel zichtbaar door slijtage .
pi_76253802
quote:
Op donderdag 31 december 2009 09:46 schreef Oblivion het volgende:

[..]

WC papier En als ik wel iets geknoeid heb, haal ik het weg. Er zit ook helemaal niks (ik heb het gecheckt)! Teveel oliebollen, ik zeg het je

En ik ben het eens over de stank!
pi_76253834
Nou Daph, buiten lakken, wat is dat nou weer iets voor raars. Kom maar een keer bij ons lakken, is vlakbij A'dam
pi_76253841
Was helemaal hyper gisteren en ben doorgedraaid met lakken

Orly, Country club khaki.
  Licht Ontvlambaar donderdag 31 december 2009 @ 09:53:18 #238
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_76253858
Ossengal halen Daph_, daarmee krijg ik praktisch alle vlekken eruit. En geloof me, met een dochter van vijf krijg je heel wat vlekken te verwerken

Ik ga trouwens nooit zo'n moeder zijn hoor Als er ergens nagellak op zit, is het op het moment lekker mijn eigen schuld En ik heb dochterlief ook al verslaafd gemaakt. Die wil vandaag nieuwe lak, want het is een speciale avond
pi_76253877
quote:
Op donderdag 31 december 2009 09:52 schreef Oblivion het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Whaaa die mag je ook wel een keer bij mij doen
pi_76253888
quote:
Op donderdag 31 december 2009 09:53 schreef Sjeen het volgende:
Ossengal halen Daph_, daarmee krijg ik praktisch alle vlekken eruit. En geloof me, met een dochter van vijf krijg je heel wat vlekken te verwerken

Ik ga trouwens nooit zo'n moeder zijn hoor Als er ergens nagellak op zit, is het op het moment lekker mijn eigen schuld En ik heb dochterlief ook al verslaafd gemaakt. Die wil vandaag nieuwe lak, want het is een speciale avond

Wat wil ze? Met Glitters?
pi_76253924
quote:
Op donderdag 31 december 2009 09:46 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Ik ook Heb er zelfs speciaal een schetsblok voor gekocht, mijn kids zeuren er gelukkig niet over, liggen meestal ook in bed als ik aan het lakken ben. En de eerste de beste vent die hier komt en gaat zeuren over stank, die kan vertrekken door de deur waardoor die binnen is gekomen

Ik heb nog steeds mijn bergjes/sneeuw op mijn nagels, alleen mijn pinkie links is ietsiepietsie lak vanaf maar dat valt niet zo op
  Licht Ontvlambaar donderdag 31 december 2009 @ 09:58:41 #242
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_76253974
quote:
Op donderdag 31 december 2009 09:54 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Wat wil ze? Met Glitters?
Uiteraard! Ik heb de afgelopen keer niet op de foto gezet, want ze was al naar bed toen ik klaar was met eigen nagels lakken. Zal straks wel weer foto maken Nu zat er Essence Zilver op met daaroverheen een Effect Nails met kleine en grote zilver/roze glitters. En ik doe altijd netjes een basecoat en een topcoat, moet zeggen dat het nog vrij lang mooi blijft bij haar Langer dan verwacht vaak...
pi_76253975
quote:
Op donderdag 31 december 2009 09:51 schreef snkr-xxx het volgende:
Nou Daph, buiten lakken, wat is dat nou weer iets voor raars. Kom maar een keer bij ons lakken, is vlakbij A'dam
helemaal het zelfde
pi_76253988
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

dat ziet er leuk uit
pi_76254073
@ Daph_ Bloed haal je uit kleding door het in koud water te zetten met zout (en dan niet zuinig zijn!
Paar uur in de bak met water en het is eruit.
pi_76254167
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

gaaaaaaf!
I had a signature once. It was awful.
pi_76254725
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

hahaha.....gaaf........

Ik heb net één nagel met We Always Have Paris (suede) van OPI gedaan....en me uitgeleefd met een glitterfrench en paarse druppeltjes (steentjes)
pi_76254931
quote:
Op donderdag 31 december 2009 01:14 schreef loveli het volgende:

[..]

*uit lurkstand*
Weet niet of het jouw smaak is, maar wat vind je van GC Branding Iron?

[ afbeelding ]
Die heb ik gister binnengekregen met mn TD pakketje en is irl veel bruiner. Kheb ff snel 1 laagje opgedaan, maar dat bordeauxrode zag ik er helaas (nog) niet in.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_76254970
OMG!! Pakketje!!! *hypert*

Zouden het de Nfu Oh's zijn?
pi_76255056

Nou hierbij mn eerste post op dit forum Heb van de week mijn eerste konad setje binnengehad..dus dit is het resultaat ^^ *aankomend konad-addict:P*
Weet iemand welke nagellakkener nog meer te gebruiken zijn als stempellak? (behalve die van konad zelf natuurlijk:P)
En een goede topcoat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')