Deze vind ik best mooiquote:Op woensdag 30 december 2009 22:50 schreef Misstique het volgende:
Hey Obli, je stopt toch hopelijk wel voordat je zover bent met grote dingen op je nagels?
http://www.bellasugar.com/3733216
(kan het plaatje niet hier posten helaas)
Oh WAUW!quote:Op woensdag 30 december 2009 23:12 schreef snkr-xxx het volgende:
Moooie kleur Misstique!!![]()
Nou ik heb toch heel wat anders erop![]()
Glitters![]()
In 't echt veel sparklier, en heb wel eens een betere foto genomen
Maar hier is dan Collistar Lamé
[ afbeelding ]
Cute!quote:Op donderdag 31 december 2009 00:16 schreef Franneh het volgende:
wat gaan jullie snel!
@snkr: mooie lak!
Ik was lekker bezig vanavond.. appelgroen kleurtje bij mijn moeder erop en fimo vlinder en bloemtjes erop.
Voor mezelf wou ik wat kleur erin.
[ afbeelding ]
*uit lurkstand*quote:Op woensdag 30 december 2009 22:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n wishlist tot zover op TD:
*knip*
ik ookquote:Op woensdag 30 december 2009 23:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Deze vind ik best mooi
[ afbeelding ]
Oooh, glittersquote:Op woensdag 30 december 2009 23:12 schreef snkr-xxx het volgende:
Maar hier is dan Collistar Lamé
[ afbeelding ]
Ik zal vanavond even voor je kijken. Ben vandaag gewoon aan het werkquote:Op donderdag 31 december 2009 07:13 schreef Soempie het volgende:
De P2 Dangerous is in het echt een blauwe lak? Ik ben meer op zoek naar blauw/groen.
Bernies, bij jou heb ik een aantal heel mooie gezien.![]()
Zou je mij kunnen vertellen welke lakjes dit zijn?
[ afbeelding ]
Alleen nog zo'n kleurtje en dan stop ik met kopen.
Het is een lampje van ikea.quote:Op donderdag 31 december 2009 08:38 schreef snkr-xxx het volgende:
Thanks dames!
mooi kleurtje soempie! Mag ik vragen waar jij dat lampje vandaan hebt? Heb er nl. precies zo een gesloopt door er bovenop te gaan zitten met m'n kont :p gebruikte die ook voor nagelfoto's
Oh en dangerous is wel echt een teal vind ik, dus niet blauw blauw!
Franneh, ziet er feestelijk uit! Wat heb jij voor lak gebruikt?
Wat een rotdag om te moeten werken. M'n vriend is ook vandaag nog aan het werk. Niks aan.quote:Op donderdag 31 december 2009 08:42 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik zal vanavond even voor je kijken. Ben vandaag gewoon aan het werk
Ja mijn vriend is ook aan het werk, en woon sinds dit jaar op mezelf dus moet er echt aan wennen dat ik nu alleen zit.quote:Op donderdag 31 december 2009 08:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat een rotdag om te moeten werken. M'n vriend is ook vandaag nog aan het werk. Niks aan.
quote:Op donderdag 31 december 2009 09:02 schreef Sjeen het volgende:
Ik werk ook gewoon, vind het eigenlijk niet zo heel ergWaarschijnlijk wel wat eerder naar huis dan half zes...
H&M lakje blijft eigenlijk beter zitten dan verwacht, geen chips tot nu toe, wel wat last van tipwear.
Ik woon nog thuis dus ik "vrees" dat ik me niks ga aantrekken van wat ze zeggen over buiten mijn nagels lakkenquote:Op donderdag 31 december 2009 09:25 schreef Soempie het volgende:
Daph_ ik zou ze geen oliebollen meer geven.Geen idee hoe je bloedvlekjes of nagellakvlekjes uit kleding krijgt...
Woon je nog thuis of ben je op bezoek in de kerstvakantie?
quote:Op donderdag 31 december 2009 09:17 schreef Daph_ het volgende:
Goedemorgen!
Dat zei ik vanochtend ook tegen mijn ouders toen ik mijn bed uitkwam ,en in plaats van "goedemorgen" terug te zeggen, begon mijn moeder nogal verhit dat ik nagellak op haar shirtje had gesmeerd. Ik moet mijn nagels lakken in de badkamer, dat doe ik op de vensterbank voor het open raam (en het is ontzettend koud daar, dus ik doe het niet voor mijn lol!) en nu zegt ze dat ik mijn nagellak langs een shirtje heb gehaald dat in de badkamer hing, terwijl ik daar niet eens in de buurt kom met mijn nagels. Nou ja
. Weet iemand hoe ik nagellak uit een shirtje kan krijgen? (het is schijnbaar een nieuw shirtje, heb het nog niet eens gezien, maargoed) Pure aceton heb ik niet, wel nagellakremover met aceton. Mijn vader beweerde vervolgens dat ik ook de vensterbank onder de nagellak gesmeerd heb, terwijl ik die schoonmaak
Af en toe.. Maargoed ze vonden dus dat ik mijn nagels alleen nog maar buiten mag doen
Volgens mij hebben ze te veel oliebollen gegeten
Edit: ik heb het shirtje even geinspecteerd. Er zit een rood-bruin vlekje op, dus dat bevestigt dat ik het echt niet gedaan kan hebben: ik heb niet zo'n kleur nagellak. Afgelopen week heb ik paars en roze glitter gedragen dus dat klopt van geen kant. Volgens mij is het bloed (ieh).
Bij mijn weten kun je bloed er alleen uitkrijgen door het meteen in koud water te zetten, van nagellak zou ik het niet weten. ( denk ook aan de plek van het vlekje, kleur van het shirtje en de stof )quote:Op donderdag 31 december 2009 09:17 schreef Daph_ het volgende:
Goedemorgen!
Dat zei ik vanochtend ook tegen mijn ouders toen ik mijn bed uitkwam ,en in plaats van "goedemorgen" terug te zeggen, begon mijn moeder nogal verhit dat ik nagellak op haar shirtje had gesmeerd. Ik moet mijn nagels lakken in de badkamer, dat doe ik op de vensterbank voor het open raam (en het is ontzettend koud daar, dus ik doe het niet voor mijn lol!) en nu zegt ze dat ik mijn nagellak langs een shirtje heb gehaald dat in de badkamer hing, terwijl ik daar niet eens in de buurt kom met mijn nagels. Nou ja
. Weet iemand hoe ik nagellak uit een shirtje kan krijgen? (het is schijnbaar een nieuw shirtje, heb het nog niet eens gezien, maargoed) Pure aceton heb ik niet, wel nagellakremover met aceton. Mijn vader beweerde vervolgens dat ik ook de vensterbank onder de nagellak gesmeerd heb, terwijl ik die schoonmaak
Af en toe.. Maargoed ze vonden dus dat ik mijn nagels alleen nog maar buiten mag doen
Volgens mij hebben ze te veel oliebollen gegeten
Edit: ik heb het shirtje even geinspecteerd. Er zit een rood-bruin vlekje op, dus dat bevestigt dat ik het echt niet gedaan kan hebben: ik heb niet zo'n kleur nagellak. Afgelopen week heb ik paars en roze glitter gedragen dus dat klopt van geen kant. Volgens mij is het bloed (ieh).
Buiten lakken, hoe verzinnen ze het.quote:Op donderdag 31 december 2009 09:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik woon nog thuis dus ik "vrees" dat ik me niks ga aantrekken van wat ze zeggen over buiten mijn nagels lakken
Het is een grijs shirtje, 47% katoen, 47% modal (?) en 6% (euh, zo nog even kijken). Plek van het vlekje is op het lijfje zeg maar, aan de voorzijde. Als je het aan zou hebben, zou het denk ik ter hoogte van je ribben zitten.quote:Op donderdag 31 december 2009 09:30 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Bij mijn weten kun je bloed er alleen uitkrijgen door het meteen in koud water te zetten, van nagellak zou ik het niet weten. ( denk ook aan de plek van het vlekje, kleur van het shirtje en de stof )
Op mijn kamer kan ik niet lakken. Ik heb een zolderkamer met twee schuine muren (direct onder het dak) en geen ruimte voor een bureautje of tafeltje. Daarnaast heb ik geen deur, dus dan zouden ze nog steeds zeuren dat het stinktquote:Op donderdag 31 december 2009 09:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Buiten lakken, hoe verzinnen ze het.De lak is droog nog voor het je nagel bereikt en anders vriezen je vingers er wel af.
Mag het niet gewoon op je eigen kamer?
quote:Op donderdag 31 december 2009 09:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Op mijn kamer kan ik niet lakken. Ik heb een zolderkamer met twee schuine muren (direct onder het dak) en geen ruimte voor een bureautje of tafeltje. Daarnaast heb ik geen deur, dus dan zouden ze nog steeds zeuren dat het stinkt
Hahaha poessies vinden nagellak leukquote:Op donderdag 31 december 2009 09:16 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Ga weg!!![]()
[ afbeelding ]
Toch maar een ander kleurtje. Voortaan beter nadenken over wat ik aan ga trekken voor ik nagellak opsmeer.
Moest trouwens opzoeken wat teal betekent: Teal is a medium blue-green color, although it is more blue than green. Weer wat geleerd.![]()
Ik heb trouwens een inkeping in m'n duimnagel, dat komt door zo'n mes-vinger-spelletje in de brugklas. Zo snel mogelijk een mes (in mijn geval een passer tussen je vingers in de tafel steken), ging mis.![]()
Is dat mooi op te vullen met iets? En zo ja, met wat?
Werkze vandaag allemaal en natuurlijk alvast een goed oud&nieuw!
Ik zou het voor de zekerheid maar even in een bak met koud water zetten, daar kan zoiezo niks fout aan gaan, over een uur ofzo even kijken en misschien wat ( gewone) handzeep erop wrijven. Succes ermeequote:Op donderdag 31 december 2009 09:34 schreef Daph_ het volgende:
Ah Romika, gezellig! Jammer dat de tafel nu zulke plekken heeft! Maar dat kan dus nog wel "gerepareerd" worden, gelukkig maar!
[..]
Het is een grijs shirtje, 47% katoen, 47% modal (?) en 6% (euh, zo nog even kijken). Plek van het vlekje is op het lijfje zeg maar, aan de voorzijde. Als je het aan zou hebben, zou het denk ik ter hoogte van je ribben zitten.
Als je bijvoorbeeld veel typt, merk je dat de hoekjes en bovenste rand van je nagels sneller slijt. Je mist dan geen grote stukken maar er komt een randje nagel zichtbaar door slijtagequote:
WC papierquote:Op donderdag 31 december 2009 09:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Ik doe hier thuis altijd een wit A-4 velletje onder het gestuntel..![]()
En iedereen die zeurt over stank, gaat zelf maar buiten staan.
quote:Op donderdag 31 december 2009 09:52 schreef Oblivion het volgende:
Was helemaal hyper gisteren en ben doorgedraaid met lakken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Orly, Country club khaki.
quote:Op donderdag 31 december 2009 09:53 schreef Sjeen het volgende:
Ossengal halen Daph_, daarmee krijg ik praktisch alle vlekken eruit. En geloof me, met een dochter van vijf krijg je heel wat vlekken te verwerken
Ik ga trouwens nooit zo'n moeder zijn hoorAls er ergens nagellak op zit, is het op het moment lekker mijn eigen schuld
En ik heb dochterlief ook al verslaafd gemaakt. Die wil vandaag nieuwe lak, want het is een speciale avond
Ik ookquote:Op donderdag 31 december 2009 09:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Ik doe hier thuis altijd een wit A-4 velletje onder het gestuntel..![]()
En iedereen die zeurt over stank, gaat zelf maar buiten staan.
Uiteraard! Ik heb de afgelopen keer niet op de foto gezet, want ze was al naar bed toen ik klaar was met eigen nagels lakken. Zal straks wel weer foto makenquote:
helemaal het zelfdequote:Op donderdag 31 december 2009 09:51 schreef snkr-xxx het volgende:
Nou Daph, buiten lakken, wat is dat nou weer iets voor raars.Kom maar een keer bij ons lakken, is vlakbij A'dam
quote:Op donderdag 31 december 2009 09:52 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gaaaaaaf!quote:Op donderdag 31 december 2009 09:52 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hahaha.....gaaf........quote:Op donderdag 31 december 2009 09:52 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heb ik gister binnengekregen met mn TD pakketje en is irl veel bruiner. Kheb ff snel 1 laagje opgedaan, maar dat bordeauxrode zag ik er helaas (nog) niet in.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:14 schreef loveli het volgende:
[..]
*uit lurkstand*
Weet niet of het jouw smaak is, maar wat vind je van GC Branding Iron?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |