Deze vind ik best mooiquote:Op woensdag 30 december 2009 22:50 schreef Misstique het volgende:
Hey Obli, je stopt toch hopelijk wel voordat je zover bent met grote dingen op je nagels?
http://www.bellasugar.com/3733216
(kan het plaatje niet hier posten helaas)
Oh WAUW!quote:Op woensdag 30 december 2009 23:12 schreef snkr-xxx het volgende:
Moooie kleur Misstique!!![]()
Nou ik heb toch heel wat anders erop![]()
Glitters![]()
In 't echt veel sparklier, en heb wel eens een betere foto genomen
Maar hier is dan Collistar Lamé
[ afbeelding ]
Cute!quote:Op donderdag 31 december 2009 00:16 schreef Franneh het volgende:
wat gaan jullie snel!
@snkr: mooie lak!
Ik was lekker bezig vanavond.. appelgroen kleurtje bij mijn moeder erop en fimo vlinder en bloemtjes erop.
Voor mezelf wou ik wat kleur erin.
[ afbeelding ]
*uit lurkstand*quote:Op woensdag 30 december 2009 22:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n wishlist tot zover op TD:
*knip*
ik ookquote:Op woensdag 30 december 2009 23:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Deze vind ik best mooi
[ afbeelding ]
Oooh, glittersquote:Op woensdag 30 december 2009 23:12 schreef snkr-xxx het volgende:
Maar hier is dan Collistar Lamé
[ afbeelding ]
Ik zal vanavond even voor je kijken. Ben vandaag gewoon aan het werkquote:Op donderdag 31 december 2009 07:13 schreef Soempie het volgende:
De P2 Dangerous is in het echt een blauwe lak? Ik ben meer op zoek naar blauw/groen.
Bernies, bij jou heb ik een aantal heel mooie gezien.![]()
Zou je mij kunnen vertellen welke lakjes dit zijn?
[ afbeelding ]
Alleen nog zo'n kleurtje en dan stop ik met kopen.
Het is een lampje van ikea.quote:Op donderdag 31 december 2009 08:38 schreef snkr-xxx het volgende:
Thanks dames!
mooi kleurtje soempie! Mag ik vragen waar jij dat lampje vandaan hebt? Heb er nl. precies zo een gesloopt door er bovenop te gaan zitten met m'n kont :p gebruikte die ook voor nagelfoto's
Oh en dangerous is wel echt een teal vind ik, dus niet blauw blauw!
Franneh, ziet er feestelijk uit! Wat heb jij voor lak gebruikt?
Wat een rotdag om te moeten werken. M'n vriend is ook vandaag nog aan het werk. Niks aan.quote:Op donderdag 31 december 2009 08:42 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik zal vanavond even voor je kijken. Ben vandaag gewoon aan het werk
Ja mijn vriend is ook aan het werk, en woon sinds dit jaar op mezelf dus moet er echt aan wennen dat ik nu alleen zit.quote:Op donderdag 31 december 2009 08:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat een rotdag om te moeten werken. M'n vriend is ook vandaag nog aan het werk. Niks aan.
quote:Op donderdag 31 december 2009 09:02 schreef Sjeen het volgende:
Ik werk ook gewoon, vind het eigenlijk niet zo heel ergWaarschijnlijk wel wat eerder naar huis dan half zes...
H&M lakje blijft eigenlijk beter zitten dan verwacht, geen chips tot nu toe, wel wat last van tipwear.
Ik woon nog thuis dus ik "vrees" dat ik me niks ga aantrekken van wat ze zeggen over buiten mijn nagels lakkenquote:Op donderdag 31 december 2009 09:25 schreef Soempie het volgende:
Daph_ ik zou ze geen oliebollen meer geven.Geen idee hoe je bloedvlekjes of nagellakvlekjes uit kleding krijgt...
Woon je nog thuis of ben je op bezoek in de kerstvakantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |