Ik ben verliefd!! Wat mooi!quote:Op donderdag 31 december 2009 11:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]Sorry!
Om het goed te maken gelijk maar een plaatje geschoten![]()
[ afbeelding ]
Veel plezier!quote:Op donderdag 31 december 2009 11:35 schreef MinderMutsig het volgende:
Dames ik kom alleen even binnenvallen om jullie een fijne jaarswisseling te wensen en een gelukkig, gezond en gelakt nieuwjaar!![]()
Wij springen nu in de auto naar mijn zus. De mannen gaan oliebollen bakken, de dames gaan sushi maken en dan vanavond feest!![]()
Tot volgend jaar!![]()
Holy, wat dacht je, ik ga even overboord?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
Bling bij bling vandaag
(moest even via de webcam)
[ afbeelding ]
Allemaal dezelfde?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]Sorry!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]Sorry!
[ afbeelding ]
Voor vijf verschillende mensenquote:
Ze zijn zó ontzettend mooi!! Ik heb gelukkig een donkerpaarse lak dus in het weekend gaat 51 er gelijk opquote:Op donderdag 31 december 2009 11:45 schreef snkr-xxx het volgende:
MiMu alvast gelukkig nieuwjaar!!![]()
Wat een schatjes zijn het he, Daph
Ah had je ook willen hebben dan? Ik had hier wel geroepen, maar wilde snel bestellen omdat ik bang was dat ze anders uitverkocht zou zijnquote:Op donderdag 31 december 2009 11:49 schreef Oblivion het volgende:
Ze zijn prachtig, Daph!
Had ik maar geweten dat je voor meer mensen had besteld..![]()
Mijn tijd komt nog wel!
Oh yeahquote:Op donderdag 31 december 2009 11:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]Sorry!
[ afbeelding ]
Nou, ik heb het waarschijnlijk wel gezien dat je het vroeg, maar ik heb andere dingen waar ik het geld aan uit moet geven, dus ik zal het wel geblocked hebben..quote:Op donderdag 31 december 2009 11:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah had je ook willen hebben dan? Ik had hier wel geroepen, maar wilde snel bestellen omdat ik bang was dat ze anders uitverkocht zou zijn.
Hahahaha.....nou een beetje een zooitje is het wel......hahahahaha......maar zoals MiMu zegt over de oude mani heen rommelen......quote:Op donderdag 31 december 2009 12:05 schreef Oblivion het volgende:
Graag gedaan, Romika!
Zien er leuk uit!
ik vind dat héél erg leukquote:Op donderdag 31 december 2009 09:52 schreef Oblivion het volgende:
Was helemaal hyper gisteren en ben doorgedraaid met lakken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Orly, Country club khaki.
Ik heb Stella ook en die lijkt hier helemaal niet op.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind 'm erg mooi, maar hij doet me nogal aan CG Stella denken, en die heb ik al. Of is het wel een echt andere kleur?
Dan zit je dus goed.quote:[..]
Donkerbruin heb ik liever dan bordeauxrood..
Ze zijn echt zoooo mooi!quote:Op donderdag 31 december 2009 11:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Voor vijf verschillende mensen![]()
Heb zelf nog wel iets meebesteld (links wel weer 51):
[ afbeelding ]
Flakies
De 40 en 60 waren uitverkocht dus die kon ik helaas niet bestellen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |