ow, zet dat er dan bijquote:Op woensdag 30 december 2009 18:59 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Jij niet! Jij hebt toch geen kunstnagels?
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:56 schreef Frosting het volgende:
Mooi dat 'bronzen' Obli!!Wat is het eigenlijk, een lakje?
Een lakje die ik van MiMu heb gekregen, de P2 Dangerous.quote:
Ik heb het op een blaadje gesmeerdquote:Op woensdag 30 december 2009 18:57 schreef Oblivion het volgende:
[..]
ZIEN!
Vind die Nfo fascinerend!
Lezen!quote:
Whiiiihihiquote:Op woensdag 30 december 2009 18:58 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze niet hoeft te plassen....
Oh ja graag, probeer met zoveel mogelijk verschillende ondergronden... Cool!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb het op een blaadje gesmeerdIk moet nog nailwheels kopen! *schrijft op lijstje*
Ik zal het straks even op mijn eigen nagels smeren, dan zal ik een foto maken!
Kon het trouwens door de brievenbus?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:54 schreef Daph_ het volgende:
Hahaha
Nfu Oh 49 over ChG Millenium geeft trouwens een heel apart effect! Het lijkt wel te gloeien..
quote:
Ga ik doen! Whehe ik ben zelf ook nieuwsgierig.. Doe het wel maar op één hand hoor, dus vijf kleurtjes.. Suggesties?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh ja graag, probeer met zoveel mogelijk verschillende ondergronden... Cool!
(Als je dat wilt tenminste..)
Ja! Ik hoorde opeens een hele harde *TONK* in onze brievenbus (we hebben er eentje die buiten hangt, zo'n euh, metalen ding) dus ik was al helemaalquote:Op woensdag 30 december 2009 19:01 schreef bernies het volgende:
[..]
Kon het trouwens door de brievenbus?
quote:
Okee, ik ben geen dame. Duidelijkquote:Op woensdag 30 december 2009 18:51 schreef Oblivion het volgende:
Maar dames, gewone nagellak, gewone remover, you hear!!
Ik zal eens kijken vanavond...quote:Op woensdag 30 december 2009 18:49 schreef snakelady het volgende:
Die 2de vind ik ook heel mooi Obli, denk met rood zelfs nog mooier.
Geen idee, ik denk combo's die je niet snel bij elkaar zal zoeken...quote:Op woensdag 30 december 2009 19:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ga ik doen! Whehe ik ben zelf ook nieuwsgierig.. Doe het wel maar op één hand hoor, dus vijf kleurtjes.. Suggesties?
Oh zo...jij pakt het anders op omdat het een nieuwe post is..quote:Op woensdag 30 december 2009 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
Okee, ik ben geen dame. Duidelijk
Leuk! Blauw, ben gek op blauw!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh wauw, er zijn weer toffe nagels gepost!! (Al zijn die zeenagels angstaanjagend...)
Mijn nageltjes momenteel:
[ afbeelding ]
Ben fan van matte nageltjes aan het worden![]()
En voor oudjaar gaat het simpele glitter worden denk ik, dan vind ik het niet zo zonde van de moeite(Spoelbakken, jeuj.)
Mooi en subtiel!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh wauw, er zijn weer toffe nagels gepost!! (Al zijn die zeenagels angstaanjagend...)
[ afbeelding ]
En voor oudjaar gaat het simpele glitter worden denk ik, dan vind ik het niet zo zonde van de moeite(Spoelbakken, jeuj.)
eg niequote:Op woensdag 30 december 2009 19:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh zo...jij pakt het anders op omdat het een nieuwe post is..![]()
Jij bent ook een dame heur.
het zweetlaagje?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:08 schreef Puckzzz het volgende:
Ik gebruik ook de gewone aceton hoor voor mijn gelnagels (naja gel TC) Ook om het zweetlaagje te verwijderen. Ik merk geen verschil...
Mooi Ijsdraakje, mooie kleur en erg leuk met zo'n frenchquote:Op woensdag 30 december 2009 19:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Jij zweet nietquote:
Hoe zit het eigenlijk met die bestelde Nfu Oh?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja! Ik hoorde opeens een hele harde *TONK* in onze brievenbus (we hebben er eentje die buiten hangt, zo'n euh, metalen ding) dus ik was al helemaal![]()
Postzegels zijn nu trouwens wel afgestempeld
Van nummer 12, wat is dan de 2e van linksonder geteld?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:20 schreef bernies het volgende:
Nagelwheels zijn leuk!
Zwart, net anders dan blauw en groen, oranje en zalm, licht rose:
[ afbeelding ]
Paars en bordeaux:
[ afbeelding ]
Zilver, grijs en blauw:
[ afbeelding ]
Donker rose, bruinig, rood en groen:
[ afbeelding ]
De ruimte die nog op de wheels is, is uiteraard om nog te vullen!
Nummer staan ook in mij Excel nagellaksheet zodat ik terug kan vinden welke kleur het is.
Leuk! Leuk!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:15 schreef Franneh het volgende:
Mooie nagels weer allemaal! vooral die confetti in de OP
@ Oblivian ook geweldig dat goud! Wat is dat precies?
Zojuist weer een bestelling binnen gehad.. nu stop ik echt met kopen.
Ik kijk nog maar pas mee en jullie hebben me veel te veel aangestoken.![]()
![]()
Heb ook wel genoeg nu om even mee voort te kloten denk ik.![]()
Verzameling lakjes
http://i47.tinypic.com/2w2ey2s.jpg
Image plates
http://i48.tinypic.com/25oxovk.jpg
Stickers
http://i49.tinypic.com/2zsck6u.jpg
[ afbeelding ]
(die haar is trouwens niet van mij, die zit in de verpakking.
Fimos:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Straks maar kijken of er wat leuks uit voort komt
Was een optimale recycling actie!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja! Ik hoorde opeens een hele harde *TONK* in onze brievenbus (we hebben er eentje die buiten hangt, zo'n euh, metalen ding) dus ik was al helemaal![]()
Postzegels zijn nu trouwens wel afgestempeld
Wil ook wel eens weten hoe dat heet, heel mooi namelijk!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Leuk! Leuk!![]()
Dat brons, is echt brons, maar dan flinterdun
het heeft een naam...
Ik zal het vanavond eens fotograferen.
I Know, heb ze allemaal weg geflikkerd..quote:Op woensdag 30 december 2009 19:25 schreef bernies het volgende:
[..]
En zoooo handig! Vooral om dat een kleurtje in een flesje soms toch anders is...
Waar heb jij die sneeuwpopstikkertjes vandaan?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:15 schreef Franneh het volgende:
![]()
Verzameling lakjes
Image plates
Stickers
[ afbeelding ]
Fimos:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grey van Barry M. De lichtere ernaast is Recycle van CG.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Van nummer 12, wat is dan de 2e van linksonder geteld?
Zo dat zijn er echt veelquote:Op woensdag 30 december 2009 19:20 schreef bernies het volgende:
Nagelwheels zijn leuk!
Zwart, net anders dan blauw en groen, oranje en zalm, licht rose:
[ afbeelding ]
Paars en bordeaux:
[ afbeelding ]
Zilver, grijs en blauw:
[ afbeelding ]
Donker rose, bruinig, rood en groen:
[ afbeelding ]
De ruimte die nog op de wheels is, is uiteraard om nog te vullen!
Nummer staan ook in mij Excel nagellaksheet zodat ik terug kan vinden welke kleur het is.
Ik had al veel maar de afgelopen maanden is daar erg veel bijgekomen. Komt ook doordat de $ nu zo laag staat en pakje met 9 lakjes is in verhouding goedkoper, en dan gaat het heel snel....!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:32 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Zo dat zijn er echt veelVergeleken met jou heb ik echt helemaal niks
but, why?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:26 schreef Oblivion het volgende:
[..]
I Know, heb ze allemaal weg geflikkerd..![]()
Ik had geen zaak meer, wat moet je er dan mee?quote:
Ik heb zoveel losse tips, ik kan ze zelf nog maken..quote:
ja, 'kweenie, voor je eigen handigheid, dat je snel een mooi lakje uit kunt zoeken ofzo?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik had geen zaak meer, wat moet je er dan mee?
Waren allemaal lakjes die ik verkocht...meeste heb ik dan toch niet meer?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, 'kweenie, voor je eigen handigheid, dat je snel een mooi lakje uit kunt zoeken ofzo?
Gehad.. zal eens vragen aan die genequote:Op woensdag 30 december 2009 19:29 schreef puntoortje het volgende:
Waar heb jij die sneeuwpopstikkertjes vandaan?
Zijn eerste kerstdag verzonden, althans dat kreeg ik via de mail binnen. Zodra ik ze binnen heb geef ik een gil!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met die bestelde Nfu Oh?
Die Fimo's!!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:15 schreef Franneh het volgende:
![]()
Verzameling lakjes
Image plates
Stickers
[ afbeelding ]
Fimos:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |