Njoah, Rottenberg ging gisteren anders toch mooi de fout in tijdens zijn poging om PvdA-lieveling Aboutaleb te verdedigen... De eindverantwoordelijke voor openbare orde is en blijft de burgemeester. Dat was een kwalijk staaltje spindoctorij.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Zeker, hij leek een beetje op Felix Rottenberg die ook altijd scherpe analyses kan leveren.
Dat heeft hij volgens mij ook gezegd gister bij DWDD.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:01 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Njoah, Rottenberg ging gisteren anders toch mooi de fout in tijdens zijn poging om PvdA-lieveling Aboutaleb te verdedigen... De eindverantwoordelijke voor openbare orde is en blijft de burgemeester. Dat was een kwalijk staaltje spindoctorij.
Klopt, was ook bij DWDD.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat heeft hij volgens mij ook gezegd gister bij DWDD.
Volgens mij interesseren ze het helemaal geen bal.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:33 schreef alors het volgende:
[..]
Van Anouk heb ik persoonlijk niet zo'n hoge pet op. Maar wat ze zei is toch niet dom of raar? Leg het idd maar eens uit aan (donkere) mensen in de rest van de wereld. Het is voor vele echt niet te begrijpen, een witte man met als slaven uitziende hulpjes...
Kun je wel zeggen dat is traditie, maar daar nemen ze uiteraard geen genoegen mee.
Het zijn juist de linkse ballen die politiek correct willen zijn. Denk aan de kerstboom op de hogeschool van Den Haag. De schoolleiding beslist dat hij er voor de andersgelovigen er beter niet kan komen, de andersgelovigen vinden het belachelijk dat hij er niet komt..quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Volgens mij interesseren ze het helemaal geen bal.
Gisteren zag ik een stukje.... hoop paniek... hij kon aan een .22 rifle komen... nou, nou het is me toch wat.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:00 schreef golfer het volgende:
"Alberto Stegeman, noemt zich journalist" , aldus de introductie van Witteman.
Ze wil wel in haar nakie over straat, zegt ze. Dus meid: ga je gang en kleed je uit.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:09 schreef Klopkoek het volgende:
Van 't veld kon ik vroeger erg waarderen, ook al is het niet m'n partij, maar het is wel een drammerig en dominant vrouwke altijd.
verbaast mij ook, wat is dit voor laffe bendequote:Op maandag 4 januari 2010 23:01 schreef leukvoorlater het volgende:
Niks over Culemborg? Ik graag wat politici erover willen horen.
Beter dan die journalisten die de hele dag ANP berichten overtikken en doen alsof ze geleerd zijn.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:27 schreef Iblis het volgende:
Benno Baksteen zei het goed. Die Alberto als beveiligsexpert is echt een gotspe.
Baksteen had het meest gelijk van de drie. Sophie in 't Veld had op zich gelijk, maar haar verhaal was niet helder. Wel logisch omdat ze vanaf vanmorgen heel vroeg al op pad is. En Stegeman kon alleen maar roepen om meer beveiliging.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:27 schreef Iblis het volgende:
Benno Baksteen zei het goed. Die Alberto als beveiligsexpert is echt een gotspe.
In de politiek heeft iedereen zijn eigen waarheid.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:38 schreef Horloge het volgende:
[..]
Baksteen had het meest gelijk van de drie. Sophie in 't Veld was niet zo scherp, maar dat is logisch omdat ze vanaf vanmorgen heel vroeg al op pad is. En Stegeman kon alleen maar roepen om meer beveiliging.
Al met al een beetje teleurstellende discussie.
je zag hem denken: "dat DIT kan in Nederland ..."quote:Op maandag 4 januari 2010 23:39 schreef Iblis het volgende:
Zat die Alberto nou een beetje met schalkse blik naar mevrouw Terpstra te loeren?
hoezo datquote:Op maandag 4 januari 2010 23:43 schreef venomsnake het volgende:
Bah, Terpstra... Eng mens.
ik vind haar altijd zo enorm overdreven positief doen, een soort vrouwelijke (nou jaquote:Op maandag 4 januari 2010 23:48 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
hoezo dat![]()
ik vind het echt een tof wijf
Voor venomsnake is alles wat een klein beetje rechts is heel eng.quote:
Dat heeft er in het geval van Terpstra niet zoveel mee te makenquote:Op maandag 4 januari 2010 23:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Voor venomsnake is alles wat een klein beetje rechts is heel eng.
De vrouw die als Staatsecretaris het schoolzwemmen en de verplichte gymnastieklessen op de scholen afschafte. Yeah, right.quote:
Nee volgens mij wat dat zijn insteek helemaal niet, hij wil gewoon dat de Schphol-baas ontslagen wordt nav zijn rapportagesquote:Op maandag 4 januari 2010 23:38 schreef Horloge het volgende:
En Stegeman kon alleen maar roepen om meer beveiliging.
Nou nee, dit tutje was de slimste van iedereen aan tafel.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:22 schreef Nashje het volgende:
Pff wat een irritant tutje van D66 zeg.
Dit dus.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou nee, dit tutje was de slimste van iedereen aan tafel.
En nog gewoon bij qua technnologie. In tegenstelling tot die econoom die denkt dat een Twitter-berichtje schrijven hetzelfde is als spam rondsturen.quote:
Ik vind 't een eigenwijze lul.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:28 schreef Vitamine_C het volgende:
Van Wijnbergen![]()
Beste hoogleraar die ik bij mijn studie heb gehad. Die man is zo slim!
De man is eeuwigquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:19 schreef Dichtpiet. het volgende:
ja, maar het item waarvoor hij hier zit vind ik nou niet echt heel interessant ...
Ja klopt. Schijnt een geplande actie te zijn geweest.van die gozer. Sowieso een kansloos programma met al die schreeuwlelijkerds.quote:
Ik heb de uitzending overigens niet gezien, maar ik wist wel dat Spong en iemand anders vanavond bij de college tour zouden verschijnen. Moeite waard om de uitzending terug te zien?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:39 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ja klopt. Schijnt een geplande actie te zijn geweest.van die gozer. Sowieso een kansloos programma met al die schreeuwlelijkerds.
he sensatie jahquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een kansloze jankverhalen uit Culemborg. Wat hebben we hieraan??? Lost dit de problemen op?????
Inderdaad, "willen jullie een enorm bedrag betalen aan de Nederlanders? Nou, graag!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:32 schreef ASroma het volgende:
waarom zou je als ijslander willen betalen voor het wanbeleid van een bank
Ja, de chocoladeletters van die kutkrant zullen elke dag groter worden totdat er eindelijk gi-gan-tische rellen zijn daar. Het gedrag van de media in deze is net zo verwijtbaar als die hersenlozen daar.quote:
Heb alleen het laatste kwartiertje gezien (toen die gast al weg was), zat wel een interessante bijdrage van Rob Wijnberg bij. Maar voor de rest een zeer gepolariseerd "debat". Bij discussieprogramma's is het wel leuk als partijen ook een beetje toegeven, maar hier groeven ze zich alleen maar verder in.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb de uitzending overigens niet gezien, maar ik wist wel dat Spong en iemand anders vanavond bij de college tour zouden verschijnen. Moeite waard om de uitzending terug te zien?
Ah, nu weet ik weer waar ik het van ken. "Komt 'ie aanrije met piepende bendeh"quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Jammer dat de emancipatie van de voorvocht-mensen / tokkies nu ook tot Pauw&Witteman is doorgedrongen.
Kan dat gezwets met Tineke Schouten-accent niet aanhoren hoor.
Goed gezien.quote:
bij elke nieuwe zin, zijn zondagmis duurt ook 2,5 uur ipv 1 uurtjequote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:46 schreef StephanL het volgende:
deze man knippert irritant met zijn ogen.
de bie had em ook gespotquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, de chocoladeletters van die kutkrant zullen elke dag groter worden totdat er eindelijk gi-gan-tische rellen zijn daar. Het gedrag van de media in deze is net zo verwijtbaar als die hersenlozen daar.
Ze zijn gewoon uit op rassenrellen. Die verschrikkelijke Paradijs met z'n fuckredactie.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:49 schreef Ronaldsen het volgende:
Die Telegraaf koppen zijn echt idioot inderdaad, pure sensatiezucht
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kijk, Wim de Bie legt de vinger op de zere plek! Affikken die krant!![]()
![]()
Deze mevrouw heeft de afgelopen dagen vast rustig overlegd zonder stemverheffingen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Neem nog een sigaret, mevrouw.
Beetje zoals Van Poppelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:52 schreef venomsnake het volgende:
Debiel accentje heeft die knakker.
inderdaad ik ben eerder rechts dan links, al houd ik niet van die hokjes, maar de Telegraaf is intussen echt een overdreven sensatie krant geworden. Het zijn een stuk of 30 ratjes en de Telegraaf roept op tot een oorlogquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon uit op rassenrellen. Die verschrikkelijke Paradijs met z'n fuckredactie.
Ik snap totaal niet waar ze het over hebben. Er is een probleem maar het is niet etnisch, en Den Haag moet iets doen, en de burgemeester komt er niet in, en de politie ook niet, etc etc.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:53 schreef eentwee het volgende:
[..]
Deze mevrouw heeft de afgelopen dagen vast rustig overlegd zonder stemverheffingen.Ik begrijp overigens weinig van al die wartaal die ze uitslaat, ben ik de enige?? Kan ook zijn dat ik een stukje gemist heb, viel in slaap door die 'dominee'. Wat een circus.
Als je de buren niet op de bek slaat hoef je daar ook niet te gaan zitten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:55 schreef alexis_ het volgende:
Gaan jullie daar ff zitten criticasters , ipv achter je toetsenbordje zeggen dat je het beter weet.
ik zou lekker verhuizenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:55 schreef alexis_ het volgende:
Gaan jullie daar ff zitten criticasters , ipv achter je toetsenbordje zeggen dat je het beter weet.
Als het mijn wijk was geweest, kon ik daar op z'n minst een coherent verhaal vertellen en een duidelijk punt maken. Anders was ik niet naar het programma gekomen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:55 schreef alexis_ het volgende:
Gaan jullie daar ff zitten criticasters
Moet je een keertje buiten je Friese dorp komenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:55 schreef BluesRebel het volgende:
Wat zit die vader te overdrijven man'NEE jij liegt! Het is in het hele land zo!'
Ik merk er anders geen flikker van. En het is ook niet elke dag in t nieuws.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:56 schreef Horloge het volgende:
[..]
Als het mijn wijk was geweest, kon ik daar op z'n minst een coherent verhaal vertellen en een duidelijk punt maken. Anders was ik niet naar het programma gekomen.
Ik woon in Leeuwarden en hier wonen heel wat Marokkanen. Zo gek als hij t wil laten overkomen is t nergens.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:56 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Moet je een keertje buiten je Friese dorp komen
QFTquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:59 schreef AryaMehr het volgende:
Die moeder van dat meisje draafde wel een beetje door. Ik zie en hoor geen enkele rationaliteit bij de beste mensen, enkel emotie. Maar goed, het waren dan ook niet de meest intelligentste mensen.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:53 schreef eentwee het volgende:
[..]
Deze mevrouw heeft de afgelopen dagen vast rustig overlegd zonder stemverheffingen.Ik begrijp overigens weinig van al die wartaal die ze uitslaat, ben ik de enige?? Kan ook zijn dat ik een stukje gemist heb, viel in slaap door die 'dominee'. Wat een circus.
Snap ik ook wel als je dochter door een auto aangereden wordt en een baksteen tegen haar hoofd aan krijgt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:59 schreef AryaMehr het volgende:
Die moeder van dat meisje draafde wel een beetje door. Ik zie en hoor geen enkele rationaliteit bij de beste mensen, enkel emotie. Maar goed, het waren dan ook niet de meest intelligentste mensen.
En dus moet je je als volwassen vrouw voor elke serieuze bemiddeling afsluiten? Wat willen ze dan? Het hef in eigen handen nemen en zorgen voor nog meer onrust? De moeder en vader leken voor geen enkele oplossing open te staan. Teveel emotionaliteit en te weinig rationaliteit. En dat is nou juist wat de mensen nodig hebben. Zich niet laten opstoken door allerlei externe factoren.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:07 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Snap ik ook wel als je dochter door een auto aangereden wordt en een baksteen tegen haar hoofd aan krijgt.
Volgens mij was de uitzending ook niet bedoeld om te discussiëren over een oplossing, maar gewoon laten zien hoe mensen zich in die wijk voelen, en de inwoners hun woordje te laten zeggen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
En dus moet je je als volwassen vrouw voor elke serieuze bemiddeling afsluiten? Wat willen ze dan? Het hef in eigen handen nemen en zorgen voor nog meer onrust? De moeder en vader leken voor geen enkele oplossing open te staan. Teveel emotionaliteit en te weinig rationaliteit. En dat is nou juist wat de mensen nodig hebben. Zich niet laten opstoken door allerlei externe factoren.
thee?quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:23 schreef GoodGawd het volgende:
Samenvattend:
Mocros zaaien in een groot deel van NL onrust, niet alleen Culemborg. Verschil is echter dat de Mocros nu te maken hebben met Molukkers en niet met NLers. Gevolg: Mocros worden nu zelf het ziekenhuis ingetrapt en onschuldig meisje is dupe van haar goeie daad door aangiften te doen tegen een Mocro.
Oplossing:
Nog geen.
Drie straatcoaches, en wij, de belastingbetalers, zijn anderhalve ton armer.quote:
Ze hamerden er anders best vaak erop over 'wat nu te doen.' Alsof die mensen t weten. De Nederlandse rechtstaat faalt gewoon keer op keer door gevangen niet serieus te straffen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:23 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Volgens mij was de uitzending ook niet bedoeld om te discussiëren over een oplossing, maar gewoon laten zien hoe mensen zich in die wijk voelen, en de inwoners hun woordje te laten zeggen.
Want wat voor zin heeft dat? Al die mensen moeten ergens wonen. En op andere plekken heb je ook problemen.quote:
Laat me raden, jij leest ook de Telegraaf?quote:Ik denk dat de nare Marokkanen een koekje van eigen deeg krijgen en dat je dan kunt wachten op een guerilla oorlog.
Ding dong, ik heb daar gewoond zeg ik net en in de jaren 70 van de vorige eeuw liepen de spanningen ook al regelmatig hoog op.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:25 schreef BluesRebel het volgende:
Laat me raden, jij leest ook de Telegraaf?
Oh, daar ben ik wel geïnteresseerd in, heb je een link van dat portret van de VPRO toevallig?quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:39 schreef dolfg het volgende:
[..]
Ding dong, ik heb daar gewoond zeg ik net en in de jaren 70 van de vorige eeuw liepen de spanningen ook al regelmatig hoog op.
Er is zelfs door de VPRO een heel portret gemaakt van de wijk, vanwege de ernstige problematiek.
Ik hoef de Telegraaf daar niet voor te lezen, het is mijn eigen herinnering waar ik uit put.
Dat dus. Vechten doen ze daar in Culemborg waarschijnlijk omdat praten letterlijk niet luktquote:Op woensdag 6 januari 2010 07:18 schreef RoK het volgende:
De redactie moet beter haar gasten screenen op mondigheid, want ik kon er geen touw aan vastknopen.
Ik moet altijd wel om haar lachen met haar rare make-up:quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:49 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dat een hele griezelige mevrouw.
From the Addams Familyquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel om haar lachen met haar rare make-up:
[ afbeelding ]
Inderdaad. Er werd veel gepraat, maar ernstig weinig gezegd.quote:Op woensdag 6 januari 2010 07:18 schreef RoK het volgende:
De redactie moet beter haar gasten screenen op mondigheid, want ik kon er geen touw aan vastknopen.
Ik vind KvdB veel beter. Veel leukere gasten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:18 schreef golfer het volgende:
Vanavond o.a.:
- Schaatser Erben Wennemars stopt ermee.
- Acteur Gijs Scholten van Aschat.
- Advocate Inez Weski gaat in debat met Fred Teeven (VVD) over de site nationaleopsporingslijst.nl
Ik snap niet dat er mensen zijn die werkelijk naar KvdB kunnen kijken. Het zijn droge en humorloze interviewers en het is geen enkel genot om naar ze te luisteren.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind KvdB veel beter. Veel leukere gasten.
Laat EG maar lekker naar het morele gezeik van z'n medechristenen luisterenquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er mensen zijn die werkelijk naar KvdB kunnen kijken. Het zijn droge en humorloze interviewers en het is geen enkel genot om naar ze te luisteren.
Dan blijf je toch lekker naar dat gristelijke gezeik van die 2 engerds kijken?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:47 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind KvdB veel beter. Veel leukere gasten.
KvdB is veel leuker om naar te kijken. En nee, ik ben geen christen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er mensen zijn die werkelijk naar KvdB kunnen kijken. Het zijn droge en humorloze interviewers en het is geen enkel genot om naar ze te luisteren.
Ik prefereer ook KeVDB boven P&W. Misschien wat droger en humorlozer, maar wat mij betreft betere interviewers met oprechte interesse voor hun gasten. Vooral dat laatste mis ik nogal eens bij Pauw en Witteman.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Even slecht? Die punten die je noemt zijn nou niet dingen die een programma slecht maken. Een rood decor? Een ander zal een blauw decor weer kut vinden. Verder geef ik toe dat P&W soms inderdaad lollig proberen over te komen. Vooral Pauw. En verschilt het echt van dag tot dag of het een leuke uitzending is. Zo was het gisteren saai puur door die Tokkies die hun buurtfeest bij P&W komen vertellen. Vanavond wordt denk ik wel weer een leukequote:Op woensdag 6 januari 2010 19:36 schreef Klopkoek het volgende:
Ik vind beide programma's even slecht. Het slechte aan P&W is dat alleen het decor rood is, ze quasi-lollig doen, emo-tv produceren, suggestieve vraagstellingen hebben enzovoorts.
K&B is wat rustiger, zinnigere vragen maar ook veel gekleurder, drammerig, slechts iets minder hyperig en saaiere gasten.
De humor van p&w vind ik vaak misplaatst. Laatst weer toen Frans Bauer bte gast was. KvdB laat mensen veel meer in hun waarde.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Eng zijn ze niet hoor. Ik heb Knevel meerdere malen ontmoet. Een alleraardigste man hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan blijf je toch lekker naar dat gristelijke gezeik van die 2 engerds kijken?
Bij dit programma sukkel je niet gauw in slaap. Kan ik de laatste tijd bij P&W niet zeggen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:03 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
KvdB is veel leuker om naar te kijken. En nee, ik ben geen christen.
Helemaal met je eens.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik prefereer ook KeVDB boven P&W. Misschien wat droger en humorlozer, maar wat mij betreft betere interviewers met oprechte interesse voor hun gasten. Vooral dat laatste mis ik nogal eens bij Pauw en Witteman.
Was het niet zo dat ik bij Knevel en van de Brink wakker bleef omdat ze soms van die lekkere sidekicks hadden? Misschien moeten P&W dat dan ook maar doenquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Bij dit programma sukkel je niet gauw in slaap. Kan ik de laatste tijd bij P&W niet zeggen.
Veel saaier gasten de laatste tijd.
Zou kunnen. Ik weet niet of Hannie van Leeuwen wel zo'n lekker ding wasquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:11 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Was het niet zo dat ik bij Knevel en van de Brink wakker bleef omdat ze soms van die lekkere sidekicks hadden? Misschien moeten P&W dat dan ook maar doen
Is dat voor de kijker niet veel interessanter als de presentator (nog) geen interesse heeft? Dan zal de gast denk ik veel meer moeite doen om de mensen de overtuigen van het standpunt. Als je er twee hebt die het al weten en ja knikken dan gebeurt dat niet. Bovendien krijg je die indruk bij P&W vooral omdat je de emoties van Jeroen Pauw aan z'n gezicht kan aflezen en hij door zijn lengte vaak wat onderuitgezakt zitquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik prefereer ook KeVDB boven P&W. Misschien wat droger en humorlozer, maar wat mij betreft betere interviewers met oprechte interesse voor hun gasten. Vooral dat laatste mis ik nogal eens bij Pauw en Witteman.
Die waren tof.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
Soms mis ik Barend en Van Dorp weleens.
Saai.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:18 schreef golfer het volgende:
Vanavond o.a.:
- Schaatser Erben Wennemars stopt ermee.
- Acteur Gijs Scholten van Aschat.
- Advocate Inez Weski gaat in debat met Fred Teeven (VVD) over de site nationaleopsporingslijst.nl
Ik mis het regelmatig. Tegen Barend & Van Dorp kan geen Pauw & Witteman of Knevel & Van den Brink tegenop. Ook was sidekick Jan Mulder interessant (en soms bloedirritant, maar dat zorgt wel voor levendigheid) en ze hadden vaak goede bands/artiesten die kwamen optreden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
Soms mis ik Barend en Van Dorp weleens.
Verschrikkelijk, zij stelt een vraag 6 keer, Teeven praat gewoon doorquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een gekakel.
Ach, die mensen zullen het wel verdiend hebben..quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:26 schreef matthijst het volgende:
Wat een eikel die Teeven.
Ze heeft gewoon gelijk: je komt nooit meer van internet af.
Waarom hebben we dan nog straffen?
Je zit je straf uit en dan blijf je levenslang op internet, omdat de maatschappij dat wil.
Wat een zwetspraat.
Lezen is een vak:quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:29 schreef webhostvraag het volgende:
wie is dat wijf?
36 lijkt mij overdreven, de vorige keer wist ik ook niet wie ze was.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lezen is een vak:
- Advocate Inez Weski gaat in debat met Fred Teeven (VVD) over de site
(ook pas de 36e keer dat ze er is)
Tuurlijk is dat overdreven, maar het is niet meer op 2 handen te tellen. En vorige keer niet onthouden wie/wat ze isquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:33 schreef webhostvraag het volgende:
[..]
36 lijkt mij overdreven, de vorige keer wist ik ook niet wie ze was.
Nee toen vond ik de gasten stom en ging ik porno kijken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat overdreven, maar het is niet meer op 2 handen te tellen. En vorige keer niet onthouden wie/wat ze is?
Wat een onzin om altijd oog te hebben voor de dader, nooit wordt er aan de slachtoffers gedacht, die ongevraagd levenslang hebben !quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:26 schreef matthijst het volgende:
Wat een eikel die Teeven.
Ze heeft gewoon gelijk: je komt nooit meer van internet af.
Waarom hebben we dan nog straffen?
Je zit je straf uit en dan blijf je levenslang op internet, omdat de maatschappij dat wil.
Wat een zwetspraat.
het zijn verdachten, geen dadersquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:53 schreef TLC het volgende:
[..]
Wat een onzin om altijd oog te hebben voor de dader, nooit wordt er aan de slachtoffers gedacht, die ongevraagd levenslang hebben !
Ik juich het toe dat de daders op Internet staan,
ja, leuk voor partner en kinderenquote:voor mij mag het ook met hun prive gegevens.
Niet allemaal. Sommigen zijn veroordeeld en moeten hun straf nog uitzitten. En zeker voor die groep is zo'n lijst mag zo'n lijst best.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:11 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
het zijn verdachten, geen daders
De meesten zijn al veroordeeld, dus niet langer verdachte.quote:
meen dat er nergens in hun veroordeling stond dat ze levenslang aan de schandpaal gingen online?quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
De meesten zijn al veroordeeld, dus niet langer verdachte.
Villa Felderhofquote:
Vind ik ook maar er zitten weldegelijk nadelen aan. Teeven sloeg de plank helemaal mis met zijn 'moderne vorm van raambiljetten'.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet allemaal. Sommigen zijn veroordeeld en moeten hun straf nog uitzitten. En zeker voor die groep is zo'n lijst mag zo'n lijst best.
Is de Paus Katholiek?quote:
quote:Vijftien jaar geleden werd Kowsoleea’s identiteit gestolen door een oud-klasgenoot die aan lager wal was geraakt. Sindsdien staat hij in politie- en justitieregisters te boek als harddrugsverslaafde, crimineel en ongewenst vreemdeling zonder vaste woon- of verblijfplaats. Het gekke is: het lukt hem niet om zijn naam te zuiveren. Hij is compleet vastgelopen in het systeem van aan elkaar gelinkte databanken.
[…]
Begin deze maand oordeelde de Haagse rechtbank dat de staat niet verantwoordelijk is voor vervuilde politie- en justitieregisters.
Bron: Algemeen Dagblad.
Ja, maar überhaupt worden dit soort systemen altijd gelanceerd met het idee: ‘Dit gaat ons helpen criminelen te vangen en daar kan niemand bezwaar tegen hebben’.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:41 schreef Klopkoek het volgende:
Ja zoiets vermoedde ik al. Ik ben benieuwd hoe dat gaat. Als het bijv. alleen per brief gaat dat je gezocht wordt dan is erg magertjes.
idd.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:50 schreef Ringo het volgende:
Die reeks Vijf jaar later, bijvoorbeeld, liet zien hoe goed Jeroen Pauw als solo-interviewer kan zijn. Zo zie ik hem maar zelden terug in P&W.
Ik vind P&W sleets geworden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:05 schreef Jac0bus het volgende:
Vijf jaar later en P&W is appels met peren vergelijken. Tuurlijk is Pauw geïnteresseerd. Het is immers een lang een-op-een gesprek. Bij P&W is dat veel minder mogelijk omdat er meer gasten zijn en het elke dag weer andere gasten aanwezig zijn.
Stiekem vind ik de uitspraak van Pauw niet dat hij een paar weken zei dat hij niet in de multiculturele samenleving gelooft?quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:20 schreef Klopkoek het volgende:
K&B zijn drammerig maar wel oprecht. Ze maken er geen geheim van dat ze rechts-religieuze propaganda bedrijven. Kan ik van P&W niet zeggen. Ik irriteer me vooral aan dat nonchalante en het simplistische van Pauw. Pauw is stiekem denk ik ook hartstikke rechts. Soms zegt ie van die dingen: "moet je er niet gewoon keihard op slaan?", "verkoopt dat wel in Arabië, lingerie?"... en zo weinig begrip soms. Tegen Kluun bijv. (wat ik een eikel vind btw).
Waarom zou een journalist geen prikkelende vragen mogen stellen, zelfs als het zijn eigen mening is? Je hebt bij dit soort programma's mensen nodig die tegengas geven of die de rol van advocaat van de duivel op zich willen nemen. Als er geen tegenstander als gast aan tafel zit (zoals bij Enait), heb ik er geen bezwaar tegen dat één van de presentatoren dat doet. En of dat nou zijn eigen mening is of niet, dat doet niet ter zake.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:58 schreef Klopkoek het volgende:
Witteman blijft juist altijd correct en netjes. Het is juist Pauw die te pas en onpas zijn mening verkondigt. En de man heeft natuurlijk helemaal geen gezond-rechtse opvattingen. Schande dat hij bij de NPS werkt, een voorbode van het BBC-model waar alleen nog maar rechtse, disciplinerende stichtelijke praatjes te horen zullen zijn.
Edith Ringnalda is interessant. Pieter Hilhorst is ook een leuke vent, maar wat doet ie als Ombudsman? Daar stel ik me altijd saaie grijze kereltjes bij voor. Meneer Thijssen zal ook wel een mooi verhaal te vertellen hebben.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:57 schreef golfer het volgende:
Vanavond.
Onder anderen:
- Edith Ringnalda, echtgenote van de overleden Simon Vinkenoog.
- de nieuwe tv-Ombudsman Pieter Hilhorst.
- Greenpeace-activist Joris Thijssen zat vast in Deense cel.
Dat is dan wel weer waar. Maar de Deense gevangenissen staan nu eenmaal bekend als martelholen. Dat heb je met die tropische bananenrepublieken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:21 schreef Jac0bus het volgende:
Greenpeace-activisten![]()
Zulke mensen moet je zéker geen aandacht geven.
Weer niks dus.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:57 schreef golfer het volgende:
Vanavond.
Onder anderen:
- Edith Ringnalda, echtgenote van de overleden Simon Vinkenoog.
- de nieuwe tv-Ombudsman Pieter Hilhorst.
- Greenpeace-activist Joris Thijssen zat vast in Deense cel.
Nee, het haalt het niet bij de EO.quote:
Ja, ik zap steeds vaker wegquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:40 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik ben gisteren ook halverwege gaan slapen.
Absoluut. Ik zou hopen dat KvdB het over gaat nemenquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, het haalt het niet bij de EO.
Normaliter vind ik Inez Weski altijd bere interessant, maar deze keer kwam ze niet tot haar recht.quote:
Klopt. Ik vind haar ook wel interessant. Ze kwam niet goed uit de verf, mede omdat beide presentatoren de discussie niet goed hebben geleid.... Het lijkt er steeds meer op dat de chemie tussen presentatoren en gasten zoek is....quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:44 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Normaliter vind ik Inez Weski altijd bere interessant, maar deze keer kwam ze niet tot haar recht.
Ik denk ook maar iets op uitzending gemist ga opzoeken.....quote:Vanavond is er helemaal geen zak aan. Dus:
Precies... En bovendien heb ik in de winter meer slaap nodig.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind haar ook wel interessant. Ze kwam niet goed uit de verf, mede omdat beide presentatoren de discussie niet goed hebben geleid.... Het lijkt er steeds meer op dat de chemie tussen presentatoren en gasten zoek is....
[..]
Ik denk ook maar iets op uitzending gemist ga opzoeken.....
Moet ik wel opmerken dat het nieuws ook wel errugg......![]()
![]()
![]()
![]()
is.
Komt het toch goedquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:51 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Precies... En bovendien heb ik in de winter meer slaap nodig.
Deense cellen juist wel of geen martelholenquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:28 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer waar. Maar de Deense gevangenissen staan nu eenmaal bekend als martelholen. Dat heb je met die tropische bananenrepublieken.
Alleen hoort die rol eigenlijk andersom te zijn dan. Witteman werkt immers voor een ledenomroep en Pauw voor een omroep zonder leden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:45 schreef thettes het volgende:
Dat is ook eigenlijk juist wat het verfrissend maakt. Witteman als correcte goede interviewer en Pauw iets "vervelender". Maar ronduit bot of ongeinteresseerd is de laatste tijd te vaak het geval.
Goed voor wat tegengas dusquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:46 schreef Horloge het volgende:
Helma Neppérus (VVD) komt ook, om met die Greenpeace gast te debatteren.
[ afbeelding ]
Als ze net zoveel zin heeft als op deze foto zet ik alvast men feestmuts op!quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:46 schreef Horloge het volgende:
Helma Neppérus (VVD) komt ook, (waarschijnlijk) om met die Greenpeace gast te debatteren.
[ afbeelding ]
Vond hem wel iets beter in vorm dan een paar dagen terug. Toen was er helemaal geen touw aan vast te knopen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:08 schreef Ambrosius het volgende:
Deze meneer spreekt niet goed zo Nederlands om op tv te ouwehoeren imo.
nou dat kun je aan de bewoners van die wijk wel overlaten hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:10 schreef Jac0bus het volgende:
ME vervangen door bewoners. Dat is toch niet te doen? Dat is macht geven aan burgers en daar zijn ze niet voor. Daar heb je politie voor.
Ik wilde het net ook plaatsen, lekker ding. Mooie ogenquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:01 schreef Jac0bus het volgende:
Lekker meiske achter die Greenpeacegast
Nu je het zegt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is dat een zus van Ed van Thijn?Ze praat iig hetzelfde
quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik wilde het net ook plaatsen, lekker ding. Mooie ogen
quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:17 schreef marcodej het volgende:
Tsjonge, wat een eenzijdig huilieverhaal. Het doet net alsof hij in Guantanamo heeft gezeten.
Vrij erg, inderdaad.quote:
Dat doen ze nu net niet. Ze weten dondersgoed van te voren dat ze in de bak kunnen komen en dat het erbij hoort. Dat je er vervolgens weer snel uit wilt komen en men de regels dient te volgen mag voor zich spreken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ach, weer zo'n linkse activist die huillie komt doen zeker.
55quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:42 schreef alexis_ het volgende:
Leuk gesprek hoor met Edith Ringnalda . Hoe oud is ze nu eigenlijk?
Je kent de geschiedenis van de ombudsman-programma's niet uit het verleden?quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:52 schreef Klopkoek het volgende:
VARA gaat dus een overheidsbashingprogramma maken... zullen flinke discussies over geweest zijn denk ik
Die gingen ook over het bedrijfsleven.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kent de geschiedenis van de ombudsman-programma's niet uit het verleden?
Neeee, elke dag lopen ze op het nieuws ook al nutteloze itempjes te maken over het winterse weer, nu gaan P&W er ook al aan mee doen. Huub Stapel lijkt me ook niet interessant. Next!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:32 schreef Jac0bus het volgende:
Vanavond te gast bij Pauw & Witteman:
- Acteur Huub Stapel over zijn theatershow.
- RTL-weervrouw Margot Ribberink.
- Marathonschaatsers Erik Hulzebosch en Sjoerd Huisman.
- Martin Huisman, de ijsmeester van Loosdrecht.
Helemaal mee eens. Onzinnige gasten.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:15 schreef Horloge het volgende:
Neeee, elke dag lopen ze op het nieuws ook al nutteloze itempjes te maken over het winterse weer, nu gaan P&W er ook al aan mee doen. Huub Stapel lijkt me ook niet interessant. Next!
Het geluid dat je hoort is van Tong die zich al scheldend richting dit topic haast.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:32 schreef Jac0bus het volgende:
Vanavond te gast bij Pauw & Witteman:
- Marathonschaatser Erik Hulzebosch
Inderdaad.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Onzinnige gasten.
Weer niet veel, nee. Wel heel veel over het winterweer...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:15 schreef Horloge het volgende:
[..]
Neeee, elke dag lopen ze op het nieuws ook al nutteloze itempjes te maken over het winterse weer, nu gaan P&W er ook al aan mee doen. Huub Stapel lijkt me ook niet interessant. Next!
Nee, het is allemaal niet veel soeps.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:23 schreef DrDentz het volgende:
Tot nu toe hebben P&W ons in 2010 nog niet veel (niets) interessants gebracht.
Toch iets dat bindt...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:44 schreef Jac0bus het volgende:
Als Loosdrechter moet ik toch wel even kijken vanavond
ik vind het wel een leuke vrouw eig...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:08 schreef marcodej het volgende:
Wat een enorme muts op zich
wel handig met dat weer, die weervrouw.
Ik denk dat hij vandaag de enige normale isquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:06 schreef venomsnake het volgende:
Oh God, heb je die gek van TV Noord, Nienhuis.
mooie kerelquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:16 schreef venomsnake het volgende:
Haha, die gaat gewoon plat Gronings praten!
Mooie vent.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:16 schreef venomsnake het volgende:
Haha, die gaat gewoon plat Gronings praten!
inderdaad, altijd vrolijk ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |