quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:17 schreef marcodej het volgende:
Tsjonge, wat een eenzijdig huilieverhaal. Het doet net alsof hij in Guantanamo heeft gezeten.
Vrij erg, inderdaad.quote:
Dat doen ze nu net niet. Ze weten dondersgoed van te voren dat ze in de bak kunnen komen en dat het erbij hoort. Dat je er vervolgens weer snel uit wilt komen en men de regels dient te volgen mag voor zich spreken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ach, weer zo'n linkse activist die huillie komt doen zeker.
55quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:42 schreef alexis_ het volgende:
Leuk gesprek hoor met Edith Ringnalda . Hoe oud is ze nu eigenlijk?
Je kent de geschiedenis van de ombudsman-programma's niet uit het verleden?quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:52 schreef Klopkoek het volgende:
VARA gaat dus een overheidsbashingprogramma maken... zullen flinke discussies over geweest zijn denk ik
Die gingen ook over het bedrijfsleven.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kent de geschiedenis van de ombudsman-programma's niet uit het verleden?
Neeee, elke dag lopen ze op het nieuws ook al nutteloze itempjes te maken over het winterse weer, nu gaan P&W er ook al aan mee doen. Huub Stapel lijkt me ook niet interessant. Next!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:32 schreef Jac0bus het volgende:
Vanavond te gast bij Pauw & Witteman:
- Acteur Huub Stapel over zijn theatershow.
- RTL-weervrouw Margot Ribberink.
- Marathonschaatsers Erik Hulzebosch en Sjoerd Huisman.
- Martin Huisman, de ijsmeester van Loosdrecht.
Helemaal mee eens. Onzinnige gasten.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:15 schreef Horloge het volgende:
Neeee, elke dag lopen ze op het nieuws ook al nutteloze itempjes te maken over het winterse weer, nu gaan P&W er ook al aan mee doen. Huub Stapel lijkt me ook niet interessant. Next!
Het geluid dat je hoort is van Tong die zich al scheldend richting dit topic haast.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:32 schreef Jac0bus het volgende:
Vanavond te gast bij Pauw & Witteman:
- Marathonschaatser Erik Hulzebosch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |