abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 januari 2010 @ 01:16:09 #201
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_76509861
Hij is tof, Wennemars.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_76513220
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 23:45 schreef Dichtpiet. het volgende:
Jan Smit & Verdonk ... WTF
Villa Felderhof
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:13:29 #203
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76515719
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:12 schreef marcodej het volgende:

[..]

Niet allemaal. Sommigen zijn veroordeeld en moeten hun straf nog uitzitten. En zeker voor die groep is zo'n lijst mag zo'n lijst best.
Vind ik ook maar er zitten weldegelijk nadelen aan. Teeven sloeg de plank helemaal mis met zijn 'moderne vorm van raambiljetten'.

Ik vond het jammer dat ze het niet hadden over het melden van verdachten. Want daar had Teeven wel een punt: waarom meldt zo'n verdachte zich niet? Daar wilde Weski op in gaan maar toen werd ze afgekapt. Jammer, want dat is wel een wezenlijk punt. Weet zo'n verdachte bijv. altijd wel dat hij gezocht wordt? En maakt justitie wel eens fouten?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:20:56 #204
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_76515974
Die Weski zat toch ook wel overal en door iedereen heen te praten? Wat haar punt ook was, ik vond 'r manier van discussiëren tenenkrommend.
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:33:13 #205
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_76516388
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:13 schreef Klopkoek het volgende:
En maakt justitie wel eens fouten?
Is de Paus Katholiek?
quote:
Vijftien jaar geleden werd Kowsoleea’s identiteit gestolen door een oud-klasgenoot die aan lager wal was geraakt. Sindsdien staat hij in politie- en justitieregisters te boek als harddrugsverslaafde, crimineel en ongewenst vreemdeling zonder vaste woon- of verblijfplaats. Het gekke is: het lukt hem niet om zijn naam te zuiveren. Hij is compleet vastgelopen in het systeem van aan elkaar gelinkte databanken.

[…]

Begin deze maand oordeelde de Haagse rechtbank dat de staat niet verantwoordelijk is voor vervuilde politie- en justitieregisters.

Bron: Algemeen Dagblad.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:41:31 #206
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76516688
Ja zoiets vermoedde ik al. Ik ben benieuwd hoe dat gaat. Als het bijv. alleen per brief gaat dat je gezocht wordt dan is erg magertjes.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:02:21 #207
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_76517397
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:41 schreef Klopkoek het volgende:
Ja zoiets vermoedde ik al. Ik ben benieuwd hoe dat gaat. Als het bijv. alleen per brief gaat dat je gezocht wordt dan is erg magertjes.
Ja, maar überhaupt worden dit soort systemen altijd gelanceerd met het idee: ‘Dit gaat ons helpen criminelen te vangen en daar kan niemand bezwaar tegen hebben’.

Maar al dat soort lijsten en databases lopen schade op, verouderen, worden niet goed bijgehouden, ze worden overgenomen in b.v. het buitenland en waar er nu 1.80m en bruine ogen en geboortedatum bijstaat wordt dit allicht alleen een voor- en achternaam, enz.

En het verleden leert dat er in principe nooit iemand verantwoordelijk is door voor schade of hinder die door zoiets optreedt. En ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die hiertegen ageren. Het wordt altijd op een manier gebracht ‘dat je er onmogelijk op tegen kunt zijn’.

En dit idee is misschien niet eens het beroerdste idee wat dat betreft, dezelfde problemen spelen op veel grotere schaal met anti-terreurlijsten (die van de VS bevat honderdduizenden namen, sommigen alleen voor en achternaam, en dan ook nog heel gebruikelijke). Maar het lijkt niet alsof men er rekening mee houdt dat het fout kan gaan, en wat ze dan doen. Keer op keer.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_76518532
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:50 schreef Ringo het volgende:

Die reeks Vijf jaar later, bijvoorbeeld, liet zien hoe goed Jeroen Pauw als solo-interviewer kan zijn. Zo zie ik hem maar zelden terug in P&W.
idd.
pi_76519660
Vijf jaar later en P&W is appels met peren vergelijken. Tuurlijk is Pauw geïnteresseerd. Het is immers een lang een-op-een gesprek. Bij P&W is dat veel minder mogelijk omdat er meer gasten zijn en het elke dag weer andere gasten aanwezig zijn.
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_76519855
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:05 schreef Jac0bus het volgende:
Vijf jaar later en P&W is appels met peren vergelijken. Tuurlijk is Pauw geïnteresseerd. Het is immers een lang een-op-een gesprek. Bij P&W is dat veel minder mogelijk omdat er meer gasten zijn en het elke dag weer andere gasten aanwezig zijn.
Ik vind P&W sleets geworden.
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:20:02 #211
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76520157
K&B zijn drammerig maar wel oprecht. Ze maken er geen geheim van dat ze rechts-religieuze propaganda bedrijven. Kan ik van P&W niet zeggen. Ik irriteer me vooral aan dat nonchalante en het simplistische van Pauw. Pauw is stiekem denk ik ook hartstikke rechts. Soms zegt ie van die dingen: "moet je er niet gewoon keihard op slaan?", "verkoopt dat wel in Arabië, lingerie?"... en zo weinig begrip soms. Tegen Kluun bijv. (wat ik een eikel vind btw).
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_76520387
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:20 schreef Klopkoek het volgende:
K&B zijn drammerig maar wel oprecht. Ze maken er geen geheim van dat ze rechts-religieuze propaganda bedrijven. Kan ik van P&W niet zeggen. Ik irriteer me vooral aan dat nonchalante en het simplistische van Pauw. Pauw is stiekem denk ik ook hartstikke rechts. Soms zegt ie van die dingen: "moet je er niet gewoon keihard op slaan?", "verkoopt dat wel in Arabië, lingerie?"... en zo weinig begrip soms. Tegen Kluun bijv. (wat ik een eikel vind btw).
Stiekem vind ik de uitspraak van Pauw niet dat hij een paar weken zei dat hij niet in de multiculturele samenleving gelooft?
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:36:04 #213
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_76520716
Ik vind Pauw nu juist wel verfrissend. Witteman is altijd zo'n typisch VARA-mannetje geweest, zo een die het morele gelijk aan zijn kant vindt en zich daar ook naar gedraagt. Pauw is lekker bot af en toe, durft te provoceren en heeft inderdaad gezond-rechtse opvattingen, wat hem natuurlijk alleen maar sympathieker maakt.
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:58:29 #214
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76521467
Witteman blijft juist altijd correct en netjes. Het is juist Pauw die te pas en onpas zijn mening verkondigt. En de man heeft natuurlijk helemaal geen gezond-rechtse opvattingen. Schande dat hij bij de NPS werkt, een voorbode van het BBC-model waar alleen nog maar rechtse, disciplinerende stichtelijke praatjes te horen zullen zijn.
Deuger, Woke & Gutmensch
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:12:46 #215
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_76521995
Ik zie de combinatie Jeroen Pauw en stichtelijk-disciplinerend nog niet helemaal voor me.
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:18:23 #216
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_76522205
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:58 schreef Klopkoek het volgende:
Witteman blijft juist altijd correct en netjes. Het is juist Pauw die te pas en onpas zijn mening verkondigt. En de man heeft natuurlijk helemaal geen gezond-rechtse opvattingen. Schande dat hij bij de NPS werkt, een voorbode van het BBC-model waar alleen nog maar rechtse, disciplinerende stichtelijke praatjes te horen zullen zijn.
Waarom zou een journalist geen prikkelende vragen mogen stellen, zelfs als het zijn eigen mening is? Je hebt bij dit soort programma's mensen nodig die tegengas geven of die de rol van advocaat van de duivel op zich willen nemen. Als er geen tegenstander als gast aan tafel zit (zoals bij Enait), heb ik er geen bezwaar tegen dat één van de presentatoren dat doet. En of dat nou zijn eigen mening is of niet, dat doet niet ter zake.
pi_76527899
Dat is ook eigenlijk juist wat het verfrissend maakt. Witteman als correcte goede interviewer en Pauw iets "vervelender". Maar ronduit bot of ongeinteresseerd is de laatste tijd te vaak het geval.
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:57:01 #218
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76528320
Vanavond.
Onder anderen:

- Edith Ringnalda, echtgenote van de overleden Simon Vinkenoog.
- de nieuwe tv-Ombudsman Pieter Hilhorst.
- Greenpeace-activist Joris Thijssen zat vast in Deense cel.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:15:37 #219
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_76528934
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:57 schreef golfer het volgende:
Vanavond.
Onder anderen:

Edith Ringnalda is interessant. Pieter Hilhorst is ook een leuke vent, maar wat doet ie als Ombudsman? Daar stel ik me altijd saaie grijze kereltjes bij voor. Meneer Thijssen zal ook wel een mooi verhaal te vertellen hebben.
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:20:17 #220
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76529081
Ik heb in de kerst-Volkskrantbijlage een interview met Edith Ringnalda gelezen. Inderdaad een aparte vrouw, die met meer dan 200 mannen het bed heeft gedeeld (beweert ze althans) voordat ze Vinkenoog ontmoette.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_76529119
Greenpeace-activisten
Zulke mensen moet je zéker geen aandacht geven.
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:28:37 #222
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_76529336
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:21 schreef Jac0bus het volgende:
Greenpeace-activisten
Zulke mensen moet je zéker geen aandacht geven.
Dat is dan wel weer waar. Maar de Deense gevangenissen staan nu eenmaal bekend als martelholen. Dat heb je met die tropische bananenrepublieken.
pi_76529567
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:57 schreef golfer het volgende:
Vanavond.
Onder anderen:

Weer niks dus.
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:37:21 #224
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76529615
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:35 schreef EchtGaaf het volgende:

Weer niks dus.
Nee, het haalt het niet bij de EO.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:40:03 #225
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_76529714
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:35 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Weer niks dus.
Ik ben gisteren ook halverwege gaan slapen.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_76529747
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:40 schreef Q.E.D. het volgende:

[..]

Ik ben gisteren ook halverwege gaan slapen.
Ja, ik zap steeds vaker weg
pi_76529766
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:37 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee, het haalt het niet bij de EO.
Absoluut. Ik zou hopen dat KvdB het over gaat nemen

donderdag 7 januari 2010 @ 17:44:15 #228
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_76529855
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:41 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ja, ik zap steeds vaker weg
Normaliter vind ik Inez Weski altijd bere interessant, maar deze keer kwam ze niet tot haar recht.

Vanavond is er helemaal geen zak aan. Dus:
pi_76529990
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:44 schreef Q.E.D. het volgende:

[..]

Normaliter vind ik Inez Weski altijd bere interessant, maar deze keer kwam ze niet tot haar recht.
Klopt. Ik vind haar ook wel interessant. Ze kwam niet goed uit de verf, mede omdat beide presentatoren de discussie niet goed hebben geleid.... Het lijkt er steeds meer op dat de chemie tussen presentatoren en gasten zoek is....
quote:
Vanavond is er helemaal geen zak aan. Dus:
Ik denk ook maar iets op uitzending gemist ga opzoeken.....

Moet ik wel opmerken dat het nieuws ook wel errugg...... is.
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:51:41 #230
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_76530098
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:48 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Klopt. Ik vind haar ook wel interessant. Ze kwam niet goed uit de verf, mede omdat beide presentatoren de discussie niet goed hebben geleid.... Het lijkt er steeds meer op dat de chemie tussen presentatoren en gasten zoek is....
[..]

Ik denk ook maar iets op uitzending gemist ga opzoeken.....

Moet ik wel opmerken dat het nieuws ook wel errugg...... is.
Precies... En bovendien heb ik in de winter meer slaap nodig.
pi_76530162
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:51 schreef Q.E.D. het volgende:

[..]

Precies... En bovendien heb ik in de winter meer slaap nodig.
Komt het toch goed
pi_76530920
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:28 schreef Ringo het volgende:

[..]

Dat is dan wel weer waar. Maar de Deense gevangenissen staan nu eenmaal bekend als martelholen. Dat heb je met die tropische bananenrepublieken.
Deense cellen juist wel of geen martelholen Of was dat sarcasme?
  donderdag 7 januari 2010 @ 18:48:00 #233
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76532041
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:45 schreef thettes het volgende:
Dat is ook eigenlijk juist wat het verfrissend maakt. Witteman als correcte goede interviewer en Pauw iets "vervelender". Maar ronduit bot of ongeinteresseerd is de laatste tijd te vaak het geval.
Alleen hoort die rol eigenlijk andersom te zijn dan. Witteman werkt immers voor een ledenomroep en Pauw voor een omroep zonder leden.

Het goede aan Witteman heb ik vroeger altijd gevonden dat hij correct bleef tegen zijn gasten, tegen wie dan ook. Hij stelde kritische vragen als dat moest, 'linkse' vragen en had 'linkse' onderwerpen maar hij bleef altijd bedaard, rustig en netjes. Hij liet zijn gasten altijd uitpraten. Ging niet irritant doen tegen een rechts persoon oid. Ook extreem-rechtse mensen interviewde hij heel correct terwijl anderen heel emotioneel gaan doen. Ik vond hem echt de beste maar dat zie je tegenwoordig niet meer zo goed.
Deuger, Woke & Gutmensch
  donderdag 7 januari 2010 @ 21:46:36 #234
180385 Horloge
pi_76540352
Helma Neppérus (VVD) komt ook, (waarschijnlijk) om met die Greenpeace gast te debatteren.
pi_76540413
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:46 schreef Horloge het volgende:
Helma Neppérus (VVD) komt ook, om met die Greenpeace gast te debatteren.
[ afbeelding ]
Goed voor wat tegengas dus
pi_76542460
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:46 schreef Horloge het volgende:
Helma Neppérus (VVD) komt ook, (waarschijnlijk) om met die Greenpeace gast te debatteren.
[ afbeelding ]
Als ze net zoveel zin heeft als op deze foto zet ik alvast men feestmuts op!
pi_76544488
Veel slechter kan het eigenlijk niet .
sig verwijderd door FA
pi_76544551
Lekker meiske achter die Greenpeacegast
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:05:04 #239
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76544718
Die rooie achter die VVD-er mag er wezen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_76544744
Is dat een zus van Ed van Thijn? Ze praat iig hetzelfde
pi_76544903
Deze meneer spreekt niet goed zo Nederlands om op tv te ouwehoeren imo .
sig verwijderd door FA
pi_76544960
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:08 schreef Ambrosius het volgende:
Deze meneer spreekt niet goed zo Nederlands om op tv te ouwehoeren imo .
Vond hem wel iets beter in vorm dan een paar dagen terug. Toen was er helemaal geen touw aan vast te knopen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_76544983
Ach, weer zo'n linkse activist die huillie komt doen zeker .
pi_76545011
ME vervangen door bewoners. Dat is toch niet te doen? Dat is macht geven aan burgers en daar zijn ze niet voor. Daar heb je politie voor.
pi_76545174
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:10 schreef Jac0bus het volgende:
ME vervangen door bewoners. Dat is toch niet te doen? Dat is macht geven aan burgers en daar zijn ze niet voor. Daar heb je politie voor.
nou dat kun je aan de bewoners van die wijk wel overlaten hoor
٩๏̯͡๏)۶
pi_76545210
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:01 schreef Jac0bus het volgende:
Lekker meiske achter die Greenpeacegast
Ik wilde het net ook plaatsen, lekker ding. Mooie ogen
pi_76545228
jezus....aardappel in de keel.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:15:57 #248
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76545237
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is dat een zus van Ed van Thijn? Ze praat iig hetzelfde
Nu je het zegt.
Poef.....gone! ©golfer
pi_76545265
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:15 schreef StephanL het volgende:

[..]

Ik wilde het net ook plaatsen, lekker ding. Mooie ogen

pi_76545277
Tsjonge, wat een eenzijdig huilieverhaal. Het doet net alsof hij in Guantanamo heeft gezeten.
pi_76545361
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:17 schreef marcodej het volgende:
Tsjonge, wat een eenzijdig huilieverhaal. Het doet net alsof hij in Guantanamo heeft gezeten.
idd
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_76545448
Die milieuminister was wel humor
pi_76545480
"De normen worden niet gesteld door actiegroepen."
pi_76545521
wat een mens
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:22:36 #255
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_76545532
Ga die verdragen ‘is’ uitvoeren. Brrr.
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:23:25 #256
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76545574
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
wat een mens
Vrij erg, inderdaad.
Poef.....gone! ©golfer
pi_76545584
Ze denkt volgens mij: "ik ben slim, maar jullie zijn wel onwijs dom"
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:29:18 #258
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_76545857
Waku waku maar mee met Ringnalda.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:31:34 #259
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76545960
Tof figuur die Greenpeace-gozer.
Deuger, Woke & Gutmensch
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:33:10 #260
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76546030
Blijft een leuk mens, die Ringnalda.
Ze had iets minder moeten blowen, dan had ze er misschien niet zo oud uitgezien.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:33:10 #261
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76546031
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ach, weer zo'n linkse activist die huillie komt doen zeker .
Dat doen ze nu net niet. Ze weten dondersgoed van te voren dat ze in de bak kunnen komen en dat het erbij hoort. Dat je er vervolgens weer snel uit wilt komen en men de regels dient te volgen mag voor zich spreken.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_76546189
................gaap..........doet net alsof hij een koning was............gaap....
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:37:31 #263
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_76546218
Hoe lang zit die vrouw nu te praten?

Ik heb het gevoel dat ze al een eeuwigheid aan het woord is en nooit meer stopt..
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:41:59 #264
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76546387
Exotaflessen van Marcel.
En Frits de Vakantieman.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:42:18 #265
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76546402
En Pietertje.
Poef.....gone! ©golfer
pi_76546409
Leuk gesprek hoor met Edith Ringnalda . Hoe oud is ze nu eigenlijk?

Haha en die brandweerman.
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:43:29 #267
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76546447
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:42 schreef alexis_ het volgende:
Leuk gesprek hoor met Edith Ringnalda . Hoe oud is ze nu eigenlijk?

55
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:52:18 #268
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76546780
Die 2 'ouwe' wijven zitten de nieuwe ombudsman helemaal op te vreten.
Vieze geilaards.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:52:33 #269
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76546787
VARA gaat dus een overheidsbashingprogramma maken... zullen flinke discussies over geweest zijn denk ik
Deuger, Woke & Gutmensch
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:53:24 #270
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76546812
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:52 schreef Klopkoek het volgende:
VARA gaat dus een overheidsbashingprogramma maken... zullen flinke discussies over geweest zijn denk ik
Je kent de geschiedenis van de ombudsman-programma's niet uit het verleden?
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 8 januari 2010 @ 00:00:46 #271
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76547122
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:53 schreef golfer het volgende:

[..]

Je kent de geschiedenis van de ombudsman-programma's niet uit het verleden?
Die gingen ook over het bedrijfsleven.

Ik vind het trouwens wel een beperkte focus. Tegenwoordig is de overheid veel kleiner dan die ooit was, sluit je dan voormalig overheidsinstellingen uit? Wat doe je als er ook private partijen bij betrokken zijn? En hoe benader je hybride toestanden? Wat als de overheid beslissingsmacht bij private actoren legt? Beetje een gemiste kans omdat de grens tussen publiek en privaat aan het vervagen is.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_76571002
Vanavond te gast bij Pauw & Witteman:

- Acteur Huub Stapel over zijn theatershow.
- RTL-weervrouw Margot Ribberink.
- Marathonschaatsers Erik Hulzebosch en Sjoerd Huisman.
- Martin Huisman, de ijsmeester van Loosdrecht.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 21:15:30 #273
180385 Horloge
pi_76579480
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 17:32 schreef Jac0bus het volgende:

- Acteur Huub Stapel over zijn theatershow.
- RTL-weervrouw Margot Ribberink.
- Marathonschaatsers Erik Hulzebosch en Sjoerd Huisman.
- Martin Huisman, de ijsmeester van Loosdrecht.
Neeee, elke dag lopen ze op het nieuws ook al nutteloze itempjes te maken over het winterse weer, nu gaan P&W er ook al aan mee doen. Huub Stapel lijkt me ook niet interessant. Next!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 21:19:08 #274
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76579658
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:15 schreef Horloge het volgende:

Neeee, elke dag lopen ze op het nieuws ook al nutteloze itempjes te maken over het winterse weer, nu gaan P&W er ook al aan mee doen. Huub Stapel lijkt me ook niet interessant. Next!
Helemaal mee eens. Onzinnige gasten.
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 januari 2010 @ 21:20:39 #275
862 Arcee
Look closer
pi_76579728
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 17:32 schreef Jac0bus het volgende:

- Marathonschaatser Erik Hulzebosch
Het geluid dat je hoort is van Tong die zich al scheldend richting dit topic haast.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 21:23:10 #276
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76579828
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:19 schreef golfer het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Onzinnige gasten.
Inderdaad.
pi_76579831
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:15 schreef Horloge het volgende:

[..]

Weer niet veel, nee. Wel heel veel over het winterweer...
pi_76579839
Tot nu toe hebben P&W ons in 2010 nog niet veel (niets) interessants gebracht.
pi_76580663
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:23 schreef DrDentz het volgende:
Tot nu toe hebben P&W ons in 2010 nog niet veel (niets) interessants gebracht.
Nee, het is allemaal niet veel soeps.
pi_76580743
Als Loosdrechter moet ik toch wel even kijken vanavond
pi_76581151
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:44 schreef Jac0bus het volgende:
Als Loosdrechter moet ik toch wel even kijken vanavond
Toch iets dat bindt...
pi_76584068
Oh God, heb je die gek van TV Noord, Nienhuis .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 8 januari 2010 @ 23:07:20 #283
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_76584087
Het gaat nu al nergens over .
pi_76584122
Wat een enorme muts op zich wel handig met dat weer, die weervrouw.
pi_76584252
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 23:08 schreef marcodej het volgende:
Wat een enorme muts op zich
wel handig met dat weer
, die weervrouw.
ik vind het wel een leuke vrouw eig...
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 8 januari 2010 @ 23:12:27 #286
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_76584269
Alsof de kijkers debiel zijn . En die Hulsebosch met z'n LTS zwakstroom niveautje.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 23:14:32 #287
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_76584351
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 23:06 schreef venomsnake het volgende:
Oh God, heb je die gek van TV Noord, Nienhuis .
Ik denk dat hij vandaag de enige normale is
.
pi_76584420
Haha, die gaat gewoon plat Gronings praten !
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 januari 2010 @ 23:17:58 #289
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_76584497
Die snorremans
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 8 januari 2010 @ 23:18:11 #290
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_76584506
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 23:16 schreef venomsnake het volgende:
mooie kerel
.
pi_76584536
Hulzebosch
pi_76584537
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 23:16 schreef venomsnake het volgende:
Mooie vent. Hulzebosch mag ik ook wel, wordt alleen teveel overschaduwd door die muts.
pi_76584571
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 23:18 schreef Yankee het volgende:

[..]

mooie kerel
inderdaad, altijd vrolijk ook.
pi_76584609
Huisman is gewoon, ook kwa uiterlijk, de nieuwe Evert van Benthem.
pi_76584776
Klapscheuvels .
  vrijdag 8 januari 2010 @ 23:26:27 #296
123170 alors
zlata1234
pi_76584817
'Laten we weer Nederlands praten', zo onverstaanbaar was het nou ook weer niet
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 23:28:31 #297
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_76584889
wel een blunder van die weervrouw.
Wind speelt een belangrijke rol bij de gevoelstemperatuur. (die term btw ) Op de vraag of het water wat merkt van die gevoelstemperatuur zegt ze nee. Wat natuurlijk niet zo is.
De wind zorgt voor een snellere afvoer van warmte. Alsof je blaast over je soep.

Zeikerige opmerking, ik weet. maar past wel bij de uitzending.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_76585136
Gevoelstemperatuur van 3 cm. .

Ik herken me niet heel erg in de claims van Huub. . Ze zullen best bestaan, maar zo ben ik niet echt volgens mij.
pi_76585191
En daarom zijn er homo's .
  vrijdag 8 januari 2010 @ 23:41:51 #300
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_76585302
Die Groninger moeten ze tafelgast maken bij DWDD.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')