Villa Felderhofquote:
Vind ik ook maar er zitten weldegelijk nadelen aan. Teeven sloeg de plank helemaal mis met zijn 'moderne vorm van raambiljetten'.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet allemaal. Sommigen zijn veroordeeld en moeten hun straf nog uitzitten. En zeker voor die groep is zo'n lijst mag zo'n lijst best.
Is de Paus Katholiek?quote:
quote:Vijftien jaar geleden werd Kowsoleea’s identiteit gestolen door een oud-klasgenoot die aan lager wal was geraakt. Sindsdien staat hij in politie- en justitieregisters te boek als harddrugsverslaafde, crimineel en ongewenst vreemdeling zonder vaste woon- of verblijfplaats. Het gekke is: het lukt hem niet om zijn naam te zuiveren. Hij is compleet vastgelopen in het systeem van aan elkaar gelinkte databanken.
[…]
Begin deze maand oordeelde de Haagse rechtbank dat de staat niet verantwoordelijk is voor vervuilde politie- en justitieregisters.
Bron: Algemeen Dagblad.
Ja, maar überhaupt worden dit soort systemen altijd gelanceerd met het idee: ‘Dit gaat ons helpen criminelen te vangen en daar kan niemand bezwaar tegen hebben’.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:41 schreef Klopkoek het volgende:
Ja zoiets vermoedde ik al. Ik ben benieuwd hoe dat gaat. Als het bijv. alleen per brief gaat dat je gezocht wordt dan is erg magertjes.
idd.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:50 schreef Ringo het volgende:
Die reeks Vijf jaar later, bijvoorbeeld, liet zien hoe goed Jeroen Pauw als solo-interviewer kan zijn. Zo zie ik hem maar zelden terug in P&W.
Ik vind P&W sleets geworden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:05 schreef Jac0bus het volgende:
Vijf jaar later en P&W is appels met peren vergelijken. Tuurlijk is Pauw geïnteresseerd. Het is immers een lang een-op-een gesprek. Bij P&W is dat veel minder mogelijk omdat er meer gasten zijn en het elke dag weer andere gasten aanwezig zijn.
Stiekem vind ik de uitspraak van Pauw niet dat hij een paar weken zei dat hij niet in de multiculturele samenleving gelooft?quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:20 schreef Klopkoek het volgende:
K&B zijn drammerig maar wel oprecht. Ze maken er geen geheim van dat ze rechts-religieuze propaganda bedrijven. Kan ik van P&W niet zeggen. Ik irriteer me vooral aan dat nonchalante en het simplistische van Pauw. Pauw is stiekem denk ik ook hartstikke rechts. Soms zegt ie van die dingen: "moet je er niet gewoon keihard op slaan?", "verkoopt dat wel in Arabië, lingerie?"... en zo weinig begrip soms. Tegen Kluun bijv. (wat ik een eikel vind btw).
Waarom zou een journalist geen prikkelende vragen mogen stellen, zelfs als het zijn eigen mening is? Je hebt bij dit soort programma's mensen nodig die tegengas geven of die de rol van advocaat van de duivel op zich willen nemen. Als er geen tegenstander als gast aan tafel zit (zoals bij Enait), heb ik er geen bezwaar tegen dat één van de presentatoren dat doet. En of dat nou zijn eigen mening is of niet, dat doet niet ter zake.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:58 schreef Klopkoek het volgende:
Witteman blijft juist altijd correct en netjes. Het is juist Pauw die te pas en onpas zijn mening verkondigt. En de man heeft natuurlijk helemaal geen gezond-rechtse opvattingen. Schande dat hij bij de NPS werkt, een voorbode van het BBC-model waar alleen nog maar rechtse, disciplinerende stichtelijke praatjes te horen zullen zijn.
Edith Ringnalda is interessant. Pieter Hilhorst is ook een leuke vent, maar wat doet ie als Ombudsman? Daar stel ik me altijd saaie grijze kereltjes bij voor. Meneer Thijssen zal ook wel een mooi verhaal te vertellen hebben.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:57 schreef golfer het volgende:
Vanavond.
Onder anderen:
- Edith Ringnalda, echtgenote van de overleden Simon Vinkenoog.
- de nieuwe tv-Ombudsman Pieter Hilhorst.
- Greenpeace-activist Joris Thijssen zat vast in Deense cel.
Dat is dan wel weer waar. Maar de Deense gevangenissen staan nu eenmaal bekend als martelholen. Dat heb je met die tropische bananenrepublieken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:21 schreef Jac0bus het volgende:
Greenpeace-activisten![]()
Zulke mensen moet je zéker geen aandacht geven.
Weer niks dus.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:57 schreef golfer het volgende:
Vanavond.
Onder anderen:
- Edith Ringnalda, echtgenote van de overleden Simon Vinkenoog.
- de nieuwe tv-Ombudsman Pieter Hilhorst.
- Greenpeace-activist Joris Thijssen zat vast in Deense cel.
Nee, het haalt het niet bij de EO.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |