Ja, ik zap steeds vaker wegquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:40 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik ben gisteren ook halverwege gaan slapen.
Absoluut. Ik zou hopen dat KvdB het over gaat nemenquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, het haalt het niet bij de EO.
Normaliter vind ik Inez Weski altijd bere interessant, maar deze keer kwam ze niet tot haar recht.quote:
Klopt. Ik vind haar ook wel interessant. Ze kwam niet goed uit de verf, mede omdat beide presentatoren de discussie niet goed hebben geleid.... Het lijkt er steeds meer op dat de chemie tussen presentatoren en gasten zoek is....quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:44 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Normaliter vind ik Inez Weski altijd bere interessant, maar deze keer kwam ze niet tot haar recht.
Ik denk ook maar iets op uitzending gemist ga opzoeken.....quote:Vanavond is er helemaal geen zak aan. Dus:
Precies... En bovendien heb ik in de winter meer slaap nodig.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind haar ook wel interessant. Ze kwam niet goed uit de verf, mede omdat beide presentatoren de discussie niet goed hebben geleid.... Het lijkt er steeds meer op dat de chemie tussen presentatoren en gasten zoek is....
[..]
Ik denk ook maar iets op uitzending gemist ga opzoeken.....
Moet ik wel opmerken dat het nieuws ook wel errugg......![]()
![]()
![]()
![]()
is.
Komt het toch goedquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:51 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Precies... En bovendien heb ik in de winter meer slaap nodig.
Deense cellen juist wel of geen martelholenquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:28 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer waar. Maar de Deense gevangenissen staan nu eenmaal bekend als martelholen. Dat heb je met die tropische bananenrepublieken.
Alleen hoort die rol eigenlijk andersom te zijn dan. Witteman werkt immers voor een ledenomroep en Pauw voor een omroep zonder leden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:45 schreef thettes het volgende:
Dat is ook eigenlijk juist wat het verfrissend maakt. Witteman als correcte goede interviewer en Pauw iets "vervelender". Maar ronduit bot of ongeinteresseerd is de laatste tijd te vaak het geval.
Goed voor wat tegengas dusquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:46 schreef Horloge het volgende:
Helma Neppérus (VVD) komt ook, om met die Greenpeace gast te debatteren.
[ afbeelding ]
Als ze net zoveel zin heeft als op deze foto zet ik alvast men feestmuts op!quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:46 schreef Horloge het volgende:
Helma Neppérus (VVD) komt ook, (waarschijnlijk) om met die Greenpeace gast te debatteren.
[ afbeelding ]
Vond hem wel iets beter in vorm dan een paar dagen terug. Toen was er helemaal geen touw aan vast te knopen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:08 schreef Ambrosius het volgende:
Deze meneer spreekt niet goed zo Nederlands om op tv te ouwehoeren imo.
nou dat kun je aan de bewoners van die wijk wel overlaten hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:10 schreef Jac0bus het volgende:
ME vervangen door bewoners. Dat is toch niet te doen? Dat is macht geven aan burgers en daar zijn ze niet voor. Daar heb je politie voor.
Ik wilde het net ook plaatsen, lekker ding. Mooie ogenquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:01 schreef Jac0bus het volgende:
Lekker meiske achter die Greenpeacegast
Nu je het zegt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is dat een zus van Ed van Thijn?Ze praat iig hetzelfde
quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik wilde het net ook plaatsen, lekker ding. Mooie ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |