Njoah, Rottenberg ging gisteren anders toch mooi de fout in tijdens zijn poging om PvdA-lieveling Aboutaleb te verdedigen... De eindverantwoordelijke voor openbare orde is en blijft de burgemeester. Dat was een kwalijk staaltje spindoctorij.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Zeker, hij leek een beetje op Felix Rottenberg die ook altijd scherpe analyses kan leveren.
Dat heeft hij volgens mij ook gezegd gister bij DWDD.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:01 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Njoah, Rottenberg ging gisteren anders toch mooi de fout in tijdens zijn poging om PvdA-lieveling Aboutaleb te verdedigen... De eindverantwoordelijke voor openbare orde is en blijft de burgemeester. Dat was een kwalijk staaltje spindoctorij.
Klopt, was ook bij DWDD.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat heeft hij volgens mij ook gezegd gister bij DWDD.
Volgens mij interesseren ze het helemaal geen bal.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:33 schreef alors het volgende:
[..]
Van Anouk heb ik persoonlijk niet zo'n hoge pet op. Maar wat ze zei is toch niet dom of raar? Leg het idd maar eens uit aan (donkere) mensen in de rest van de wereld. Het is voor vele echt niet te begrijpen, een witte man met als slaven uitziende hulpjes...
Kun je wel zeggen dat is traditie, maar daar nemen ze uiteraard geen genoegen mee.
Het zijn juist de linkse ballen die politiek correct willen zijn. Denk aan de kerstboom op de hogeschool van Den Haag. De schoolleiding beslist dat hij er voor de andersgelovigen er beter niet kan komen, de andersgelovigen vinden het belachelijk dat hij er niet komt..quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Volgens mij interesseren ze het helemaal geen bal.
Gisteren zag ik een stukje.... hoop paniek... hij kon aan een .22 rifle komen... nou, nou het is me toch wat.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:00 schreef golfer het volgende:
"Alberto Stegeman, noemt zich journalist" , aldus de introductie van Witteman.
Ze wil wel in haar nakie over straat, zegt ze. Dus meid: ga je gang en kleed je uit.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:09 schreef Klopkoek het volgende:
Van 't veld kon ik vroeger erg waarderen, ook al is het niet m'n partij, maar het is wel een drammerig en dominant vrouwke altijd.
verbaast mij ook, wat is dit voor laffe bendequote:Op maandag 4 januari 2010 23:01 schreef leukvoorlater het volgende:
Niks over Culemborg? Ik graag wat politici erover willen horen.
Beter dan die journalisten die de hele dag ANP berichten overtikken en doen alsof ze geleerd zijn.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:27 schreef Iblis het volgende:
Benno Baksteen zei het goed. Die Alberto als beveiligsexpert is echt een gotspe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |