thee?quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:23 schreef GoodGawd het volgende:
Samenvattend:
Mocros zaaien in een groot deel van NL onrust, niet alleen Culemborg. Verschil is echter dat de Mocros nu te maken hebben met Molukkers en niet met NLers. Gevolg: Mocros worden nu zelf het ziekenhuis ingetrapt en onschuldig meisje is dupe van haar goeie daad door aangiften te doen tegen een Mocro.
Oplossing:
Nog geen.
Drie straatcoaches, en wij, de belastingbetalers, zijn anderhalve ton armer.quote:
Ze hamerden er anders best vaak erop over 'wat nu te doen.' Alsof die mensen t weten. De Nederlandse rechtstaat faalt gewoon keer op keer door gevangen niet serieus te straffen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:23 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Volgens mij was de uitzending ook niet bedoeld om te discussiëren over een oplossing, maar gewoon laten zien hoe mensen zich in die wijk voelen, en de inwoners hun woordje te laten zeggen.
Want wat voor zin heeft dat? Al die mensen moeten ergens wonen. En op andere plekken heb je ook problemen.quote:
Laat me raden, jij leest ook de Telegraaf?quote:Ik denk dat de nare Marokkanen een koekje van eigen deeg krijgen en dat je dan kunt wachten op een guerilla oorlog.
Ding dong, ik heb daar gewoond zeg ik net en in de jaren 70 van de vorige eeuw liepen de spanningen ook al regelmatig hoog op.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:25 schreef BluesRebel het volgende:
Laat me raden, jij leest ook de Telegraaf?
Oh, daar ben ik wel geïnteresseerd in, heb je een link van dat portret van de VPRO toevallig?quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:39 schreef dolfg het volgende:
[..]
Ding dong, ik heb daar gewoond zeg ik net en in de jaren 70 van de vorige eeuw liepen de spanningen ook al regelmatig hoog op.
Er is zelfs door de VPRO een heel portret gemaakt van de wijk, vanwege de ernstige problematiek.
Ik hoef de Telegraaf daar niet voor te lezen, het is mijn eigen herinnering waar ik uit put.
Dat dus. Vechten doen ze daar in Culemborg waarschijnlijk omdat praten letterlijk niet luktquote:Op woensdag 6 januari 2010 07:18 schreef RoK het volgende:
De redactie moet beter haar gasten screenen op mondigheid, want ik kon er geen touw aan vastknopen.
Ik moet altijd wel om haar lachen met haar rare make-up:quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:49 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dat een hele griezelige mevrouw.
From the Addams Familyquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel om haar lachen met haar rare make-up:
[ afbeelding ]
Inderdaad. Er werd veel gepraat, maar ernstig weinig gezegd.quote:Op woensdag 6 januari 2010 07:18 schreef RoK het volgende:
De redactie moet beter haar gasten screenen op mondigheid, want ik kon er geen touw aan vastknopen.
Ik vind KvdB veel beter. Veel leukere gasten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:18 schreef golfer het volgende:
Vanavond o.a.:
- Schaatser Erben Wennemars stopt ermee.
- Acteur Gijs Scholten van Aschat.
- Advocate Inez Weski gaat in debat met Fred Teeven (VVD) over de site nationaleopsporingslijst.nl
Ik snap niet dat er mensen zijn die werkelijk naar KvdB kunnen kijken. Het zijn droge en humorloze interviewers en het is geen enkel genot om naar ze te luisteren.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind KvdB veel beter. Veel leukere gasten.
Laat EG maar lekker naar het morele gezeik van z'n medechristenen luisterenquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er mensen zijn die werkelijk naar KvdB kunnen kijken. Het zijn droge en humorloze interviewers en het is geen enkel genot om naar ze te luisteren.
Dan blijf je toch lekker naar dat gristelijke gezeik van die 2 engerds kijken?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:47 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind KvdB veel beter. Veel leukere gasten.
KvdB is veel leuker om naar te kijken. En nee, ik ben geen christen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er mensen zijn die werkelijk naar KvdB kunnen kijken. Het zijn droge en humorloze interviewers en het is geen enkel genot om naar ze te luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |