Beetje zoals Van Poppelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:52 schreef venomsnake het volgende:
Debiel accentje heeft die knakker.
inderdaad ik ben eerder rechts dan links, al houd ik niet van die hokjes, maar de Telegraaf is intussen echt een overdreven sensatie krant geworden. Het zijn een stuk of 30 ratjes en de Telegraaf roept op tot een oorlogquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon uit op rassenrellen. Die verschrikkelijke Paradijs met z'n fuckredactie.
Ik snap totaal niet waar ze het over hebben. Er is een probleem maar het is niet etnisch, en Den Haag moet iets doen, en de burgemeester komt er niet in, en de politie ook niet, etc etc.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:53 schreef eentwee het volgende:
[..]
Deze mevrouw heeft de afgelopen dagen vast rustig overlegd zonder stemverheffingen.Ik begrijp overigens weinig van al die wartaal die ze uitslaat, ben ik de enige?? Kan ook zijn dat ik een stukje gemist heb, viel in slaap door die 'dominee'. Wat een circus.
Als je de buren niet op de bek slaat hoef je daar ook niet te gaan zitten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:55 schreef alexis_ het volgende:
Gaan jullie daar ff zitten criticasters , ipv achter je toetsenbordje zeggen dat je het beter weet.
ik zou lekker verhuizenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:55 schreef alexis_ het volgende:
Gaan jullie daar ff zitten criticasters , ipv achter je toetsenbordje zeggen dat je het beter weet.
Als het mijn wijk was geweest, kon ik daar op z'n minst een coherent verhaal vertellen en een duidelijk punt maken. Anders was ik niet naar het programma gekomen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:55 schreef alexis_ het volgende:
Gaan jullie daar ff zitten criticasters
Moet je een keertje buiten je Friese dorp komenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:55 schreef BluesRebel het volgende:
Wat zit die vader te overdrijven man'NEE jij liegt! Het is in het hele land zo!'
Ik merk er anders geen flikker van. En het is ook niet elke dag in t nieuws.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:56 schreef Horloge het volgende:
[..]
Als het mijn wijk was geweest, kon ik daar op z'n minst een coherent verhaal vertellen en een duidelijk punt maken. Anders was ik niet naar het programma gekomen.
Ik woon in Leeuwarden en hier wonen heel wat Marokkanen. Zo gek als hij t wil laten overkomen is t nergens.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:56 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Moet je een keertje buiten je Friese dorp komen
QFTquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:59 schreef AryaMehr het volgende:
Die moeder van dat meisje draafde wel een beetje door. Ik zie en hoor geen enkele rationaliteit bij de beste mensen, enkel emotie. Maar goed, het waren dan ook niet de meest intelligentste mensen.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:53 schreef eentwee het volgende:
[..]
Deze mevrouw heeft de afgelopen dagen vast rustig overlegd zonder stemverheffingen.Ik begrijp overigens weinig van al die wartaal die ze uitslaat, ben ik de enige?? Kan ook zijn dat ik een stukje gemist heb, viel in slaap door die 'dominee'. Wat een circus.
Snap ik ook wel als je dochter door een auto aangereden wordt en een baksteen tegen haar hoofd aan krijgt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:59 schreef AryaMehr het volgende:
Die moeder van dat meisje draafde wel een beetje door. Ik zie en hoor geen enkele rationaliteit bij de beste mensen, enkel emotie. Maar goed, het waren dan ook niet de meest intelligentste mensen.
En dus moet je je als volwassen vrouw voor elke serieuze bemiddeling afsluiten? Wat willen ze dan? Het hef in eigen handen nemen en zorgen voor nog meer onrust? De moeder en vader leken voor geen enkele oplossing open te staan. Teveel emotionaliteit en te weinig rationaliteit. En dat is nou juist wat de mensen nodig hebben. Zich niet laten opstoken door allerlei externe factoren.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:07 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Snap ik ook wel als je dochter door een auto aangereden wordt en een baksteen tegen haar hoofd aan krijgt.
Volgens mij was de uitzending ook niet bedoeld om te discussiėren over een oplossing, maar gewoon laten zien hoe mensen zich in die wijk voelen, en de inwoners hun woordje te laten zeggen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
En dus moet je je als volwassen vrouw voor elke serieuze bemiddeling afsluiten? Wat willen ze dan? Het hef in eigen handen nemen en zorgen voor nog meer onrust? De moeder en vader leken voor geen enkele oplossing open te staan. Teveel emotionaliteit en te weinig rationaliteit. En dat is nou juist wat de mensen nodig hebben. Zich niet laten opstoken door allerlei externe factoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |